Ja man. Direct moeten kopen en je vastleggen aan 1 plaats zonder dat je verder hebt rondgekekenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef Mdrop het volgende:
Stoer man, ik koop liever op 24/25 dan dat ik op mn 22e ga huren terwijl ik nog naar school ga.
Absoluut niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef poepeneesje het volgende:
Haha ik woon nog thuis! En TS is jaloers
.
Beter dan in zo'n ranzig studentflatje waar je met z'n 13'en een toilet en douche moet delen. Of lekker blauw betalen aan een huis met alle gemakken voorzien en weinig geld overhouden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef kikoooooo het volgende:
Het mooiste is ook nog als ze bij papa en mama wonen in zo'n kankerdorpEn dan als ze 26 zijn verhuizen naar een huis 2 straten verderop
QFT!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef Duzzy het volgende:
Sparen bij paps en mams, en de locatie is nog altijd beter dan een kamer in het centrum van de grote stad..
Daarbij betaal ik gewoon kostgeld..
Ja manquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Beter dan in zo'n ranzig studentflatje waar je met z'n 13'en een toilet en douche moet delen. Of lekker blauw betalen aan een huis met alle gemakken voorzien en weinig geld opbouwen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef Duzzy het volgende:
Sparen bij paps en mams, en de locatie is nog altijd beter dan een kamer in het centrum van de grote stad..
Daarbij betaal ik gewoon kostgeld..
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja manWant dat zijn de enige mogelijkheden
Blijf maar lekker bij pappie en mammie wonen, popje
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Je betaalt je blauw tegenwoordig. Ik wil 20 jaar van mijn leven terug.
Ik had op m'n 19e een huis gekochtquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef Mdrop het volgende:
Stoer man, ik koop liever op 24/25 dan dat ik op mn 22e ga huren terwijl ik nog naar school ga.
Jokkebrokquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had op m'n 19e een huis gekocht
Stop met oude rijke mannen te neuken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
nietes, vraag maar aan surfeijanse fietschquote:
Op je 19e al aan een huis vastzitten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor de grote boze wereld?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef Olle. het volgende:
ik ben 25 en ga uit huis.
Kan me geen fuck interesseren wat TS er van vindt
Hoezo 'vast' zitten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Op je 19e al aan een huis vastzitten..
Ja maar niet iedereen heeft rijke ouders..quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
CantFreezeMe moet elke dag om 17:00 bij pappie en mammie aan tafel zitten vertellen hoe zijn dag wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:38 schreef CantFazeMe het volgende:
TS moet elke dag een lintworm uit zijn anus trekken omdat 'ie in een ranzige kamer woont.
Beter dan fucking 5 jaar op een wachtlijst te staan en dan een huurhuis kopen en niks opbouwen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Op je 19e al aan een huis vastzitten..
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
CantFreezeMe moet elke dag om 17:00 bij pappie en mammie aan tafel zitten vertellen hoe zijn dag was
M'n ouders hebben echt geen cent meebetaald.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen heeft rijke ouders..
Als je goed je best doet kan je heus wel een redelijke huurwoning krijgen hoor. Jij bent in de war met een gare studentenwoning. Leuk hoor, aan een hypotheek/huis vastzitten terwijl je net uit het ei komt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Beter dan fucking 5 jaar op een wachtlijst te staan en dan een huurhuis kopen en niks opbouwen.
Ik heb geen moment spijt van m'n hypotheek
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je goed je best doet kan je huis wel een redelijke huurwoning krijgen hoor. Jij bent in de war met een gare studentenwoning. Leuk hoor, aan een hypotheek/huis vastzitten terwijl je net uit het ei komt..
Je kan noooit op je 19e met een bijbaantje al een huis van 2 á 3 ton betalen..quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
M'n ouders hebben echt geen cent meebetaald.
Neem aan dat ze wel garant voor je staan en in het hele hypotheek proces betrokken zijn geweest. Anders zie ik niet echt hoe je zelf een hypotheek voor elkaar kan boksen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
M'n ouders hebben echt geen cent meebetaald.
Leg dat 'vast zitten' nu eens uit manquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je goed je best doet kan je heus wel een redelijke huurwoning krijgen hoor. Jij bent in de war met een gare studentenwoning. Leuk hoor, aan een hypotheek/huis vastzitten terwijl je net uit het ei komt..
Wie zegt dat ik een bijbaantje had? Werk vanaf m'n 17e al op kantoor met een vast contractquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:42 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Je kan noooit op je 19e met een bijbaantje al een huis van 2 á 3 ton betalen..
En al zou je full-time werken zou het nog niet kunnen..
En anders wat is je geheim ?
5 jaar geleden? Hoezo niet. Als hij gewoon een baan had zie ik niet in waarom het niet kon zonder steun?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef Perkins het volgende:
[..]
Neem aan dat ze wel garant voor je staan en in het hele hypotheek proces betrokken zijn geweest. Anders zie ik niet echt hoe je zelf een hypotheek voor elkaar kan boksen.
Dat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef nietzman het volgende:
Lekker bij paps en mams onder de vleugeltjes blijven zitten en wel hard lopen schreeuwen dat ze heus óok wel zelfstandig en volwassen zijn.. Koters.
.
Nee. De hypotheek is van mij zelf.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef Perkins het volgende:
[..]
Neem aan dat ze wel garant voor je staan en in het hele hypotheek proces betrokken zijn geweest. Anders zie ik niet echt hoe je zelf een hypotheek voor elkaar kan boksen.
Ik ga volgend jaar verder met HBO.quote:
Je snapt toch zelf wel dat je met een koophuis sowieso een tijd vast zit aan een woonplaats, of je moet met dik verlies weer gaan verkopen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leg dat 'vast zitten' nu eens uit man
Stel dat je opeens moet verhuizen dmw werk/je gaat trouwen/je krijgt kinderen oid? Dan zit je toch aan je huis vast. Niet zo handig, vooral omdat dit nogal een voorkomt als je jong bent. (Neem aan dat je je niet gaat settelen als je 19 bent).quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leg dat 'vast zitten' nu eens uit man
De regel eronder ook lezen ehhquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een bijbaantje had? Werk vanaf m'n 17e al op kantoor met een vast contract
En een huurcontract niet wou je zeggen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf wel dat je met een koophuis sowieso een tijd vast zit aan een woonplaats, of je moet met dik verlies weer gaan verkopen.
Met huren niet wou je zeggen? Hoewel je dan niet veel qua geld er op achteruit gaat moet je toch weer wachten tot je bovenaan de wachtlijst staat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf wel dat je met een koophuis sowieso een tijd vast zit aan een woonplaats, of je moet met dik verlies weer gaan verkopen.
Opzeggen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En een huurcontract niet wou je zeggen?
Jij woont ook nog bij papa en mama of niet? Held.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:45 schreef Repeat het volgende:
Vervelend he, als je ineens zelf burgerlijk bent, TS?
Dat ligt aan je contract. Verder hoef je je dan geen zorgen meer te maken over de verkoop van je huis.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En een huurcontract niet wou je zeggen?
Wat nou wachtlijst?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met huren niet wou je zeggen? Hoewel je dan niet veel qua geld er op achteruit gaat moet je toch weer wachten tot je bovenaan de wachtlijst staat.
Nou ja, op m'n achttiende verdiende ik natuurlijk iets meer. Maar ik heb het gewoon zelf kunnen betalen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef Duzzy het volgende:
[..]
De regel eronder ook lezen ehh
Maar jij verdiende op je 17e al zoveel dat je op je 19e al een huis kan scoren ?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Beter dan fucking 5 jaar op een wachtlijst te staan en dan een huurhuis kopen en niks opbouwen.
Ik heb geen moment spijt van m'n hypotheek
Nee ik reageer gewoon op je willekeurige rant. Kom zeker van de frustratie die je opbouwt door elke dag in je leaseautotje in de file te staan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij woont ook nog bij papa en mama of niet? Held.
Dat was dan een hoop sparen en niets uitgeven zeker... ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, op m'n achttiende verdiende ik natuurlijk iets meer. Maar ik heb het gewoon zelf kunnen betalen.
Ik sta bijna nooit in de filequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee ik reageer gewoon op je willekeurige rant. Kom zeker van de frustratie die je opbouwt door elke dag in je leaseautotje in de file te staan.
Stoere boi hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef antfukker het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kapot bent gegaan tijdens de loveparade
Ik heb nog nooit van m'n leven ook maar een cent gespaardquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dat was dan een hoop sparen en niets uitgeven zeker... ?
Maar niet iedereen heeft een gunstige baan op zijn 17e.. toen zat ik nog op school en bij de AH
Ik zeik al wel op Citroens jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef Repeat het volgende:
Face it, je leven is over nu je loonslaaf bent. Enige wat je nog hebt is zeiken op Citroens en dit.
Gozer, m'n leven was pas begonnen toen ik op mezelf ging. Om half 4 's nachts thuis komen uit de kroeg hoefde ik bij m'n ouders niet te flikken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef Repeat het volgende:
Face it, je leven is over nu je loonslaaf bent. Enige wat je nog hebt is zeiken op Citroens en dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |