Good for you. Je kunt de TT toch lezen of niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik betaal kostgeld en daarbij ben ik nog 19 jaar jong, dus helemaal spraken van parasiteren is er niet bij mij. Zou niet weten waarom ik nu al op mezelf zou moeten. Zeker niet omdat een FoK'er! die net onlangs verhuisd is die mening is toegedaan.
Ja, maar wat van mij geldt kan ook makkelijk voor anderen gelden. Wat nou als degene hun steentje bij-dragen in het huishouden en maandelijks kostgeld afdragen? Daarbij wil je toch ook als ouders zijne dat je kind goed terecht komt (en dus een buffer kan opbouwen) in plaats van dat je met je karige minimum-loon moet gaan rondkomen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Good for you. Je kunt de TT toch lezen of niet?
Nee, ik zou willen dat mijn kinderen zelfstandig worden en lekker gaan feesten in een studentenstad, zonder dat hun ouders in de buurt zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar wat van mij geldt kan ook makkelijk voor anderen gelden. Wat nou als degene hun steentje bij-dragen in het huishouden en maandelijks kostgeld afdragen? Daarbij wil je toch ook als ouders zijne dat je kind goed terecht komt (en dus een buffer kan opbouwen) in plaats van dat je met je karige minimum-loon moet gaan rondkomen.
Van welk geld?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, ik zou willen dat mijn kinderen zelfstandig worden en lekker gaan feesten in een studentenstad, zonder dat hun ouders in de buurt zijn.
Meisje.
En dat kan niet als je nog thuiswonende bent ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, ik zou willen dat mijn kinderen zelfstandig worden en lekker gaan feesten in een studentenstad, zonder dat hun ouders in de buurt zijn.
Meisje.
Ja man, alle studenten in een studentenstad hebben geen geld. Die vermaken zich helemaal nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Van welk geld?
Jij bent zeker onlangs op jezelf gaan wonen?
Homo.
Niet op de zelfstandige manier.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:14 schreef Duzzy het volgende:
[..]
En dat kan niet als je nog thuiswonende bent ?
Ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef ReV66 het volgende:
Wat gaat TS dan doen als later zijn kinderen ook tot hun 22-23ste nog thuiswonen? Een ultimatum stellen?
Kerel, niet iedereen houdt van lidl bier en euroshopper chipsquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man, alle studenten in een studentenstad hebben geen geld. Die vermaken zich helemaal niet![]()
Zeker nog nooit gefeest in de grote stad of wel? Alleen maar in de dorpskroeg met je koningsschakelkettingvriendjes ?
Nee ik woon al een aantal jaar op mezelf.
Dat dus, als OV naar school een mogenlijkheid blijft, ga ik hele uni tijd door met thuis wonen. Daarna gelijk een koopwoning knallen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef Mdrop het volgende:
Stoer man, ik koop liever op 24/25 dan dat ik op mn 22e ga huren terwijl ik nog naar school ga.
Jij weet helemaal niks. Boer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Kerel, niet iedereen houdt van lidl bier en euroshopper chips
Zelfstandigheid is prima, feesten in studentensteden mwoahquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Meisje.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Dat dus, als OV naar school een mogenlijkheid blijft, ga ik hele uni tijd door met thuis wonen. Daarna gelijk een koopwoning knallen.
Tuurlijk, noem mij maar een boer. En jij woont in studentenstad Groningen zeker?quote:
Je moeder neemt de telefoon toch niet op als je matties je mee uit vragen ?quote:
Mijn ouders hebben mij absoluut het huis niet uitgezet. Als ik zou willen, zou ik er nog steeds mogen wonen. Ik wou het alleen niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk, noem mij maar een boer. En jij woont in studentenstad Groningen zeker?
Droeftoeter, maak je lekker druk om andere dingen in plaats van te gaan janken op FoK! dat je ouders je het huis uit hebben gezet.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Je moeder neemt de telefoon toch niet op als je matties je mee uit vragen ?
Voor de rest rijdt je moeder je ook niet naar de stad..
Je moeder haalt je bier niet aan de bar..
Of je moeder gaat huilen als je dronken en/of laat thuis bent..
Het enige is dat je moeder een verdieping onder je ligt te ronken als je thuis komt..
En dan ga je anderen uitmaken voor boer? Denk toch eens naquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij absoluut het huis niet uitgezet. Als ik zou willen, zou ik er nog steeds mogen wonen. Ik wou het alleen niet.
Ik heb in Groningen gewoond ja.
Nu lekker aan de droge rijst met een boterham tegen jezelf aan het praten. Hehe wat een lol.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man.
En savonds om 17:00 lekker met papa en mama aan de aardappels. Lekker vertellen hoe je dag was.
Om met je eigen woorden te spreken:quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man.
En savonds om 17:00 lekker met papa en mama aan de aardappels. Lekker vertellen hoe je dag was.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja manWant dat zijn de enige mogelijkheden
lekker probleem ook...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man.
Dat bepaal je toch ook zelf ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man.
je understatement vult je aan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef CaptainCookie het volgende:
TS, je vergeet dat je hier op FOK! zit.
Het merendeel van de mensen hier houdt niet van uitgaan of feesten, zitten het liefst de hele dag binnen op hun zolderkamertje. Ja, dan kan je makkelijk thuis blijven wonen.
Falers. Word toch een keer zelfstandig.
Dom van mequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef CaptainCookie het volgende:
TS, je vergeet dat je hier op FOK! zit.
Precies wat ik doe jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nu lekker aan de droge rijst met een boterham tegen jezelf aan het praten. Hehe wat een lol.
Wat zijn we toch weer aardigquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef antfukker het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kapot bent gegaan tijdens de loveparade
Zo'n vermoeden had ik al, zo'n topic kan alleen maar voortkomen uit jaloezie.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, zo'n topic kan alleen maar voortkomen uit jaloezie.
Mijn vader woont hier niet, maar ik heb inderdaad zelf ook een tv. Kan ik mij wel veroorloven namelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
![]()
Niet vergeten papa de afstandsbediening te geven vanavond he. Of kijk je altijd tv in je rukbunker?
Gratis wippenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
volgend jaar ga ik wonen in wat een toekomstig bordeel word in groningen
www.youtube.com/watch?v=NY6sP9a0sTcquote:
Het is gewoon triestquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat het probleem is of anders gezegd, welk hinder je er als buitenstaander van zou ondervinden.
Leuk, zo'n verwrongen beeld van de werkelijkheid. Zeker nog nooit in een studentenstad geweest?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Kerel, niet iedereen houdt van lidl bier en euroshopper chips
Ze willen zichzelf alleen maar groot prijzen dat hun al op zichzelf wonen, en de rest die dat niet doen compleet retarded zijn ofzo..quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat het probleem is of anders gezegd, welk hinder je er als buitenstaander van zou ondervinden.
juicyhill die iets triest vindquote:
dat hoort er gewoon bij, mooi man.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Beter dan in zo'n ranzig studentflatje waar je met z'n 13'en een toilet en douche moet delen. Of lekker blauw betalen aan een huis met alle gemakken voorzien en weinig geld overhouden.
In 'een' studentenstad of welke heb je het over, als het over die boeren in het 'Hoge Noorden' gaat dan nee, dat heb ik niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Leuk, zo'n verwrongen beeld van de werkelijkheid. Zeker nog nooit in een studentenstad geweest?
word?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
volgend jaar ga ik wonen in wat een toekomstig bordeel word in groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |