quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:12 schreef Hyman het volgende:
Haha, die schildpad zou maar schilpaddenaids gehad hebben.
Zo fakequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:12 schreef Japsnars het volgende:
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:14 schreef Ravenous- het volgende:
Die schildpad is vast ook op een wesp gaan staan
:SXD:XS:D:SX:S:DS:DX::DS:D:quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:14 schreef Ravenous- het volgende:
kan best, je overlevingskans is ongekend klein als dat gebeurdquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:14 schreef Ravenous- het volgende:
quote:
Fake als in?quote:
Nep.quote:
Wat is er nep aan een muzieknummerquote:
Heb je wle de goede codec's?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef xyzyx het volgende:
Wat een tyfus programma is sony vegas![]()
Wil ik ff filmpje bijknippen heeft hij wel het geluid maar het beeld is zwart.. Ik ga mn geld terugvragen
Ligt het niet gewoon aan je vid kaartquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef xyzyx het volgende:
Wil ik ff filmpje bijknippen heeft hij wel het geluid maar het beeld is zwart.. Ik ga mn geld terugvragen
Ik weet het niet, het klinkt wel geinig maar ook zo saai en simpelquote:
90% zeker dat het daar niet aan ligt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ligt het niet gewoon aan je vid kaart
In die clip is Enrique Iglesias nepquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er nep aan een muzieknummer
[ afbeelding ]
Lijkt me wel.. windows media player speelt hem gewoon afquote:
Heb je daarvoor betaaldquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef xyzyx het volgende:
10% is nog best veel hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
90% zeker dat het daar niet aan ligt.
Die danquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het klinkt wel geinig maar ook zo saai en simpel
Nee mijn paquote:
quote:
Wat?quote:
Dit is pas vetquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:19 schreef mich1992 het volgende:
[..]
In die clip is Enrique Iglesias nep.
quote:
Is toch ook rock?quote:
Beter dan lady gaga en bieber en dat soort rotzooiquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Is toch ook rock?![]()
Overigens is rock best cool soms..
Wilde er alleen ff bij horen omdat "__!" zeggen in is schijnbaar.
BIEBERquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:31 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Beter dan lady gaga en bieber en dat soort rotzooi__!
Oh, ik kijk die clips nooit. Tenminste, niet op mijn pc.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:19 schreef mich1992 het volgende:
[..]
In die clip is Enrique Iglesias nep.
Gammaquote:
Super de boerquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:42 schreef Aapvis het volgende:
[..]
graag gedaan super de boer =====( TUUT!!
Die meuk kun je binnen twee seconde gratis krijgen.quote:
Sloeberquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die meuk kun je binnen twee seconde gratis krijgen.
quote:
NEEEeeeee eeeeeee eeee eeee e e e...quote:
xyzyx ik heb je zo ontzettend gemist hequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
NEEEeeeee eeeeeee eeee eeee e e e...
Uh
Hoi
AANKLAGEN!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef xyzyx het volgende:
WTF
Staat er op mijn tmobile dat ik nog 280 smsjes heb
Eregister waren het er nog 460__!
Volgens mij werkt die family shit niet want ik heb dus echt niet 180 smsjes gestuurd naar mensen buiten die t-mobile family shit
Ik jou ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:19 schreef Aapvis het volgende:
[..]
xyzyx ik heb je zo ontzettend gemist he
Ga ik zeker doenquote:
Ik stuur 5 smsjes per weekquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen![]()
Ik weet trouwens niet eens wanneer ik weer nieuwe smsjes krijg.. zal wel op de factuur datum zijn..?
Dat is nog.. 9 dagen.. dus 30 smsjes per dag ongeveer.. mm..
Naja wel typisch
Ik uh..quote:
Dat is mijn maandtotaalquote:
Ik ook zoietsquote:
Vriendloosquote:
Dat haat ik altijd zo he... als mensen niet terug smsen..quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ook zoiets![]()
1000 smsjes van t-mobile family en 1000 smsjes van die sms bundel.. Gaan zo goed als allemaal op denk ik![]()
En dan sms ik regelmatig niet terug omdat het nergens over gaat
Ik waardeer eens in de paar maanden mijn beltegoed weer op naar 10 euroquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ook zoiets![]()
1000 smsjes van t-mobile family en 1000 smsjes van die sms bundel.. Gaan zo goed als allemaal op denk ik![]()
En dan sms ik regelmatig niet terug omdat het nergens over gaat
Ik elke 3 maanden 20 euroquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik waardeer eens in de paar maanden mijn beltegoed weer op naar 10 euroen dat heb ik het laatste half jaar trouwens niet meer gedaan, en ik heb nog steeds 3 euro
!
Nee, ik zoek het gewoon niet om te sms'en , ik spreej ze wel in real life als ik ze nodig heb/ uit wil gaanquote:
Je wil niet weten wat voor bagger ik soms krijgquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Dat haat ik altijd zo he... als mensen niet terug smsen..
Dan weet je niet of ze het nou hebben gelezen of niet
geef eensch een voorbeeldquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor bagger ik soms krijg![]()
Als het nuttig is sms ik wel altijd terug hoor..
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik waardeer eens in de paar maanden mijn beltegoed weer op naar 10 euroen dat heb ik het laatste half jaar trouwens niet meer gedaan, en ik heb nog steeds 3 euro
!
quote:Datum Totaal (incl. btw)
07 juli 2010 ¤ 60,87
FF opzoekenquote:
!_______(':quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:32 schreef Aapvis het volgende:
[..]______!
______!
______!
______!
______!
______!
quote:
WHAHAHA ik lach me hier serieus dood om die laatstequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was overigens wel grappig, zat hij bij mij in de auto krijg ik opeens smsje van hemdus ik later terug smsen realiseerde hij niet eens dat hij de verkeerde gesmst had
__!
[ afbeelding ]
Zelfde leeftijd als jouquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef Aapvis het volgende:
[..]
WHAHAHA ik lach me hier serieus dood om die laatste
![]()
![]()
ik snap er geen ruk vanquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was overigens wel grappig, zat hij bij mij in de auto krijg ik opeens smsje van hemdus ik later terug smsen realiseerde hij niet eens dat hij de verkeerde gesmst had
__!
[ afbeelding ]
TELL MEquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
Wat is het lastig om je mond te houden terwijl je er meer over weet
Hij wilde een vriendin smsen dat hij in de buurt was.. Maar hij smste mij perongelijkquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zelfde leeftijd als jou![]()
Ik heb nog wel ergere smsjes trouwens.. ff zoeken
heet hij Patty?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij wilde een vriendin smsen dat hij in de buurt was.. Maar hij smste mij perongelijk
Een vriend was met 2 vriendinnen en nog 2 vrienden uitgeweest. Die vriend van mij heeft naast die ene vriendin geslapen en daar het een en ander mee gedaan, maar hij heeft ook een scharrel die hem echt heel leuk vindt. Nu zit ik te kletsen met die scharrel en hij heeft alleen maar vertelt hij naast die ene vriendin heeft geslapen, maar niet wat er allemaal gebeurd is. Terwijl ik dat dus wel weet.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik voelde me echt al retarded, want die 14-jarige aapvis snapte het wel weer.
We verjaren.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik voelde me echt al retarded, want die 14-jarige aapvis snapte het wel weer.
We verjaren.
Oeiii moeiiilijke situatiequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Een vriend was met 2 vriendinnen en nog 2 vrienden uitgeweest. Die vriend van mij heeft naast die ene vriendin geslapen en daar het een en ander mee gedaan, maar hij heeft ook een scharrel die hem echt heel leuk vindt. Nu zit ik te kletsen met die scharrel en hij heeft alleen maar vertelt hij naast die ene vriendin heeft geslapen, maar niet wat er allemaal gebeurd is. Terwijl ik dat dus wel weet.
Patrick.. Maar omdat ik meerdere patricks ken hebben we hem patty gedooptquote:
Ja, ik zit er weer eens lekker tussenin.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Oeiii moeiiilijke situatie
Dan snap ik het helemaal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Patrick.. Maar omdat ik meerdere patricks ken hebben we hem patty gedoopt
Dus je zegt het?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik zit er weer eens lekker tussenin.
Ik kies haar kant, hij moet zich niet als een mongool gedragen. Vertel alles of vertel niets.
Dit snap ik dan weer niet maar dat zal ook wel aan me leeftijd liggenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, ik ga niets vertellen.
Ik ben het er alleen mee eens dat het een lul is.
Ja kan best.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, ik ga niets vertellen.
Ik ben het er alleen mee eens dat het een lul is.
Haha, wat een mongool.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja kan best.
2 dagen geleden belde er zo'n dude of hij niet een uurtje eerder langs kon komen voordat de rest kwam (TWSS in het kwadraat). Dus ik van "euh neuh", omdat hij sowieso een ass is.
Vertelde hij die avond toen we met z'n allen zaten te pokeren dat hij net een nieuwe vriendin had.
T'is echt een klaplul van de bovenste plank.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, wat een mongool.
Sommige mannen lopen echt letterlijk hun lul achterna.
Tof!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
T'is echt een klaplul van de bovenste plank.![]()
We gaan ook echt allebei naar de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht.
Nu ik toch bezig ben Do, ik ga in utrecht studeren!
Omg ik stik hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:57 schreef xyzyx het volgende:
En de laatste.. een gouwe ouwe![]()
[ afbeelding ]
Is wel de bedoeling, maar ik weet pas sinds 2 weken dat ik ben toegelaten en kamers zoeken is errrug moeilijk in Utrecht dus dat zal wel even duren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Tof!
Ga je op kamers in Utrecht of niet?
Klopt, of je moet connecties hebben of veel geld...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling, maar ik weet pas sinds 2 weken dat ik ben toegelaten en kamers zoeken is errrug moeilijk in Utrecht dus dat zal wel even duren.
Heb je geen bed over ofzo?
heb je een zaag?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, of je moet connecties hebben of veel geld...
Een half bed, ik heb een tweepersoons.
Ey hajeeeeeeee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef Aapvis het volgende:
Deze knul hier gaat slapen, kunnen jullie tenminste nog een normaal gesprek voeren zonder mijn bagger![]()
Xyzyx ik ga je missen
Ik jou ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef Aapvis het volgende:
Deze knul hier gaat slapen, kunnen jullie tenminste nog een normaal gesprek voeren zonder mijn bagger![]()
Xyzyx ik ga je missen
ik heb wel een hele ruime schuur overquote:
niks denk zeg t ffquote:
okee do ik ga wel bij jou wonenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:02 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
ik heb wel een hele ruime schuur over
Gezellig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
okee do ik ga wel bij jou wonen
En hij was net wegquote:
Misschien ben ik dan toch een grotere keukenprins.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa. Ik ben erg goed in het bakken van vis en magnetron maaltijden bereiden.
Nee ik kan prima koken hoor, alleen doe ik het pas 3 weken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan toch een grotere keukenprins.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee ik kan prima koken hoor, alleen doe ik het pas 3 weken.
Ik doe het ook bijna nooit hoorquote:
er is overigens niks mis met mijn schuur hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
okee do ik ga wel bij jou wonen
samequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben een lazy ass motherfucker.
Picsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben een lazy ass motherfucker.
Zoek er maar eens eentje die het niet is, dat is al lastig zat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:18 schreef xyzyx het volgende:
Waarom zijn jaloerse meisjes altijd zo dom eigenlijk ?
Nee maar ik bedoel.. zo'n meid zit hele tijd te etteren tussen mij en t meisje dat ik leuk vind..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoek er maar eens eentje die het niet is, dat is al lastig zat.
Okayquote:
Ik ben niet echt jaloers. Als ik een relatie heb met iemand die ik vertrouw zal hij mij vast wel te gek vinden enzo. Waarom dan moeilijk doen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:18 schreef xyzyx het volgende:
Waarom zijn jaloerse meisjes altijd zo dom eigenlijk ?
Ik doe altijd moeilijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben niet echt jaloers. Als ik een relatie heb met iemand die ik vertrouw zal hij mij vast wel te gek vinden enzo. Waarom dan moeilijk doen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kan geen leuke foto's van mij en mijn shitzooi vinden.
Beter zoekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kan geen leuke foto's van mij en mijn shitzooi vinden.
Dat begrijp ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het was ook heel erg awkward![]()
![]()
![]()
Ik heb de tijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb wel een foto van mijn lazy ass, maar die moet iets worden aangepast.
quote:
jaaaaaaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:35 schreef Zeroku het volgende:
Wie is jij. Met die vierkantjes op je bil?
Slaap lekker!quote:
Nee.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vleierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhuhquote:
Was het daar toen niet teeeeeeeeeeeeeeeeering druk?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dat was het standbeeld van columbus in barcelona op de nacht dat spanje het wk won.
voor degenen die de rode shirts hebben gemist op de foto
JAquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was het daar toen niet teeeeeeeeeeeeeeeeering druk?
Ja, lijkt me een stuk leuker dan waar ik toen was.quote:
Feest vieren terwijl je verloren hebtquote:
malakaquote:
Zou jij een kans laten liggen om op een ENORM standbeeld te klimmen zonder dat je er meteen af wordt gehaald?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Feest vieren terwijl je verloren hebt
Ergens begrijp ik het wel maar om er nou helemaal blij over te zijn..
Wat ga je nou meteen serieus reageren en roepen dat ik snel conclusies trek.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zou jij een kans laten liggen om op een ENORM standbeeld te klimmen zonder dat je er meteen af wordt gehaald?En euh, je weet helemaaaaaal niet wat we die avond wel/niet gedaan hebben dus je hoeft niet zo snel conclusies te trekken.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[Meet] Met z´n allen naar de Wallen! #2
HAHAHA
Wies da.quote:
Lenaquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat ga je nou meteen serieus reageren en roepen dat ik snel conclusies trek.
Ik zeg toch dat ik het zelf ook zou hebben gedaan![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Scusi voor het hoge aanbrandingsgehalte bij mij vanavond.
De chips zijn op.
En dat terwijl dat liedje echt iets van drie weken in m'n kop zatquote:
Dat accent is echt schattiggggquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dat terwijl dat liedje echt iets van drie weken in m'n kop zat.
Er is wel meer aan haar schattigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat accent is echt schattigggg
Uhuhquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja dat accentquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Maar ik zou er niet echt naar luisteren verderquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Beter dan die Amerikaanse kutzooi zoals Justin Bieber
.
Ik haat hem oprechtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Beter dan die Amerikaanse kutzooi zoals Justin Bieber
.
Ik zou haar op de vensterbank zetten met een bosje bloemen, zodat ik er altijd naar kan kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Maar ik zou er niet echt naar luisteren verder
Kloptquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:58 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Er is wel meer aan haar schattig
Gaat dat over jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. http://www.nu.nl/achterkl(...)nares-opgedoken.html2+2=5 met heel erg grote waardes van 2
Blijf Godverdomme van me bier af vuile kuthoer BAM
Niksquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als hij mij bedoelt vraag ik me af wat ik ga zeggen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:07 schreef killerbee911 het volgende:
Kankertje, die had ik nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. http://www.nu.nl/achterkl(...)nares-opgedoken.html
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Breng je het terugquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
maar het gaat eigenlijk nergens over![]()
so anyhoe, ik voel me best wel schuldig want ik heb per ongeluk 12 euro korting bij de platenzaak gekregen.en dat zaakje ziet er al zo shabby uit
Hoe kom je aan die korting dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
maar het gaat eigenlijk nergens over![]()
so anyhoe, ik voel me best wel schuldig want ik heb per ongeluk 12 euro korting bij de platenzaak gekregen.en dat zaakje ziet er al zo shabby uit
Alles bij mekaar kostte het op het 1e oog 64 euro.quote:
Tja, als je als winkel geen wisselgeld hebt vraag je er ook wel een beetje om hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Alles bij mekaar kostte het op het 1e oog 64 euro.
De vent had ten eerste geen 6 euro terug toen ik heb 70 euro gaf, vandaar dat hij gewoon een 10tje teruggaf. Daarna kwam ik er achter dat een plaat eigenlijk 16 euro kostte ipv 8. Dus zou het totaal 72 euro zijn.
72-60 = 12.
Ja ach. Dan koop ik gewoon 2 extra platen de volgende keerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tja, als je als winkel geen wisselgeld hebt vraag je er ook wel een beetje om he.
Joa en die kleine zaakjes zijn ook 9 van de 10 keer veel toffer dan die grote.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja ach. Dan koop ik gewoon 2 extra platen de volgende keer
En ik zou liever niet willen hebben dattie failliet gaat, want het is de enige van z'n soort in omstreken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:23 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Welke is leuker?
[..]
Joa en die kleine zaakjes zijn ook 9 van de 10 keer veel toffer dan die grote.
Zo op het eerste gezicht vallen die prijzen wel mee, maar het aantal vinyls is aardig kleinquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
En ik zou liever niet willen hebben dattie failliet gaat, want het is de enige van z'n soort in omstreken.
Zie; www.triplevision.nl
Hoe bedoel je het aantal vinyls?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht vallen die prijzen wel mee, maar het aantal vinyls is aardig klein.
Ik zie bij sommige genres maar een plaat staan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het aantal vinyls?
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omdat het geil is en sommige dingen zo underground zijn dat ze ondownloadbaar zijn.
Hahahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie bij sommige genres maar een plaat staan.
Home » Releases » Breaks » 2010 week 30quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie bij sommige genres maar een plaat staan.
Oh, oepsquote:
ja conjos beetje gelaikspelen tegen ajxaquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:45 schreef RoBro het volgende:
japsnars post muzikale kanker moet ook een ban opstaan
komt goed we spelen kali matas weg in greecequote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ja conjos beetje gelaikspelen tegen ajxa
ik hoop t anders ga ik wat mensen djoekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
komt goed we spelen kali matas weg in greece
als we verliezen ben ik toe aan een 6 uur sessie van zanger petro ben ik bangquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ik hoop t anders ga ik wat mensen djoeken
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
als we verliezen ben ik toe aan een 6 uur sessie van zanger petro ben ik bang
ik ben een skipperskindquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
![]()
SAAAAAAAAAAAABRRRRRRRRRRRRRRIHIHIHIIIIIIIIIIIINAAAAAAAAAAAAAAAAA
Japfag shit.quote:
dont know, ask het hemquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:57 schreef RoBro het volgende:
waarom plaats die zakazulu nou het clublied van ajax
Ter support.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:57 schreef RoBro het volgende:
waarom plaats die zakazulu nou het clublied van ajax
quote:
Je faalt gewoon hard.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
moet ik hier nog serieus op ingaan of heb je jezelf al genoeg gediskwalificeerd
Oh snap.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:17 schreef Zeroku het volgende:
Your musical compatibility with Japsnars is Very High
Music you have in common includes Deadmau5, Inna, David Guetta, Laura Jansen and Tiga.
Ik ga zo maar even hun eerste album opgravenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:22 schreef Zeroku het volgende:
Sonic Syndicate is fucking tof. Alleen jat het wel veel nummers.
Waarom luisteren wij Lady GaGa.
Ik heb ze allemaal. Eden Fire was het eerste album.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ga zo maar even hun eerste album opgraven![]()
Ik had het gedownload toen ik een feestje gaf. Zodat er normale muziek aanwezig zou zijn.
Oh snap, ik bedoelde natuurlijk die van denied.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal. Eden Fire was het eerste album.
Dat is Only inhuman.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Oh snap, ik bedoelde natuurlijk die van denied.
Echt!quote:
Bijna.quote:
Op die website is ook weinig te vinden iddquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
I know.
Heb hem 3x geluisterd.Kan alleen verder vrij weinig van die band vinden.
quote:Open nu een spaarrekening bij de Royal Bank of Scotland! Doe je dit voor 31 augustus 2010 dan krijg je direct 30 euro op je nieuwe rekening gestort. sneller verdienen kan toch niet?
Bank of Scotland biedt u een aantal aantrekkelijke voorwaarden. U ontvangt een aantrekkelijke hoge jaarlijkse rente, ¤ 30 cadeau bij het open van een rekening en er is geen minimumstorting vereist. Daarnaast heeft u 24 uur per dag toegang en is openen en het gebruik van de Internet Spaarrekening gratis.
Insert lueken opmerking.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |