Dat.. Mensen met van die kortzichtige antwoorden hebben waarschijnlijk nooit te maken gehad met een geestelijk of dan wel lichaamlijk gehandicapt iemand..quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Rekkie het volgende:
DIe mensen hebben ook recht op een verzetje.
Klacht is sowieso onterecht

Ik heb geen handen, hoe bedien ik mijn fleshlight?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef essacee het volgende:
Ach daar zijn toch ook apparaten voor. Geef em gewoon zo'n fleshlight en klaar. En voor vrouwen een vibrator.
Ik vind dat dit in geengeval bij de verzorgers ligt. Moet een verzorgende(mannelijk) zijn beprekte vrouwelijke patiënt dan ook maar uitgebreid bevredigen tot ze een orgasme heeft? Lekker dubbel weer, beetje onderscheid maken tussen man en vrouw.
En aangezien er weinig mannelijke verzorgers zijn moeten er dan maar speciale mannelijke verzorgers in worden geschakeld om alle beperkte vrouwen te bevredigen? Of moet dit ook door de vrouwelijke verzorgers gebeuren?
Bah.

Het zal hier waarschijnlijk gaan om iemand die dus NIET in staat is zelf zijn handen te gebruiken he?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef essacee het volgende:
Ach daar zijn toch ook apparaten voor. Geef em gewoon zo'n fleshlight en klaar. En voor vrouwen een vibrator.

accepteer je betaling in termijnen ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zie pm voor mijn rekeningnummer, stort eerst maar 900 euro erop.

Gequote user lijkt me dan ook een uitstekend persoon om (al dan niet gehandicapte mensen) tegen betaling van seksuele diensten te voorzien. Met haar geile hersensquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zal hier waarschijnlijk gaan om iemand die dus NIET in staat is zelf zijn handen te gebruiken he?
 zal ze het in ieder geval niet verdienen.
 zal ze het in ieder geval niet verdienen.

High five.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef Drinky het volgende:
Zelfs mongolen krijgen meer actie dan Fok!kers

Ja hoor, maar wel vooruit per keer.quote:
 !
!

Noem jij _Led_ een mongoolquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef Nikmans het volgende:
Welke FOK!ster biedt zich aan om de strijd der mongolen aan te gaan met joepiepoepie?
 ?!
?!

mij doe je gratis hea?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zie pm voor mijn rekeningnummer, stort eerst maar 900 euro erop.

In zulke extreme gevallen kan zo'n apparaat wel ergens bevestigd worden (uit het zich uiteraard).quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik heb geen handen, hoe bedien ik mijn fleshlight?

Dinie heeft vast wel tijd voor jou, aangezien ze haar baan opgezegd heeft, waar ze niet meer mocht roken, dus dan kan ze nu weer eens pijpenquote:
 .
. Ha ha, wat een slechte grap van mij zeg
 Ha ha, wat een slechte grap van mij zeg  .
.

quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dinie heeft vast wel tijd voor jou, aangezien ze haar baan opgezegd heeft, waar ze niet meer mocht roken, dus dan kan ze nu weer eens pijpen.
Ha ha, wat een slechte grap van mij zeg
.

'Volgeboekt' nog wel... hmm... Heet dat tegenwoordig zoquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:36 schreef _Led_ het volgende:
Kappen nou mensen, ik heb joepiepoepie zojuist volgeboekt voor de komende 5 jaar
 ?!
?!

Ik heb het pdf'je naar info@g********a-games.com gestuurd. Da's jouw e-mailadres toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef _Led_ het volgende:
voorlopig wacht ik nog op m'n intake-formulier....

Waarom? Je mag toch zelf weten wat je met je persoonsgebonden budget doet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nogal ja... Maar ik vind het ook veel te ver gaan dat vrouwen die dit soort faciliteiten bieden betaald zouden worden uit de staatskas...

wank mij kreupel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef DE_krumpel het volgende:
Het verstand hebben van een 4 jarige maar wel seksuele driften van ene volwassenen??
of hebben we het over lichamelijk gehandicapten?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |