Dat bepaal je toch ook zelf ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man.
En savonds om 17:00 lekker met papa en mama aan de aardappels. Lekker vertellen hoe je dag was.
je understatement vult je aan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef CaptainCookie het volgende:
TS, je vergeet dat je hier op FOK! zit.
Het merendeel van de mensen hier houdt niet van uitgaan of feesten, zitten het liefst de hele dag binnen op hun zolderkamertje. Ja, dan kan je makkelijk thuis blijven wonen.
Falers. Word toch een keer zelfstandig.
Dom van mequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef CaptainCookie het volgende:
TS, je vergeet dat je hier op FOK! zit.
Precies wat ik doe jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nu lekker aan de droge rijst met een boterham tegen jezelf aan het praten. Hehe wat een lol.
Wat zijn we toch weer aardigquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef antfukker het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kapot bent gegaan tijdens de loveparade
Zo'n vermoeden had ik al, zo'n topic kan alleen maar voortkomen uit jaloezie.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, zo'n topic kan alleen maar voortkomen uit jaloezie.
Mijn vader woont hier niet, maar ik heb inderdaad zelf ook een tv. Kan ik mij wel veroorloven namelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
![]()
Niet vergeten papa de afstandsbediening te geven vanavond he. Of kijk je altijd tv in je rukbunker?
Gratis wippenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
volgend jaar ga ik wonen in wat een toekomstig bordeel word in groningen
www.youtube.com/watch?v=NY6sP9a0sTcquote:
Het is gewoon triestquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat het probleem is of anders gezegd, welk hinder je er als buitenstaander van zou ondervinden.
Leuk, zo'n verwrongen beeld van de werkelijkheid. Zeker nog nooit in een studentenstad geweest?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Kerel, niet iedereen houdt van lidl bier en euroshopper chips
Ze willen zichzelf alleen maar groot prijzen dat hun al op zichzelf wonen, en de rest die dat niet doen compleet retarded zijn ofzo..quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat het probleem is of anders gezegd, welk hinder je er als buitenstaander van zou ondervinden.
juicyhill die iets triest vindquote:
dat hoort er gewoon bij, mooi man.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Beter dan in zo'n ranzig studentflatje waar je met z'n 13'en een toilet en douche moet delen. Of lekker blauw betalen aan een huis met alle gemakken voorzien en weinig geld overhouden.
In 'een' studentenstad of welke heb je het over, als het over die boeren in het 'Hoge Noorden' gaat dan nee, dat heb ik niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Leuk, zo'n verwrongen beeld van de werkelijkheid. Zeker nog nooit in een studentenstad geweest?
word?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
volgend jaar ga ik wonen in wat een toekomstig bordeel word in groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |