Hoofdstel op de foto's is via internet aangeschaft. Meeste nu via brickstone winkels, maar meer omdat er veel gekocht en gepast moest worden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maken jullie ook weleens gebruik van paardenwebwinkels?
Oh ja, herkenbaar inderdaad. Een kennisje van me had haar hele outfit via internet besteld, inclusief zadel en hoofdstel, bit, dekens, enz, enz. Ik heb haar voor gek verklaard. En hard gelachten toen bleek dat niks pastequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, idd... dat is ook wel zo.
Het is bij mij misgegaan bij een sjabrak.
Dat was volgens de paardenwinkel een dressuurvariant, maar ze stuurde me een vzh op.
Gelukkig kon het nog terug worden gestuurd.
Oh, wat gemeen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, herkenbaar inderdaad. Een kennisje van me had haar hele outfit via internet besteld, inclusief zadel en hoofdstel, bit, dekens, enz, enz. Ik heb haar voor gek verklaard. En hard gelachten toen bleek dat niks paste
Een hoofdstel, dekje of bit tot daar aan toe. Maar zadels en dekens zou ik never nooit niet via internet bestellen. Vooral bij zadels, die worden door mijn zadelmaker helemaal aan het betreffende paard aangepast. Daar wil ik geen concessies op doen.
Ik vind de pasvorm van een deken heel belangrijk, vooral winterdekens hebben de paarden dag in dag uit op. Ik heb met mijn huidige ruitersport zaak een regeling dat hij langskomt met een berg dekens, die we dan een voor een gaan passen om te bekijken welke het beste zit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, wat gemeen.![]()
Ik zou idd dat risico ook niet lopen, dan ben je nog meer tijd kwijt aan alles weer netjes opsturen dan dat je even langs een zaak gaat.
Zadels zou ik sowieso niet via een webwinkel bestellen, nee.
Hoezo zou je dekens niet willen bestellen via internet?
Bang dat het niet past of een andere reden?
Als je van een bepaald merk weet dat een bepaalde maat goed zit zou ik er geen problemen mee hebben.
In die K&K ben ik wel geintresseerd, is het een water trensje en Aurigan?? Twijfel alleen over de maat, of die niet te groot is. Mijn jongste paard moet nog een bit hebben, en gebruik voor alle paarden eigenlijk K&K. Ik moet de stal ook weer eens uitzoeken, ga binnenkort verhuizen dus thuis zal ook wel een hele zooi tevoorschijn komen waarvan ik dan denk "He, dit heb ik ook nog!"quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Samzz het volgende:
Bah, bij de hyporama kom ik nooit weer, wat een prutwinkel
Ik heb trouwens nog twee bitjes liggen die ik niet meer gebruik, beide argentaan, de een van K&K, de ander onbekend merk. De een nauwelijks gebruikt, de ander zo'n drie jaar actief iedere dag. Beide bitjes zijn 13,5 cm geloof ik, binnenkort eens opmeten. Beide zijn dus te koop. Ook heb ik nog een paar dekjes die weg mogen, twee hoofdstellen, een neopreen singel, plastronspeldjes, drie frontriemen en een weatherbeeta winterdeken met hals.
Ja, watertrens aurigan. Volgens mij is het een Ultra, maar dat moet ik even checken, net als de maat. Hij ligt nu nog op stal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
In die K&K ben ik wel geintresseerd, is het een water trensje en Aurigan?? Twijfel alleen over de maat, of die niet te groot is. Mijn jongste paard moet nog een bit hebben, en gebruik voor alle paarden eigenlijk K&K. Ik moet de stal ook weer eens uitzoeken, ga binnenkort verhuizen dus thuis zal ook wel een hele zooi tevoorschijn komen waarvan ik dan denk "He, dit heb ik ook nog!"
Ja, ik vind spullen via internet bestellen ideaal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mja, terugsturen is opzich het werk toch niet? Zeker als het postkantoor dichterbij is dan de winkel(Zadels ed. is natuurlijk een ander verhaal
Die hebben we ook via internet aangeschaft, maar 2e hands, en het is zijn eigen zadel van de vorige eigenaresse, dit omdat boomloos niet beviel
).
Ik koop zo'n beetje alles via internet. Mn volledige keuken via internet gekocht. Vakanties, bedenk het, en het is via internet aangeschaft. Dus waarom dan niet iets voor 't paard?
O ja, als je zo'n regeling hebt kan ik me dat voorstellen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de pasvorm van een deken heel belangrijk, vooral winterdekens hebben de paarden dag in dag uit op. Ik heb met mijn huidige ruitersport zaak een regeling dat hij langskomt met een berg dekens, die we dan een voor een gaan passen om te bekijken welke het beste zit.Dit vind ik een uitstekende regeling, dus ik ga hem dan ook niet naaien door ergens anders dekens te bestellen.
Overigens heb ik nu drie jaar al dezelfde deken, dus het gebeurt maar heel sporadisch. Maar toch
Oh, ik ook. Maar met bepaalde spullen doe ik het liever niet. Als ik de kwaliteit van een bepaald merk weet, bestel ik het ook zo via internet (Eurostar pads of zo ). Maar als het een nieuw product is, of een product dat ik niet ken, heb ik het eerst liever in de handquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind spullen via internet bestellen ideaal.
Dat vind ik er persoonlijk dan weer beter uitzien dan zo'n mond dichtsnoer riempje...quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaIk vind een grof hoofdstel niet snel lelijk, maar deze heeft van die rare opsmuck
Een monddichtsnoer riempje is uiteraard net zo streng als je het zelf maaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat vind ik er persoonlijk dan weer beter uitzien dan zo'n mond dichtsnoer riempje...
Maar ik heb toch al wat tegen teveel op het hoofd, vind het al snel storend, had eerst van die western hoofdstelletjes met niets om de neus, maar ook dat is al lang geleden, nu alleen nog touwhalstertjes.
Amper wat om het hoofd, ziet er altijd leuk uit.
Touwhalstertje moet ik ook nog even kopen als het geld niet meer op is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat vind ik er persoonlijk dan weer beter uitzien dan zo'n mond dichtsnoer riempje...
Maar ik heb toch al wat tegen teveel op het hoofd, vind het al snel storend, had eerst van die western hoofdstelletjes met niets om de neus, maar ook dat is al lang geleden, nu alleen nog touwhalstertjes.
Amper wat om het hoofd, ziet er altijd leuk uit.
Ja, een hoop spul van mij komt zelfs uit het buitenlandquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maken jullie ook weleens gebruik van paardenwebwinkels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |