Herome WIC heeft er wel iets tussenzitten denk k ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ladies, waar koop ik een mooie niet te dure lavendelkleurige nagellak?
Ik heb geen idee, ik heb er niet zoveel verstand van als jullie. Maar is dat geen duur merk? Zo niet, waar te koop?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herome WIC heeft er wel iets tussenzitten denk k ?
catrice heeft toch ook wel een mooie?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb er niet zoveel verstand van als jullie. Maar is dat geen duur merk? Zo niet, waar te koop?
Oohja, die tweede lijkt me mooiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef Mirjam het volgende:
let's mauve on, of lucky in lilac zijn denk ik wel aardige kleuren dan
Wat leuk gedaan! Konad?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:15 schreef Mar123 het volgende:
Na lang meekijken, mn eerste post in dit topic:
[ afbeelding ]
Goede buit!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:45 schreef princess-a het volgende:
Zo, net terug van vakantie en over een uur moet ik al uiteten dus ik ga snel mijn uberfaalfoto's showen en dan douchen
Voor degenen die KEIHARD falen beschamend vinden; oogjes dicht. Voor de mensen die het wel leuk vinden; JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ![]()
Van de New Look, de potjes hebben helaas geen naam of nummer. De nagellakremover pads ruiken heeerlijk snoepachtig naar vanille![]()
[ afbeelding ]
Van de duitse eurowinkel, 1 euro per stukfruit, bloemies en rhinestones
[ afbeelding ]
UMA handpeeling met fruitgeurtje, Essence nagellakremovers en Essence handcreme voor miss-moana
[ afbeelding ]
Color Club Wild at heart en Fashion addict over gekocht van SQ
[ afbeelding ]
Gefaald bij Nfu Oh, nr50, 65 en de Cuticle Remover
[ afbeelding ]
Nagellakverdunners van P2, Apricot Cuticle Cream van P2, Nagellakverdunner van UMA en de laatste Essence corrector stift die er was bij de DM
[ afbeelding ]
Faal voor SQ; P2 rich&royal, Electric, Rich en Gracious
[ afbeelding ]
Faal voor miss-moana. P2 ridgefiller, nail care oil, cuticle softener gel en cuticle remover pen
[ afbeelding ]
Voor mij; Kron isss Wölkchen (paars blauwe duochrome) Esprit metallic blue, Basic 140, P2 Glossy, P2 Dangerous, P2 So Cool!
[ afbeelding ]
MNY, 761 (hele mooie donkergroene shimmer) 673 (zwart met grote grijze glitters/flakies) 265, 109A (lichtblauw met paars en gouden shimmer) 753 en 107A (roze met goud/groene/gele shimmer) dan nog van gewoon Maybelline 840D Flash Cosmic (grote blauwe glitters, zo mooi) en van Colorama Cherry Sweet
[ afbeelding ]
Na het eten ga ik kijken op de nfu oh site of ik er nog een bestelling kan plaatsen
WAUW! Dat is nog eens een buit! Erg leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:45 schreef princess-a het volgende:
Zo, net terug van vakantie en over een uur moet ik al uiteten dus ik ga snel mijn uberfaalfoto's showen en dan douchen
Voor degenen die KEIHARD falen beschamend vinden; oogjes dicht. Voor de mensen die het wel leuk vinden; JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ![]()
Van de New Look, de potjes hebben helaas geen naam of nummer. De nagellakremover pads ruiken heeerlijk snoepachtig naar vanille![]()
[ afbeelding ]
Van de duitse eurowinkel, 1 euro per stukfruit, bloemies en rhinestones
[ afbeelding ]
UMA handpeeling met fruitgeurtje, Essence nagellakremovers en Essence handcreme voor miss-moana
[ afbeelding ]
Color Club Wild at heart en Fashion addict over gekocht van SQ
[ afbeelding ]
Gefaald bij Nfu Oh, nr50, 65 en de Cuticle Remover
[ afbeelding ]
Nagellakverdunners van P2, Apricot Cuticle Cream van P2, Nagellakverdunner van UMA en de laatste Essence corrector stift die er was bij de DM
[ afbeelding ]
Faal voor SQ; P2 rich&royal, Electric, Rich en Gracious
[ afbeelding ]
Faal voor miss-moana. P2 ridgefiller, nail care oil, cuticle softener gel en cuticle remover pen
[ afbeelding ]
Voor mij; Kron isss Wölkchen (paars blauwe duochrome) Esprit metallic blue, Basic 140, P2 Glossy, P2 Dangerous, P2 So Cool!
[ afbeelding ]
MNY, 761 (hele mooie donkergroene shimmer) 673 (zwart met grote grijze glitters/flakies) 265, 109A (lichtblauw met paars en gouden shimmer) 753 en 107A (roze met goud/groene/gele shimmer) dan nog van gewoon Maybelline 840D Flash Cosmic (grote blauwe glitters, zo mooi) en van Colorama Cherry Sweet
[ afbeelding ]
Na het eten ga ik kijken op de nfu oh site of ik er nog een bestelling kan plaatsen
bij veel kruidvat-winkels wel, maar de voorraad en collectie verschilt nogal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja, die tweede lijkt me mooimaar hebben ze die gewoon bij elke Kruidvat? Want telkens als ik ze hier zag was het rek praktisch leeg..
Oh ik wist eigenlijk niet eens dat die nog bestondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij veel kruidvat-winkels wel, maar de voorraad en collectie verschilt nogal.
waar je zeker zult slagen, is trekpleister
quote:
Echt he! Ben ook helemaal blij de hele tijd als ik er naar kijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:05 schreef PeachOfMind het volgende:
[..]
WAUW! Dat is nog eens een buit! Erg leuk
Jalooeeeeeerssquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat ik in september naar Duitsland op vakantie ga
Vet he! Via de website hoor, heb het hier in Nederland niet gezien. Maar de kleuren zijn écht mooi in het echt en ze kosten maar 4 pond met zn 4enquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:22 schreef RenRen- het volgende:
Princess, bij de New Look? Hoe tof! Mooie faal
Oh wat een mooierdquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:08 schreef Holyme het volgende:
Loqi, gaaf! Heb zelf 49, maar denk dat ik die jij hier op hebt mooier vind.
DeltaCephei, wat een lief kleurtje
PeachOfMind, mooie mani met dat groen, en leuke kleurtjes die je op de latere foto's op hebt!
AmyGrace, oh goeie combi, ziet er tof uit![]()
Mar123, welkomLeuke mani zo
SpaceInvaders, moodies![]()
princess-a, welkom terug, en goeie faals![]()
[ afbeelding ]
Nubar Iris Dust
Leuk! Ik ben op steeds op zoek naar tijd, om ook eens daar te kijkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:38 schreef Linnie20v het volgende:
Mooi Holyme!!
Pieces lakje, had eindelijk tijd even de stad in te duiken.
[ afbeelding ]
Serieus, wat ontzéttend mooiquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:11 schreef AmyGrace het volgende:
@mar123, welkom! Verfspatten![]()
@SpaceInvaders, tof lakje!
@PeachOfMind, oh, die groene is echt leuk!![]()
@Holyme, bijzondere kleur is dat.. Wat een mooie nagels heb je toch![]()
@Linnie20v,![]()
En vandaag is er zon!Dus holooo
![]()
Nog steeds CG Bermuda Breakaway + DS Original.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |