En hij is gratis, da's ook heel economisch.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar de economische redactie daar is wel prima, dus lees 'm toch wel regelmatig.
Ik heb hem nooit gelezen, maar volgens mij is dat juist het uithangbordje van die krant.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een beetje een apart blad ja. Gisteren eisten ze een parlementair onderzoek (naar de kosten van Uruzgan). Als krant. Ook wel merkwaardig.
Neuhquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef remlof het volgende:
De Pers is zondermeer de beste van de gratis kranten. Alleen jammer dat ze zich steeds rechtser gaan profileren.
Nee ik houd daar niet van. Een krant moet mij de feiten mededelen. Op grond daarvan bepaal ik voor mezelf wel wat ik daar van vind. Kleur bekennen mag best, door de columnisten en in het redactioneel commentaar, maar dat moet gescheiden blijven van de berichtgeving. Of nou ja, dat "moet" niet, maar ik houd niet van kranten die zich te nadrukkelijk mengen in het debat. Dat is me niet neutraal genoeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gelezen, maar volgens mij is dat juist het uithangbordje van die krant.
Tijdens het WK hoorde je elk uur reclames op de radio met iets als: "Tijdens het WK in ZA worden kindslaven verhandeld voor de stadions, maar wereldvoetbalbond Fifa doet hier niets aan."
Ik denk dat ze zich een beetje als klokkenluider op willen stellen en dat vind ik een goede zaak, mits ze een goed punt hebben.
Heerlijk Heks en hartstikke gezond, ze zitten vol met vitaminen en proteïnen. Enne skip de knoflooksaus (wel lekker) en je kan er zoveel van eten als je wil zonder aan te komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |