je bent ontsnapt uit de kelder ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik was er wel, verstopt in een donker hoekje.
.
Misschien zwemt HM wel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Wanneer komt hier eens een lekkere hetero die wekelijks zwemt in E. ?![]()
mag je bij je nieuwe baas ook Vlarpen onder werktijd?quote:
Geen idee... in eerste instantie ga ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mag je bij je nieuwe baas ook Vlarpen onder werktijd?
Verstandig!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geen idee... in eerste instantie ga ik dat maar niet doen
Jongemanquote:
Jij ook veel plezier in Espana!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:04 schreef Deceit het volgende:
nog 30 min en dan vakantie!
thank god
Houdoe alvast! have fun met de pride en eh werken enzo,
en voor de anderen, ook fijne vakantie
Have fun in Portugal TV
Waarom?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:41 schreef TheVulture het volgende:
Morgen kapper... ik zit weer te twijfelen om me kaal te scheren
Ja het lijkt me makkelijk... maar aan de andere kant kreeg ik de vorige keer toen ik het heel kort had al niet al te positieve reactiesquote:
Het is voor jezelf (en anderen) heel erg wennen. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het lijkt me makkelijk... maar aan de andere kant kreeg ik de vorige keer toen ik het heel kort had al niet al te positieve reacties
Ja precies, ik neig er nu naar om het te doen... aan de andere kant weet ik niet of het wel slim is aangezien ik vanaf maandag in een hittegolf in Portugal zit... volgens mij verbrand je hoofdhuid dan ontzettendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is voor jezelf (en anderen) heel erg wennen. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt.
Het is wel heul handig hoor! Scheelt me 5 minuten 's morgens
Mijn vriend gaat niet meequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:52 schreef Desmonkey het volgende:
Je kan altijd je hoofd laten aaien met zonnebrand door Iemand
Je kunt je eigen hoofd toch wel insmeren??quote:
Ja dat kan ik ook zelf wel maar Des impliceerde dat ik het iemand moest laten doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt je eigen hoofd toch wel insmeren??
Je kunt ook kort aan de zijkant en iets langer bovenop.
weer lekker doorgeslobertquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:17 schreef mike_hunt het volgende:
Als je in de zon zit te drinken gaat wel erg snel.![]()
'even' lunchen.... 5 uur later..
ouwe zuipschuitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:17 schreef mike_hunt het volgende:
Als je in de zon zit te drinken gaat wel erg snel.![]()
'even' lunchen.... 5 uur later..
ze vibreert teveel met d'r stemquote:
Jij wel...quote:
Vlarp niet nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |