quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:12 schreef Hyman het volgende:
Haha, die schildpad zou maar schilpaddenaids gehad hebben.
Zo fakequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:12 schreef Japsnars het volgende:
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:14 schreef Ravenous- het volgende:
Die schildpad is vast ook op een wesp gaan staan
:SXD:XS:D:SX:S:DS:DX::DS:D:quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:14 schreef Ravenous- het volgende:
kan best, je overlevingskans is ongekend klein als dat gebeurdquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:14 schreef Ravenous- het volgende:
quote:
Fake als in?quote:
Nep.quote:
Wat is er nep aan een muzieknummerquote:
Heb je wle de goede codec's?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef xyzyx het volgende:
Wat een tyfus programma is sony vegas![]()
Wil ik ff filmpje bijknippen heeft hij wel het geluid maar het beeld is zwart.. Ik ga mn geld terugvragen
Ligt het niet gewoon aan je vid kaartquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef xyzyx het volgende:
Wil ik ff filmpje bijknippen heeft hij wel het geluid maar het beeld is zwart.. Ik ga mn geld terugvragen
Ik weet het niet, het klinkt wel geinig maar ook zo saai en simpelquote:
90% zeker dat het daar niet aan ligt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ligt het niet gewoon aan je vid kaart
In die clip is Enrique Iglesias nepquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er nep aan een muzieknummer
[ afbeelding ]
Lijkt me wel.. windows media player speelt hem gewoon afquote:
Heb je daarvoor betaaldquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef xyzyx het volgende:
10% is nog best veel hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
90% zeker dat het daar niet aan ligt.
Die danquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het klinkt wel geinig maar ook zo saai en simpel
Nee mijn paquote:
quote:
Wat?quote:
Dit is pas vetquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:19 schreef mich1992 het volgende:
[..]
In die clip is Enrique Iglesias nep.
quote:
Is toch ook rock?quote:
Beter dan lady gaga en bieber en dat soort rotzooiquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Is toch ook rock?![]()
Overigens is rock best cool soms..
Wilde er alleen ff bij horen omdat "__!" zeggen in is schijnbaar.
BIEBERquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:31 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Beter dan lady gaga en bieber en dat soort rotzooi__!
Oh, ik kijk die clips nooit. Tenminste, niet op mijn pc.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:19 schreef mich1992 het volgende:
[..]
In die clip is Enrique Iglesias nep.
Gammaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |