quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:52 schreef Monserino het volgende:
wat is een hoer op de motorkap van een corvette?
een chevro-slet
Verkeerde site?quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:20 schreef Giester het volgende:
Een man vraagt aan de groenteboer; "Groenteboer, waarom krijg ik van jou altijd een Courgette, terwijl ik om een Komkommer vraag?"
"Wat is het verschil?", vraagt de groenteboer.
"Dat moet u toch weten.", reageert de man.
"Ja", zegt de groenteboer. "Maar ik weet het niet"
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:37 schreef Runselpink het volgende:
Kees heeft het idee gekregen om een programma te gaan maken op TV. Hij heeft daarvoor een vriend van hem, Karel, gevraagd om hem te assisteren. Dat wil hij wel. Dus op een dag mogen ze het programma opnemen voor SBS 6. Ze hebben het over koeien in de wei. Zegt Kees: '' Ik haat koeien. ''
Fluistert Karel naar Kees: '' Wat doe jij nou, we zijn op TV hoor!''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:32 schreef Federer-fan het volgende:
Mandar, Een Indiase man, werkt bij de Securryty van een ICT-bedrijf. Rond 19.00 uur doet hij zijn ronde en hij komt een kamer binnen waar nog vier mannen zitten over te werken.
Zegt een van hen hatelijk: "Zo, Sunil, is je contract weer met een maand verlengd joh? Ik dacht dat je inmiddels wel met Curry Airlines was teruggevlogen naar India."
Twee anderen beginnen te lachen, maar de vierde zegt: "Sorry, jongens, maar hier doe ik niet aan mee."
Dus Mandar kijkt de man dankbaar aan en zegt op ernstige toon: "Dank u wel, meneer, u bent een goed mens."
Zegt die man: "Nee, ik ben gewoon laat voor een afspraak, anders had ik er graag aan meegedaan."
Briljant.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:32 schreef Federer-fan het volgende:
Mandar, Een Indiase man, werkt bij de Securryty van een ICT-bedrijf. Rond 19.00 uur doet hij zijn ronde en hij komt een kamer binnen waar nog vier mannen zitten over te werken.
Zegt een van hen hatelijk: "Zo, Sunil, is je contract weer met een maand verlengd joh? Ik dacht dat je inmiddels wel met Curry Airlines was teruggevlogen naar India."
Twee anderen beginnen te lachen, maar de vierde zegt: "Sorry, jongens, maar hier doe ik niet aan mee."
Dus Mandar kijkt de man dankbaar aan en zegt op ernstige toon: "Dank u wel, meneer, u bent een goed mens."
Zegt die man: "Nee, ik ben gewoon laat voor een afspraak, anders had ik er graag aan meegedaan."
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik jouw grappen en die van Runselpink de laatste weken een beetje lauw (niet flauw) vind. Het is ene verhaaltje maar de clou is niet bizar genoeg vind ik. Deze bijvoorbeeld van Runselpinkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:24 schreef najazeg het volgende:
hhehehehe@ grap van FF.
Ik vrees echter dat FF mijn laatste kegelen-grap maar zo zo vond
Er gebeurt eigenlijk niks in de grap. Ik zeg het allemaal een beetje hard maar het is niet onaardig maar opbouwend genoeg. Het is een verhaaltje maar er gebeurt eigenlijk niets verrassends. In mijn laatst grap over die Indiase man gebeuren wel een aantal dingen. En voor de volledigheid: nee, het is niet dat ik mijn eigen grappen zo geweldig vind; het gaat erom dat ik het idee voor die grappen een beetje heb bedacht en een mening heb over wat wel werkt en wt niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef Runselpink het volgende:
Kees heeft het idee gekregen om een programma te gaan maken op TV. Hij heeft daarvoor een vriend van hem, Karel, gevraagd om hem te assisteren. Dat wil hij wel. Dus op een dag mogen ze het programma opnemen voor SBS 6. Ze hebben het over koeien in de wei. Zegt Kees: '' Ik haat koeien. ''
Fluistert Karel naar Kees: '' Wat doe jij nou, we zijn op TV hoor!''
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:01 schreef Giester het volgende:
Tijdens een discussie op de Universiteit voor Wetenschap en Theologie,zijn 2 hoogleraren met elkaar aan het discussiëren over de evolutie van de mens. De wetenschapper is evolutiebioloog en de theoloog is precies dat. (Hij heet ook Theo trouwens, er niet vanuit gaand dat hij liegt.) In het gesprek mengt zich op een gegeven moment een kantinejuffrouw. De discussie laait op over de vraag of God ons gecreëerd heeft, of dat we uit kunnen gaan van de evolutietheorie. Beide hebben goede standpunten, maar de wetenschapper ligt op voorsprong. Theo wordt boos en schreeuwt! "God heeft ons gemaakt!" Verward kijkt de koffiedame de wetenschapper aan en zegt: "Denk je dat Theo loog?" Dus Theo zegt: "NEE". Waarop de koffiedame antwoord; "Ik had het niet tegen jou." Ze wordt boos, pak een gun en schiet zichzelf door haar hoofd. Ze valt op de grond, maar leeft nog wel. Maar nu met een gezicht dat er half af ligt. Theo en de wetenschapper kijken elkaar aan. De wetenschapper staat op en begint te klappen. Hij houdt een bordje omhoog en zegt tegen de Theoloog: "I rest my case." De theoloog kijkt op het bordje en leest: -1ste Place Darwin Award!-
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:02 schreef Giester het volgende:
[..]
Wow, eindelijk respect van de man!![]()
Thanx voor de tip. Ik neem het mee in de evolutie van mijn humor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel twee suggesties:
1) Ik zou " (Hij heet ook Theo trouwens, er niet vanuit gaand dat hij liegt.)" eruithalen, want dat haalt de vaart uit de grap vind ik. Je kunt wel zeggen "De Theoloog Theo" ofzo.
2) Ik zou dat met die "gun" eruithalen en iets anders doms verzinnen wat die vrouw doet. Voor mijn part dat ze op een trapje gaat staan en eraf valt ofzo. Doordat het zo expliciet/grof is wat je schrijft, krijgt dat onnodig veel nadruk.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Thanx voor de tip. Ik neem het mee in de evolutie van mijn humor.
Volgende keer beter.
Nee, alleen misschien de afgebroken onderhandelingen over Paars plus. Hier was het vrij rustig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef Gijs-H het volgende:
Heej, ik ben weer terug! Na 4 heerlijke weekjes vakantie heb ik hopelijk weer genoeg inspiratie!
Heb ik nog wat wereldschokkends gemist?
Tja... komkommertijd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, alleen misschien de afgebroken onderhandelingen over Paars plus. Hier was het vrij rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |