abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84627269
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:40:45 #2
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84627368
En als ze sterven valt er niks te erven *)

Zo, dat was mijn beroepsmatige tvp, nu ga ik me eens omkleden en richting Rio.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:41:32 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84627405
Grapje, het begint net te regenen.

Om even terug te komen op die touwhalsters (welke ik ook erg gaaf vind!), volgens mij staan er op bokt wel how to topics om er zelf een te maken :)
pi_84627440
Je kan touwhalstertjes voor een redelijke prijs bij equiplay.nl kopen, de goedkoopste versie is meer dan prima, je kan ze zelfs mailen met de maten van het hoofd, dan knopen ze er zo een voor je paard.

Ik heb ze zelf van parelli, het touw is net nog wat zachter en net nog wat betere kwaliteit, maar heel veel maakt het niet uit, zijn deze versleten dan haal ik ze gewoon bij equiplay(dat scheelt een aardig hoopje centjes).
Zelf knopen ben ik nog niet aan begonnen, wil ik weleens gaan proberen, maar wilde toen gewoon echt zeker zijn dat het goed zat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_84627488
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:42 schreef erodome het volgende:
Je kan touwhalstertjes voor een redelijke prijs bij equiplay.nl kopen, de goedkoopste versie is meer dan prima, je kan ze zelfs mailen met de maten van het hoofd, dan knopen ze er zo een voor je paard.

Ik heb ze zelf van parelli, het touw is net nog wat zachter en net nog wat betere kwaliteit, maar heel veel maakt het niet uit, zijn deze versleten dan haal ik ze gewoon bij equiplay(dat scheelt een aardig hoopje centjes).
Zelf knopen ben ik nog niet aan begonnen, wil ik weleens gaan proberen, maar wilde toen gewoon echt zeker zijn dat het goed zat.
Dat heb ik ook, kan wel zelf gaan rommelen maar als het dan niet klopt is dat ook niet handig. Ik ga even kijken op Equiplay.
pi_84627533
Hoop trouwens wel dat het droog blijft, over een ruim uurtje naar de paarden en ik heb geen zin om in de regen te staan weer, maarja, wat moet dat moet!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:58:02 #7
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84628175
Daarom zit ik nu ook nog op de stoel :+ Ik ben niet vies van regen, maar ik ben van de week al drie keer nat geregend ;( En eens moet het over zijn.

Ach ja... Vandaag toch niet rijden. Rio heeft vier dagen achtereen uitstekend zijn best gedaan, vandaag heeft hij een vrije dag. Lekker knuffelen, poetsen en spelen :D
pi_84628426
Vanwege de regen wel blij met de leenscootert :s)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_84629693
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Isegrim het volgende:
Wat is eigenlijk jouw theorie mbt de beweegredenen van Bokt in jouw verhaal? Ik bedoel, het gaat toch om het welzijn van paarden...? Bokt is een mooi forum om mensen te waarschuwen voor een malafide dierenarts o.i.d.
noemen.
Het is natuurlijk belachelijk. Het gaat inderdaad om het dierenwelzijn, en de strekking van mijn post toentertijd was natuurlijk, kijk uit met die dierenarts, hij constateert foute dingen. Ze hebben er gewoon geen verstand van. Het is een dokter, voor een een operatie of groot probleem moet je naar het ziekenhuis (om maar even makkelijk te maken).

Maar het bleek dus dat de desbetreffende kliniek dus blijkbaar ook op Bokt ingelogd staat (als je niet geregistreerd bent kun je niet in de huiskamer topics kijken) en dat gelezen en toen bokt gevraagd de berichten te verwijderen wegens laster. Terwijl het helemaal geen laster was! Dus daar was ik al boos over, en toen ze begonnen te miepen dat ik loog zag ik echt vuur branden! Maar het feit dat een dierenkliniek lid is van bokt om slechte verhalen te laten verwijderen van een openbaar forum wat notabene niet leesbaar is voor iedereen... zegt toch al genoeg?

Het is naar mij idee juist goed om zoiets te melden, net zoals iets Radar. Je wilt toch het beste voor je paard toch? En erop vertrouwen dat een dierenarts ook weet wat hij doet.

Hier in Rotterdam schijnt de zon trouwens, vanacht in Brabant wel echt rot weer gehad, onweer, regen, de wei staat zeiknat (de bak trouwens ook).
pi_84629802
Raar hoor. :{ Was het trouwens een dierenarts hier in de buurt? Misschien kun je de naam PM-en, weet ik ook even dat ik daar niet naartoe moet. :')
pi_84630110
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:35 schreef Isegrim het volgende:
Raar hoor. :{ Was het trouwens een dierenarts hier in de buurt? Misschien kun je de naam PM-en, weet ik ook even dat ik daar niet naartoe moet. :')
Dierenkliniek Ridderkerk! Geen pm voor nodig ;)
pi_84631923
Over paardenspullen, dat is altijd wel grappig, dingen die zogenaamd 'speciaal voor paarden' zijn, zijn altijd 300% duurder dan dezelfde producten maar dan niet speciaal voor paarden. En al die penny's het maar kopen :') Volgens mij is dat best big business die paardenspullen, er wordt grof geld voor allerlei onzin betaald :Y
know'm sayin?
word? word.
pi_84632487
Ah, nieuw topic.
Mijn oudje is grijs aan het worden, zo meteen moet ik met een schimmel over straat.
Inclusief rode bandages en shabrakje :')

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:45:40 #14
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84632614
Hij is niet toevallig gewoon een Sabino? :P
pi_84632994
"Roaned Sabino (Stekelharig)
Vooral roaning langs de aftekeningen maar ook verspreid over het gehele lichaam. De hoeveelheid witte haren kan in de loop van de jaren toenemen."
Even van de bokt wiki geplukt.

Je zou weleens gelijk kunnen hebben.
Ze heeft aan de andere kant witte stipjes op dr kont, maar die had ze eerst niet :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:57:07 #16
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84633121
Birdcatchers kunnen zo ineens verschijnen :)

Belangrijkere kenmerken van een daarwerkelijke sabino zijn witte benen, witte aftekeningen op het hoofd, witte lip en vaak ook een witte stip op de buik. Maar goed, zelfs zonder die kenmerken kan het een sabino zijn :)
pi_84633218
Mijn pownie is ook sabino en die krijgt de laatste jaren (ze is nu 21) ook steeds meer witte haren.
know'm sayin?
word? word.
pi_84633353

Charmante kontfoto :')

Best interessant, die varianten :)
pi_84633414
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:28 schreef alors het volgende:
Over paardenspullen, dat is altijd wel grappig, dingen die zogenaamd 'speciaal voor paarden' zijn, zijn altijd 300% duurder dan dezelfde producten maar dan niet speciaal voor paarden. En al die penny's het maar kopen :') Volgens mij is dat best big business die paardenspullen, er wordt grof geld voor allerlei onzin betaald :Y
Ja, echt hè? 'Want alleen het beste is goed genoeg'. :')
pi_84633445
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Dierenkliniek Ridderkerk! Geen pm voor nodig ;)
Nou, van websites bouwen hebben ze in elk geval geen kaas gegeten. :N

Vaste DA op onze stal is Meursing. Hoor daar altijd goede dingen over. :Y
pi_84633510
Meursing hoor je minder over, maar toen de opfok laatst een veulen bracht voor een operatie, hadden ze nieteens een box vrij hihi...

Mijn paarden staan nu in Brabant, voor kleine dingen komt gewoon de plaatselijke dierenarts, enten enz.. maar voor grote dingen rijd ik of naar Wassenaar (De Raaphorst), De Bosdreef (Moerbeke-waas, Belgie) of Visdonk Roosendaal.
  donderdag 29 juli 2010 @ 17:07:32 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84633528
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Charmante kontfoto :')

Best interessant, die varianten :)
Dat zijn stippen die voortkomen vanuit het Sabino gen :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:58:58 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84641677
Oh ja, voor mensen die nog op zoek zijn naar het e.e.a:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=1331165
pi_84642470
Vandaag begonnen met target-training. Meneer had snel door wat de bedoeling was. Hij is alleen liever lui dan moe, dus vier meter lopen voor een snoepje is hem éigenlijk wat te veel. _O-
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:48:25 #25
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84644079
Leuk :D

Is het de bedoeling om dat zeg maar uit te bouwen richting clicker training of zo? Constant met snoepjes belonen, lijkt mij persoonlijk niet zo handig :) Met Rio moet ik dat iig niet doen, die gaat schooien als de pest :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')