Heiligeweg, zijstraatje van Kalverstraatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:34 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hhahaha ik zou er juist heel snel naar binnen gaanwaar zit die winkel in amsterdam dan? Straten zeggen me niets behalve de kalverstraat en De Dam ken ik. Owjaa en namen van markten kom ik ook wel ver mee..dus als je het daarmee zou kunnen aangeven
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef liiszle het volgende:
hmmm, ik hen een blauw/wit jurkje voor mijn verjaardag vandaag/morgen (31-7)
maaaar wat voorn nagels (nail art) doe ik daar nou bij?
Dat is best snel toch?quote:
ik heb nog aantal plates dubbel die ik verkoop, ze zijn nog nieuw, plasticje zit er nog op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Weet iemand toevallig een adresje waar je goedkoop (goedkoper dan 4,95) image plates kan kopen? Heb maar 3 plates en ben ze zat!
De andere hand is helemaal erg. De duim en middel zijn al kort en de wijsvinger heeft een scheur. Dus daar al bijna 3 stompjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
KAK!
Naja, 1 troost, als er dan toch 1 moet scheuren is je pinkie het minst erg
Ik vind hem een beetje prijzigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:03 schreef DeltaCephei het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:ITOcta Gone Wild op eBay!
Ik heb die ene shop gemaild (wss dezelfde) met die no carrier gedoe, maar ze ging het navragen op het postkantoor. En hij is maar 1$ duurder dan op die sitequote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje prijzig
op het risico hem dubbel te hebben toch maar gedaan![]()
Op die site staat het in Singapore dollars hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb die ene shop gemaild (wss dezelfde) met die no carrier gedoe, maar ze ging het navragen op het postkantoor. En hij is maar 1$ duurder dan op die siteIk heb hem ook maar besteld op eBay
Ohquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Op die site staat het in Singapore dollars he
quote:
Ben benieuwd ik had 2 lakjes maar als het te gek is lama danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:04 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Oh
Maarja ze zei 'I have to check with my Singapore post office how thety can do the order because liquid goods they are very strict now. I let you know the cost soon.'
Ik heb een voorgevoel dat de shipping enorm hoog is![]()
OMG WAUWquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:26 schreef AmyGrace het volgende:
Ok, flits is a b*tch, maar wilde weer eens een pic plaatsen (morgen hopelijk een zonnetje, voor betere foto's). DS Reflection heeft vanaf vorige week donderdag tot vandaag mooi op m'n nagels gezeten![]()
Ds-jes
![]()
[ link | afbeelding ]
Nee, ik zou ook geneigd zijn alles gelijk te maken. Maar t'is zo zonde van je met veel geduld, liefde en zorg verkregen lange nagelsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:11 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik kan niet tegen enorm opvallende ongelijke nagelsDan ga ik panisch alles gelijk maken, ook al heb ik dan enorm korte nagels
OMG OMG OMGquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:28 schreef mirannie het volgende:
Mijn Japanse DS'jes zijn binnen![]()
Foto's komen nog!!
Is goed ik wacht het even afquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Bubsel, als ze er meerdere heeft zou ik ook wel een octa gone wild mee willen bestellen als het goedkoper is, dan kunnen we verzendkosten delen!
Oeh, spannend!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:28 schreef mirannie het volgende:
Foto's komen nog!!
Japansquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:28 schreef mirannie het volgende:
Foto's komen nog!!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:52 schreef Loqi het volgende:
Ik verveelde me![]()
Matte about you over m'n mani
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van mij mag je je wel vaker vervelenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:52 schreef Loqi het volgende:
Ik verveelde me![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tofheid!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:26 schreef AmyGrace het volgende:
Ok, flits is a b*tch, maar wilde weer eens een pic plaatsen (morgen hopelijk een zonnetje, voor betere foto's). DS Reflection heeft vanaf vorige week donderdag tot vandaag mooi op m'n nagels gezeten![]()
Ds-jes
![]()
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef liiszle het volgende:
hmmm, ik hen een blauw/wit jurkje voor mijn verjaardag vandaag/morgen (31-7)
maaaar wat voorn nagels (nail art) doe ik daar nou bij?
Boh... pinkie...quote:
Da's ook wel gaaf!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:52 schreef Loqi het volgende:
Ik verveelde me![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie kleur zo samen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
2 laagjes Barry M Mint Green, 1 laagje Aqua Green
Me likes!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
2 laagjes Barry M Mint Green, 1 laagje Aqua Green
Leuk! Ik ben wel benieuwd naar die felgroene..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:06 schreef PeachOfMind het volgende:
[..]
Mooie kleur zo samen!
Mijn lang beloofde Kiko stach
[ afbeelding ]
Op het moment zijn mijn nagels nog naakt, ga ik zo verandering in brengen. Ze zijn nu weer kort want anders kan ik niet bowlen vanavond. Heb nog wel een mani die ik nog niet heb laten zien
[ afbeelding ]
Catrice - Sold Out For Ever, OPI - Jade is the new Black, Essence - All Access
Zonde!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:52 schreef Loqi het volgende:
Ik verveelde me![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel erg mooi! Lijkt aardig op Glamour zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:47 schreef AmyGrace het volgende:
Nou, hier wil de zon zich jammer genoeg niet laten zienZelfs niet na m'n zonnedans
![]()
2 laagjes CG Bermuda Breakaway + 1 laagje OPI DS Original:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:47 schreef AmyGrace het volgende:
Nou, hier wil de zon zich jammer genoeg niet laten zienZelfs niet na m'n zonnedans
![]()
[ link | afbeelding ]
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:52 schreef Loqi het volgende:
Ik verveelde me![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |