quote:Voor mij ook alleen Saucony's...2 maanden terug nieuw paar gekochtOp woensdag 20 oktober 2010 16:39 schreef mazaru het volgende:
Ik ren op Saucony's.
Heerlijke schoen!
[ afbeelding ]
quote:Heerlijke schoenen. Voor mij de ideale, maar dat zegt niets. da's voor iedereen andersOp vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef joers1 het volgende:
[..]
Voor mij ook alleen Saucony's...2 maanden terug nieuw paar gekocht
Progrid Guide 2
[ afbeelding ]
quote:niet iedereen haalt dat zomaar, niet jezelf als maatstaaf nemen voor iedereenOp donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Haal je zo. Ik loop het ook als ik ff een maandje goed train. Ik reken bij mezelf, als ik 5 km rond 25 minuten loop. Kan ik de 10 doen in een uurtje.
quote:Goed zoOp zaterdag 23 oktober 2010 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
nou, daarnet ging niet vanzelf![]()
maar wel uitgelopen, les 20
quote:Hier ook idd.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:34 schreef joers1 het volgende:
Ik dus ook...eerst uithoudingsvermogen...tempo komt daarna wel.
quote:Zal je verbazen hoe makkelijk het gaat en hoe trots je dan op jezelf bent!Op zondag 24 oktober 2010 11:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op Evy les 20 maar ik durf niet4x8 minuten
huuu.
quote:Ik heb het in ieder geval overleefd en het viel me best mee!Op zondag 24 oktober 2010 11:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op Evy les 20 maar ik durf niet4x8 minuten
huuu.
quote:Herkenbaar. Het mooie is dat je conditie ook best lang blijft, een restje.Op zondag 24 oktober 2010 11:17 schreef joers1 het volgende:
Dat gaat lekker he?
Toen ik begon was ik na 100m. lopen bekaf. Nu loop ik 5 tot 9 kilometer aaneen
quote:snelheid is nog niet van belang...het gaat om de afstand. Snelheid komt later wel, toch?Op zondag 24 oktober 2010 16:32 schreef Blurred86 het volgende:
Vanochtend 8.3 km gelopen met 9.6 km/u gemiddeld, de 10 km/u komt in zicht!
Op kortere afstanden (5 a 6 km) zit ik daar al wel boven, maar op langere stukken ben ik toch nog best traag, maar het gaat steeds beter
quote:zeker weten dat dat gaat lukken...respect hoor!Op zondag 24 oktober 2010 18:25 schreef wormtrein het volgende:
Ook weer een minuutje erbij geplakt, zit nu op 4x 7. T/m 5 minuten achter elkaar was het echt even opbouwen, maar ik merk dat nu 6/7 minuten echt makkelijker gaat en je sneller kunt doorpakken naar meer. Over een paar weekjes hoop ik de 30 minuten aan één stuk af te ronden
quote:Ik bedoel ook niet te zeggen dat ik mezelf als maatstaaf neem, maar als ik je zo hoor moet het geen probleem zijn en mijn gegevens waren meer als indicatie.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet iedereen haalt dat zomaar, niet jezelf als maatstaaf nemen voor iedereen
maar ja, ik denk wel dat ik het ga halen ja, als ik nu al gewoon 10km/uur loop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |