Hahaha, op 2:56 is te mooiquote:
Die line up ziet er wel verdomd goed uit. Even kijken of ik wat mensen kan overhalen die in zijn voor een weekendje Gent.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef Tomnmgn het volgende:
Ik heb een timetable gemaakt voor ILT-10
[ afbeelding ]
Dat dubstep zie ik denk ik niet zo zitten om daar 4/5 uur op staan te niksen. Ik zit dus te twijfelen of ik naar de Yellow Room of Blue Room ga. Zo rond Crookers wil ik naar de Orange Room zodat ik BBR niet mis. Is Boys Noize tegenwoordig aan te raden, heb hem vorig jaar gezien, was opzich wel ok, maar de livesets van afgelopen tijd vond ik niet zo heel tof. Jack Beats (Fidget) en A-Trak wil ik eigenlijk ook wel zien namelijkEn les Petit Pilous ook, keuzes keuzes keuzes
Gaaf man, dat je dat gemaakt hebt. Er is ook een I Love Techno topic, die staat hier; [13-11-2010] I Love Techno 2010 #1quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef Tomnmgn het volgende:
Ik heb een timetable gemaakt voor ILT-10
[ afbeelding ]
Dat dubstep zie ik denk ik niet zo zitten om daar 4/5 uur op staan te niksen. Ik zit dus te twijfelen of ik naar de Yellow Room of Blue Room ga. Zo rond Crookers wil ik naar de Orange Room zodat ik BBR niet mis. Is Boys Noize tegenwoordig aan te raden, heb hem vorig jaar gezien, was opzich wel ok, maar de livesets van afgelopen tijd vond ik niet zo heel tof. Jack Beats (Fidget) en A-Trak wil ik eigenlijk ook wel zien namelijkEn les Petit Pilous ook, keuzes keuzes keuzes
Tsja, ik wil alle laatste 4 namen van zowel de oranje, geel, groen als de blauwe room wel zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:19 schreef N-E-R-D het volgende:
Pfff wat een keuzes bij ILT... Ik ga maar niet![]()
Ik ga wel naar Superrauw dus ik zou Boys Noize en Djedjeotronic kunnen wegstrepen bij ILT maar dan vind ik het alsnog moeilijk kiezen. Ik wil alles in de orange- yellow- green- en blueroom wel zien
Klopt, gistermiddag bijgewerktquote:Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef Radioheader het volgende:
http://www.22tracks.com/#/electro/1/ Volgens is de electro sectie op 22tracks weer bijgewerkt. Staan weer chille nummers op, Deadmau5 en Wolfgang Gartner met Animal Rights klinkt lekker.
Luister nu trouwens de set van Boys Noize op Mystery Land echt top! Veel beter dan op Lowlands vorig jaar. Kijk er naar uit hem te zien op I Love Techno.
Ongeveer op de helft van Ocelet van Vincents Theme wordt het nummer leuk.quote:Op zondag 12 september 2010 23:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, gistermiddag bijgewerktMr. Spock is ook heel relaxt vind ik
Niet helemaal vanuit dit topic gezien, maar meer algemeen
Heeeheeeee, mocht ff duren zegquote:Op maandag 13 september 2010 01:58 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ongeveer op de helft van Ocelet van Vincents Theme wordt het nummer leuk.Beetje Frans electro/disco-achtig.
En Barbra Streisand is eindelijk officieel uit, topper !![]()
Bijna geen verschil met het origineel maar dat maakt allemaal niet uit... Dat is ook de reden dat het zo lang duurde, geklooi met de rechten van het nummer volgens mij. Inmiddels is iedereen het nummer al lang beu (hoewel, in het dorp waar m'n ouders wonen beginnen ze Pon De Floor opeens te waarderen vinden dus wie weet over een jaarquote:Op maandag 13 september 2010 02:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeeheeeee, mocht ff duren zeg
Zieke trackquote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef Slickk het volgende:
voor mij onbekende track, van Steve Aoki ft. Tai - Paradise Poltergeist er tussen staan.
Fuuuuuck, dat was die ontzettend harde track waarmee Steve Aoki op Mysteryland begonquote:
Correct DIM en Tai: Verklaarbaar aangezien Poltergeist ook van Tai isquote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef Slickk het volgende:
[..]
Fuuuuuck, dat was die ontzettend harde track waarmee Steve Aoki op Mysteryland begonEcht... Heerlijk.
Weet ik ook eindelijk hoe die heet.
Alleen die korte drums op 2:17 - 2:18 deden mij aan een andere track denken. Volgens mij in de richting van Boys Noize of één van zijn kompanen...
Aah die inderdaad. Was best wel naar eerlijk gezegd, dan verwacht je dat en krijg heel iets anders... Ik bedoel, je kent dat foute trucje van sommige House DJs wel; een bekende plaat opzetten en dan bij de drop opeens een flauw house riedeltje doen. Heb daar een hekel aanquote:Op maandag 13 september 2010 22:57 schreef frank07 het volgende:
[..]
Correct DIM en Tai: Verklaarbaar aangezien Poltergeist ook van Tai is
quote:release: early/mid october
quote:no more stage diving in clubs, let's DANCE"
Erg vette remix. Helaas heb ik niet meer de tijd om me in de muziek te blijven verdiepen. Tegenwoordig ben ik toch veel aan het werk.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dem Slackers - Let's Go EP op Soundcloud te beluisteren. Ben niet helemaal weg van Dem Slackers, maar die Clouds remix.![]()
Ziek trouwens, die lui van Clouds zijn 2 gastjes uit Schotland van een jaartje of 18, echt nog maar anderhalf jaar bezig ofzo en binnenkort releases op Turbo Recordings en Fake Blood's aanstaande label..![]()
hier wat meer nummers van ze en info.
Haha echt? Het nummer Sucker zit ook in de HARD summer mix van Erol Alkan weet ik me te herinneren. Bazen.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dem Slackers - Let's Go EP op Soundcloud te beluisteren. Ben niet helemaal weg van Dem Slackers, maar die Clouds remix.![]()
Ziek trouwens, die lui van Clouds zijn 2 gastjes uit Schotland van een jaartje of 18, echt nog maar anderhalf jaar bezig ofzo en binnenkort releases op Turbo Recordings en Fake Blood's aanstaande label..![]()
hier wat meer nummers van ze en info.
Correct. Echt bizar, ben je anderhalf jaar aan 't kutten, sturen ze even wat nummers naar Tiga en Fake Blood, Erol Alkan en weetikveel wat, en hop iedereen draait je shit.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:50 schreef Slickk het volgende:
[..]
Haha echt? Het nummer Sucker zit ook in de HARD summer mix van Erol Alkan weet ik me te herinneren. Bazen.
Laat Soulwaxmas maar weer eens naar Nederland komenquote:we're happy to announce that @boysnoize will join us at SOULWAXMAS in London on December 17. http://bit.ly/c4kFZo #soulwax #2manydjs
Das een rapper toch? Heb al ergens een album van m.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:09 schreef Slickk het volgende:
Nieuwe artiest getekend bij Dim Mak Records (bekend van onder andere Steve Aoki), genaamd Rob Roy. Gratis download van album... Heb hem zelf nog niet gedownload/geluisterd, maar goed, iemand die op zoek is naar nieuwe muziek; leef je uit.
Oké, prima.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Das een rapper toch? Heb al ergens een album van m.
Edit; Ja dus. Fur in my cap is geniaal. Maar niet echt iets voor dit topic i guess.
Dankzij Shazam kwam dit nummer eruit;quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:04 schreef Pablo88 het volgende:
Iemand een idee hoe het nummer heet die onder het filmpje zit in onderstaand link?
http://www.telegraaf.nl/p(...)__les__.html?p=4%2C1
Ook al gevraagd bij Help ik zoek, maar ik denk dat hier meer mensen zitten voor het House? genre.
Neehoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:35 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dankzij Shazam kwam dit nummer eruit;
Er is ook een House-topicreeks maar die is even weg, laatste poster moet even een nieuw topic maken.
Die! Anyone?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het nummer op 14:28, die zoek ik!
Yeuh!quote:Paul Chambers: Finishing up my remix for @boysnoize to be released on @boysnoizerec
Audio Bullys - Drums (On with the story)quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zoek een nummer!
[..]
Die! Anyone?
JAAAA dankjewel, ik wist dat ik hem vaak had gedraaid.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:46 schreef frank07 het volgende:
[..]
Audio Bullys - Drums (On with the story)
Kende t nr niet echt, maar herkende de typische Audio Bully sound en wist dat t dan wel op t nieuwste album moest staan
Oud maar goudquote:
True, klikte bij youtube een DJ Hero versie aan en ik moet zeggen dat ik die stiekem ook wel lekker vind klinkenquote:
Dankje dankje, eindelijk het nummer Yeah in betere kwaliteit te horenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:24 schreef Radioheader het volgende:
De Electro sectie op 22 tracks is weer ge-update. Nu met Boys Noize ea erbij.
http://22tracks.com/#/electro/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |