zou kunnen, hij staat al lang droog.quote:
Moet ie een keer goed gaan douchenquote:
"Windows classic"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:58 schreef Xiance het volgende:
ik kan geen geschikte theme vinden voor mn pc
zeg dat wel!!quote:
je hebt je label terug gevonden ?quote:
Maar hoe vaak kijk je naar de desktop?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
zeg dat wel!!
tenslotte kijk je toch een behoorlijk grote portie van je dag tegen t scherm aan he, als ICT'er
wat een afschuwelijke triller zeg, nee, dit vind ik niet mooiquote:
Heeft linux themes ? waarwaarwaar >?quote:
quote:
nee hoor, alleen zijn vvd cda en pvv het er over eens dat ze het onens blijven maar dat cda en vvd dus samen kabinet gaan maken en telkens bij pvv om goedkeuring moeten gaan vragenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:13 schreef wonderer het volgende:
Heeft Nederland eindelijk een nieuwe kabinet?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, alleen zijn vvd cda en pvv het er over eens dat ze het onens blijven maar dat cda en vvd dus samen kabinet gaan maken en telkens bij pvv om goedkeuring moeten gaan vragen
Welke distributie draai je?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb me er niet zo heel erg in verdiept, ik heb alleen een foto als achtergrond, de rest is saai grijs.
er loopt in breda een hele leuke jongen van 23, blond haar, blauwe ogen...quote:
Kun je nagaan wat een lange Ang3l heeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
grappig.. hij zit momenteel in tokyo..
Hij heeft een lul van hier tot Tokyo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een lange Ang3l heeft.
Trouwens dat zitten is er ook even niet meer bij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
grappig.. hij zit momenteel in tokyo..
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft een lul van hier tot Tokyo?
Ja een prevacationparty aan een rivier op een strandje met kampvuur en geen drank want ik moest rijden :p.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:26 schreef wonderer het volgende:
Leuk feestje?
Wij zitten Rocky Horror te kijken en Brad is een beetje dronken
Ik zeg bier bij Vlarp thuisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:25 schreef Vlarp het volgende:
Het regent hier telkens
Middagje terras zit er dus ook niet in
Hertog Jan uit blik, mag dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg bier bij Vlarp thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |