JIj hebt toch geen schoonheidsslaapje nodigquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en ik ga slapen..morgen moet ik er wel op mijn best uitzien i.v.m. de representativiteit![]()
![]()
Daar woonde ik, in het bosquote:
ben je helemaal gek geworden? Muckip ruil ik nergens voor!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je Muckip wilt ruilen voor een kof koffie.
Gaaf!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar woonde ik, in het bosOoit
Helaas kan Rotterdam niet meer gered worden door een KFCquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nou ja...... Bij mij thuis om de hoek zit een KFC!
wij krijgen ook een kfcquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Helaas kan Rotterdam niet meer gered worden door een KFC![]()
Slaap lekker ST![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Helaas kan Rotterdam niet meer gered worden door een KFC![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ben je helemaal gek geworden? Muckip ruil ik nergens voor!
welquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:19 schreef DaMart het volgende:
JIj hebt toch geen schoonheidsslaapje nodig.
Maar welterusten![]()
.
Met haar moet ik al delen dus dat gaat al nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Wil je alle door Muck bereidde kip voor jezelf houden dan?
Oeh dat is praktisch naast de deurquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wij krijgen ook een kfc
slaap lekker snoet![]()
Dan had je een grotere kip moeten slachten voor haarquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Met haar moet ik al delen dus dat gaat al niet
Geniet van je schoonheidsslaapje om er extra mooi uit te zienquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en ik ga slapen..morgen moet ik er wel op mijn best uitzien i.v.m. de representativiteit![]()
![]()
Slaap lekker BeeIxquote:
Jonge, als jij ooit Muckip op hebt, wil je ook nooit meer delenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Wil je alle door Muck bereidde kip voor jezelf houden dan?
Gecondoleerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |