Ik heb een permanente ban op Bokt. Dat beleid klopt echt niet...
In een huiskamer topic (!!) ging het over iemand die zijn paard had laten onderzoeken door een plaatselijke dierenarts, en ik haakte daarop in, dat die dierenarts echt een prutser is. Zo hebben ze mijn paard en mij 3 uur (!!!) laten wachten toen mijn paard een slagaderlijke bloeding had, het bloed kwam er echt met liters uit. We hebben 3 uur lang met 10 man om en om met een beugelriem zijn been af moeten knellen. Hij verloor zo ontzettend veel bloed, dat hij er druk van werd (vechten). Echt een schande. Toen mijn toenmalige instructrice belde "We hebben met spoed een dierenarts nodig, er staat er hier 1 met een slagaderlijke bloeding" was het eerste wat ze vroeg "Bloed hij"?
Vervolgens was mijn paard kreupel (paar jaar daarna) dus op naar de plaatselijke (zelfde kliniek). Bleek hij na onderzoek iets hebben "Wat geen naam heeft" en kreeg 1 of ander raar goedje mee, en dan zou het helemaal goed komen. Natuurlijk meteen naar een andere kliniek gereden, daar bleek dat hij een peesblessure had...
Bij een ander paard contateerden ze ook dat het beest iets had, wat nooit meer goed zou komen. Dus de afspraak voor het inslapen stond al gemaakt, en de eigenaresse denkt, toch nog even ergens anders vragen. Wat bleek? Dier had een hoefzweer......
Echt een schande dus die kliniek, kan zo meer voorbeelden noemen! Dit had ik dus ook in het huiskamer topic geschreven (!!!), en vervolgens werd dat verwijderd, met het bericht dat ik laster pleegde.. Laster??? En dan ik geen informatie van eerste hand gaf (dat ging over dat andere paard). Vervolgens zeiden ze dat ik loog, want een paard kon niet 3 uur blijven staan met een slagaderlijke bloeding.. IK LOOG????? Ik ben toen zo kwaad geworden... Echt iedere simpele kassameid kan daar mod worden, en zulke dingen concluderen. Uiteindelijk heeft bokt mijn medisch dossier opgevraagd (!!!) en hebben ze dat ook gewoon gekregen, medische dossier verschaffen aan derden is STRAFBAAR!!!!
Echt helemaal van de pot gerukt die mensen... uiteindelijk hebben ze onderzoek gedaan of het klopte van die slagaderlijke bloeding (serieus waar, een forum op internet dat gaat onderzoeken of het wel echt klopt wat je over je paard schrijft!!) en toen bleek dat het dus wel mogelijk was, en ik NIET loog. Daar hebben ze hun excuses voor aangeboden, maar omdat ik het hondonbeschoft vond dat ze gewoon in het medische dossier van mijn paard gekeken hebben, had ik daar een topic over geopend. Tot 3 keer toe hebben ze die verwijderd... En uiteindelijk ben ik permanent geband.
Helemaal van het pad af... Oja, ik mag terug komen mits ik een goede gemotiveerde brief schrijf? Say what? Voor geen goud.
Ze weigeren ook de berichten conversaties uit mijn inbox te geven over dit hele verhaal omdat ik de dierenarts wil aangeven bij de medische tuchtraad. Zegt genoeg toch?
Ze denken dat ze er allemaal vanaf zijn, maar dat zijn ze echt nog niet...