En hij is gratis, da's ook heel economisch.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar de economische redactie daar is wel prima, dus lees 'm toch wel regelmatig.
Ik heb hem nooit gelezen, maar volgens mij is dat juist het uithangbordje van die krant.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een beetje een apart blad ja. Gisteren eisten ze een parlementair onderzoek (naar de kosten van Uruzgan). Als krant. Ook wel merkwaardig.
Neuhquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef remlof het volgende:
De Pers is zondermeer de beste van de gratis kranten. Alleen jammer dat ze zich steeds rechtser gaan profileren.
Nee ik houd daar niet van. Een krant moet mij de feiten mededelen. Op grond daarvan bepaal ik voor mezelf wel wat ik daar van vind. Kleur bekennen mag best, door de columnisten en in het redactioneel commentaar, maar dat moet gescheiden blijven van de berichtgeving. Of nou ja, dat "moet" niet, maar ik houd niet van kranten die zich te nadrukkelijk mengen in het debat. Dat is me niet neutraal genoeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gelezen, maar volgens mij is dat juist het uithangbordje van die krant.
Tijdens het WK hoorde je elk uur reclames op de radio met iets als: "Tijdens het WK in ZA worden kindslaven verhandeld voor de stadions, maar wereldvoetbalbond Fifa doet hier niets aan."
Ik denk dat ze zich een beetje als klokkenluider op willen stellen en dat vind ik een goede zaak, mits ze een goed punt hebben.
Heerlijk Heks en hartstikke gezond, ze zitten vol met vitaminen en proteïnen. Enne skip de knoflooksaus (wel lekker) en je kan er zoveel van eten als je wil zonder aan te komen.quote:
OMG..... humor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef hondjes het volgende:
![]()
![]()
![]()
Stekker zat er niet in, hoe dat komt geen idee.![]()
![]()
![]()
En nu doet ie het weer![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef hondjes het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb nou helemaal trek in Gamba`s, nou morgen bij de turk hele schaal voor weinig geld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk Heks en hartstikke gezond, ze zitten vol met vitaminen en proteïnen. Enne skip de knoflooksaus (wel lekker) en je kan er zoveel van eten als je wil zonder aan te komen.![]()
Hoe maak jij die dingen klaar Heks?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb nou helemaal trek in Gamba`s, nou morgen bij de turk hele schaal voor weinig geld.
Echt een beginnersfout hè Hondjes. Daar zit je dan de hele dag iedereen voor te verwensenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef hondjes het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu doet ie het weer![]()
![]()
Gamba's hoef je volgens mij maar een paar minuten in de olie bakkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe maak jij die dingen klaar Heks?
Ja, maar je doet ze toch eerst even in een marinade hè. Ik wil weten wat ze daar allemaal in doet en waar ze ze mee afmaakt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Gamba's hoef je volgens mij maar een paar minuten in de olie bakken
van een Turk weet ik het niet... ik denk iets langer
't Heeft tig miljoen euro op de bank, waar maat die bitch zich in vredesnaam druk over.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef FANN het volgende:
NINA is op tv en loopt te janken dat ze wordt kapotgemaakt
ik denk dat Heksie sokjes gaat breienquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar je doet ze toch eerst even in een marinade hè. Ik wil weten wat ze daar allemaal in doet en waar ze ze mee afmaakt.
Niet? Wat vind jij het aller-aller-allerlekkerstquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat Heksie sokjes gaat breienvoor de Turk en die Gamba's vreet ze gewoon op
![]()
ik lst het niet trouwens
Ik probeer me een beeld te vormen van Nina en mijnheer Storms maar het lukt nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Heeft tig miljoen euro op de bank, waar maat die bitch zich in vredesnaam druk over.
De hele dag klagen, dat doen mensen met geld. Ook mensen zonder geld doen dat, maar die hebben wél een redenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik probeer me een beeld te vormen van Nina en mijnheer Storms maar het lukt niet
Die wordt echt met de nek aangekeken door alle spookverhalen. Gevalletje Cees van der Hoevenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Heeft tig miljoen euro op de bank, waar maat die bitch zich in vredesnaam druk over.
Ik voel me zo een enorme trut.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Echt een beginnersfout hè Hondjes. Daar zit je dan de hele dag iedereen voor te verwensen
om te eten ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet? Wat vind jij het aller-aller-allerlekkerst
(naast seks natuurlijk dan hè en om te eten)
Ja, alsof ze heel veel vrienden heeft overgehouden van dat WO avontuurquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die wordt echt met de nek aangekeken door alle spookverhalen. Gevalletje Cees van der Hoeven.
Het siert je en het accentueert je blontheid ook wel watquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik voel me zo een enorme trut.![]()
maar leek me wel zo eerlijk, deze stomme daad , even toe te gven.
ja truttekop da's wel het minste dat je kan doen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik voel me zo een enorme trut.![]()
maar leek me wel zo eerlijk, deze stomme daad , even toe te gven.
Ik ben redelijk simpel qua eten. Kan jaren hetzelfde eten zonder het vervelend te vinden. Lekker is lekker en blijft bij mij lekker. Maar gebakken mosselen, die eet ik ongeveer drie keer per jaar, vind ik toch wel heel erg fijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
om te eten ?
ow. pfffffffff dat zijn heel veel dingen hoor, ik zou zo gauw niet weten wat ik het aller aller lekkerste
vind, dat wisselt .... je hebt van die buien... toch?
of ken jij dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |