Dat is eerder dom van die mensen, spring dan eerst ff op online.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
Ook irritant (niet echt datingsites gerelateerd) mensen die invisible inloggen en opeens tegen je beginnen te kletsen, stiekemerds.
Zoek de verschillen......quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:18 schreef Karina het volgende:
Oh ik kwam er vanmiddag achter dat mijn buurjongen wel erg leuk is eigenlijkhelaas, een beetje te jong (en hij heeft nog een tweelingbroer ook! daar had ik al een keer tegen gekletst, maar ik dacht dat dit dezelfde jongen was
).
Was ze niet lekker dan? Hmm.. nou dan moet het idd wel een labiel wijf zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fakerts gebruiken toch meestal een foto van een lekker wijf?
haha die tweelingbroer houdt van ijsjes in ieder geval, dat weet ik alvast (vriezer was vorig jaar kapot en toen heb ik hem mijn ijsjes gegeven).quote:
Uhoh, straks krijgen we de "iemand labiel noemen is fout" discussie weerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Was ze niet lekker dan? Hmm.. nou dan moet het idd wel een labiel wijf zijn
Hoezo ben jij meester?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:16 schreef right_turn het volgende:
[..]
Omdat vrouwen niet moeten denken dat ze hier zomaar mee wegkomen zal ik je maandag haar nummer wel even geven
He? Ze weet niet hoe chatten werkt? Maar wel hoe RP werkt, vaag.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:01 schreef MalleJongen het volgende:
Probeer ik al 2 dagen diverse keren te chatten met een mooie vrouw.
Krijg ik net een berichtje terug dat ze niet weet hoe dat dat werkt......met je HBO
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:36 schreef sjippen het volgende:
Vanmiddag een date gehad. De derde keer dat ik met een meisje via internet afsprak. Ik "screen" mijn dates redelijk nauwkeurig op voorhand. Dat wil zeggen dat er na wat over en weer mailen nog steeds wederzijdse interesse bestaat EN dat ik foto's van haar gezien heb die me echt wel aanstaan.
Ik kwam aan op de markt in haar stad en zij zat reeds op een terrasje. Mijn eerste indruk was dat ze een beetje gezet was maar wel op de goede plaatsen.Belangrijker: ze had een zeer lief snoetje en naarmate het gesprek vorderde, bleek ze nog intelligent, lief en down to earth te zijn ook!
![]()
Opeens zaten we al meer dan 4 uur te praten en ze maakte niet echt aanstalten om te vertrekken. Na betaald te hebben, zij wou per se betalen omdat ik van ver was gekomen, nog even wat gepraat voor we afscheid namen.
Een halfuurtje later kreeg ik een sms dat ze het zeer fijn had gevonden en dat ze een tweede keer afspreken zeker zag zitten.![]()
Intussen hebben we volgende week al afgesproken, we gaan een eindje fietsen!![]()
Wie weet!
Tja, ben ik nou zo slim of is zij zo dom....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Ze weet niet hoe chatten werkt? Maar wel hoe RP werkt, vaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef Karina het volgende:
Voor de Badooleden, wat een kansloos figuur dit:lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nipple-power!451 °F
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef Karina het volgende:
Voor de Badooleden, wat een kansloos figuur dit:Haha, sexy motherfucker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo is dat dom? Als je direct online gaat dan ziet iedereen je en zit je weer aan tig gesprekken vast. Ik log ook altijd in op offline weergevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat is eerder dom van die mensen, spring dan eerst ff op online.
Voordat je het gesprek begint ff op online springen en dan zet je hem maar op bezet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoezo is dat dom? Als je direct online gaat dan ziet iedereen je en zit je weer aan tig gesprekken vast. Ik log ook altijd in op offline weergeven
Probleem is dat sommige mensen niet weten wat Bezet of Afwezig betekent op MSNquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Voordat je het gesprek begint ff op online springen en dan zet je hem maar op bezet.
Hoezo zit je aan gesprekken vast? Gewoon niet reageren en niet op online gaan, maar op bezet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoezo is dat dom? Als je direct online gaat dan ziet iedereen je en zit je weer aan tig gesprekken vast. Ik log ook altijd in op offline weergeven
Dat is hun probleem dan..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Probleem is dat sommige mensen niet weten wat Bezet of Afwezig betekent op MSN
Nee hoor, je kan toch speciaal voor 1 iemand online gaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:24 schreef GlenSpey het volgende:
Ik vind het eigelijk juist nogal raar om online te gaan en dan direct op bezet of afwezig. Je gaat toch juist online als je zin hebt in dat geouwehoer. Anders kun je ze net zo goed blokkeren
Ja, maar dan is het toch handiger om diegene vanuit offline msn aan te spreken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan toch speciaal voor 1 iemand online gaan?
Haha het blijft een heel gedoe uiteindelijk, hoe je het ook doet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het toch handiger om diegene vanuit offline msn aan te spreken?
Heb je later ook dat gezeur niet over waarom je niks terugzei tegen degenen bij wie je 'plots op afwezig ging toen ze je aanspraken'.
Age is just a number! Go for it!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Karina het volgende:
Krijg ik net een interesseberichtje op RP, ik denk, oh leuk, leeftijd: 26
Niks mis met groene sappige blaadjes tochquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Karina het volgende:
En jij bent...?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Karina het volgende:
Ze is ouder dan 26 want ze heeft een ICQ nummerquote:
En, al uitgebeld? Vertel....verteeeeeeeeeelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:30 schreef Turbomuis het volgende:
Net een hele tijd een leuk gesprek gehad via Paiq. En hij gaat zo bellen. Spannend! En leuk!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Karina het volgende:
Iets met een bruine beer en een oude fietsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Karina het volgende:
vertel!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:59 schreef Ijscodude het volgende:
De date is goed afgelopen! Eerste internetdate gelijk een goede:-)
Wat is dat nu voor logica?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze is ouder dan 26 want ze heeft een ICQ nummer
Dan is ze laat met ICQ begonnen. Ik ben 30 en mijn nummer is een stuk lagerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:15 schreef Jabberwocky het volgende:
Karina is veertiger toch?
Ik had vroeger ook een ICQ nummer!
Mijn oude nummer (weet hem nog uit mn hoofd) is inmiddels door een Rus gejat.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:15 schreef Jabberwocky het volgende:
Karina is veertiger toch?
Ik had vroeger ook een ICQ nummer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |