En hij is gratis, da's ook heel economisch.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar de economische redactie daar is wel prima, dus lees 'm toch wel regelmatig.
Ik heb hem nooit gelezen, maar volgens mij is dat juist het uithangbordje van die krant.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een beetje een apart blad ja. Gisteren eisten ze een parlementair onderzoek (naar de kosten van Uruzgan). Als krant. Ook wel merkwaardig.
Neuhquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef remlof het volgende:
De Pers is zondermeer de beste van de gratis kranten. Alleen jammer dat ze zich steeds rechtser gaan profileren.
Nee ik houd daar niet van. Een krant moet mij de feiten mededelen. Op grond daarvan bepaal ik voor mezelf wel wat ik daar van vind. Kleur bekennen mag best, door de columnisten en in het redactioneel commentaar, maar dat moet gescheiden blijven van de berichtgeving. Of nou ja, dat "moet" niet, maar ik houd niet van kranten die zich te nadrukkelijk mengen in het debat. Dat is me niet neutraal genoeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gelezen, maar volgens mij is dat juist het uithangbordje van die krant.
Tijdens het WK hoorde je elk uur reclames op de radio met iets als: "Tijdens het WK in ZA worden kindslaven verhandeld voor de stadions, maar wereldvoetbalbond Fifa doet hier niets aan."
Ik denk dat ze zich een beetje als klokkenluider op willen stellen en dat vind ik een goede zaak, mits ze een goed punt hebben.
Heerlijk Heks en hartstikke gezond, ze zitten vol met vitaminen en proteïnen. Enne skip de knoflooksaus (wel lekker) en je kan er zoveel van eten als je wil zonder aan te komen.quote:
OMG..... humor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef hondjes het volgende:
![]()
![]()
![]()
Stekker zat er niet in, hoe dat komt geen idee.![]()
![]()
![]()
En nu doet ie het weer![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef hondjes het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb nou helemaal trek in Gamba`s, nou morgen bij de turk hele schaal voor weinig geld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk Heks en hartstikke gezond, ze zitten vol met vitaminen en proteïnen. Enne skip de knoflooksaus (wel lekker) en je kan er zoveel van eten als je wil zonder aan te komen.![]()
Hoe maak jij die dingen klaar Heks?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb nou helemaal trek in Gamba`s, nou morgen bij de turk hele schaal voor weinig geld.
Echt een beginnersfout hè Hondjes. Daar zit je dan de hele dag iedereen voor te verwensenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef hondjes het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu doet ie het weer![]()
![]()
Gamba's hoef je volgens mij maar een paar minuten in de olie bakkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe maak jij die dingen klaar Heks?
Ja, maar je doet ze toch eerst even in een marinade hè. Ik wil weten wat ze daar allemaal in doet en waar ze ze mee afmaakt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Gamba's hoef je volgens mij maar een paar minuten in de olie bakken
van een Turk weet ik het niet... ik denk iets langer
't Heeft tig miljoen euro op de bank, waar maat die bitch zich in vredesnaam druk over.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef FANN het volgende:
NINA is op tv en loopt te janken dat ze wordt kapotgemaakt
ik denk dat Heksie sokjes gaat breienquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar je doet ze toch eerst even in een marinade hè. Ik wil weten wat ze daar allemaal in doet en waar ze ze mee afmaakt.
Niet? Wat vind jij het aller-aller-allerlekkerstquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat Heksie sokjes gaat breienvoor de Turk en die Gamba's vreet ze gewoon op
![]()
ik lst het niet trouwens
Ik probeer me een beeld te vormen van Nina en mijnheer Storms maar het lukt nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Heeft tig miljoen euro op de bank, waar maat die bitch zich in vredesnaam druk over.
De hele dag klagen, dat doen mensen met geld. Ook mensen zonder geld doen dat, maar die hebben wél een redenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik probeer me een beeld te vormen van Nina en mijnheer Storms maar het lukt niet
Die wordt echt met de nek aangekeken door alle spookverhalen. Gevalletje Cees van der Hoevenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Heeft tig miljoen euro op de bank, waar maat die bitch zich in vredesnaam druk over.
Ik voel me zo een enorme trut.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Echt een beginnersfout hè Hondjes. Daar zit je dan de hele dag iedereen voor te verwensen
om te eten ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet? Wat vind jij het aller-aller-allerlekkerst
(naast seks natuurlijk dan hè en om te eten)
Ja, alsof ze heel veel vrienden heeft overgehouden van dat WO avontuurquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die wordt echt met de nek aangekeken door alle spookverhalen. Gevalletje Cees van der Hoeven.
Het siert je en het accentueert je blontheid ook wel watquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik voel me zo een enorme trut.![]()
maar leek me wel zo eerlijk, deze stomme daad , even toe te gven.
ja truttekop da's wel het minste dat je kan doen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik voel me zo een enorme trut.![]()
maar leek me wel zo eerlijk, deze stomme daad , even toe te gven.
Ik ben redelijk simpel qua eten. Kan jaren hetzelfde eten zonder het vervelend te vinden. Lekker is lekker en blijft bij mij lekker. Maar gebakken mosselen, die eet ik ongeveer drie keer per jaar, vind ik toch wel heel erg fijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
om te eten ?
ow. pfffffffff dat zijn heel veel dingen hoor, ik zou zo gauw niet weten wat ik het aller aller lekkerste
vind, dat wisselt .... je hebt van die buien... toch?
of ken jij dat niet?
Apparatuur vervloeken inclusief leveranciers en er vervolgens achter komen dat één en ander 220 volt behoeft.quote:
Lus ik ook nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben redelijk simpel qua eten. Kan jaren hetzelfde eten zonder het vervelend te vinden. Lekker is lekker en blijft bij mij lekker. Maar gebakken mosselen, die eet ik ongeveer drie keer per jaar, vind ik toch wel heel erg fijn
redelijk, Morgen weer ophogen en om maar wat positver er in te staan heb ik gelijk vandaag gevraagd of ze me willen doorsturen naar de revalidatie...ik wil ook weer aan het sportenquote:
Bestrooi de ongepelde gamba's aan beide kanten met het zout en besprenkel ze met olie. Laat ze daarna een kwartiertje rusten. Giet wat milde olie in een braad- of grilpan en laat die goed heet worden. Bak of gril de gamba's ongeveer 1 minuut aan elke kant. Besprenkel met citroensap, haal de pan van het vuur en schud de gamba's. Laat ze dan garen tot ze ondoorzichtig geworden zijn en smikkelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Gamba's hoef je volgens mij maar een paar minuten in de olie bakken
van een Turk weet ik het niet... ik denk iets langer
Hihiquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Apparatuur vervloeken inclusief leveranciers en er vervolgens achter komen dat één en ander 220 volt behoeft.
quote:Bereiding:
Was de gamba's en dep ze droog. Pel de teentjes knoflook en snijd ze in zeer dunne plakjes. Pel de uien en snijd ze in dunne ringen. Verhit de helft van de olie en bak de knoflook heel licht bruin. Schep ze uit de pan en laat ze op keukenpapier uitlekken. Voeg de uiringen aan de pan toe en bak omscheppend 4 min. Op hoog vuur. Schep ze uit de pan. Verhit de rest van de olie in de pan en bak hierin de gamba's omscheppend in 3-4 min. Gaar. Voeg de sherry,het citroensap,de koflook en uien toe. Voeg zout en peper naar smaak toe. Laat het geheel nog heel even doorwarmen en strooi de peterselie erover. Lekker met gekookte rijst met stukjes rode paprika erdoor en gestoofde courgette. Bv. Nr. 9659
Koop jij ze gepeld of ongepeld?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Jian het volgende:
Zo vind ik ze het lekkerst, naturel, vol van smaak
OW.. ik hoop dat dat magquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
redelijk, Morgen weer ophogen en om maar wat positver er in te staan heb ik gelijk vandaag gevraagd of ze me willen doorsturen naar de revalidatie...ik wil ook weer aan het sporten
Ik denk het wel hoor...maar eerst ff de juiste dosering vindenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
OW.. ik hoop dat dat mag, voor jou dan heh...
ik moet er niet aan denken
Ik snap het ook niet, wat kan er in hemelsnaam in die biografie staan wat nog negatief is voor haar imago?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gebakken mosselenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben redelijk simpel qua eten. Kan jaren hetzelfde eten zonder het vervelend te vinden. Lekker is lekker en blijft bij mij lekker. Maar gebakken mosselen, die eet ik ongeveer drie keer per jaar, vind ik toch wel heel erg fijn
Hij is nog ergerquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, wat kan er in hemelsnaam in die biografie staan wat nog negatief is voor haar imago?
Ze is toch gewoon een achterbaks inhalig arrogant wijf?! En dat weten we allemaal al....
Ja, en toch bedenk ik mij dat dat ook voor een heel groot deel beeldvorming is en wij ook maar dat roepen wat anderen roepen. Ik ken haar namelijk nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, wat kan er in hemelsnaam in die biografie staan wat nog negatief is voor haar imago?
Ze is toch gewoon een achterbaks inhalig arrogant wijf?! En dat weten we allemaal al....
mijn broertje komt volgende week wel een soort van ''stap apparaat'' brengen of hoezoiets heet,quote:
Niet met paneermeel eromheen hè, want dat vind ik zo goorquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Gebakken mosselenTsja, die vindt je in Zandvoort rijkelijk langs de boulevard, rij daar maar es langs zonder te stoppen, da's pas echt discipline
ik hoorde iets over SMquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit zelf klaargemaakt maar zus en zwager komen morgen eten. Wil het wel eens proberen maar ik denk dat ik ze dan toch gepeld koop, lijkt mij wat handiger. Maar ja, als er heel veel verschil in smaak zit, twijfel-twijfelquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
ongepeld, ze zijn gewoon het lekkerst als je ze ongepeld bakt
Ja, ik weet dat hij een keer op hoge poten bij een zorgverzekeraar binnengestapt is, omdat iemand die zich bij breekijzer had aangemeld een verschrikkelijk onrecht was aangedaan, en die zorgverzekeraar (toen nog gewoon ziekenfonds) dus de boeman was en de schuldige was dat meneer niet verzekerd was....quote:
Zij is ook niet echt mijn ''type''quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat hij een keer op hoge poten bij een zorgverzekeraar binnengestapt is, omdat iemand die zich bij breekijzer had aangemeld een verschrikkelijk onrecht was aangedaan, en die zorgverzekeraar (toen nog gewoon ziekenfonds) dus de boeman was en de schuldige was dat meneer niet verzekerd was....
Dat meneer een enorme betalingsachterstand had werd wel vakkundig buiten het TV-verhaal gehouden.
Maar hoe zo'n grote bek Storms ook heeft boeit niet zo, ik vind Nina echt een feeks.
Met d'r 485 miljoen om de "toekomst van haar gezin veilig te stellen"
Ongeacht of het guldens of euro's zijn.
Je moet een keer een cross-trainer proberen, die dingen zijn ook vet relaxt en je brand calorieën op bij de vleet. Ik kan nu zo een uur op zo'n ding staan, je komt in een soort van trance terwijl het zweet van je kop drupt (bij mij dan hè). Ze lopen met een dweil achter mij aanquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn broertje komt volgende week wel een soort van ''stap apparaat'' brengen of hoezoiets heet,
kan je je beenspieren enzo trainen, hij deed er toch niks mee, en ik was maandag bij hem met mijn zus
en toen heb ik het effe geprobeerd, best relax ding, effe kijken hoelang ik dat vol ga houden
moet minstens een week kunnen
Zo heb ik ze het liefst, maar met paneermeel lust ik ze ook bestquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet met paneermeel eromheen hè, want dat vind ik zo goor
Lekker in olie, afblussen met witte wijn, wat peper en zout en natuurlijk veel knoflooksaus erbij
Nah.. ik begin hier wel mee... is tenminste ook niet zo'n enorm apparaat, want die kan ik niet kwijt, dezequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet een keer een cross-trainer proberen, die dingen zijn ook ver relaxt en je brand calorieën op bij de vleet. Ik kan nu zo een uur op zo'n ding staan, je komt in een soort van trance terwijl het zweet van je kop drupt (bij mij dan hè). Ze lopen met een dweil achter mij aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |