Stand # 2009quote:
Guido van Rossem inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Niet dus.quote:
quote:
Eelco Sintnicolaas o.i.d.quote:
Ben bang dat die een o jaatje wordt, het komt me zo bekend voor. Kan me echter geen naam bedenken die na Ellen nog iets betekende in het hardlopenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
„Je neemt een positie in en die sta je niet meer af. Dat is sterk”, analyseerde Van Langen het optreden van de medaillewinnares.
Over wie gaat dit?
Yvonne Hak. Gisteren zilver op de 800m gehaald.quote:
heus welquote:
Containers?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:49 schreef Ofyles2 het volgende:
In welke sector wordt de term TEU altijd gebruikt?
amai, tomaat, terug van weggeweest?quote:
Opgezocht en is goed!quote:
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:01 schreef 3Zevens het volgende:
Ik vind dit altijd wel leuk, mag ik meedoen?
Iedereen mag meedoen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef 3Zevens het volgende:
[..]
Weet niet? Misschien willen de deelnemers die nu meedoen dat niet?
Ja gelezen, oké dan doe ik mee hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen.Als je de OP maar even leest. Dan komt alles goed.
Tuurlijk, welkom.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:01 schreef 3Zevens het volgende:
Ik vind dit altijd wel leuk, mag ik meedoen?
Juist leuk de nieuwe aanwas.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef 3Zevens het volgende:
[..]
Weet niet? Misschien willen de deelnemers die nu meedoen dat niet?
Als het maar geen sportvraag is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef tong80 het volgende:
Zal ik een tussenvraag stellen ?
Zo ja....waarover ?
quote:
Stand # 2009quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Gemeentelijke gezondheids dienst ?
Erg warm. Maar wat hebben ze nog meer gemeen ?quote:
ze waren allen spits?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erg warm. Maar wat hebben ze nog meer gemeen ?
Nee, met goede voetballers was er dichter bij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:42 schreef MREn het volgende:
Ze zijn allemaal fan van de zelfde voetbalclub?
Deze reken ik goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:44 schreef tomtomaat het volgende:
Ze hebben alledrie voor een topclub gevoetbalt, Julio Real Harry Ajax en Rod Steward ?
+1quote:
Sao Paulo bedoelde ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |