Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Mooi. Das meer koffie voor mijquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
Ik ben hier voor de kip, niet voor de koffie.
Ik heb geen patat bij mijn kipquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan neem ik jouw portie kip wel!
Met patat en appelmoes.
Eerlijk delen hé!?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met patat en appelmoes.
Zijn we dus samen zielig wegens geen KFC in de buurtquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Geen KFC hier in de buurt
Kreeg dankzij Fha trek!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Zijn we dus samen zielig wegens geen KFC in de buurtGezellig
Ik geef jou mijn koffie, dan wil ik daar wel wat voor terug natuurlijk. Anders geef ik mijn koffie wel aan Marijke of ST!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb geen patat bij mijn kip. En van mijn eten blijf je af, sowieso.
Nee. Inquote:
Nee die woont veeeeeeeeeel ergerquote:
En ik danquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geef jou mijn koffie, dan wil ik daar wel wat voor terug natuurlijk. Anders geef ik mijn koffie wel aan Marijke of ST!
Alsof je van Marijke of ST niets terug wil zekerquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geef jou mijn koffie, dan wil ik daar wel wat voor terug natuurlijk. Anders geef ik mijn koffie wel aan Marijke of ST!
Maar wel met megazwembad voor de deur zekerquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nee inRotterdam
maar ben in mijn 2de verblijf en dat is in The middle of f*cking nowhere.
Kinderen voor kinderenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met patat en appelmoes.
Doorn?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nee inRotterdam
maar ben in mijn 2de verblijf en dat is in The middle of f*cking nowhere.
Jup en veel verse groentes naast de andere deurquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wel met megazwembad voor de deur zeker.
Als je Muckip wilt ruilen voor een kof koffie, dan zie ik wel mogelijkhedenquote:
Een glimlach van Marijke of ST is al voldoende voor mij hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof je van Marijke of ST niets terug wil zeker.
JIj hebt toch geen schoonheidsslaapje nodigquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en ik ga slapen..morgen moet ik er wel op mijn best uitzien i.v.m. de representativiteit![]()
![]()
Daar woonde ik, in het bosquote:
ben je helemaal gek geworden? Muckip ruil ik nergens voor!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je Muckip wilt ruilen voor een kof koffie.
Gaaf!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar woonde ik, in het bosOoit
Helaas kan Rotterdam niet meer gered worden door een KFCquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nou ja...... Bij mij thuis om de hoek zit een KFC!
wij krijgen ook een kfcquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Helaas kan Rotterdam niet meer gered worden door een KFC![]()
Slaap lekker ST![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Helaas kan Rotterdam niet meer gered worden door een KFC![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ben je helemaal gek geworden? Muckip ruil ik nergens voor!
welquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:19 schreef DaMart het volgende:
JIj hebt toch geen schoonheidsslaapje nodig.
Maar welterusten![]()
.
Met haar moet ik al delen dus dat gaat al nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Wil je alle door Muck bereidde kip voor jezelf houden dan?
Oeh dat is praktisch naast de deurquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wij krijgen ook een kfc
slaap lekker snoet![]()
Dan had je een grotere kip moeten slachten voor haarquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Met haar moet ik al delen dus dat gaat al niet
Geniet van je schoonheidsslaapje om er extra mooi uit te zienquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en ik ga slapen..morgen moet ik er wel op mijn best uitzien i.v.m. de representativiteit![]()
![]()
Slaap lekker BeeIxquote:
Jonge, als jij ooit Muckip op hebt, wil je ook nooit meer delenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Wil je alle door Muck bereidde kip voor jezelf houden dan?
Gecondoleerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |