quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef don-diablo het volgende:
Word ik zomaar overgeslagen in de OPdacht ik eindelijk een OP te zien met alleen maar mannen voor de verandering maar nee dus
Die schoentjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef pinquit het volgende:
Ik ben een ramp met die foto's. hoe doen jullie dat toch? Kan echt alleen maar fragmenten maken. Ik pas niet op 1 foto![]()
![]()
[ afbeelding ]
oversized trui
Ik heb ze nu ook, die bretels, outfit compleet!quote:
Cute shoes!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef pinquit het volgende:
Ik ben een ramp met die foto's. hoe doen jullie dat toch? Kan echt alleen maar fragmenten maken. Ik pas niet op 1 foto![]()
![]()
[ afbeelding ]
oversized trui
Wat voor merk/mode is die broek?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:31 schreef RaymanNL het volgende:
God was is het toch lastig om jezelf op de foto te zettenMaargoed:
[ afbeelding ]
Da's een Nudie, type Tight Long Johnnquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:59 schreef RicoSteinmann het volgende:
[..]
Wat voor merk/mode is die broek?
fietfieeuw!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:01 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
casual. & yep dirty mirror ( heb het al schoon gemaakt :p )
Ik vind jou haar zoooo mooi!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:01 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je geen lange spiegel in huis?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef pinquit het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
oversized trui
poppeetjuuuuquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:01 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
Shit ik ben er in getraptquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:11 schreef loqdawq het volgende:
[..]
khou ervan als een vrouw moeite voor me moet doen
hmmm lijkt alsof ik je ergens van ken... of jij mij. ben nu benieuwd naar wie je bent of zit ik er helemaal naast?quote:
als je halve kledingkast uit hollister kleding bestaat en je bijna elke dag wel even snel op de site kijkt voor leuke nieuwe dingetjes ..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:13 schreef broun. het volgende:
[..]
hmmm lijkt alsof ik je ergens van ken... of jij mij. ben nu benieuwd naar wie je bent of zit ik er helemaal naast?
@ pumpkinsoup: yep van hollister, hoe weet je dat? oog voor detail blijbkaar!
dankje whoopwhoop & haarklip
quote:
het zo loopt mijn vrouw er ook regelmatig bijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:11 schreef rena het volgende:
[..]
Echt heel tof!
Ik moet echt eens gaan leren te poseren
[ afbeelding ]
Jurkje is in het echt tien keer leuker, de kleuren vallen hier heel erg weg.
vaker die schoenen aandoenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:11 schreef rena het volgende:
[..]
Echt heel tof!
Ik moet echt eens gaan leren te poseren
[ afbeelding ]
Jurkje is in het echt tien keer leuker, de kleuren vallen hier heel erg weg.
khad t zelfde vanaf de eerste picture die je poste. zie PMquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:13 schreef broun. het volgende:
[..]
hmmm lijkt alsof ik je ergens van ken... of jij mij. ben nu benieuwd naar wie je bent of zit ik er helemaal naast?
@ pumpkinsoup: yep van hollister, hoe weet je dat? oog voor detail blijbkaar!
dankje whoopwhoop & haarklip
True, maar ik had het warm en geen zin om iets anders aan te doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:30 schreef loqdawq het volgende:
niet echt mijn ding ofzo. mauwen opgestroopt staat ook niet echt leuk
maar dat is mijn mening.
Hoe bedoel je dat precies? Ik vind het goed passen bij z'n figuur hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:54 schreef vault_tec het volgende:
Waarom draag je zulke "strakke" kleding als je zo'n figuur hebt?
Ik vind het er gewoon normaal uit zien hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:54 schreef vault_tec het volgende:
Waarom draag je zulke "strakke" kleding als je zo'n figuur hebt?
Niks mis meequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:31 schreef o.us het volgende:
Mja, dan zijn jullie de enigen. Slim-fit jeans zijn nou eenmaal mijn ding zeg maar, iedereen vindt het normaal. Ik ben groot en fors, iedereen weet dat inmiddels maar ik ben ook sporter en zo is mijn lichaam nu eenmaal.
Op zondag draag je toch een djalaba man. Dat fit pas goed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:31 schreef o.us het volgende:
Mja, dan zijn jullie de enigen. Slim-fit jeans zijn nou eenmaal mijn ding zeg maar, iedereen vindt het normaal. Ik ben groot en fors, iedereen weet dat inmiddels maar ik ben ook sporter en zo is mijn lichaam nu eenmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |