En hij is gratis, da's ook heel economisch.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar de economische redactie daar is wel prima, dus lees 'm toch wel regelmatig.
Ik heb hem nooit gelezen, maar volgens mij is dat juist het uithangbordje van die krant.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een beetje een apart blad ja. Gisteren eisten ze een parlementair onderzoek (naar de kosten van Uruzgan). Als krant. Ook wel merkwaardig.
Neuhquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef remlof het volgende:
De Pers is zondermeer de beste van de gratis kranten. Alleen jammer dat ze zich steeds rechtser gaan profileren.
Nee ik houd daar niet van. Een krant moet mij de feiten mededelen. Op grond daarvan bepaal ik voor mezelf wel wat ik daar van vind. Kleur bekennen mag best, door de columnisten en in het redactioneel commentaar, maar dat moet gescheiden blijven van de berichtgeving. Of nou ja, dat "moet" niet, maar ik houd niet van kranten die zich te nadrukkelijk mengen in het debat. Dat is me niet neutraal genoeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gelezen, maar volgens mij is dat juist het uithangbordje van die krant.
Tijdens het WK hoorde je elk uur reclames op de radio met iets als: "Tijdens het WK in ZA worden kindslaven verhandeld voor de stadions, maar wereldvoetbalbond Fifa doet hier niets aan."
Ik denk dat ze zich een beetje als klokkenluider op willen stellen en dat vind ik een goede zaak, mits ze een goed punt hebben.
Heerlijk Heks en hartstikke gezond, ze zitten vol met vitaminen en proteïnen. Enne skip de knoflooksaus (wel lekker) en je kan er zoveel van eten als je wil zonder aan te komen.quote:
OMG..... humor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef hondjes het volgende:
![]()
![]()
![]()
Stekker zat er niet in, hoe dat komt geen idee.![]()
![]()
![]()
En nu doet ie het weer![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef hondjes het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb nou helemaal trek in Gamba`s, nou morgen bij de turk hele schaal voor weinig geld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk Heks en hartstikke gezond, ze zitten vol met vitaminen en proteïnen. Enne skip de knoflooksaus (wel lekker) en je kan er zoveel van eten als je wil zonder aan te komen.![]()
Hoe maak jij die dingen klaar Heks?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb nou helemaal trek in Gamba`s, nou morgen bij de turk hele schaal voor weinig geld.
Echt een beginnersfout hè Hondjes. Daar zit je dan de hele dag iedereen voor te verwensenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef hondjes het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu doet ie het weer![]()
![]()
Gamba's hoef je volgens mij maar een paar minuten in de olie bakkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe maak jij die dingen klaar Heks?
Ja, maar je doet ze toch eerst even in een marinade hè. Ik wil weten wat ze daar allemaal in doet en waar ze ze mee afmaakt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Gamba's hoef je volgens mij maar een paar minuten in de olie bakken
van een Turk weet ik het niet... ik denk iets langer
't Heeft tig miljoen euro op de bank, waar maat die bitch zich in vredesnaam druk over.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef FANN het volgende:
NINA is op tv en loopt te janken dat ze wordt kapotgemaakt
ik denk dat Heksie sokjes gaat breienquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar je doet ze toch eerst even in een marinade hè. Ik wil weten wat ze daar allemaal in doet en waar ze ze mee afmaakt.
Niet? Wat vind jij het aller-aller-allerlekkerstquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat Heksie sokjes gaat breienvoor de Turk en die Gamba's vreet ze gewoon op
![]()
ik lst het niet trouwens
Ik probeer me een beeld te vormen van Nina en mijnheer Storms maar het lukt nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Heeft tig miljoen euro op de bank, waar maat die bitch zich in vredesnaam druk over.
De hele dag klagen, dat doen mensen met geld. Ook mensen zonder geld doen dat, maar die hebben wél een redenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik probeer me een beeld te vormen van Nina en mijnheer Storms maar het lukt niet
Die wordt echt met de nek aangekeken door alle spookverhalen. Gevalletje Cees van der Hoevenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Heeft tig miljoen euro op de bank, waar maat die bitch zich in vredesnaam druk over.
Ik voel me zo een enorme trut.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Echt een beginnersfout hè Hondjes. Daar zit je dan de hele dag iedereen voor te verwensen
om te eten ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet? Wat vind jij het aller-aller-allerlekkerst
(naast seks natuurlijk dan hè en om te eten)
Ja, alsof ze heel veel vrienden heeft overgehouden van dat WO avontuurquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die wordt echt met de nek aangekeken door alle spookverhalen. Gevalletje Cees van der Hoeven.
Het siert je en het accentueert je blontheid ook wel watquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik voel me zo een enorme trut.![]()
maar leek me wel zo eerlijk, deze stomme daad , even toe te gven.
ja truttekop da's wel het minste dat je kan doen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik voel me zo een enorme trut.![]()
maar leek me wel zo eerlijk, deze stomme daad , even toe te gven.
Ik ben redelijk simpel qua eten. Kan jaren hetzelfde eten zonder het vervelend te vinden. Lekker is lekker en blijft bij mij lekker. Maar gebakken mosselen, die eet ik ongeveer drie keer per jaar, vind ik toch wel heel erg fijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
om te eten ?
ow. pfffffffff dat zijn heel veel dingen hoor, ik zou zo gauw niet weten wat ik het aller aller lekkerste
vind, dat wisselt .... je hebt van die buien... toch?
of ken jij dat niet?
Apparatuur vervloeken inclusief leveranciers en er vervolgens achter komen dat één en ander 220 volt behoeft.quote:
Lus ik ook nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben redelijk simpel qua eten. Kan jaren hetzelfde eten zonder het vervelend te vinden. Lekker is lekker en blijft bij mij lekker. Maar gebakken mosselen, die eet ik ongeveer drie keer per jaar, vind ik toch wel heel erg fijn
redelijk, Morgen weer ophogen en om maar wat positver er in te staan heb ik gelijk vandaag gevraagd of ze me willen doorsturen naar de revalidatie...ik wil ook weer aan het sportenquote:
Bestrooi de ongepelde gamba's aan beide kanten met het zout en besprenkel ze met olie. Laat ze daarna een kwartiertje rusten. Giet wat milde olie in een braad- of grilpan en laat die goed heet worden. Bak of gril de gamba's ongeveer 1 minuut aan elke kant. Besprenkel met citroensap, haal de pan van het vuur en schud de gamba's. Laat ze dan garen tot ze ondoorzichtig geworden zijn en smikkelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Gamba's hoef je volgens mij maar een paar minuten in de olie bakken
van een Turk weet ik het niet... ik denk iets langer
Hihiquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Apparatuur vervloeken inclusief leveranciers en er vervolgens achter komen dat één en ander 220 volt behoeft.
quote:Bereiding:
Was de gamba's en dep ze droog. Pel de teentjes knoflook en snijd ze in zeer dunne plakjes. Pel de uien en snijd ze in dunne ringen. Verhit de helft van de olie en bak de knoflook heel licht bruin. Schep ze uit de pan en laat ze op keukenpapier uitlekken. Voeg de uiringen aan de pan toe en bak omscheppend 4 min. Op hoog vuur. Schep ze uit de pan. Verhit de rest van de olie in de pan en bak hierin de gamba's omscheppend in 3-4 min. Gaar. Voeg de sherry,het citroensap,de koflook en uien toe. Voeg zout en peper naar smaak toe. Laat het geheel nog heel even doorwarmen en strooi de peterselie erover. Lekker met gekookte rijst met stukjes rode paprika erdoor en gestoofde courgette. Bv. Nr. 9659
Koop jij ze gepeld of ongepeld?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Jian het volgende:
Zo vind ik ze het lekkerst, naturel, vol van smaak
OW.. ik hoop dat dat magquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
redelijk, Morgen weer ophogen en om maar wat positver er in te staan heb ik gelijk vandaag gevraagd of ze me willen doorsturen naar de revalidatie...ik wil ook weer aan het sporten
Ik denk het wel hoor...maar eerst ff de juiste dosering vindenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
OW.. ik hoop dat dat mag, voor jou dan heh...
ik moet er niet aan denken
Ik snap het ook niet, wat kan er in hemelsnaam in die biografie staan wat nog negatief is voor haar imago?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gebakken mosselenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben redelijk simpel qua eten. Kan jaren hetzelfde eten zonder het vervelend te vinden. Lekker is lekker en blijft bij mij lekker. Maar gebakken mosselen, die eet ik ongeveer drie keer per jaar, vind ik toch wel heel erg fijn
Hij is nog ergerquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, wat kan er in hemelsnaam in die biografie staan wat nog negatief is voor haar imago?
Ze is toch gewoon een achterbaks inhalig arrogant wijf?! En dat weten we allemaal al....
Ja, en toch bedenk ik mij dat dat ook voor een heel groot deel beeldvorming is en wij ook maar dat roepen wat anderen roepen. Ik ken haar namelijk nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, wat kan er in hemelsnaam in die biografie staan wat nog negatief is voor haar imago?
Ze is toch gewoon een achterbaks inhalig arrogant wijf?! En dat weten we allemaal al....
mijn broertje komt volgende week wel een soort van ''stap apparaat'' brengen of hoezoiets heet,quote:
Niet met paneermeel eromheen hè, want dat vind ik zo goorquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Gebakken mosselenTsja, die vindt je in Zandvoort rijkelijk langs de boulevard, rij daar maar es langs zonder te stoppen, da's pas echt discipline
ik hoorde iets over SMquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit zelf klaargemaakt maar zus en zwager komen morgen eten. Wil het wel eens proberen maar ik denk dat ik ze dan toch gepeld koop, lijkt mij wat handiger. Maar ja, als er heel veel verschil in smaak zit, twijfel-twijfelquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
ongepeld, ze zijn gewoon het lekkerst als je ze ongepeld bakt
Ja, ik weet dat hij een keer op hoge poten bij een zorgverzekeraar binnengestapt is, omdat iemand die zich bij breekijzer had aangemeld een verschrikkelijk onrecht was aangedaan, en die zorgverzekeraar (toen nog gewoon ziekenfonds) dus de boeman was en de schuldige was dat meneer niet verzekerd was....quote:
Zij is ook niet echt mijn ''type''quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat hij een keer op hoge poten bij een zorgverzekeraar binnengestapt is, omdat iemand die zich bij breekijzer had aangemeld een verschrikkelijk onrecht was aangedaan, en die zorgverzekeraar (toen nog gewoon ziekenfonds) dus de boeman was en de schuldige was dat meneer niet verzekerd was....
Dat meneer een enorme betalingsachterstand had werd wel vakkundig buiten het TV-verhaal gehouden.
Maar hoe zo'n grote bek Storms ook heeft boeit niet zo, ik vind Nina echt een feeks.
Met d'r 485 miljoen om de "toekomst van haar gezin veilig te stellen"
Ongeacht of het guldens of euro's zijn.
Je moet een keer een cross-trainer proberen, die dingen zijn ook vet relaxt en je brand calorieën op bij de vleet. Ik kan nu zo een uur op zo'n ding staan, je komt in een soort van trance terwijl het zweet van je kop drupt (bij mij dan hè). Ze lopen met een dweil achter mij aanquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn broertje komt volgende week wel een soort van ''stap apparaat'' brengen of hoezoiets heet,
kan je je beenspieren enzo trainen, hij deed er toch niks mee, en ik was maandag bij hem met mijn zus
en toen heb ik het effe geprobeerd, best relax ding, effe kijken hoelang ik dat vol ga houden
moet minstens een week kunnen
Zo heb ik ze het liefst, maar met paneermeel lust ik ze ook bestquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet met paneermeel eromheen hè, want dat vind ik zo goor
Lekker in olie, afblussen met witte wijn, wat peper en zout en natuurlijk veel knoflooksaus erbij
Nah.. ik begin hier wel mee... is tenminste ook niet zo'n enorm apparaat, want die kan ik niet kwijt, dezequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet een keer een cross-trainer proberen, die dingen zijn ook ver relaxt en je brand calorieën op bij de vleet. Ik kan nu zo een uur op zo'n ding staan, je komt in een soort van trance terwijl het zweet van je kop drupt (bij mij dan hè). Ze lopen met een dweil achter mij aan
Het waren geen touwen, maar dure sjaaltjes (ben het merk effe kwijt)quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoorde iets over SM
maar daar kan ik me helemaal niks bij voorstellen...
Nina en Storms in de touwen ofzo?![]()
kweetniet heur...
CHANEL ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Het waren geen touwen, maar dure sjaaltjes (ben het merk effe kwijt)
Nah, ik heb toch echt beelden gezien waarin ze zelf zei dat enorme bedrag nodig te hebben om de toekomst van haar gezin veilig te stellen....... en als het om een paar miljoen gaat dan kan ik me daar nog wat bij voorstellen, maar bewust duizenden mensen (waaronder een hoop werknemers van WOL) misleiden en zelf al flink gecashed hebben is gewoon te hufterig voor woorden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en toch bedenk ik mij dat dat ook voor een heel groot deel beeldvorming is en wij ook maar dat roepen wat anderen roepen. Ik ken haar namelijk niet
Ze is tenslotte nooit veroordeeld voor zover ik weet.
Dat ze als onbetrouwbaar te boek staat is wel een feitquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wel of niet veroordeeld worden is geen criterium voor hufterigheid....
Ze mag er dan mee weggekomen zijn omdat het niet strafbaar was, ze heeft zichzelf daarmee echter wel gelijk volstrekt onbetrouwbaar gemaakt, en dat gaat niet meer over.
Ze had mijn achternaam ook gerust mogen dragenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:00 schreef Jian het volgende:
Als je veel poen hebt, deug je al gauw niet voor de massa ......
Als er iets is waar ik geen moeite mee heb, is het mensen die veel poen hebben, waar ik wel moeite mee heb is het type mens dat die enorme voorraad poen bij elkaar graait door andere mensen te benadelen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:00 schreef Jian het volgende:
Als je veel poen hebt, deug je al gauw niet voor de massa ......
Zou jij daar mee trouwen voor de poen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze had mijn achternaam ook gerust mogen dragen
Dan had ik getrouwd moeten blijven met mijn ex. Had ik het nu een heel stuk breder gehad.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou jij daar mee trouwen voor de poen?
Ja heh![]()
zie ik jou wel voor aan !!!
serieus
ow... snel een editquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze had mijn achternaam ook gerust mogen dragen![]()
![]()
Edit: voor een tijdje dan hè
Teun wil zijn toekomst ook wel veiliggesteld zien voor de helft van 485 miljoen, of voor maar 10%quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou jij daar mee trouwen voor de poen?
Ja heh![]()
zie ik jou wel voor aan !!!
serieus
ow... zeker wetenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Teun wil zijn toekomst ook wel veiliggesteld zien voor de helft van 485 miljoen, of voor maar 10%
Overigens denk ik dat er een hoop mensen zijn die voor een miljoen of 20 hun principes overboord gooien en trouwen met iemand die ze anders geen blik waardig zouden gunnen.
Mijn toekomst is veilig hoor, 't worden gewoon zes plankenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Teun wil zijn toekomst ook wel veiliggesteld zien voor de helft van 485 miljoen, of voor maar 10%
Overigens denk ik dat er een hoop mensen zijn die voor een miljoen of 20 hun principes overboord gooien en trouwen met iemand die ze anders geen blik waardig zouden gunnen.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het dossier Nina Brink niet goed genoeg ken om een waardeoordeel over die vrouw te geven. Dat ze geld heeft verdiend daar waar andere investeerders failliet gingen is wel duidelijk. Of ze dat gedaan heeft door een buitengewoon zakelijk talent of door platte oplichting of iets wat daar naar riekt, weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik geen moeite mee heb, is het mensen die veel poen hebben, waar ik wel moeite mee heb is het type mens dat die enorme voorraad poen bij elkaar graait door andere mensen te benadelen.
Welk principe zou jij overboord gooien voor geld?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn toekomst is veilig hoor, 't worden gewoon zes planken![]()
Ik denk trouwens ook dat heel veel principes te koop zijn.
ik vraag jou de zelfde vraagquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld zou je je benen spreiden eik?
ik heb niet zo heel veel principes denk ik. Eentje probeer ik altijd vast te houden en ook daar zal ik vast wel af en toe scheef gaan. Dat is eerlijk blijven en zeggen wat je vindt of denkt, ongeacht persoon/omstandigheden. Als ik al eens oneerlijk ben geweest dan zit mij dat ook heel erg lang dwars en vroeg of laat kom er op terug.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Welk principe zou jij overboord gooien voor geld?
hypothetische vraag uiteraard, we gaan er dan van uit dat je principes hebt heh..
Hij heeft een trilfunctie dus?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vraag jou de zelfde vraagkijk maar beneden
ik doe het voor een samsung jet 8000
Waren ze na afkrabben nog te eten ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:11 schreef FANN het volgende:
Is 40 stokslagen voor een paar aangebrande aardappeltje trouwens niet ietwat overdreven ?
nah... da's geen principe da's een must...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ik heb niet zo heel veel principes denk ik. Eentje probeer ik altijd vast te houden en ook daar zal ik vast wel af en toe scheef gaan. Dat is eerlijk blijven en zeggen wat je vindt of denkt, ongeacht persoon/omstandigheden. Als ik al eens oneerlijk ben geweest dan zit mij dat ook heel erg lang dwars en vroeg of laat kom er op terug.
Principes zijn gewoon kutdingen, je moet er ook niet zoveel van hebben, want ze knellen al heel snel en houden je nogal vast. Ze zijn enorm beperkendquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... da's geen principe da's een must...
dat weet ik eigenlijk niet eens, maar daar heb je weinig aan als dat ding in je tas zit...quote:
Als het alleen maar "standaard" investeerders waren dan had ik het nog een soort van beroepsrisico gevonden, maar ze heeft op een bijna Amerikaanse manier in het bedrijf de koop van aandelen lopen hypen, met als doel dat er zoveel mogelijk personeelsleden en ook andere mensen die normaal geen aandelen hebben/hadden zouden kunnen profiteren van het geweldige bedrijf dat WOL zou gaan worden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het dossier Nina Brink niet goed genoeg ken om een waardeoordeel over die vrouw te geven. Dat ze geld heeft verdiend daar waar andere investeerders failliet gingen is wel duidelijk. Of ze dat gedaan heeft door een buitengewoon zakelijk talent of door platte oplichting of iets wat daar naar riekt, weet ik eigenlijk niet.
zei ik ook alquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan hadden 30 wel volstaan wat mij betreft
Waarom zou je ook als die vent van je ook een functie kan vervullen en hij daarvoor allerlei leuke gadgets mee naar huis neemtquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
dat weet ik eigenlijk niet eens, maar daar heb je weinig aan als dat ding in je tas zit...
jajajajajajajaja ik weet wel wat je bedoeld maar ik weet dus eigenlijk niet of dat ding een trilfunctie
heeft, zal wel... denk ik ....
maakt mij wat uit , gebruik ik toch niet
jij weet het altijd weer zo te brengen dat het meteen niet meer leuk isquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom zou je ook als die vent van je ook een functie kan vervullen en hij daarvoor allerlei leuke gadgets mee naar huis neemt
Het is een gave, maar in real ben ik best leuk (denk ik)quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
jij weet het altijd weer zo te brengen dat het meteen niet meer leuk is![]()
da's ook een kunst heur...
Dit was het weer voor vandaag, over 36 minuten kun je terugkomenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef FANN het volgende:
NAH... iemand nog iets leuks te vertellen?
of was dit het weer voor vandaag ?
owkee...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit was het weer voor vandaag, over 36 minuten kun je terugkomen
Ik denk dat dit het is voor vandaag....quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef FANN het volgende:
NAH... iemand nog iets leuks te vertellen?
of was dit het weer voor vandaag ?
is verderop een turkse visboer, en die heeft ze kant en klaar in knoflooksausquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe maak jij die dingen klaar Heks?
Mooi, dan is deze klote-dag bijna voorbijquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het is voor vandaag....
gewoon ongepeld kopen Teun, en wat Jian net zegt zo klaarmaken, ach je kan er van alles opgooien qua kruiden, paprika poeder beetje zeezout enzo, gewoon durfen te expermiterenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit zelf klaargemaakt maar zus en zwager komen morgen eten. Wil het wel eens proberen maar ik denk dat ik ze dan toch gepeld koop, lijkt mij wat handiger. Maar ja, als er heel veel verschil in smaak zit, twijfel-twijfel
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi, dan is deze klote-dag bijna voorbij
hey deissy lekker zo je bed in en hoop een goeie nachtrust voor jouquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ga jij dan nog maar balletjes draaien, lekker met satesaus of curry, pppfftt krijg gewoon honger, eerst gamba`s en nu balletjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb geen zin om naar bed te gaan, ik ga denk ik nog gehaktballetjes draaien.
Vanavond bij een vriendin wezen eten, ze was zo lief, maar wat en klus
Meiske tochquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook met Mera die ik even een fijn goeiemorgen pm'tje dacht te sturenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:15 schreef Laysa het volgende:
Ian ik wil je terug pmen maar e box zit vol
Rechts?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 04:36 schreef remlof het volgende:
Hey ik spot een rechtse single troller. Iemand interesse?
Geen fobo.quote:
Je speelt tikkertje met je stalker? En nu "ben ik hem"?quote:
Een echte gentleman doet wat ze vraagtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 04:20 schreef remlof het volgende:
Ze vroeg er gewoon om, maar ik was weer te gentleman
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook met Mera die ik even een fijn goeiemorgen pm'tje dacht te sturen
Dan maar hier: Goeiemorgen love![]()
Mehehe
Trusten![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En, maak je gebruik van die gunst?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verrek, het is alweer vrijdag.
En ik krijg van de baas spontaan een middag vrij aangeboden, op eigen kosten uiteraard.
Is dat effe boffen, of niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:00 schreef Marrije het volgende:
Die van 3 en 2 lopen rond![]()
De kleine ligt lekker te slapen![]()
Maar ik heb prima nachten, hij huilt niet dus dat scheelt een heleboel. Hij murmelt wat als ie wil drinken en daarna een boertje en hop weer verder slapen. Tot de volgende voedingMaar ik mag niet klagen hoor, hij doet het echt super.
Weet eigenlijk nog niet, zou wel ff lekker zijn maar tis ook wel prettig om vooruit te werken zodat het volgende week niet zo druk is. En die uren gaan van mijn vakantiedagen af, dat vind ik ook niet zo fijn eerlijk gezegdquote:
zomgquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verrek, het is alweer vrijdag.
En ik krijg van de baas spontaan een middag vrij aangeboden, op eigen kosten uiteraard.
Ik denk het niet, want ik heb geen andere uren die ik in kan leveren (heb mijn ATV ingeleverd voor meer loon) en een middag vrij op kosten van de baas krijg je niet zo snel denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:11 schreef Marrije het volgende:
En wat betreft je uren, kun je niet voorstellen dat ze niet van je vakantieuren afgehaald worden?
Lolwhut?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:12 schreef Leandra het volgende:
Het is toch te gek voor woorden, is er een site die regelmatig content gapt van FOK! (uit het "spelfouten in het openbaar" topic) gaan ze je zelfs per PM lopen spammen of je geen "aandelen" wilt kopen als je een keer in het topic gepost hebt?! Stelletje debielen.
Ja, heb de PM al doorgestuurd aan Yvonne en Remlof.
Môgguh
Dat is inderdaad een fijne constructie, 0-urencontract of als flexkracht werkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:26 schreef Marrije het volgende:
Als uitzendkracht was dat altijd makkelijk te regelen vond ik, gewoon geen uren schrijven en verder geen gezeur.
In mijn geval betekent dat meestal dat er weer een paarhonderd man op straat worden geflikkerd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Stiekem toch leuk om het logo van je werkgever in het nieuws tegen te komen[ afbeelding ]
hoe zit dat nou met dat verpakkingsmateriaal dat je had ontworpen, is dat in productie inmiddels?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Stiekem toch leuk om het logo van je werkgever in het nieuws tegen te komen[ afbeelding ]
Nee dat ligt stil, want de twee die de boel in gang moesten zetten zijn met zwangerschaps- en ziekteverlof.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoe zit dat nou met dat verpakkingsmateriaal dat je had ontworpen, is dat in productie inmiddels?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee dat ligt stil, want de twee die de boel in gang moesten zetten zijn met zwangerschaps- en ziekteverlof.
Maar volgende week komt er iemand van een extern bedrijf me helpen het zelf op te lossen, dus het komt goed, met kerst liggen mijn verpakkingen in de winkel*nog steeds een beetje trots is
![]()
Naja, alleen die van Spar hè, het is Spar huismerkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die hoeft niet hoor, niet zo bescheiden, ik zou deze nemen
ik zou zo ontzettend trots zijn, is toch leuk, jou ontworpen verpakking in alle supermarkten.
jammer, in amsterdam heb je geen spar meer ( niet dat ik weet) vroeger wel, maar komen ze in de winkel te leggen, foto maken hoor en me laten zienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja, alleen die van Spar hè, het is Spar huismerk![]()
Amandelstaven en -kransen, en koekjes, en soep en chocolade![]()
Ik krijg er trek van
Jij bent goed op de hoogtequote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:58 schreef Leandra het volgende:
Ook niet in de andere supermarkten die nu onder de Spar-groep vallen en voorheen van de Prisma-foodgroup waren?? Meermarkt enzo?
Edit: oh, ik lees dat de Meermarkt vrijwel overal verdwenen is en Spar geworden is, behalve degenen die Golff geworden zijn en niet overgegaan zijn naar het Spar-concern.... dan blijft alleen Attent over dus.
Die zullen ze toch wel van dezelfde verpakkingen voorzien?
Klopt, de kleine Spar winkels zijn allemaal Attent geworden, en daar zitten er wel een aantal van in Amsterdam, zie www.attent.nlquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jammer, in amsterdam heb je geen spar meer ( niet dat ik weet) vroeger wel, maar komen ze in de winkel te leggen, foto maken hoor en me laten zien
ah met kerst, er is hier geen spar in de buurt, maar dan laat je wel een foto zien he?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee dat ligt stil, want de twee die de boel in gang moesten zetten zijn met zwangerschaps- en ziekteverlof.
Maar volgende week komt er iemand van een extern bedrijf me helpen het zelf op te lossen, dus het komt goed, met kerst liggen mijn verpakkingen in de winkel*nog steeds een beetje trots is
![]()
Jot, foto's komen er toch wel, voor mijn portfolioquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah met kerst, er is hier geen spar in de buurt, maar dan laat je wel een foto zien he?
Nou, hier in t dorp heb je een Golff.... en in de omringende dorpen was de Meermarkt een veel voorkomend fenomeen, en toevallig reden we vorige maand door Putten, waar ik N. ter hoogte van de Prisma food group vertelde dat hij nog even op de snelheid moest letten, want flitspaal, en toen viel het me op dat er helemaal geen "Prisma" meer op het pand stond....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogteAttent ook inderdaad
Spar heeft Meermakt opgekocht.
![]()
[..]
Klopt, de kleine Spar winkels zijn allemaal Attent geworden, en daar zitten er wel een aantal van in Amsterdam, zie www.attent.nl![]()
*ding* tot zover de reclameboodschappen
Ja, dat is een Spar, inclusief een ATM waar "Tijdelijk buiten gebruik" op staat (in ieder geval op zondag)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:18 schreef Leandra het volgende:
Of misschien weet Teun het wel?? Teun?? Die supermarkt tegenover IJstijd??? Is dat een Spar?
Hier ergens in de buurt in een dorpje ook, ben alleen naam van het dorpje vergetenquote:
Krijgen wij jou verpakking hier ook of is dat alleen voor de Nederlanders weggelegd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je komt ze overal tegen wereldwijd en dat is echt grappig vind ik, loop je tijdens je vakantie zo je werk binnen voor je gevoelGrootste supermarktketen ter wereld he
LOL, het zal wel weer een franchiser zijn dan, en een flink kerkelijke.... de Rabobank daar in t dorp heeft op zondag de geldautomaat tegenwoordig wel openquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is een Spar, inclusief een ATM waar "Tijdelijk buiten gebruik" op staat (in ieder geval op zondag)
deze?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:12 schreef Leandra het volgende:
Het is toch te gek voor woorden, is er een site die regelmatig content gapt van FOK! (uit het "spelfouten in het openbaar" topic) gaan ze je zelfs per PM lopen spammen of je geen "aandelen" wilt kopen als je een keer in het topic gepost hebt?! Stelletje debielen.
Ja, heb de PM al doorgestuurd aan Yvonne en Remlof.
Môgguh
Als dat het geval is wil ik dat wel even weten eigenlijk, please?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, als het idd een Spar is, dan doet de Sparfinder het dus niet goed
Alle Spar winkels zijn franchise, dat is deel van de formule. Allemaal zelfstandige ondernemersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, het zal wel weer een franchiser zijn dan,
Zijn al een paar topics over inmiddels....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef FANN het volgende:
[..]
deze?
spam via PM
is al een topic over....
Alleen Nederland denk ik, want de teksten zijn gewoon Nederlandsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Krijgen wij jou verpakking hier ook of is dat alleen voor de Nederlanders weggelegd?
zoiets is leukquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als dat het geval is wil ik dat wel even weten eigenlijk, please?
Voor mijn lijstje verbeterpunten als ik verantwoordelijkheid krijg over de website
Het zou verboden moeten wordenquote:
Als het idd een Spar is dan zouden er in Garderen (postcode 3886) 2 Sparwinkels moeten zijn, terwijl de Sparfinder alleen degene meldt die al sinds forever een Spar is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als dat het geval is wil ik dat wel even weten eigenlijk, please?
Voor mijn lijstje verbeterpunten als ik verantwoordelijkheid krijg over de website
Waaaah dat is idd gaaf zeg!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets is leuk![]()
http://producten.hema.nl/
wel effe 1 minuut geduld dan begint ie pas....
Er staan er in mijn klantenbestand inderdaad twee, maar er zit er één op/bij een camping. Campingwinkels zijn een aparte categorie en worden daardoor denk ik niet op de website vermeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het idd een Spar is dan zouden er in Garderen (postcode 3886) 2 Sparwinkels moeten zijn, terwijl de Sparfinder alleen degene meldt die al sinds forever een Spar is.
Die in Stroe die binnen de 5 km range valt is een voormalige meermarkt, maar die bedoel ik dus niet, die andere is echt in het midden van Garderen, ik gok Dorpsstraat maar anders Speulderweg.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets is leuk![]()
http://producten.hema.nl/
wel effe 1 minuut geduld dan begint ie pas....
Nope, dit is geen campingwinkel, dit is "de" dorpssupermarkt zeg maar, ik weet niet anders dan dat daar een supermarkt is, ik kwam er al met mijn oma (en die is in 1972 overleden).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er staan er in mijn klantenbestand inderdaad twee, maar er zit er één op/bij een camping. Campingwinkels zijn een aparte categorie en worden daardoor denk ik niet op de website vermeld.
Het is een Golffquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, dit is geen campingwinkel, dit is "de" dorpssupermarkt zeg maar, ik weet niet anders dan dat daar een supermarkt is, ik kwam er al met mijn oma (en die is in 1972 overleden).
Destijds was het nog wel de enige supermarkt in het dorp, die Spar die wel gemeld wordt is van iets later denk ik.
Maar, ik moet er morgen toch even naartoe, dus dan kijk ik wel wat voor winkel het is.
Ik kan m zo alleen maar als Meermarkt vinden (Speulderweg 2).
Ik zit fout, google street view does the job. Het is een Golfquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, als het idd een Spar is, dan doet de Sparfinder het dus niet goed
Ik moet boodschappen doen, want zo visite en die blijven etenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
Kolere.... nou ben ik nog in staat in de auto te stappen en gewoon nu te gaan kijken
Teun??? Is het al IJstijd??
Morgenmiddag gaan we sowieso naar Garderen, even naar de zeskamp op het Midzomerfeest, maar misschien dat ik N. wel zo ver kan krijgen ook een IJsje te doen bij IJstijdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet boodschappen doen, want zo visite en die blijven eten![]()
Morgen kunnen we wel een ijsje halen als je zin hebt
ga je Gamba`s maken???quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet boodschappen doen, want zo visite en die blijven eten![]()
Morgen kunnen we wel een ijsje halen als je zin hebt
Stuur maar een smsje als je op weg bent. Ik ben vanaf half één bereikbaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Morgenmiddag gaan we sowieso naar Garderen, even naar de zeskamp op het Midzomerfeest, maar misschien dat ik N. wel zo ver kan krijgen ook een IJsje te doen bij IJstijd
Oeeeh! Nu heb ik daar ook zin in, goed ideequote:
Klopt en daarachter is de Rabobank, weet je gelijk waar je de volgende keer naartoe moet als je moet pinnen op zondagquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zag trouwens wel een Spar in Garderen met dat Google street view
Ik overleg wel ff met N. ik kan hem moeilijk dwingen een IJsje te gaan eten....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stuur maar een smsje als je op weg bent. Ik ben vanaf half één bereikbaar![]()
* Wil die zwangere buik wel eens bekijken en bevoelen![]()
Ik hoor of zie het wel.......of niet natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik overleg wel ff met N. ik kan hem moeilijk dwingen een IJsje te gaan eten....
Je mocht er 30?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
En twee boetes binnen, één keer 105 km en één keer 85 km. Stoer van de mannen in het blauw
Das wel verdomd zonde.... om die 8 km te hard (als het 100 en 80 was).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
En twee boetes binnen, één keer 105 km en één keer 85 km. Stoer van de mannen in het blauw
Bijna 4x zoveel boetes, uit 't nietsquote:Schreven regiopolitie en het Korps Landelijke Politiediensten in 2009 samen nog 8505 boetes uit, nu is dat aantal het eerste half jaar al opgelopen tot 28.505.
Mijn man kreeg laatst een boete omdat ze dachten dat ie aan het bellen was tijdens het rijden, omdat ie een telefoon vast hield. Maar hij keek alleen naar de tijd, was dus niet aan het bellen. Heeft ie een bezwaarschrift ingediend, met bewijs dat ie niet gebeld was en niet gebeld werd op dat tijdstip. Pfff. Bezigheidstherapie. Nog los van het feit dat ze je dus onterecht geld proberen afhandig te maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das wel verdomd zonde.... om die 8 km te hard (als het 100 en 80 was).
En op je wenken bediend hè: Politie gebruikt boetes als melkkoe
Wel gelijk gekregen dan toch hoop ik?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man kreeg laatst een boete omdat ze dachten dat ie aan het bellen was tijdens het rijden, omdat ie een telefoon vast hield. Maar hij keek alleen naar de tijd, was dus niet aan het bellen. Heeft ie een bezwaarschrift ingediend, met bewijs dat ie niet gebeld was en niet gebeld werd op dat tijdstip. Pfff. Bezigheidstherapie. Nog los van het feit dat ze je dus onterecht geld proberen afhandig te maken.
Nah, als ik op een lege snelweg rij waar ik vervolgens maar 100 mag, dan vind ik het ook nogal overdreven... nou scheelt het dat je in NL over het algemeen amper de kans hebt om serieus te hard te rijden, maar ongeacht hoe braaf ik me over het algemeen aan de snelheden hou, zeker binnen de bebouwde kom, en over het algemeen op de snelweg ook, maar dat komt omdat m'n auto een draaikolk in de benzinetank krijgt als je flink boven de 120 zit, maak ik mij er nogal eens schuldig aan op de provinciale wegen hier in de omgeving... zeker daar waar er een fietspad naast ligt wil ik nog wel eens harder rijden dan de toegegstane 80.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom mensen altijd zo klagen over boetes die ze krijgen, ook al is het maar 8 km te hardEr moet toch ergens een grens liggen, en hou je dan gewoon aan de snelheid dan krijg je geen boete
Dat zijn van die dingen die dan net over de grens zijn.... want je bent immers niet verplicht twee handen aan het stuur te hebben, je mag alleen maar niet bellen met je telefoon in de hand.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man kreeg laatst een boete omdat ze dachten dat ie aan het bellen was tijdens het rijden, omdat ie een telefoon vast hield. Maar hij keek alleen naar de tijd, was dus niet aan het bellen. Heeft ie een bezwaarschrift ingediend, met bewijs dat ie niet gebeld was en niet gebeld werd op dat tijdstip. Pfff. Bezigheidstherapie. Nog los van het feit dat ze je dus onterecht geld proberen afhandig te maken.
Oh maar ik begrijp het hoe en waaróm iemand te snel rijdt wel hoor, zeker op een lege wegquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als ik op een lege snelweg rij waar ik vervolgens maar 100 mag, dan vind ik het ook nogal overdreven... nou scheelt het dat je in NL over het algemeen amper de kans hebt om serieus te hard te rijden, maar ongeacht hoe braaf ik me over het algemeen aan de snelheden hou, zeker binnen de bebouwde kom, en over het algemeen op de snelweg ook, maar dat komt omdat m'n auto een draaikolk in de benzinetank krijgt als je flink boven de 120 zit, maak ik mij er nogal eens schuldig aan op de provinciale wegen hier in de omgeving... zeker daar waar er een fietspad naast ligt wil ik nog wel eens harder rijden dan de toegegstane 80.
Maar goed, dat is ook nogal afhankelijk van welke weg, want op sommige wegen wordt zovaak gecontroleerd dat het het risico niet waard is.
Tot nu toe sinds 1985 nog maar 1 boete voor een verkeersovertreding gehad: op een 80 km weg die net het jaar daarvoor van 100 naar 80 gegaan was, en ik had nog mazzel dat ik al moest remmen vanwege de vrachtwagen voor me
Verder 3 keer een parkeerboete, waarvan 1 absurde in Florida, dus al met al vrij netjes in 25 jaar dacht ik.
Ja een zucht van opluchting ging daarnet wel door huisquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
De woningbouwcorporatie kon niet voorstellen dat Laysa geen recht op urgentie zou hebben!
LOL...... spreek je over 25 jaar welquote:
Oh wat geweldigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
De woningbouwcorporatie kon niet voorstellen dat Laysa geen recht op urgentie zou hebben!
DK: De woningbouwcorporatie wil voorkomen dat een extern bureau de medische indicatie nogmaals gaat doen (dat gaat anders weer enkele weken duren). Dankzij de brief van de artsen en de indicatie van de gemeente wisten ze wel dat het ernstig genoeg was. De gemeente draagt als het goed is dan een gedeelte van de gemaakte verhuiskosten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wat geweldig![]()
En hoe snel gaan ze die urgentie voor de woningstichting nou werkelijk realiseren??
Het blijft vaag dat er door de gemeente idd al een urgentie was vastgesteld, en dat de woningstichting daar vervolgens niets mee te maken zegt te hebben.... wat is dan het nut van het vaststellen door de gemeente nog?
is in behandelingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel gelijk gekregen dan toch hoop ik?
Je mag geen telefoon vasthouden, geef hem weinig kans. L&B kreeg er trouwens eentje zonder dat ze hem vasthield, was ook niet aan het bellen, maar oom agent dacht dat het anders zat. Gewoon dokken, helaas pindakaas.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wacht maar tot je auto gaat rijden. Die vijf tot tien kilometer rij je zo te hard. Maar ik ben blij dat jij je altijd en overal aan de regels houdt! Perfecte Nederlanderquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom mensen altijd zo klagen over boetes die ze krijgen, ook al is het maar 8 km te hardEr moet toch ergens een grens liggen, en hou je dan gewoon aan de snelheid dan krijg je geen boete
Jij een extraquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
is in behandeling
Laysa, wat goed nieuws
Dat ze maar mogen sterven, langzaam en pijnlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das wel verdomd zonde.... om die 8 km te hard (als het 100 en 80 was).
En op je wenken bediend hè: Politie gebruikt boetes als melkkoe
Dat was dan al met al een dure chickquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog op dezelfde dag ook
20 juli, 14:30 uur, Trajectcontrole A12, Hoofdrijbaan links 109 km/h
20 juli, 14:59 uur, Trajectcontrole A20, Rotterdam links, 88 km km/h
Dat zeg ik toch niet kullekequote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wacht maar tot je auto gaat rijden. Die vijf tot tien kilometer rij je zo te hard. Maar ik ben blij dat jij je altijd en overal aan de regels houdt! Perfecte Nederlander
Bij trajectcontroles is de pakkans 100%.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog op dezelfde dag ook
Ik rij normaal altijd op de cruisecontrol, dus ook op die plaatsen nooit echt te hard. Maar soms geef je gas bij bij het inhalen als er weer een paar achter je zitten te duwen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij trajectcontroles is de pakkans 100%.
Ik rijd geen kilometer te hard meer op de A12 ten westen van Utrecht.
Wat ik kwalijk vind, is het geniepige snelheidsmeten op plaatsen met wegwerkzaamheden.
De snelheidsbeperking is er vaak zó absurd. Dan staan er aan de kant een paar pionnen langs een vierbaansweg en dan mag je er 70. Leuk opzetje wel: breng de maximumsnelheid terug naar een belachelijk lage waarde en ga er vervolgens staan flitsen.
Als de weg flink versmald is of er wordt vlák langs de weg gewerkt door wegwerkers, vind ik het prima om 70 te moeten rijden trouwens.
Echt welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was laatst zo'n MED over, iets met SML. Geen idee.
edit - zo, ziet er goed uit![]()
Jep, maar kijk het WvS maar eens na en bedenk hoeveel overtredingen je per dag maakt (van klein tot groot). Als de pakkans 100 procent wordt, dan heb je zo goed als geen leven meer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet kullekeIk zal heus wel een keer te hard rijden, maar te hard en boete is dan toch echt wel eigen schuld, dikke bult
Maar goed dat de pakkans nooit 100% is danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar kijk het WvS maar eens na en bedenk hoeveel overtredingen je per dag maakt (van klein tot groot). Als de pakkans 100 procent wordt, dan heb je zo goed als geen leven meer.
Was een grapje, maar ik heb ontzettend veel gekart en ik reed de eerste tien jaar dat ik een rijbewijs had als een malloot. Deed nooit langer dan twee jaar met een auto, dan was hij volledig afgeragd. Reed destijds ook rond met een politiesirene, dat schoot lekker op, iedereen stoof dan aan de kant.quote:
Die trajectcontrole is een meting van je gemiddelde snelheid over een flink aantal kilometers.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik rij normaal altijd op de cruisecontrol, dus ook op die plaatsen nooit echt te hard. Maar soms geef je gas bij bij het inhalen als er weer een paar achter je zitten te duwen.
A12 weet je hè, zeker dat stuk bij Utrecht.....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog op dezelfde dag ook
Ja, lekker quotes kapot makenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was laatst zo'n MED over, iets met SML. Geen idee.
edit - zo, ziet er goed uit![]()
Siréne?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was een grapje, maar ik heb ontzettend veel gekart en ik reed de eerste tien jaar dat ik een rijbewijs had als een malloot. Deed nooit langer dan twee jaar met een auto, dan was hij volledig afgeragd. Reed destijds ook rond met een politiesirene, dat schoot lekker op, iedereen stoof dan aan de kant.
Onbezonnen, onverantwoordelijk, iets met hersenschorsen of zo
Ik rij daar altijd 105 op de cruise, omdat ik weet dat mijn teller iets teveel aangeeft. Als de meesten op de teller 100 rijden, rij jij links. Soms zit je dan wel een tijdje over de snelheid als er wat achter je zitten te hijgen. Afijn, ik weet het niet, op zich is het idd wel raar en moet ik ergens fors te hard hebben gereden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Die trajectcontrole is een meting van je gemiddelde snelheid over een flink aantal kilometers.
Met even gas geven bij het inhalen, breng je je gemiddelde niet meteen met 9 kilometer per uur omhoog. Vermoedelijk is dus óf dat woord "soms" niet helemaal juist, óf jij rijdt meteen ook 140 als je "gas geeft bij het inhalen".
Nee, een sirene, uit het illegale circuit, 't was ook een echte. Mallotig idd, maar ook functioneel. Behalve dan in kleine dorpjes, want daar stoven ze juist allemaal de weg op om te kijken wat er aan de hand wasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Siréne?![]()
Zwaailicht bedoel je, mag ik hopen.
Nóg mallotig, maar iets minder.
Een efficiënte overheid, altijd fijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:47 schreef Leandra het volgende:
Overigens.... ze zijn wel lekker snel met die boetes, dat dan wel weer
Waar ben je die dan verloren?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:51 schreef Jian het volgende:
Uitzuigers zijn 't, ik wil m'n Stinger terug
Ja nou ja, zeker met zo'n stuk als bij Utrecht is het wel fijn dat ik weet dat ik niet nog een verrassing van een ritje van 2 maanden geleden hoef te verwachten ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een efficiënte overheid, altijd fijn
Die wil ik erbij, voor als ze me toch aanhoudenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar ben je die dan verloren?![]()
[ afbeelding ]
Sport dan ook niet zo achterlijk veel johquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat niet grappig is is dat ik mij compleet verrot en gaar voel. Ik zit aan één stuk door te gapen en ben misselijk van moeheid
Je neemt toch wel af en toe een rustdag tussendoor hè, dat hoort er ook bij hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat niet grappig is is dat ik mij compleet verrot en gaar voel. Ik zit aan één stuk door te gapen en ben misselijk van moeheid
Zondag, dan doe ik de hele dag nietsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Je neemt toch wel af en toe een rustdag tussendoor hè, dat hoort er ook bij hoor
Ik slaap slecht, daar zit het probleemquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sport dan ook niet zo achterlijk veel joh
je moet wel naar je lichaam luisteren Teun, je sport volgens mij echt teveel, straks val je dood neer met al die inspanningen van je.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zondag, dan doe ik de hele dag niets![]()
Misschien een stukje fietsen als het mooi weer is, maar daar blijft het bij
Ben je belazerd, je gaat echt niet zomaar dood. Mijn hart gaat uitstekend trouwens, bijna per dag zakt de hartslag. Mensen die de Birma spoorlijn moesten aanleggen, die hadden het zwaar en vielen dood neer. Wij hebben hier alleen luxe probleempjesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moet wel naar je lichaam luisteren Teun, je sport volgens mij echt teveel, straks val je dood neer met al die inspanningen van je.
Ik zou maar es beginnen met 2 rustdagen per week, da's vijf dagen sporten per week en dat is met een goede work-out behoorlijk intens. Als je lichaam niet hersteld is je progressie ook gewoon lager. Ik krijg de indruk dat je momenteel een beetje over de top traint en da's nie goequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zondag, dan doe ik de hele dag niets![]()
Misschien een stukje fietsen als het mooi weer is, maar daar blijft het bij
bedoel het goed hoor Teun, je hoort ook wel eens sporters die zo dood neervallen omdat hun lichaam andere dingen moet doen dan het gewend is, pas nu gewoon maar op en luister naar je lichaam, en als je moe bent lekker in je tuintje zitten met een goed boek, ff bijkomen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben je belazerd, je gaat echt niet zomaar dood. Mijn hart gaat uitstekend trouwens, bijna per dag zakt de hartslag. Mensen die de Birma spoorlijn moesten aanleggen, die hadden het zwaar en vielen dood neer. Wij hebben hier alleen luxe probleempjes
Volgende week wil ik eigenlijk drie uur per dag. Gewoon langer cardio, met lage hartslag dus. Ik ben nu ook stuk omdat ik voor de eerste keer 30 minuten geroeid heb, dat was 10 minuten langer dan normaal.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou maar es beginnen met 2 rustdagen per week, da's vijf dagen sporten per week en dat is met een goede work-out behoorlijk intens. Als je lichaam niet hersteld is je progressie ook gewoon lager. Ik krijg de indruk dat je momenteel een beetje over de top traint en da's nie goe
Sporters die zo dood neervallen hebben vaak al een storing ergens. Kom op, vroeger bij die boeren en tuinders was je de hele dat aan topsporten. Kratten wogen toen geen 10 of 20 kilo, maar minimaal 30 en je deed niet anders dan slepen. Hooibalen opsteken kon je ook urenlang volhouden, dan laat je je nu toch niet kisten door zo'n stuk ijzer vol met kogellagersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bedoel het goed hoor Teun, je hoort ook wel eens sporters die zo dood neervallen omdat hun lichaam andere dingen moet doen dan het gewend is, pas nu gewoon maar op en luister naar je lichaam, en als je moe bent lekker in je tuintje zitten met een goed boek, ff bijkomen.
Als je zoiets hebt van "de Ouwe" kan het nog best en dat zal ie laten zien ook vergeet het dan maar. Het heeft niet zoveel met leeftijd te maken. Het heeft vooral met opbouw, duur en gewenning te maken. Take it easy brother en bouw het verantwoord op en zorg ervoor dat het iets is dat een "way of life" wordt, iets dat je volhoudt op de langere termijn. EN NEEM OP TIJD RUST !quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgende week wil ik eigenlijk drie uur per dag. Gewoon langer cardio, met lage hartslag dus. Ik ben nu ook stuk omdat ik voor de eerste keer 30 minuten geroeid heb, dat was 10 minuten langer dan normaal.
Joah, ik ken ouwe mennekes (70+) in China die beoefenen Tai Chi met een intensiteit, waarbij jij na één ochtendsessie hijgend op je deurmat zou liggen, het punt is dat ze dat al 50 jaar doen net als die boeren en tuinders deden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sporters die zo dood neervallen hebben vaak al een storing ergens. Kom op, vroeger bij die boeren en tuinders was je de hele dat aan topsporten. Kratten wogen toen geen 10 of 20 kilo, maar minimaal 30 en je deed niet anders dan slepen. Hooibalen opsteken kon je ook urenlang volhouden, dan laat je je nu toch niet kisten door zo'n stuk ijzer vol met kogellagers
Iedereen zei, inclusief die sportleraar en fysio, dat ik gek was. Voorlopig staan ze met redelijke verbazing te kijken, ook naar de progressie. En dat is dus inderdaad mijn uitdaging. Een beetje de logica tarten, misschien met minder rendement, maar 't werkt voorlopig wel, al 11 dagen lang. Bovendien, hoe langer ik per dag sport, hoe goedkoper het per minuut wordt. Dat moet in ieder geval Pietje erg aansprekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je zoiets hebt van "de Ouwe" kan het nog best en dat zal ie laten zien ook vergeet het dan maar. Het heeft niet zoveel met leeftijd te maken. Het heeft vooral met opbouw, duur en gewenning te maken. Take it easy brother en bouw het verantwoord op en zorg ervoor dat het iets is dat een "way of life" wordt, iets dat je volhoudt op de langere termijn. EN NEEM OP TIJD RUST !
Dat kreeg ik vanmorgen ook al te horen van die gasten daarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar door al die inspanning slaap je slecht. Logisch denk ik, want je traint nu je lichaam om veel te verbranden en dat proces stopt niet zomaar als je op bed gaat liggen. Zou mijn logische verklaring zijn, tenminste.
Ik zou daar dolgraag een paar maanden rond willen lopen, in die tijd. Daar heb ik veel voor overquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vroeger toen het staal nog van ijzer was en de mannen nog van staal!
Ik wil er best aan dat om de dag sporten meer rendement heeft en beter is. Maar dat dit slecht is, dat geloof ik gewoon niet, minder goed, daar hou ik het maar op. Ik voel mij, los van de moeheid, echt prima en veel beter dan voor ik begon. Dit zou ook de moeilijkste week zijn, volgende week moet het weer gemakkelijker gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:57 schreef Laysa het volgende:
We gaan nu niet logisch doen zeg![]()
maar ff serieus Teun...het is niet goed om geen rustdagen in te bouwen...enm allleen zondag is ook niet goed...sterker het is beter om het om de dag te doen en dan op zn hoogst uur á anderhalf uur....omdat je lichaam gewoon niet harder en meer aan kan...tis gewoon slecht
Je geeft je spieren geen kans om te herstellen als je dus elke dag zo bezig bent...en dat herstellen is wel iets meer dan een paar uur zeg maar...maar ik snap je wel hoor...ik was op een gegeven moment ook 4 x per week aan het sporten...het geeft ook een kick...een rushquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil er best aan dat om de dag sporten meer rendement heeft en beter is. Maar dat dit slecht is, dat geloof ik gewoon niet, minder goed, daar hou ik het maar op. Ik voel mij, los van de moeheid, echt prima en veel beter dan voor ik begon. Dit zou ook de moeilijkste week zijn, volgende week moet het weer gemakkelijker gaan.
Cardio (vet verbranden) heeft ook pas effect na 40 minuten inspanning bij een bepaalde hartslag. Nah, ik ben nu echt bijna tweeënhalf uur bezig om alles af te werken. Eén uurtje is dus veel en veel te kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |