Sinds wanneer is MBO behalen afstuderen?quote:Puala -> Studeert nu af
Die zin kan sowieso wegquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is MBO behalen afstuderen?
Ik was er niet bij toen dat besproken werdquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:22 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht dat wij het mbo/hbo/wo gebash achterwege lieten...
bij een concert neem ik aan? Of gewoon midden op de lijnbaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:01 schreef L.no het volgende:
Mogguh.
De hele avond heb ik zitten headbangen in rotterdam
Ben nu wat brak.
Ja, midden in een lijbaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:05 schreef jna het volgende:
[..]
bij een concert neem ik aan? Of gewoon midden op de lijnbaan?
L.no!quote:
Aw, balen man.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
L.no!
Ja sinds gisteravondMn ouders komen vannacht thuis, die moeten nog de hele dag in de auto zitten
![]()
Wel balen want ik ben tijdens mn laatste avond wel een enigszins leuk meisje uit Den Bosch tegengekomen maar die zit daar nog 2 weken en als ik nou nog een weekje gehad had.......
Maar voor de rest wel een mega geniale vakantie gehadquote:
Alright. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar voor de rest wel een mega geniale vakantie gehadDe foto's komen nog dus die zie je wel op hyves verschijnen
Met m'n zonnebril op in bedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:23 schreef jna het volgende:
Bardy Hardy! Vandaag of morgen de mixtape van faberyayo.
Yess(e/ir)!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben jij al terug van vakansiiiiee?
ENSCHEDEDERS IN DE SHOP Y'ALL
Ja echt mega!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:00 schreef The_Dean het volgende:
Alles goed dude? Goeie vakantie gehad las ik
Fuck no.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:22 schreef jna het volgende:
Dean! Ga je morgen met L.no naar zomercarnaval?
quote:
Zelf als ik het edit is het nog te moeilijk blijkbaar.quote:
Ja man, bij die andere staat er [/lien] onder en zegt ze dat ze de verkeerde account heeft.quote:
kej.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man, bij die andere staat er [/lien] onder en zegt ze dat ze de verkeerde account heeft.
Ik doe het dan ook expres om jou in de war te maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kej.
En nu weer allemaal enkel zijn/haar eigen account gebruiken.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik doe het dan ook expres om jou in de war te maken.![]()
Je kan gewoon zien met welke account je ingelogd bent daar. Dus je had gewoon kunnen zien dat je fout bezig was.quote:Kom op, een foutje moet kunnen toch. heb je de laatste weken daar last van gehad?
Ik edit het, maak met een extra post duidelijk dat het de verkeerde acount is en dan komt er alsnog gejank. Dan ligt het echt aan jezelf hoor.
Nee, het is mogelijk om met verschillende browsers te fok!en met verschillende accounts.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
[..]
Je kan gewoon zien met welke account je ingelogd bent daar. Dus je had gewoon kunnen zien dat je fout bezig was.
Je hebt dan ook geen vriendin (en zal het vast niet hebben voorlopig), dus dan maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Mijn vriendin gaat niet op FOK!.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen vriendin (en zal het vast niet hebben voorlopig), dus dan maakt het niet uit.
Maar dan zal er toch nog steeds staan waarmee je met ingelogd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, het is mogelijk om met verschillende browsers te fok!en met verschillende accounts.
Lees mijn PI's eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:29 schreef L.no het volgende:
Kan je nu ophouden met constant klagen over de kleinste dingen? Wordt nu langdradig zo en enorm achterlijk.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen vriendin (en zal het vast niet hebben voorlopig), dus dan maakt het niet uit.
Zie mijn emoticon. Was heel vriendelijk bedoeld.quote:
quote:
Omdat het kanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef PieterBas het volgende:
zucht
waarom moeten sommige mensen oude koeien uit de sloot halen
Anders hebben die mensen geen argumenten om kunnen winnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef PieterBas het volgende:
zucht
waarom moeten sommige mensen oude koeien uit de sloot halen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef PieterBas het volgende:
Er is namelijk een reden waarom ik er niks meer te maken wou hebben.Nu maak ik mij er weer druk om..
Was het maar zo'n oude koeien uit de sloot halenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Anders hebben die mensen geen argumenten om kunnen winnen.
'Maar jij deed dit en dat vroeger, dus daarom heb ik gelijk'
Maar goed, ik moest er zonodig bij gebracht worden, dus mijn reactie op het mailtje was nogal cynisch. Dat het niet mijn zaken zijn, en dat je het zelf maar gaat oplossen. Nu druk ik mijzelf nogal zacht uit.quote:
Fuck subletyquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar goed, ik moest er zonodig bij gebracht worden, dus mijn reactie op het mailtje was nogal cynisch. Dat het niet mijn zaken zijn, en dat je het zelf maar gaat oplossen. Nu druk ik mijzelf nogal zacht uit.
Komt wel goed schatjequote:
quote:
*aaitquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:46 schreef jna het volgende:
Als er wat valt te aaien is Dean er bij hoor
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:46 schreef jna het volgende:
Als er wat valt te aaien is Dean er bij hoor
Yes ma'amquote:
Of later beginnen met werkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:19 schreef Yesse het volgende:
Ik moet niet zo laat mijn bed in gaan als ik nog moet werken
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heel de week mooi weer. Is het weekend is het een hele dag bewolkt.
dus dit is sarcasmequote:
Maar wanneer dan. Pas na het weekend zeker weer.quote:
Ik denk hetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wanneer dan. Pas na het weekend zeker weer.
Gewoon glassex of van dat badkamerreiniger. Van die spuitflaconnetjes. Even inspuiten, afnemen met een microvezeldoekje of wat keukenpapier. Snel schoon en droogt streeploos en glanzend op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga denk zo maar eens mijn auto wassen..
Iemand een idee hoe ik de binnenkant van mijn ramen kan schoonmaken, iemand had wat vieze handen tijdens het plakken van de tomtom-plakdinges
hup... aan het werk jij, je bent nog niet klaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:04 schreef L.no het volgende:
Man, werken aan Dean's tuin is vermoeiend zeg.
Die onkruid overheerst de tuin bijna.![]()
Maar het is wel leuk om te doen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:08 schreef The_Dean het volgende:
Ik laat haar niet in de regen doorwerken hoor
One step beyond!quote:
Sublimequote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:11 schreef DjRex89 het volgende:
Middag!
Wie oh wie kent er nog wat goede ska bands?
Dat dusquote:
-> VBLquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een samenvatting van de wedstrijd: Blom
quote:Er is iets fout gegaan. -2147217900 The log file for database 'studentenboek' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:32 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben morgen naar Domburg maar nog geen idee hoelang. Dus jullie horen ergens deze week wel weer iets van me![]()
Boem lauwe Ikea inrichting!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:37 schreef jna het volgende:
PB, zoek je nog een woning dicht bij je werk?
[TK] Appartement in Leidschendam (20 min van Den Haag CS)
Heb net een nieuwbouwhuis gekochtquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:37 schreef jna het volgende:
PB, zoek je nog een woning dicht bij je werk?
[TK] Appartement in Leidschendam (20 min van Den Haag CS)
Dat was Websterquote:
Ja Friesland hequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:16 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs in deze vakantietijd? Bij mij zijn de wegen 's ochtends meestal leeg
Frieslandquote:
Welkomquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hoi, vandaag eerste stagedag voor mij, nu nog hopen dat ik hier regelmatig kan spieken
Ben Martijn, 23 jaar, laatste jaar HBO Leisure- en Eventmarketing en ga vanaf vandaag 20 weken lang werken bij een evenementenbureau in Groningen. Zie fotoboek voor meer
Tofquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:37 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik zal vanavond even kijken of ik hem (her)ken
Stage (nog geen afstudeeropdracht helaas) is organiseren van een 90';s event :-) En daar dan ook een plan voor schrijven met alles er op en er aan!
Ja, ik ga tegenwoordig voor die Jan Smit swagger. Sinds ie Jan heet heeft allemaal lekkere chicksquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:04 schreef Bravebart het volgende:
Gefeli Jantje! Of moet ik tegenwoordig Jan zeggen?![]()
![]()
Die milf van nu bedoel je?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ik ga tegenwoordig voor die Jan Smit swagger. Sinds ie Jan heet heeft allemaal lekkere chicks
Jan maakt geen grappen qua chicksquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:10 schreef Bravebart het volgende:
Oja Ellemieke, die was me even ontschoten
Jan niet nee. Met z'n onderbroekenlijnquote:
Ja, sinds die foto's van hem in zo'n onderbroek heet ie geen Jantje meerquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jan niet nee. Met z'n onderbroekenlijn
Werkt dat echt zo? Jeetje, dan ga ik ook maar eens m'n eigen onderbroekenlijn lanceren!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, sinds die foto's van hem in zo'n onderbroek heet ie geen Jantje meer
http://www.nu.nl/wetensch(...)stelt-alzheimer.htmlquote:CAMBRIDGE - Met elk jaar dat je langer fulltime hebt gestudeerd, daalt de kans op geheugenverlies en andere dementieklachten met 11 procent. Dit blijkt uit onderzoek van Cambridge University.
En als je nou 10 jaar fulltime gaat studerenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)stelt-alzheimer.html
Nice, ik ga nog maar even door met studeren
Hooooooo, jij bent zeker een alfaquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
En als je nou 10 jaar fulltime gaat studeren
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hooooooo, jij bent zeker een alfa
Neehoor, alfa's zijn wel liefquote:
Pas nou maar op, dadelijk leest Milou dit en dan wil ze meteen naar de caravan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:50 schreef Bravebart het volgende:
Wa veur kleur traktor hedde gij, schone deerne?
Dit was Tukkers jonge, Milou is zo'n Achterhoekse.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:51 schreef jna het volgende:
[..]
Pas nou maar op, dadelijk leest Milou dit en dan wil ze meteen naar de caravan.
Maakt niet uit, die doet allessssquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dit was Tukkers jonge, Milou is zo'n Achterhoekse.
Gewoon aanzetten, die knop met die cijfertjes moet je ook ff aan draaienquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:56 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet koken, maar ik weet niet hoe de oven werkt.
Jaaaaa, maar dat ding heeft 7 functies ofzoquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:57 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon aanzetten, die knop met die cijfertjes moet je ook ff aan draaien
ik gebruik altijd deze standquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar dat ding heeft 7 functies ofzoMaxi grill en normale grill en een windmolen en weet ik allemaal wat
En er liggen handleidingen van 17 apparaten, maar niet van de oven
Ja, volgens mij moet ik die ook hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:03 schreef jna het volgende:
[..]
ik gebruik altijd deze stand
[ afbeelding ]
Dat is boven en onderwarmte en hete lucht. Met andere woorden: daarmee wordt ie warm.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moet ik die ook hebbenDat is de normale ovenstand meen ik
Tofquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:12 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is boven en onderwarmte en hete lucht. Met andere woorden: daarmee wordt ie warm.
Ja, ik heb de handleiding wel gelezen
Ok, dan ga ik nu stofzuigenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TofDan ga ik maar eens aan de slag!
Succesquote:
Oh daarom ga je nu alles in de oven doen? Slimquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:30 schreef Bravebart het volgende:
Dat is je vrouwelijke kant. Net als dat ik met pollepels ga playbacken als ik kook. Dat zou in elke andere situatie totally gay zijn.
Straks pasquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:34 schreef jna het volgende:
[..]
Oh daarom ga je nu alles in de oven doen? Slim
Welkom, en gefeliciteerdquote:
Juistquote:
Mn oom en tante zitten hier nog t/m vrijdag als vakantie en vroegen of ik langs wilde komen. Aangezien ik anders toch thuis zou hebben gezeten zit ik nu lekker in domburg. Helaas is het weer niet super maar gelukkig ook niet mega slecht.quote:
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:29 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb trouwens vandaag op de markt en 3d poster van een VW T1 gekochtA3 formaat. Thuis een mooi lijstje bij kopen en dan kan ie mooi op mn kamer hangen
Zon schijnt alweer hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mn oom en tante zitten hier nog t/m vrijdag als vakantie en vroegen of ik langs wilde komen. Aangezien ik anders toch thuis zou hebben gezeten zit ik nu lekker in domburg. Helaas is het weer niet super maar gelukkig ook niet mega slecht.
Heb alleen nog geen idee hoe lang ik nog blijf, kan gaan wanneer ik wil
quote:Ik heb trouwens vandaag op de markt en 3d poster van een VW T1 gekochtA3 formaat. Thuis een mooi lijstje bij kopen en dan kan ie mooi op mn kamer hangen
Dien!quote:
Heb er al een foto van gemaakt maar hier niet de mogelijkheid om hem op een computer te zetten dus komt nog wel. Krijg hem waarschijnlijk voor mn verjaardag dus zal nog tot 26aug moeten wachten danquote:
Ja nu is het wel lekker alleen op het strand was het vanmiddag wel fris.. Hopelijk is het morgen gewoon een keer de hele dag zoals nu, dat is wel uit te houden danquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zon schijnt alweer hoor.![]()
[..]
Geloof dat het een hele week zoals nu zou zijn, dacht ik, maar dat kan natuurlijk alweer veranderd zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja nu is het wel lekker alleen op het strand was het vanmiddag wel fris.. Hopelijk is het morgen gewoon een keer de hele dag zoals nu, dat is wel uit te houden dan
L.no!quote:
Naja als de voorspelling voor de rest van de week bagger zijn pak ik morgen de trein terug naar huis hequote:Op maandag 2 augustus 2010 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geloof dat het een hele week zoals nu zou zijn, dacht ik, maar dat kan natuurlijk alweer veranderd zijn.
Domburg heeft heul geen station.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja als de voorspelling voor de rest van de week bagger zijn pak ik morgen de trein terug naar huis heMakkelijk zat.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Domburg heeft heul geen station.
Kom je niet langs als je toch in Middelburg bent?quote:
uhm.... Nooit?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:24 schreef jna het volgende:
Gaat er nou nog ooit een stage sc meet komen?
Dan moet je 'em zelf organiseren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:31 schreef jna het volgende:
Ja dikke lul, ik eis er 1! Ik krijg namelijk nog wat van L.no
In Middelburg, Rex is hier dan toch nog in de buurt.quote:
Ja tof, ik hou van reeksen die hun eigen ding doen!quote:
persona non grata gewordenquote:
Waarom zou jij niet in Zeeland mogen komen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef PieterBas het volgende:
Volgens ben ik persona non grata in Zeeland, Limburg en Friesland...
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:16 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat ik mij beter niet meer kan vertonen in Burgh Haamstede
Heeft iets met een oop bij een restaurant te maken
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:21 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk een jaartje of 6 geleden hadden wij een kamp. We gingen uit eten bij een restaurant. Als gimmick stond er oud VW-busje met daar twee benen onder... Een stel vrienden hadden 's-nachts dat ding gejat en bij het kamp onder een auto gelegd.
We reden dus vol over die benen, maar dat ding moet dus ook weer terugAls een soort van A-team in een VW Transporter dat ding weer op zijn plaats gelegd.. bij een vol terras
Blijkbaar was dit ding al vaker gejatquote:
Oh dat biertje. Dat krijg je nog van me idd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:31 schreef jna het volgende:
Ja dikke lul, ik eis er 1! Ik krijg namelijk nog wat van L.no
Neem mijn kamer ook gelijk meequote:
Kasten in elkaar zetten zonder handleiding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |