Ik zei nog wel dat je een gentleman was.quote:
Zulks een wijsheid.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef Great.Expectations het volgende:
De waarheid is niet hetzelfde als een label. En een label is niet de waarheid.
Ik heb liever de waarheid dan een label wat men nier aan me vastmaakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef Great.Expectations het volgende:
De waarheid is niet hetzelfde als een label. En een label is niet de waarheid.
Ja die durft natuurlijk niet meer!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef Deceit het volgende:
Waar is die hetero uit eindhoven.
Is trouwens 1 van de knapste mannen ooit, die laatst ang3l spotte tijdens de sneak
Er staan er tig in mijn foboquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Alsof ik ze in mijn Back-Up heb staan
Neeh ik moet eerst een foto van je hebben en je foonnummer, zo maak ik visitekaartjes en ga het op de Pride flyeren
Hmmja vergeten, zit dan nog in Gran Can.!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er staan er tig in mijn fobo
En ik zit op de troon van de outtv boot samen met TMM, dus ik kan jee spotten als je flyert!
Knappen ze zo hard af op mijn foto?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmm t lukt me zo niet, ik kan alleen met stappen iem. regelen voor jou..
Via inet of zonder de persoon gaat gewoon niet, en is krom ook
Ja daar hoef je niet te flyeren! Daar zitten alleen oppervlakkige zonaanbiddende blingnichten!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmja vergeten, zit dan nog in Gran Can.!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar hoef je niet te flyeren! Daar zitten alleen oppervlakkige zonaanbiddende blingnichten!
Met dat "Je bent vast homo" en het "Kom je hier om homo's te beledigen of zo?" en "Sneu, van die mensen die dan roepen ik ben hetero en dan wel hier posten". Kan me voorstellen dat je dan denkt: ja blaast 'm op zeg, daaag!quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik ben niet oppervervlakkig, zonaanbiddend noch heb ik bling!
wat een piemels die dat zeiden. Alsof wij hier worden aangekeken als we in een hetere topique postenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met dat "Je bent vast homo" en het "Kom je hier om homo's te beledigen of zo?" en "Sneu, van die mensen die dan roepen ik ben hetero en dan wel hier posten". Kan me voorstellen dat je dan denkt: ja blaast 'm op zeg, daaag!
Ik door sommigen in het [Singles] topic in 't begin ook wel hoor. Maar nu ben ik de huismascottequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
wat een piemels die dat zeiden. Alsof wij hier worden aangekeken als we in een hetere topique posten
Fuck yeah................ ik ben verliefd denk ikquote:De mooiste man van brabant weggejaagd
quote:Aja heb geeneens in al die topics gepost toen hij dr was, zag m toevallig staan toen ik teruglas
Truequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nee maar t is zo ehm, kansloos als ik met flyers aan kom met je foto? ofnie?
Neu, hij is hetero! maar vond het wel noemenswaardig.quote:
AFBLIJVEN! het is mijn project!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neu, hij is hetero! maar vond het wel noemenswaardig.
Zo.. mooi..
* Deceit krijgt een Fuhlievtheit aanval
lang geleden weer
Ginger Ninjaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Could it bee something that she said.... bone will break metaaaaaaal
That we could be anything, anything.... bone will break metaaaaaaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |