quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Isegrim het volgende:Wat is eigenlijk jouw theorie mbt de beweegredenen van Bokt in jouw verhaal? Ik bedoel, het gaat toch om het welzijn van paarden...? Bokt is een mooi forum om mensen te waarschuwen voor een malafide dierenarts o.i.d.
noemen.
Het is natuurlijk belachelijk. Het gaat inderdaad om het dierenwelzijn, en de strekking van mijn post toentertijd was natuurlijk, kijk uit met die dierenarts, hij constateert foute dingen. Ze hebben er gewoon geen verstand van. Het is een dokter, voor een een operatie of groot probleem moet je naar het ziekenhuis (om maar even makkelijk te maken).
Maar het bleek dus dat de desbetreffende kliniek dus blijkbaar ook op Bokt ingelogd staat (als je niet geregistreerd bent kun je niet in de huiskamer topics kijken) en dat gelezen en toen bokt gevraagd de berichten te verwijderen wegens laster. Terwijl het helemaal geen laster was! Dus daar was ik al boos over, en toen ze begonnen te miepen dat ik loog zag ik echt vuur branden! Maar het feit dat een dierenkliniek lid is van bokt om slechte verhalen te laten verwijderen van een openbaar forum wat notabene niet leesbaar is voor iedereen... zegt toch al genoeg?
Het is naar mij idee juist goed om zoiets te melden, net zoals iets Radar. Je wilt toch het beste voor je paard toch? En erop vertrouwen dat een dierenarts ook weet wat hij doet.
Hier in Rotterdam schijnt de zon trouwens, vanacht in Brabant wel echt rot weer gehad, onweer, regen, de wei staat zeiknat (de bak trouwens ook).