Die gaat weg in September. Heb nieuwe meubels gekocht!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hier is dat wat krap, maar misschien heeft Ang3l nog wel een vouwbedje over.
Het is net zo hardnekkig als een SOA!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:06 schreef Deceit het volgende:
[..]
grrmbl
Van deze status kom ik echt niet meer af
maar voor een SOA is 6 weken penicelline afdoendequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die gaat weg in September. Heb nieuwe meubels gekocht!
[..]
Het is net zo hardnekkig als een SOA!
Sorry..........
dan valt syffie nog wel mee mjahquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij heeft iedereen hier wel een bepaald label opgeplakt gekregen.
Ang3l is een slet
Deceit is wispelturig verliefd
G_E is verzuurd en onaardig
TMM valt op 18-
Vlarp is altijd hips
Etc
Ik ben liefquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef Great.Expectations het volgende:
Ang3l is een slet
TMM valt op 18-
Vlarp is altijd hips
Etc
zet eens door en lees mijn label eens voorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef Great.Expectations het volgende:
Ang3l is een slet
TMM valt op 18-
Vlarp is altijd hips
Etc
en verliefdheid is na 3 dagen al wegquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar voor een SOA is 6 weken penicelline afdoende
Die is te makkelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet eens door en lees mijn label eens voor
De newbies mogen wel even wachten op zo'n label, neem ik aan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef Great.Expectations het volgende:
Ang3l is een slet
TMM valt op 18-
Vlarp is altijd hips
Etc
Aw, do I need to offer you my help?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Mijn label is al lang verlopen joh. Sta al maaaaaaaaaaaaaaaaanden droog!
jouw label is onleesbaar geworden in de wasmachinequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Will it give me an STD?quote:
ja, door het kreuken en hangen en vervagen is dat onleesbaar geworden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jouw label is onleesbaar geworden in de wasmachine
wilde eigenlijk date voor je regelen enzo, dat proberen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
And are you trying to get into my pants... or into my appartment?
Ik sta al jaren droog.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Hoe vaak pak je bij mij wel niet een bak popcornquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik pak even een bak popcorn... Deceit die een date voor Ang3l gaat regelen
Ik wacht ook even op de foto's die voorbij gaan komenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik pak even een bak popcorn... Deceit die een date voor Ang3l gaat regelen
Alsof ik ze in mijn Back-Up heb staanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wacht ook even op de foto's die voorbij gaan komen
En toch bijna 10 kg afgevallenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:00 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hoe vaak pak je bij mij wel niet een bak popcorn
Heb net 2 kroketten op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toch bijna 10 kg afgevallen
Hoe is het met je crashdieet?
Ik ben praktisch weer maagd, ja.quote:
jawel, je houdt maar gewoon je buik in.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb net 2 kroketten op.
Zo goed dus![]()
Wordt dus geen zwembroek foto Yuri!
Hmm t lukt me zo niet, ik kan alleen met stappen iem. regelen voor jou..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wacht ook even op de foto's die voorbij gaan komen
Such a gentleman. I think I'll pass, though.quote:
ondankbaar krengquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Such a gentleman. I think I'll pass, though.
Ik zei nog wel dat je een gentleman was.quote:
Zulks een wijsheid.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef Great.Expectations het volgende:
De waarheid is niet hetzelfde als een label. En een label is niet de waarheid.
Ik heb liever de waarheid dan een label wat men nier aan me vastmaakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef Great.Expectations het volgende:
De waarheid is niet hetzelfde als een label. En een label is niet de waarheid.
Ja die durft natuurlijk niet meer!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef Deceit het volgende:
Waar is die hetero uit eindhoven.
Is trouwens 1 van de knapste mannen ooit, die laatst ang3l spotte tijdens de sneak
Er staan er tig in mijn foboquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Alsof ik ze in mijn Back-Up heb staan
Neeh ik moet eerst een foto van je hebben en je foonnummer, zo maak ik visitekaartjes en ga het op de Pride flyeren
Hmmja vergeten, zit dan nog in Gran Can.!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er staan er tig in mijn fobo
En ik zit op de troon van de outtv boot samen met TMM, dus ik kan jee spotten als je flyert!
Knappen ze zo hard af op mijn foto?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmm t lukt me zo niet, ik kan alleen met stappen iem. regelen voor jou..
Via inet of zonder de persoon gaat gewoon niet, en is krom ook
Ja daar hoef je niet te flyeren! Daar zitten alleen oppervlakkige zonaanbiddende blingnichten!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmja vergeten, zit dan nog in Gran Can.!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar hoef je niet te flyeren! Daar zitten alleen oppervlakkige zonaanbiddende blingnichten!
Met dat "Je bent vast homo" en het "Kom je hier om homo's te beledigen of zo?" en "Sneu, van die mensen die dan roepen ik ben hetero en dan wel hier posten". Kan me voorstellen dat je dan denkt: ja blaast 'm op zeg, daaag!quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik ben niet oppervervlakkig, zonaanbiddend noch heb ik bling!
wat een piemels die dat zeiden. Alsof wij hier worden aangekeken als we in een hetere topique postenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met dat "Je bent vast homo" en het "Kom je hier om homo's te beledigen of zo?" en "Sneu, van die mensen die dan roepen ik ben hetero en dan wel hier posten". Kan me voorstellen dat je dan denkt: ja blaast 'm op zeg, daaag!
Ik door sommigen in het [Singles] topic in 't begin ook wel hoor. Maar nu ben ik de huismascottequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
wat een piemels die dat zeiden. Alsof wij hier worden aangekeken als we in een hetere topique posten
Fuck yeah................ ik ben verliefd denk ikquote:De mooiste man van brabant weggejaagd
quote:Aja heb geeneens in al die topics gepost toen hij dr was, zag m toevallig staan toen ik teruglas
Truequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nee maar t is zo ehm, kansloos als ik met flyers aan kom met je foto? ofnie?
Neu, hij is hetero! maar vond het wel noemenswaardig.quote:
AFBLIJVEN! het is mijn project!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neu, hij is hetero! maar vond het wel noemenswaardig.
Zo.. mooi..
* Deceit krijgt een Fuhlievtheit aanval
lang geleden weer
Ginger Ninjaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Could it bee something that she said.... bone will break metaaaaaaal
That we could be anything, anything.... bone will break metaaaaaaal
Ze staan tegelijk met Jonsiquote:
Ze komen allebei in de Effenaar in het najaarquote:
Ok da's best eng... ik hoorde hem namelijk net op EFM op mijn werkquote:
Ik op youtube.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Ok da's best eng... ik hoorde hem namelijk net op EFM op mijn werk
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze komen allebei in de Effenaar in het najaar
Gewoon op repeatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik op youtube.
Maar vind hem zo de eerste keer een beetje tegenvallen.
Dinsdag ik waarschijnlijk The Joneses in de sneak. Ga je weer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]Maar ik denk dat ik voort Ginger ga.
En als die heel leuk zijn dan alsnog eens naar de effenaar
Tot dan!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:38 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Dinsdag ik waarschijnlijk The Joneses in de sneak. Ga je weer?
Misschien dat ik dan wel ff hoi durf te zeggen deze keer als ik je spot
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Deceit het volgende:
* Deceit gaat ook dinsdag naar de sneak in pathe eindhoven...![]()
quote:
Rustig maar, ik zit veilig in de Portugese zon dus ik kom wel een ander keertjequote:
En nog niet de laatste van het jaarquote:
Ik gun Ang3l zijn catchquote:
Najaar ook nog eens!?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En nog niet de laatste van het jaar
Deceit komt niet alleen voor een date naar Eindhoven he... weet je hoe ver het reizen is naar Den Bosch dus hij wil gelijk blijven slapen als het je uitkomt! En ook als het je niet uitkomt!quote:
Dat maakt niet uit... daar komt ie ook naar toe!quote:
Hoe was 't met Judith?quote:
Waar slaat dit dan op?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit... daar komt ie ook naar toe!
ze was druk bezig met voorbereidingen voor d'r vakantie, maar ze had ruim 1 uur voor me uitgetrokken, dus ja ik ben door de ballotage gekomenquote:
Je bent net een verzekeringsagent: Je komt graag bij de mensen thuis!quote:
Kheb van 8 tot 10 zitten theeleuten bij Inge en d'r vriendinquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze was druk bezig met voorbereidingen voor d'r vakantie, maar ze had ruim 1 uur voor me uitgetrokken, dus ja ik ben door de ballotage gekomen
was ook maar net bij die ene uit Utrecht en Drunen!! die overigens niks meer hebben laten horen ->quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent net een verzekeringsagent: Je komt graag bij de mensen thuis!
Is dat label waar dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
was ook maar net bij die ene uit Utrecht en Drunen!! die overigens niks meer hebben laten horen ->![]()
Ik vertel ook 's een keer wat hier
Straks krijg ik nog Ang3ls label!
Dat label past sowieso beter bij Deceit dan dat het bij Ang3l doet in mijn ogen!quote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kheb van 8 tot 10 zitten theeleuten bij Inge en d'r vriendin
Had je de groeten gedaan?
Veel plezier.quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef GenusButeo het volgende:
Is de Pathé Unlimited ook geldig voor de sneak?
Dus Deceit is de ware slet hier?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat label past sowieso beter bij Deceit dan dat het bij Ang3l doet in mijn ogen!
oh en ik heb dus t shrt posters en flyers meegekregen om op 24 augustus tijdens Dolle Dinsdag in Oss mijn bijdrage te gaan leveren aan 467quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kheb van 8 tot 10 zitten theeleuten bij Inge en d'r vriendin
Had je de groeten gedaan?
dat zeg ik niet... hij heeft alleen meer contacten dan Ang3l als ik de verhalen hier leesquote:
O, misschien een keer naar de sneak gaan dan.quote:
Aha... Klinkt als een slet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat zeg ik niet... hij heeft alleen meer contacten dan Ang3l als ik de verhalen hier lees
467?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en ik heb dus t shrt posters en flyers meegekregen om op 24 augustus tijdens Dolle Dinsdag in Oss mijn bijdrage te gaan leveren aan 467
Ja mag ik van die 2 x ook eens vertellenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij is er in elk geval openhartig over
dat bedoel ik, jij hebt in ieder geval het lef door het hier te vertellen, terwijl een ander hetzelfde doet maar hier de braverik isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:18 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja mag ik van die 2 x ook eens vertellen
Nee. Heb gewoon de paswoorden van alles gekregen, en complimeenten. En verder gehad over de zeilvakantie en fiets vakantie van Inge & Hanneke. EN over wie er allemaal in het team zaten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hebben jullie het gisteren niet over dit magische getal gehad?
oh maar die hebben Judith en ik ook ook besproken al was zeilvakantie dan mountainbiken in de dolomietenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Heb gewoon de paswoorden van alles gekregen, en complimeenten. En verder gehad over de zeilvakantie en fiets vakantie van Inge & Hanneke. EN over wie er allemaal in het team zaten.
Dit kan niet over mij gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat bedoel ik, jij hebt in ieder geval het lef door het hier te vertellen, terwijl een ander hetzelfde doet maar hier de braverik is
Dit heeft met lef niets te maken... er zijn misschien ook mensen die niet zomaar heel hun priveleven openbaar willen gooien... dat maakt van hen geen lafaard.. ik noem het eerder bedachtzaamheid....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat bedoel ik, jij hebt in ieder geval het lef door het hier te vertellen, terwijl een ander hetzelfde doet maar hier de braverik is
Soaps.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik wist dat jullie van soap hielden, maar dat het er zelf ook eentje was....
daarom vind ik het een soort van lef getuigen als je jezelf zover durft bloot te geven hier in het openbaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit heeft met lef niets te maken... er zijn misschien ook mensen die niet zomaar heel hun priveleven openbaar willen gooien... dat maakt van hen geen lafaard.. ik noem het eerder bedachtzaamheid....
Als je hier persoonlijke verhalen post, en of het nou over een SOA, neukertje, relatie, werk of weet ik veel gaat, kun je een reactie verwachten... daar is het een forum voor! En als je daar niet tegen kan moet je ze niet posten.
ja en jij bent de nieuwste spelerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik wist dat jullie van soap hielden, maar dat het er zelf ook eentje was....
Dus datquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit heeft met lef niets te maken... er zijn misschien ook mensen die niet zomaar heel hun priveleven openbaar willen gooien... dat maakt van hen geen lafaard.. ik noem het eerder bedachtzaamheid....
Als je hier persoonlijke verhalen post, en of het nou over een SOA, neukertje, relatie, werk of weet ik veel gaat, kun je een reactie verwachten... daar is het een forum voor! En als je daar niet tegen kan moet je ze niet posten.
Niet alleen hijquote:
Hey, jou heb ik hier al lang niet gezien!quote:
Ik was er wel, verstopt in een donker hoekjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, jou heb ik hier al lang niet gezien!
quote:
je bent ontsnapt uit de kelder ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik was er wel, verstopt in een donker hoekje.
.
Misschien zwemt HM wel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Wanneer komt hier eens een lekkere hetero die wekelijks zwemt in E. ?![]()
mag je bij je nieuwe baas ook Vlarpen onder werktijd?quote:
Geen idee... in eerste instantie ga ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mag je bij je nieuwe baas ook Vlarpen onder werktijd?
Verstandig!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geen idee... in eerste instantie ga ik dat maar niet doen
Jongemanquote:
Jij ook veel plezier in Espana!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:04 schreef Deceit het volgende:
nog 30 min en dan vakantie!
thank god
Houdoe alvast! have fun met de pride en eh werken enzo,
en voor de anderen, ook fijne vakantie
Have fun in Portugal TV
Waarom?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:41 schreef TheVulture het volgende:
Morgen kapper... ik zit weer te twijfelen om me kaal te scheren
Ja het lijkt me makkelijk... maar aan de andere kant kreeg ik de vorige keer toen ik het heel kort had al niet al te positieve reactiesquote:
Het is voor jezelf (en anderen) heel erg wennen. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het lijkt me makkelijk... maar aan de andere kant kreeg ik de vorige keer toen ik het heel kort had al niet al te positieve reacties
Ja precies, ik neig er nu naar om het te doen... aan de andere kant weet ik niet of het wel slim is aangezien ik vanaf maandag in een hittegolf in Portugal zit... volgens mij verbrand je hoofdhuid dan ontzettendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is voor jezelf (en anderen) heel erg wennen. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt.
Het is wel heul handig hoor! Scheelt me 5 minuten 's morgens
Mijn vriend gaat niet meequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:52 schreef Desmonkey het volgende:
Je kan altijd je hoofd laten aaien met zonnebrand door Iemand
Je kunt je eigen hoofd toch wel insmeren??quote:
Ja dat kan ik ook zelf wel maar Des impliceerde dat ik het iemand moest laten doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt je eigen hoofd toch wel insmeren??
Je kunt ook kort aan de zijkant en iets langer bovenop.
weer lekker doorgeslobertquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:17 schreef mike_hunt het volgende:
Als je in de zon zit te drinken gaat wel erg snel.![]()
'even' lunchen.... 5 uur later..
ouwe zuipschuitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:17 schreef mike_hunt het volgende:
Als je in de zon zit te drinken gaat wel erg snel.![]()
'even' lunchen.... 5 uur later..
ze vibreert teveel met d'r stemquote:
Jij wel...quote:
Vlarp niet nee.quote:
quote:
zou kunnen, hij staat al lang droog.quote:
Moet ie een keer goed gaan douchenquote:
"Windows classic"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:58 schreef Xiance het volgende:
ik kan geen geschikte theme vinden voor mn pc
zeg dat wel!!quote:
je hebt je label terug gevonden ?quote:
Maar hoe vaak kijk je naar de desktop?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
zeg dat wel!!
tenslotte kijk je toch een behoorlijk grote portie van je dag tegen t scherm aan he, als ICT'er
wat een afschuwelijke triller zeg, nee, dit vind ik niet mooiquote:
Heeft linux themes ? waarwaarwaar >?quote:
quote:
nee hoor, alleen zijn vvd cda en pvv het er over eens dat ze het onens blijven maar dat cda en vvd dus samen kabinet gaan maken en telkens bij pvv om goedkeuring moeten gaan vragenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:13 schreef wonderer het volgende:
Heeft Nederland eindelijk een nieuwe kabinet?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, alleen zijn vvd cda en pvv het er over eens dat ze het onens blijven maar dat cda en vvd dus samen kabinet gaan maken en telkens bij pvv om goedkeuring moeten gaan vragen
Welke distributie draai je?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb me er niet zo heel erg in verdiept, ik heb alleen een foto als achtergrond, de rest is saai grijs.
er loopt in breda een hele leuke jongen van 23, blond haar, blauwe ogen...quote:
Kun je nagaan wat een lange Ang3l heeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
grappig.. hij zit momenteel in tokyo..
Hij heeft een lul van hier tot Tokyo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een lange Ang3l heeft.
Trouwens dat zitten is er ook even niet meer bij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
grappig.. hij zit momenteel in tokyo..
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft een lul van hier tot Tokyo?
Ja een prevacationparty aan een rivier op een strandje met kampvuur en geen drank want ik moest rijden :p.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:26 schreef wonderer het volgende:
Leuk feestje?
Wij zitten Rocky Horror te kijken en Brad is een beetje dronken
Ik zeg bier bij Vlarp thuisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:25 schreef Vlarp het volgende:
Het regent hier telkens
Middagje terras zit er dus ook niet in
Hertog Jan uit blik, mag dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg bier bij Vlarp thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |