Klinkt leuk maar die organisatie schijnt altijd zo kut te zijn?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:41 schreef Radioheader het volgende:
Als we het over grote events hebben, 13 november i Love Techno in de flanders expo te Gent met behoorlijk wat electro namen.
UNDERWORLD (live) * DAVE CLARKE * BOYS NOIZE * CROOKERS * BEN SIMS * A-TRAK * CASPA * RIVA STARR * STEVE AOKI * GOOSE (live) * DJHELL * LES PETITS PILOUS (live) * ROBERT HOOD (live) * JOKER & MCNOMAD * VILLA * HIGBLOO * DJEDJOTRONIC
Veel namen van het Boys Noize label, het kan dus dat hij een zaal gaat hosten. Ook gaan er geruchten over Richie Hawtin/Plastikman. Veel goede electro in ieder geval, was wel van plan te gaan nu nog wat mensen over de streep trekken
Als t goed is wel, ze zijn gevraagd om m te maken las ik ergens.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:42 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik hoop dat die Rhinestone eyes remix wel uitgebracht wordt
thanksquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Als t goed is wel, ze zijn gevraagd om m te maken las ik ergens.
Mja, ik wil wel graag naar I Love Techno maar al die verhalen over de organisatie, warmte, drukte en zalen die gesloten worden als ze vol zijn houden mij een beetje tegen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar die organisatie schijnt altijd zo kut te zijn?
Daarnaast is t me iets te ver vanuit Groningen eigenlijk.
In other news, eerste datum Soulwaxmas 2010 bekend. Hopen dat ze dit jaar Nederland niet weer overslaan. Godverdomme wat was dat vet in 2008.
En Clash Groningen zit er ook weer aan te komen, ben benieuwd naar meer info daarover.
Feest verdeeld over meerdere zalen van de Oostetpoort. 2 jaar terug o.a. Mr Oizo, vorig jaar o.a. Zombie Nation en 2manydj's. Maar vaak ook wat meer lichte bliepjestechno enzo. Daarom wel benieuwd wat er dit jaar aan electro komt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:04 schreef Slickk het volgende:
[..]
En wat is Clash Groningen precies?
hehe dat werd tijd. Vette track.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ein-de-lijk.
YES ZZafrika will get a full release on Turbo very soon. Its gonna be the 3rd ZZT single. Ill get specifics this week.
Tiga zojuist op twitter. Had m al gehoord op Révolt en dr staan wel wat filmpjes op YouTube. Geweldig nummer.
Ah, it's Steves time!quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:15 schreef frank07 het volgende:
Steve Aoki mixt het I Love Techno 2010 album trouwens. Komt 4 oktober uit.
Boys Noize over de track Yeah;quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:15 schreef frank07 het volgende:
Boys Noize - 1010 nu gratis en legaal te downloaden via zijn eigen blog:
http://www.boysnoize.com/blog/?p=2558
Bron: http://thekoolkids.com/2010/08/31/boys-noize-interview/#commentsquote:The “Yeah” track I already did a long time ago. It’s actually almost 3 years old. I did it before the Power album. I didn’t release it on that album, because I already had the Sweet Light track and I thought that was already enough for that kind of sound.
Te gruwelijk dat nieuwe nummer 1010. Kijk uit naar de cd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:15 schreef frank07 het volgende:
Boys Noize - 1010 nu gratis en legaal te downloaden via zijn eigen blog:
http://www.boysnoize.com/blog/?p=2558
Steve Aoki mixt het I Love Techno 2010 album trouwens. Komt 4 oktober uit.
Mooie clip! Zouden ze dat echt gewoon allemaal met chemische stoffen gedaan hebben?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Van Nederlandse bodem, met supervette clip en zo mogelijk een nog vetter nummer.
Hier in HD
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:00 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Te gruwelijk dat nieuwe nummer 1010. Kijk uit naar de cd.
Hij is lekker lekker. ;Dquote:
quote:
Inderdaad om half 11 gaat de laatste trein. Lekker dan....En dat hoopt dat ze ooit serieus genomen worden als stad. Enschede studentenstad blablabla.quote:Op maandag 6 september 2010 00:22 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
![]()
Gisteren G-tronic dj-set gezien, was meesterlijk.
as donderdag is etienne de crecy met zijn kubus gratis in Enschede, helaas gaat de laatste trein daar al om half 11 ofzo, dus zal ik het voor de zoveelste keer moeten missen.
Hopelijk beter dan dat rare Crookers album van vorig jaar. De complete line-up staat trouwens op de site, en op partyflock zwerft ook al een timetable rond. Lekker veel electro dit jaarquote:
Mja, het duurt ook maar tot 11 uur, dus zo heel veel mis je ook nietquote:Op maandag 6 september 2010 00:22 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
![]()
Gisteren G-tronic dj-set gezien, was meesterlijk.
as donderdag is etienne de crecy met zijn kubus gratis in Enschede, helaas gaat de laatste trein daar al om half 11 ofzo, dus zal ik het voor de zoveelste keer moeten missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |