Herome WIC heeft er wel iets tussenzitten denk k ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ladies, waar koop ik een mooie niet te dure lavendelkleurige nagellak?
Ik heb geen idee, ik heb er niet zoveel verstand van als jullie. Maar is dat geen duur merk? Zo niet, waar te koop?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herome WIC heeft er wel iets tussenzitten denk k ?
catrice heeft toch ook wel een mooie?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb er niet zoveel verstand van als jullie. Maar is dat geen duur merk? Zo niet, waar te koop?
Oohja, die tweede lijkt me mooiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef Mirjam het volgende:
let's mauve on, of lucky in lilac zijn denk ik wel aardige kleuren dan
Wat leuk gedaan! Konad?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:15 schreef Mar123 het volgende:
Na lang meekijken, mn eerste post in dit topic:
[ afbeelding ]
Goede buit!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:45 schreef princess-a het volgende:
Zo, net terug van vakantie en over een uur moet ik al uiteten dus ik ga snel mijn uberfaalfoto's showen en dan douchen
Voor degenen die KEIHARD falen beschamend vinden; oogjes dicht. Voor de mensen die het wel leuk vinden; JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ![]()
Van de New Look, de potjes hebben helaas geen naam of nummer. De nagellakremover pads ruiken heeerlijk snoepachtig naar vanille![]()
[ afbeelding ]
Van de duitse eurowinkel, 1 euro per stukfruit, bloemies en rhinestones
[ afbeelding ]
UMA handpeeling met fruitgeurtje, Essence nagellakremovers en Essence handcreme voor miss-moana
[ afbeelding ]
Color Club Wild at heart en Fashion addict over gekocht van SQ
[ afbeelding ]
Gefaald bij Nfu Oh, nr50, 65 en de Cuticle Remover
[ afbeelding ]
Nagellakverdunners van P2, Apricot Cuticle Cream van P2, Nagellakverdunner van UMA en de laatste Essence corrector stift die er was bij de DM
[ afbeelding ]
Faal voor SQ; P2 rich&royal, Electric, Rich en Gracious
[ afbeelding ]
Faal voor miss-moana. P2 ridgefiller, nail care oil, cuticle softener gel en cuticle remover pen
[ afbeelding ]
Voor mij; Kron isss Wölkchen (paars blauwe duochrome) Esprit metallic blue, Basic 140, P2 Glossy, P2 Dangerous, P2 So Cool!
[ afbeelding ]
MNY, 761 (hele mooie donkergroene shimmer) 673 (zwart met grote grijze glitters/flakies) 265, 109A (lichtblauw met paars en gouden shimmer) 753 en 107A (roze met goud/groene/gele shimmer) dan nog van gewoon Maybelline 840D Flash Cosmic (grote blauwe glitters, zo mooi) en van Colorama Cherry Sweet
[ afbeelding ]
Na het eten ga ik kijken op de nfu oh site of ik er nog een bestelling kan plaatsen
WAUW! Dat is nog eens een buit! Erg leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:45 schreef princess-a het volgende:
Zo, net terug van vakantie en over een uur moet ik al uiteten dus ik ga snel mijn uberfaalfoto's showen en dan douchen
Voor degenen die KEIHARD falen beschamend vinden; oogjes dicht. Voor de mensen die het wel leuk vinden; JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ![]()
Van de New Look, de potjes hebben helaas geen naam of nummer. De nagellakremover pads ruiken heeerlijk snoepachtig naar vanille![]()
[ afbeelding ]
Van de duitse eurowinkel, 1 euro per stukfruit, bloemies en rhinestones
[ afbeelding ]
UMA handpeeling met fruitgeurtje, Essence nagellakremovers en Essence handcreme voor miss-moana
[ afbeelding ]
Color Club Wild at heart en Fashion addict over gekocht van SQ
[ afbeelding ]
Gefaald bij Nfu Oh, nr50, 65 en de Cuticle Remover
[ afbeelding ]
Nagellakverdunners van P2, Apricot Cuticle Cream van P2, Nagellakverdunner van UMA en de laatste Essence corrector stift die er was bij de DM
[ afbeelding ]
Faal voor SQ; P2 rich&royal, Electric, Rich en Gracious
[ afbeelding ]
Faal voor miss-moana. P2 ridgefiller, nail care oil, cuticle softener gel en cuticle remover pen
[ afbeelding ]
Voor mij; Kron isss Wölkchen (paars blauwe duochrome) Esprit metallic blue, Basic 140, P2 Glossy, P2 Dangerous, P2 So Cool!
[ afbeelding ]
MNY, 761 (hele mooie donkergroene shimmer) 673 (zwart met grote grijze glitters/flakies) 265, 109A (lichtblauw met paars en gouden shimmer) 753 en 107A (roze met goud/groene/gele shimmer) dan nog van gewoon Maybelline 840D Flash Cosmic (grote blauwe glitters, zo mooi) en van Colorama Cherry Sweet
[ afbeelding ]
Na het eten ga ik kijken op de nfu oh site of ik er nog een bestelling kan plaatsen
bij veel kruidvat-winkels wel, maar de voorraad en collectie verschilt nogal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja, die tweede lijkt me mooimaar hebben ze die gewoon bij elke Kruidvat? Want telkens als ik ze hier zag was het rek praktisch leeg..
Oh ik wist eigenlijk niet eens dat die nog bestondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij veel kruidvat-winkels wel, maar de voorraad en collectie verschilt nogal.
waar je zeker zult slagen, is trekpleister
quote:
Echt he! Ben ook helemaal blij de hele tijd als ik er naar kijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:05 schreef PeachOfMind het volgende:
[..]
WAUW! Dat is nog eens een buit! Erg leuk
Jalooeeeeeerssquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat ik in september naar Duitsland op vakantie ga
Vet he! Via de website hoor, heb het hier in Nederland niet gezien. Maar de kleuren zijn écht mooi in het echt en ze kosten maar 4 pond met zn 4enquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:22 schreef RenRen- het volgende:
Princess, bij de New Look? Hoe tof! Mooie faal
Oh wat een mooierdquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:08 schreef Holyme het volgende:
Loqi, gaaf! Heb zelf 49, maar denk dat ik die jij hier op hebt mooier vind.
DeltaCephei, wat een lief kleurtje
PeachOfMind, mooie mani met dat groen, en leuke kleurtjes die je op de latere foto's op hebt!
AmyGrace, oh goeie combi, ziet er tof uit![]()
Mar123, welkomLeuke mani zo
SpaceInvaders, moodies![]()
princess-a, welkom terug, en goeie faals![]()
[ afbeelding ]
Nubar Iris Dust
Leuk! Ik ben op steeds op zoek naar tijd, om ook eens daar te kijkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:38 schreef Linnie20v het volgende:
Mooi Holyme!!
Pieces lakje, had eindelijk tijd even de stad in te duiken.
[ afbeelding ]
Serieus, wat ontzéttend mooiquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:11 schreef AmyGrace het volgende:
@mar123, welkom! Verfspatten![]()
@SpaceInvaders, tof lakje!
@PeachOfMind, oh, die groene is echt leuk!![]()
@Holyme, bijzondere kleur is dat.. Wat een mooie nagels heb je toch![]()
@Linnie20v,![]()
En vandaag is er zon!Dus holooo
![]()
Nog steeds CG Bermuda Breakaway + DS Original.
[ link | afbeelding ]
Waar heb je original besteld?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Blij dat ik original besteld heb![]()
Mooi hoor![]()
En die Nubar ook
Wat mooi!quote:
En die ook.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:11 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://www.nailetc.com/opi-ds003.htmlquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar heb je original besteld?
en hoeduur incl shipping?
Dat denk ik er dan maar bijquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn franken van gisteren: hamilton
[ afbeelding ]
Even erbij denken dat in de zon je supermooie groene, goude en rode shimmer ziet
Ik kan je geen antwoorden geven, want ik heb nog nooit silkwraps gebruikt. Maar ik ben ook wel benieuwd!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Hebben jullie wel eens die silk wraps geprobeerd om een gescheurde nagel te repareren? Wat ik me dan afvraag is: je nagel blijft hoe dan ook toch verrot en slap aanvoelen? En hoe zit het met de onderkant van je nagel bij die scheur? Blijf je dan nergens aan haken en sleur je geen haren mee? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat werkt op een manier die prettig is. En als je je nagel op het werk scheurt wat doe je dan? Ermee blijven rondlopen tot je thuis bent om te repareren? Dat wil ik ff allemaal weten.Fijne zondag en lak ze!
Ps. Mooie nagels allemaal weer. Vooral die van Amygrace. Heel gaaf!![]()
Ik heb nooit de wraps gebruikt, wel theezakjes (van die Lipton piramide zakjes) met nagellijm. Je nagel wordt dan echt hard, merkt er niks van dat er een scheur in zitquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Hebben jullie wel eens die silk wraps geprobeerd om een gescheurde nagel te repareren? Wat ik me dan afvraag is: je nagel blijft hoe dan ook toch verrot en slap aanvoelen? En hoe zit het met de onderkant van je nagel bij die scheur? Blijf je dan nergens aan haken en sleur je geen haren mee? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat werkt op een manier die prettig is. En als je je nagel op het werk scheurt wat doe je dan? Ermee blijven rondlopen tot je thuis bent om te repareren? Dat wil ik ff allemaal weten.Fijne zondag en lak ze!
Herkenbaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:33 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik kan m gewoon niet mooi op de foto krijgen
Thanx 4 de link. Ik moet dit denk ik serieus een keer zelf doen wil ik het echt gaan geloven....of bij iemand voelen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:32 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik heb nooit de wraps gebruikt, wel theezakjes (van die Lipton piramide zakjes) met nagellijm. Je nagel wordt dan echt hard, merkt er niks van dat er een scheur in zit
Ik heb het zelf gelukkig niet heel vaak hoeven doen, maar die keren heb ik nooit wat gemerkt aan de onderkant van de nagel.
Als je je nagel scheurt en er zit lak op, houdt dat de boel soms nog een beetje bij elkaar, al denk ik dat een stukje Leukoplast ofzo ook wel werkt tot je thuis bent.
MiMu heeft het allemaal handig beschreven:
http://thedutchnailblog.blogspot.com/search/label/Silk%20Wrap
Erg mooi! Strak randje ook gelakt! Wou dat ik dat kon...quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mijn sunday special:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gosh silver met een laagje W.I.C. Moscow en vlindertstempeltjes natuurlijk.
Weer dezelfde 'look' als de vorige 2....stuck in a fase....
Let niet op mijn houterige vingertjes. Ik wilde eens een keer een ander soort shot dan de 'klauw' pose.![]()
Eentje die KLOTE eraf te halen is wssquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee welke deze kan zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien Misa Disco queen..quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee welke deze kan zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi! vooral omdat dat verlopen zo duidelijk te zien is, die van mij staat nog steeds ongebruikt.quote:
Ik heb nu Mad As A Hatter weer eens op, daar doe ik altijd 20 minuten over.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eentje die KLOTE eraf te halen is wss
Die heeft iets kleinere glitters zo te zien, maar dankje!quote:
Yes!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:38 schreef PeachOfMind het volgende:
[..]
Erg mooi! Strak randje ook gelakt! Wou dat ik dat kon...
PolishPig heeft 6 helmers, dus denk dat je haar bedoelthttp://polishpixelpig.blogspot.com/2010/03/my-stash-part-1.html
Echt tof gelukt zeg!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn franken van gisteren: hamilton
[ afbeelding ]
Even erbij denken dat in de zon je supermooie groene, goude en rode shimmer ziet
Die is wel heel heel erg mooi.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef MissJ het volgende:
Zoooooooo ik ben hier echt te lang niet geweest!!![]()
Prachtigeeeeeeeeee nagels weer ladies en ook geniale fails zie ik weer![]()
Ik heb net ernstig gefaald.. heb in totaal incl shipping omgerekend 21 euri gedokt voor 1 lakje.. maar dan wel 1 die ik al máááánden wil en maar niet kan vinden of gelijk voor 60 dollar, dus dit valt enorm mee.
Via Ebay, Opi DS Glamour
(foto niet van mij)
[ afbeelding ]
Vind ik dus ook, dus na een week nadenken vond ik dat het die 21 euro wel waard isquote:
Ik heb die ook gisteren besteld!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef MissJ het volgende:
Zoooooooo ik ben hier echt te lang niet geweest!!![]()
Prachtigeeeeeeeeee nagels weer ladies en ook geniale fails zie ik weer![]()
Ik heb net ernstig gefaald.. heb in totaal incl shipping omgerekend 21 euri gedokt voor 1 lakje.. maar dan wel 1 die ik al máááánden wil en maar niet kan vinden of gelijk voor 60 dollar, dus dit valt enorm mee.
Via Ebay, Opi DS Glamour
(foto niet van mij)
[ afbeelding ]
Ooow cool haha!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:49 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb die ook gisteren besteld!!
Hij is echt zo dodelijk mooi
Mooie kleurtjes! en heel bescheiden ben je idd geweestquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:13 schreef tliciouz het volgende:
Hoi dames! Ik ben terug uit Antwerpen. Heb erg weinig gekocht wat knap is!
Wat ik wel gekocht heb is de lemony flutter van Lush en 3 lakjes van American Apparel.
[ afbeelding ]
Om precies te zijn : Butter, Mouse, Summer Peach.
En ik ben op de vogeltjesmarkt geweest, en het is dat mijn vriend een volhouder is anders was ik thuis gekomen met dit schatje hier onder.
[ afbeelding ]
Zou best kunnen bij wie heb jij besteld?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooow cool haha!
dan heb je denk ik bij dezelfde verkoper besteld, want ergens anders op Ebay zie ik 'm nu niet.
bij clstyle09quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:53 schreef miss--moana het volgende:
Zou best kunnen bij wie heb jij besteld?
quote:
Ja zo dacht ik ook. Maar ik twijfelde toch even had 2 dingen besteld en zou naar bed gaan en toen zij ik tegen me vriend ik ga toch dat ene lakje nog kopen. Het enigste wat hij zij was ''welke die dure bedoel je?'' toen moest hij lachen en had ik het lakje besteld! Helemaal blij nu, maar ben benieuwd wanneer we hem dan binnen hebben. Heb helemaal geen ervring ofzo met ebay.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
wel hoge verzendingskosten trouwens he.. maar goed, ik dacht, het is gewoon nu of nooit dat ik deze HTF voor een best wel redelijke prijs kan scoren, dusss DOEN
hihi, ja mannen begrijp hier natuurlijk helemaal niks vanquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:05 schreef miss--moana het volgende:
Ja zo dacht ik ook. Maar ik twijfelde toch even had 2 dingen besteld en zou naar bed gaan en toen zij ik tegen me vriend ik ga toch dat ene lakje nog kopen. Het enigste wat hij zij was ''welke die dure bedoel je?'' toen moest hij lachen en had ik het lakje besteld! Helemaal blij nu, maar ben benieuwd wanneer we hem dan binnen hebben. Heb helemaal geen ervring ofzo met ebay.
gewoon vragen of ze een waarde van 15 dollar op het pakketje willen zetten als ze shippenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:35 schreef VGA4xZoom het volgende:
Moeten jullie ook vaak douanekosten betalen als jullie lakjes uit de VS bestellen of blijven jullie altijd onder die 21 euro grens?
praktisch nooit, enkel met grote pakkettenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:35 schreef VGA4xZoom het volgende:
Moeten jullie ook vaak douanekosten betalen als jullie lakjes uit de VS bestellen of blijven jullie altijd onder die 21 euro grens?
Is me één keer gebeurd, maar die doos was huge, dus da's niet vreemd dat ze die eruit pikken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:35 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik heb 1x die pech gehad met een gewone TD bestelling (klein doosje). Maar goed, dat was 1 pakje, de andere 4 heb ik probleemloos ontvangen dus achquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:35 schreef VGA4xZoom het volgende:
Oh my die zijn mooi! Heeft er iemand een slabbetje voor me??quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:47 schreef miss--moana het volgende:
[..]
oew!!! Vet cool! Die is echt heel mooi!
Speciaal voor Debsterr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit een hele mooi groene glans in maar die is moeilijk vast te leggen, je ziet die wel een beetje op de eerste foto.
tijdens de foto's maken ben ik gebeten door een spin in mij voet en het prikt nu heel ergdus mijn geduld raakte een beetje op om dat groene goed vast te leggen...srry
Damn die is mooi!
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 22:26 schreef AmyGrace het volgende:
Ok, flits is a b*tch, maar wilde weer eens een pic plaatsen (morgen hopelijk een zonnetje, voor betere foto's). DS Reflection heeft vanaf vorige week donderdag tot vandaag mooi op m'n nagels gezeten![]()
Ds-jes
![]()
[ link | afbeelding ]
Auw! Balen joh! Ik zit nu met een duim die ingepakt is met SOS repair patches van Essence. Scheurtje zit net boven het smiley randje... grrrrrrquote:
Cool!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:52 schreef Loqi het volgende:
Ik verveelde me![]()
Matte about you over m'n mani
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ahhh wat een lief kleurtje!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
2 laagjes Barry M Mint Green, 1 laagje Aqua Green
Welkom Mar123. Leuke mani!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:15 schreef Mar123 het volgende:
Na lang meekijken, mn eerste post in dit topic:
[ afbeelding ]
Ik baal zo dat ze nog steeds niet in de winkels te koop zijn.... Vind ze zooo gaaf! Die mood lakjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie kleurtjes! Enne wat is er mis met je voeten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:27 schreef PeachOfMind het volgende:
@AmyGrace erg mooi zo samen! En wat zijn je nagels mooi lang!!
@Miss-moana Kan erg goed dat je Kiko nog niet kent! Het is een Italiaans cosmetica merk dat tot nu toe geen vestigingen in Nederland heeft. Ik weet niet of je nog op vakantie gaat maar je zou op de website kunnen kijken of je bij een winkel in de buurt komt. Er zijn winkels in Duitsland, Spanje en Italie. Voor de prijs hoef je het niet te laten want het is er allemaal erg goedkoop! De lakjes waren maar 1.90.
Speciaal voor AmyGrace de groene die geen naam krijgen bij de Kiko maar een nummer 296. Volgens de website heet ze Lawn Green. Ze zat al op mijn tenen dus sorry voor de mensen met een voetfobie want ik kan de foto niet in een tabje krijgenDoe hem wel extra klein want heb geen mooie voeten helaas.
[ afbeelding ]
En mijn vingers voor een nette clean up, zie net dat ik nog een stukje bij moet lakken.
[ afbeelding ]
Het is nummer 300 en heet volgens de website Pearly Malachite Green
oei die is wel erggggg mooi!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:08 schreef Holyme het volgende:
Loqi, gaaf! Heb zelf 49, maar denk dat ik die jij hier op hebt mooier vind.
DeltaCephei, wat een lief kleurtje
PeachOfMind, mooie mani met dat groen, en leuke kleurtjes die je op de latere foto's op hebt!
AmyGrace, oh goeie combi, ziet er tof uit![]()
Mar123, welkomLeuke mani zo
SpaceInvaders, moodies![]()
princess-a, welkom terug, en goeie faals![]()
[ afbeelding ]
Nubar Iris Dust
Ey geinig zo'n legergroen lakje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:38 schreef Linnie20v het volgende:
Mooi Holyme!!
Pieces lakje, had eindelijk tijd even de stad in te duiken.
[ afbeelding ]
Ooh nee ik trek 't niet meer! Holoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:11 schreef AmyGrace het volgende:
En vandaag is er zon!Dus holooo
![]()
[ link | afbeelding ]
ahhh, Sweet!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:25 schreef princess-a het volgende:
Ik kom de David topcoat even bejubelen, ik bedacht me namelijk toen ik net naar mn nagels keek, dat strawberry fields + david er al op zit sinds vorige week vrijdag. En dan ziet het er zo uit, beetje tipwear en wat uitgroei bij de nagelriemen![]()
[ afbeelding ]
Haha heb ik ook altijd last van. Mooie lak!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:33 schreef VGA4xZoom het volgende:
CG Ruby Pumps
omdat ik me altijd doodverveel op zondagen, en nu tenminste de hele dag naar mn nagels kan staren![]()
[ afbeelding ]
Ik kan m gewoon niet mooi op de foto krijgen
oooh nee niet weer een moody! Ik wil oook!quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hema neon collectie.
Sorry voor de slechte kwaliteit.
Jaa mooi zeg!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef Skaai het volgende:
Goedkoop oud Essence lakje (Object of my desire) gelakt, met Seche Vite erop.
[ afbeelding ]
Oke tof, dankjewel! Ga ik die binnenkort inslaan hahaquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:23 schreef Tammymara het volgende:
Ik vind die gouden ook op medallion van China glaze lijken.die heb ik ook en die ziet er precies zo uit.
Oeh, die vind ik mooiquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil ook de japanse DS's
[ afbeelding ]
OPI Give me the mooon
Opie. Dat andere is voor Yankees.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:19 schreef RenRen- het volgende:
Ik ook, weer een favoriet![]()
Trouwens, noemen jullie OPI opie of Oh Piej Whai?
Daar zat ik deze week nog aan te denken. Maar voor zo ver ik weet spreek je het uit als het laatste. Tenminste op youtube filmpjes heb ik dat voorbij horen komen. Ik spreek het lekker uit als Opie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:19 schreef RenRen- het volgende:
Bij de Mooi zeggen ze altijd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Opie. Dat andere is voor Yankees.
gewoon lekker op z'n Nederlands, dus Opiequote:Op maandag 2 augustus 2010 11:19 schreef RenRen- het volgende:
Ebayquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die nagelwieltjes zijn superhandigWaar koop je die?
Sorry als ik noob ben haha. En die van KOH zijn mooooooi en je tenen zijn ook superleuk.
Nee, dat is de DAquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:41 schreef Miss_V het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik de Koh op mijn nagels kan smeren. Maar heb een deal gemaakt thuis dat ik ze maar 1x per week zal doenHad ik net de paarse mani op mijn handen gedaan ... krijg ik de Koh's. Damn nu moet ik tot het weekend wachten
Wat is het leven zwaar hé
![]()
Ren, Zijn mooi en douglas niet een en dezelfde tent? Of lijkt dat maar zo. In R'dam is de douglas gehalveerd zodat er een Mooi is gekomen. Dus ik dacht dat, het gewoon onderdeel van Douglas is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |