quote:Crosstrainer, is heel wat anders dan een loopband.Op maandag 25 oktober 2010 13:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou ook op de loopband niet met slippers gaan trainen.
quote:voor vrouwen wel ja......Op maandag 25 oktober 2010 13:28 schreef Noek het volgende:
H&M heeft ook echt hele fijne sportwear voor buiten en is niet zo gek duur. Even als tip van Flip!
quote:Oh ja, niet goed gelezenOp maandag 25 oktober 2010 13:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Crosstrainer, is heel wat anders dan een loopband.
quote:Ja, maar het is best een puik alternatief vergeleken niet lopen of wel lopen. En vind het prettiger voor m'n knie'en.Op maandag 25 oktober 2010 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
ja, het is ook héél anders dan hardlopen..
quote:Idd, en alsnogOp maandag 25 oktober 2010 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
ja, het is ook héél anders dan hardlopen..
quote:Ik heb ook altijd last van m'n knieën (PFPS), maar heb dat aangegeven bij de hardloopwinkel toen ik schoenen ging kopen. Heb nu schoenen met extra demping én een extra zooltje erin. No problemo!Op maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, maar het is best een puik alternatief vergeleken niet lopen of wel lopen. En vind het prettiger voor m'n knie'en.
quote:Ja, er is idd ook een 5km-10km schema.Op maandag 25 oktober 2010 13:34 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ben gister begonnen met het volgen van Evy op de crosstrainerReden is simpel, geen schoenen die geschikt zijn voor hardlopen en op die crosstrainer kan ik met m'n slippers trainen. Of m'n basketbal schoenen..
Ben van plan om naar de Runners World winkel te gaan voor een goed advies met schoenen. Ooit daar Asics gekocht nadat ze m'n voeten helemaal hadden bekeken (afwikkeling van voet tijdens lopen/rennen etc). Die schoenen voelde aan als gegoten, dat wil ik weer. En dan ga ik ook buiten lopen (maar liefst wel in mooi weer).
Ps. Had die evy ook niet een 5km - 10 km schema?
quote:Moblo bedoelt dat dit een hardlooptopic is, geen crosstrainertopic.Op maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, maar het is best een puik alternatief vergeleken niet lopen of wel lopen. En vind het prettiger voor m'n knie'en.
quote:Het zijn eigenlijk sandalen, maar ik noem het slippers.
quote:Op een crosstrainer zie ik er weinig problemen in. Op een fiets ook niet, maar om te gaan hardlopen (op band of buiten) lijkt het me verre van ideaal. Maar goed, zoals gezegd, ik ga binnenkort schoenen kopen. Zodra de financieen het toelaten.Ik heb ook altijd last van m'n knieën (PFPS), maar heb dat aangegeven bij de hardloopwinkel toen ik schoenen ging kopen. Heb nu schoenen met extra demping én een extra zooltje erin. No problemo!
En als je al last hebt van je knieën, zijn slippers niet bepaald top he
quote:En het is toch een ramp dat ik even meld dat ik die 0-5km sessies van Evy op een crosstrainer doe.Op maandag 25 oktober 2010 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Moblo bedoelt dat dit een hardlooptopic is, geen crosstrainertopic.
quote:*dit ook weten wil* Ik heb erg mooie tops gezien van Falke, maar geen idee of dat wat is...Op maandag 25 oktober 2010 13:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
voor vrouwen wel ja......
overigens ga ik ook maar eens op zoek naar thermo ondergoed want ik ben een behoorlijke kou kleun met name in die gebiedennog tips?
quote:ik heb ook handschoenen en een muts op, maar volgens mij is het hier wat kouder. iK loop in lange tights, een tshirt en een wat gewateerd jasje. Als het echt koud gaat worden gaat er een thermoshirt onder. De benen, die blijven wel warm!Op maandag 25 oktober 2010 12:52 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah gelukkig, ik ben niet de enige! ik voel me de laatste tijd zo stom steeds als ik in mijn korte broekje en tshirt alleen andere mensen tegenkom die lange tights en lange mouwen aanhebben en soms zelfs handschoenen en mutsen
quote:HEMA!Op maandag 25 oktober 2010 13:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
voor vrouwen wel ja......
overigens ga ik ook maar eens op zoek naar thermo ondergoed want ik ben een behoorlijke kou kleun met name in die gebiedennog tips?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:54 schreef DarkElf het volgende:
Thermo shirts zijn bij de Hema maar 9.95¤. Heb er 1 gehaald voor als t echt koud wordt. Verder heb ik veel laagjes aan : vandaag een tshirt en long sleeve. Heb een dikker jasje voor als t kouder is, dat thermo shirt voor nog kouder en handschoenen, hele dunne ademende. En draag een dikkere tight. Das allemaal warm genoeg ook als t vriest.
quote:Het was hier laatst 8 graden 's middags, ben gewoon in korte broek gegaan hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb ook handschoenen en een muts op, maar volgens mij is het hier wat kouder. iK loop in lange tights, een tshirt en een wat gewateerd jasje. Als het echt koud gaat worden gaat er een thermoshirt onder. De benen, die blijven wel warm!
quote:Handschoenen en een muts bij 8 tot 10 graden is natuurlijk onzin.... In Uppsala zal het wellicht kouder zijn. Denk het wel want dat was het van het weekend op de Vikingshillsvägen ook!Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb ook handschoenen en een muts op, maar volgens mij is het hier wat kouder. iK loop in lange tights, een tshirt en een wat gewateerd jasje. Als het echt koud gaat worden gaat er een thermoshirt onder. De benen, die blijven wel warm!
Oh, en dus speciale hardloop handschoenen en muts, van nike. Erg dun, maar wel lekker warm!
quote:Ik vind die tights zulke rare, onflatteuze dingen.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:24 schreef Razztwizzle het volgende:
* Razztwizzle zit even te orënteren op hardloopkleding..
Die tights lijken me veel kouder dan een gewone trainingsbroek, of zie ik dat verkeerd?
quote:Ik twijfel ook of ik er eentje zal kopen. Mijn broek is lekker wijd en daarom (volgens mij) ook lekker warm. Die running-shirts en jasjes lijken me wel prettig, omdat ze zweet beter afvoeren. Ik vind 't over het algemeen wel duur spulOp dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind die tights zulke rare, onflatteuze dingen.
Stel dat je een been breekt en dan met zo'n broek naar het ziekenhuis wordt gebracht.
quote:Nee, omdat de lucht niet circuleert...Ik gebruik mijn tight ook als thermo-ondergoed hier als het echt goed koud is...Omdat hij zo strak om je lichaam zit beweegt de lucht die tussen je benen en de tight zit niet....Bij een trainingsbroek gebeurt dat wel, en zal koude lucht voor warme lucht in de plaats komen....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:24 schreef Razztwizzle het volgende:
* Razztwizzle zit even te orënteren op hardloopkleding..
Die tights lijken me veel kouder dan een gewone trainingsbroek, of zie ik dat verkeerd?
quote:Oh dat 3 x 30 versnellen op het einde lijkt mij ook wel watOp dinsdag 26 oktober 2010 12:58 schreef DarkElf het volgende:
Gisteren 8x4 in jogtempo en tussendoor stress 2 dribbelen. Heb op die manier 6.7 km afgelegd. Morgen staat er een duurloopje van 35 min op de planning met op t einde 3x30 sec versnellen. Merk dat die afwisselende trainingen echt bijdragen aan sterker en sneller worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |