Stel dat je opeens moet verhuizen dmw werk/je gaat trouwen/je krijgt kinderen oid? Dan zit je toch aan je huis vast. Niet zo handig, vooral omdat dit nogal een voorkomt als je jong bent. (Neem aan dat je je niet gaat settelen als je 19 bent).quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leg dat 'vast zitten' nu eens uit man
De regel eronder ook lezen ehhquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een bijbaantje had? Werk vanaf m'n 17e al op kantoor met een vast contract
En een huurcontract niet wou je zeggen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf wel dat je met een koophuis sowieso een tijd vast zit aan een woonplaats, of je moet met dik verlies weer gaan verkopen.
Met huren niet wou je zeggen? Hoewel je dan niet veel qua geld er op achteruit gaat moet je toch weer wachten tot je bovenaan de wachtlijst staat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf wel dat je met een koophuis sowieso een tijd vast zit aan een woonplaats, of je moet met dik verlies weer gaan verkopen.
Opzeggen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En een huurcontract niet wou je zeggen?
Jij woont ook nog bij papa en mama of niet? Held.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:45 schreef Repeat het volgende:
Vervelend he, als je ineens zelf burgerlijk bent, TS?
Dat ligt aan je contract. Verder hoef je je dan geen zorgen meer te maken over de verkoop van je huis.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En een huurcontract niet wou je zeggen?
Wat nou wachtlijst?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met huren niet wou je zeggen? Hoewel je dan niet veel qua geld er op achteruit gaat moet je toch weer wachten tot je bovenaan de wachtlijst staat.
Nou ja, op m'n achttiende verdiende ik natuurlijk iets meer. Maar ik heb het gewoon zelf kunnen betalen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef Duzzy het volgende:
[..]
De regel eronder ook lezen ehh
Maar jij verdiende op je 17e al zoveel dat je op je 19e al een huis kan scoren ?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Beter dan fucking 5 jaar op een wachtlijst te staan en dan een huurhuis kopen en niks opbouwen.
Ik heb geen moment spijt van m'n hypotheek
Nee ik reageer gewoon op je willekeurige rant. Kom zeker van de frustratie die je opbouwt door elke dag in je leaseautotje in de file te staan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij woont ook nog bij papa en mama of niet? Held.
Dat was dan een hoop sparen en niets uitgeven zeker... ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, op m'n achttiende verdiende ik natuurlijk iets meer. Maar ik heb het gewoon zelf kunnen betalen.
Ik sta bijna nooit in de filequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee ik reageer gewoon op je willekeurige rant. Kom zeker van de frustratie die je opbouwt door elke dag in je leaseautotje in de file te staan.
Stoere boi hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef antfukker het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kapot bent gegaan tijdens de loveparade
Ik heb nog nooit van m'n leven ook maar een cent gespaardquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dat was dan een hoop sparen en niets uitgeven zeker... ?
Maar niet iedereen heeft een gunstige baan op zijn 17e.. toen zat ik nog op school en bij de AH
Ik zeik al wel op Citroens jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef Repeat het volgende:
Face it, je leven is over nu je loonslaaf bent. Enige wat je nog hebt is zeiken op Citroens en dit.
Gozer, m'n leven was pas begonnen toen ik op mezelf ging. Om half 4 's nachts thuis komen uit de kroeg hoefde ik bij m'n ouders niet te flikken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef Repeat het volgende:
Face it, je leven is over nu je loonslaaf bent. Enige wat je nog hebt is zeiken op Citroens en dit.
Ja man. Totaal geen leven meerquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef Repeat het volgende:
Dat ligt er maar net aan hoe je situatie is , als het op meerdere fronten makkelijker is qua school/inkomen/werk/(Veel) jongere vriendin (25 <> 19 bijv) dan zie ik niet in waarom je perse uit huis zou moeten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb aan de ene kant zoiets van op je 25e nog bij je ouders wonen is wel triest
Oke en nu?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef TheHundreds het volgende:
een collega van mij is 27 en woont nog bij zijn ouders![]()
ga je lekker druk maken om anderen ipv jezelfquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef TheHundreds het volgende:
Nee, mijn ouders zijn gescheiden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij woont ook nog bij papa en mama of niet? Held.
Dat is toch godverdomme triest of niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef TheHundreds het volgende:
Ik had het niet tegen jou.quote:
Misschien zijn zijn ouders ook gescheiden, ziet hij zijn vader nooit, en zijn moeder is ziek, hij enigs kind.. en dan moet je voor je moeder zorgen ofzo.. het zou allemaal kunnen..quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is toch godverdomme triest of niet?
En dan vast de volgende argumentatie: "Ja, mn kleren worden gewassen en gestreken en ik hoef nooit zelf te koken".
Of niet?
Royal sadnessquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef kikoooooo het volgende:
Maar jij woont om het weekend bij papa en door de week bij mama? Leuk hoor.
Ja misschien wel man. Of het is gewoon een trieste mamaboy.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:59 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Misschien zijn zijn ouders ook gescheiden, ziet hij zijn vader nooit, en zijn moeder is ziek, hij enigs kind.. en dan moet je voor je moeder zorgen ofzo.. het zou allemaal kunnen..
Omdat jij hoogst waarschijnlijk die collega van mij bent.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik?
Ik woon op mezelf sinds mijn 18e, dus waarom ook alweer?
"Enigs kind" ook dat nogquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:59 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Misschien zijn zijn ouders ook gescheiden, ziet hij zijn vader nooit, en zijn moeder is ziek, hij enigs kind.. en dan moet je voor je moeder zorgen ofzo.. het zou allemaal kunnen..
Jawel hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef ReV66 het volgende:
Ts, ga jij nog wel een soms met je ouders uit eten? Of wil je nu nooit meer gezien worden met jouw ouders? En help jij bijvoorbeeld jouw moeder nog wel eens in de tuin of met andere klusjes als zij daarom vraagt? Of vind jij dat dat niet meer hoeft omdat je nu op jezelf woont? Koop jij nog op moeder en vaderdag nog een cadeutje voor haar of ga je even op bezoek?
Nee, ze zijn allebei nog bij elkaar. En hebben nergens last van oidquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:59 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Lezen is niet jouw ding, ik snap het.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef TheHundreds het volgende:
[..]
Omdat jij hoogst waarschijnlijk die collega van mij bent.
Het is maar net de situatie..quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja misschien wel man. Of het is gewoon een trieste mamaboy.
Ik betaal kostgeld en daarbij ben ik nog 19 jaar jong, dus helemaal spraken van parasiteren is er niet bij mij. Zou niet weten waarom ik nu al op mezelf zou moeten. Zeker niet omdat een FoK'er! die net onlangs verhuisd is die mening is toegedaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou.
Maar jij woont om het weekend bij papa en door de week bij mama? Leuk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |