abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84619134
Ik heb een permanente ban op Bokt. Dat beleid klopt echt niet...

In een huiskamer topic (!!) ging het over iemand die zijn paard had laten onderzoeken door een plaatselijke dierenarts, en ik haakte daarop in, dat die dierenarts echt een prutser is. Zo hebben ze mijn paard en mij 3 uur (!!!) laten wachten toen mijn paard een slagaderlijke bloeding had, het bloed kwam er echt met liters uit. We hebben 3 uur lang met 10 man om en om met een beugelriem zijn been af moeten knellen. Hij verloor zo ontzettend veel bloed, dat hij er druk van werd (vechten). Echt een schande. Toen mijn toenmalige instructrice belde "We hebben met spoed een dierenarts nodig, er staat er hier 1 met een slagaderlijke bloeding" was het eerste wat ze vroeg "Bloed hij"? :N :N :N

Vervolgens was mijn paard kreupel (paar jaar daarna) dus op naar de plaatselijke (zelfde kliniek). Bleek hij na onderzoek iets hebben "Wat geen naam heeft" en kreeg 1 of ander raar goedje mee, en dan zou het helemaal goed komen. Natuurlijk meteen naar een andere kliniek gereden, daar bleek dat hij een peesblessure had...

Bij een ander paard contateerden ze ook dat het beest iets had, wat nooit meer goed zou komen. Dus de afspraak voor het inslapen stond al gemaakt, en de eigenaresse denkt, toch nog even ergens anders vragen. Wat bleek? Dier had een hoefzweer......

Echt een schande dus die kliniek, kan zo meer voorbeelden noemen! Dit had ik dus ook in het huiskamer topic geschreven (!!!), en vervolgens werd dat verwijderd, met het bericht dat ik laster pleegde.. Laster??? En dan ik geen informatie van eerste hand gaf (dat ging over dat andere paard). Vervolgens zeiden ze dat ik loog, want een paard kon niet 3 uur blijven staan met een slagaderlijke bloeding.. IK LOOG????? Ik ben toen zo kwaad geworden... Echt iedere simpele kassameid kan daar mod worden, en zulke dingen concluderen. Uiteindelijk heeft bokt mijn medisch dossier opgevraagd (!!!) en hebben ze dat ook gewoon gekregen, medische dossier verschaffen aan derden is STRAFBAAR!!!!

Echt helemaal van de pot gerukt die mensen... uiteindelijk hebben ze onderzoek gedaan of het klopte van die slagaderlijke bloeding (serieus waar, een forum op internet dat gaat onderzoeken of het wel echt klopt wat je over je paard schrijft!!) en toen bleek dat het dus wel mogelijk was, en ik NIET loog. Daar hebben ze hun excuses voor aangeboden, maar omdat ik het hondonbeschoft vond dat ze gewoon in het medische dossier van mijn paard gekeken hebben, had ik daar een topic over geopend. Tot 3 keer toe hebben ze die verwijderd... En uiteindelijk ben ik permanent geband.

Helemaal van het pad af... Oja, ik mag terug komen mits ik een goede gemotiveerde brief schrijf? Say what? Voor geen goud.

Ze weigeren ook de berichten conversaties uit mijn inbox te geven over dit hele verhaal omdat ik de dierenarts wil aangeven bij de medische tuchtraad. Zegt genoeg toch?

Ze denken dat ze er allemaal vanaf zijn, maar dat zijn ze echt nog niet...
pi_84619146
LHO refereert aan de vele 'horses @ work' e.d. topics op Bokt met daarin foto's gemaakt met mobieltjes van tien jaar oud. :P
pi_84619152
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat is dat dan voor onzin?
:D Dat is geen onzin hoor. Kijk maar eens rond hoe de gemiddelde foto er daar uitziet :D
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_84619288
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:53 schreef Xs2Shanna het volgende:
[...]
:D Ik had al door - met net 10 berichten ofzo- dat het een wat apart forum is ja :D De gemiddelde leeftijd is er 12 volgens mij, mensen die echt een plaat voor hun kop hebben groter dan hun paard, en dan die regels die er gelden :')

"MAX 2 FOTO'S PER POST!" --> En dat iemand dan 2 foto's van 3 mb online gooit. Dat je minstens 25 paardgerelateerde berichten moet hebben, voordat je in bepaalde subfora mag posten (waar ook paardgerelateerde items staan). Het oneindig doorlopen van topics, maar bij 100 pagina's er handmatig een slotje op gooien.

Ik zou haast zelf een paardenforum opzetten. Kan nog een leuke bijverdienste zijn ook.
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:59:27 #255
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84619293
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

:D Dat is geen onzin hoor. Kijk maar eens rond hoe de gemiddelde foto er daar uitziet :D
Ik weet heel goed hoe een gemiddelde foto daar eruit ziet. Ik snap alleen je punt totaal niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_84619310
@Xs2Shanna

Wat een bizar verhaal. :o Ja, dat krijg je met al die dozen daar. Ze zouden er een paar kerels op moeten zetten. Kippenhok. :D
pi_84619323
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet heel goed hoe een gemiddelde foto daar eruit ziet. Ik snap alleen je punt totaal niet.
Gewoon een flauw geintje. :P
pi_84619327
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omdat jij aangaf dat je geen goede fotograaf bent :P Er zitten daar iets van tweeduizend mensen bij elkaar die er een talent voor hebben een foto zo lelijk mogelijk te laten zijn.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:02:46 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84619379
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:53 schreef Xs2Shanna het volgende:
-knip-

Ze weigeren ook de berichten conversaties uit mijn inbox te geven over dit hele verhaal omdat ik de dierenarts wil aangeven bij de medische tuchtraad. Zegt genoeg toch?

Ze denken dat ze er allemaal vanaf zijn, maar dat zijn ze echt nog niet...
Herkenbaar. Ik heb ook mijn portie sores met de moddies wel gehad. Ik was zelf ook niet helemaal 100% goed bezig, maar goed, zij ook niet. In totaal 7 keer gebanned. Ondertussen, na drie jaar, mezelf toch weer aangemeld en nu heb ik het weer redelijk naar mijn zin.

Ik vind dat ze in jouw geval érg slecht hebben gehandeld. Nu liggen de moddies de laatste tijd sowieso onder vuur wegens twee maten meten. Die dierenarts moet je gewoon aangeven bij de medische tuchtraad, een paard met slagaderlijke bloeding drie uur laten staan kan echt niet :o Heb je ondertussen al stappen tegen de kliniek ondernomen?

Mocht je bokt aan willen pakken en je hebt hulp nodig, laat het maar weten. :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:03:27 #260
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84619397
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Omdat jij aangaf dat je geen goede fotograaf bent :P Er zitten daar iets van tweeduizend mensen bij elkaar die er een talent voor hebben een foto zo lelijk mogelijk te laten zijn.
Juist... Net als op dit forum bedoel je?
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:03:41 #261
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84619405
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:00 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Gewoon een flauw geintje. :P
Grappig was het anders niet.
pi_84619446
Ik heb al de berichten nodig die in mijn inbox staan, maar ik kan er niet op. Mijn broer heeft het ook al geprobeerd, maar wat dat betreft zijn ze helaas echt te goed beveiligd.

Op een begeven moment zaten we ook onwijs te geinen, en dat mocht ook al niet, dus hup weer een ban er bij. Stelletje zuurpruimen zijn het die de hele dag niks anders doen dan bokken...

Heb nog een keer met dat mokkel gebeld die ons toen heeft laten wachten. Want toen ik op vakantie was, stond mijn paard onwijs te hoesten. (Zul je net zien!) en had nadrukkelijk tegen mijn vriendin gezegd NIET DIE DIERENARTS BELLEN !!! En je raad het al.. had ze dus wel gedaan. Dus stuurden ze de rekening ook naar haar, ik overgemaakt, werd het terug gestort,... echt mongolen. Dus ik opgebeld, nog een excuses eruit proberen te peuteren, maar ze pleurde na flink wat geblaf de hoorn erop. Ik heb er nog niks mee kunnen doen, omdat ik moet aantonen dat ze mijn medische dossier hebben gegeven aan bokt. En dat staat in mijn inbox.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:07:17 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84619502
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:04 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik heb al de berichten nodig die in mijn inbox staan, maar ik kan er niet op. Mijn broer heeft het ook al geprobeerd, maar wat dat betreft zijn ze helaas echt te goed beveiligd.

Op een begeven moment zaten we ook onwijs te geinen, en dat mocht ook al niet, dus hup weer een ban er bij. Stelletje zuurpruimen zijn het die de hele dag niks anders doen dan bokken...
Nee, hacken gaat je bij bokt niet lukken. Dan moet je een professionele hacker zijn, of het wachtwoord van een van de crewleden kunnen raden (wat mij en m'n vriend gelukt is _O- ). Wat je wel kan proberen, is een brief schrijven voor eenmalige toegang tot je inbox, omdat daar een adres van iemand staat die je wat op moet sturen of zo. :)
pi_84619510
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Juist... Net als op dit forum bedoel je?
Nou, nee. Ik kan mij niet herinneren hier (in grote getallen) zulke verschrikkingen te hebben gezien. Maar zal wat met de leeftijd hier / op bokt te maken hebben :)
pi_84619550
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, hacken gaat je bij bokt niet lukken. Dan moet je een professionele hacker zijn, of het wachtwoord van een van de crewleden kunnen raden (wat mij en m'n vriend gelukt is _O- ). Wat je wel kan proberen, is een brief schrijven voor eenmalige toegang tot je inbox, omdat daar een adres van iemand staat die je wat op moet sturen of zo. :)
Mijn broer is een proffesionele hacker, maar het is gewoon echt poepie goed beveiligd. En mijn broer kan het zich nu niet meer permenteren om "gepakt" te worden, is hij wat te oud voor geworden haha... Hij heeft oo wachtwoorden geprobeerd na te zoeken, maar die zijn ook onvindbaar...

Ze kennen me dondersgoed, dus ze weten dat ik niet voor een ander in mijn box moet zijn.,., Heb het namelijk al eens eerder gevraagd.
pi_84619660
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, hacken gaat je bij bokt niet lukken.
Vroeger was PHPbb (forumsoftware die ze op Bokt gebruiken) een behoorlijke gatenkaas. Geen idee hoe dat tegenwoordig is.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:13:13 #267
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84619695
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:08 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Mijn broer is een proffesionele hacker, maar het is gewoon echt poepie goed beveiligd. En mijn broer kan het zich nu niet meer permenteren om "gepakt" te worden, is hij wat te oud voor geworden haha... Hij heeft oo wachtwoorden geprobeerd na te zoeken, maar die zijn ook onvindbaar...

Ze kennen me dondersgoed, dus ze weten dat ik niet voor een ander in mijn box moet zijn.,., Heb het namelijk al eens eerder gevraagd.
Oke. Apart, een kennis van mij is ook professioneel hacker en Bokt is volgens hem super eenvoudig om te kraken. Maar goed, daar gaat t niet om.

Zonde dat je niet meer in je PB-box kan. Hoe ben je van plan Bokt aan te pakken dan?
pi_84620672
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Vroeger was PHPbb (forumsoftware die ze op Bokt gebruiken) een behoorlijke gatenkaas. Geen idee hoe dat tegenwoordig is.
Het was ook gatenkaas. Hij komt er wel in, maar hij komt niet in het modforum, en daar gaat het mij om ;)
Want daar hebben ze mij besproken.
pi_84620693
Ben bij de Hyporama in Rotterdam. Wat een zootje. :D Ergens bij de schabrakken is een stukje afgezet omdat de vloer is doorgezakt. Je ziet de fundering gewoon. :D Ze hebben wel veel spullen. :P
pi_84620741
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:45 schreef Isegrim het volgende:
Ben bij de Hyporama in Rotterdam. Wat een zootje. :D Ergens bij de schabrakken is een stukje afgezet omdat de vloer is doorgezakt. Je ziet de fundering gewoon. :D Ze hebben wel veel spullen. :P
Ik heb daar 5 jaar gwerkt. Die vloer lag toen ook al zo... Dan wil je de boven etage niet zien ;)

Veel spullen, maar toch winkel ik er niet graag. Veel oude troep, en eigen merk. Mr. ed is heel leuk! En in Brabant heb je ook gave winkels.
pi_84620974
Wij hebben geen auto dus zijn aangewezen op zaken in de buurt.
pi_84621216
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben geen auto dus zijn aangewezen op zaken in de buurt.
Sta-Rho kun je nog heen!
pi_84621867
Naam doet vermoeden dat dat in Rhoon is? Nooit van gehoord. Divoza Z'meer vind ik ook wel okee maar net iets te ver.
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:36:58 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_84622422
Bah, bij de hyporama kom ik nooit weer, wat een prutwinkel :')

Ik heb trouwens nog twee bitjes liggen die ik niet meer gebruik, beide argentaan, de een van K&K, de ander onbekend merk. De een nauwelijks gebruikt, de ander zo'n drie jaar actief iedere dag. Beide bitjes zijn 13,5 cm geloof ik, binnenkort eens opmeten. Beide zijn dus te koop. Ook heb ik nog een paar dekjes die weg mogen, twee hoofdstellen, een neopreen singel, plastronspeldjes, drie frontriemen en een weatherbeeta winterdeken met hals.
pi_84622736
Maken jullie ook weleens gebruik van paardenwebwinkels?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')