quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef don-diablo het volgende:
Word ik zomaar overgeslagen in de OPdacht ik eindelijk een OP te zien met alleen maar mannen voor de verandering maar nee dus
Die schoentjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef pinquit het volgende:
Ik ben een ramp met die foto's. hoe doen jullie dat toch? Kan echt alleen maar fragmenten maken. Ik pas niet op 1 foto![]()
![]()
[ afbeelding ]
oversized trui
Ik heb ze nu ook, die bretels, outfit compleet!quote:
Cute shoes!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef pinquit het volgende:
Ik ben een ramp met die foto's. hoe doen jullie dat toch? Kan echt alleen maar fragmenten maken. Ik pas niet op 1 foto![]()
![]()
[ afbeelding ]
oversized trui
Wat voor merk/mode is die broek?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:31 schreef RaymanNL het volgende:
God was is het toch lastig om jezelf op de foto te zettenMaargoed:
[ afbeelding ]
Da's een Nudie, type Tight Long Johnnquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:59 schreef RicoSteinmann het volgende:
[..]
Wat voor merk/mode is die broek?
fietfieeuw!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:01 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
casual. & yep dirty mirror ( heb het al schoon gemaakt :p )
Ik vind jou haar zoooo mooi!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:01 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je geen lange spiegel in huis?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef pinquit het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
oversized trui
poppeetjuuuuquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:01 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
Shit ik ben er in getraptquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:11 schreef loqdawq het volgende:
[..]
khou ervan als een vrouw moeite voor me moet doen
hmmm lijkt alsof ik je ergens van ken... of jij mij. ben nu benieuwd naar wie je bent of zit ik er helemaal naast?quote:
als je halve kledingkast uit hollister kleding bestaat en je bijna elke dag wel even snel op de site kijkt voor leuke nieuwe dingetjes ..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:13 schreef broun. het volgende:
[..]
hmmm lijkt alsof ik je ergens van ken... of jij mij. ben nu benieuwd naar wie je bent of zit ik er helemaal naast?
@ pumpkinsoup: yep van hollister, hoe weet je dat? oog voor detail blijbkaar!
dankje whoopwhoop & haarklip
quote:
het zo loopt mijn vrouw er ook regelmatig bijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:11 schreef rena het volgende:
[..]
Echt heel tof!
Ik moet echt eens gaan leren te poseren
[ afbeelding ]
Jurkje is in het echt tien keer leuker, de kleuren vallen hier heel erg weg.
vaker die schoenen aandoenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:11 schreef rena het volgende:
[..]
Echt heel tof!
Ik moet echt eens gaan leren te poseren
[ afbeelding ]
Jurkje is in het echt tien keer leuker, de kleuren vallen hier heel erg weg.
khad t zelfde vanaf de eerste picture die je poste. zie PMquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:13 schreef broun. het volgende:
[..]
hmmm lijkt alsof ik je ergens van ken... of jij mij. ben nu benieuwd naar wie je bent of zit ik er helemaal naast?
@ pumpkinsoup: yep van hollister, hoe weet je dat? oog voor detail blijbkaar!
dankje whoopwhoop & haarklip
True, maar ik had het warm en geen zin om iets anders aan te doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:30 schreef loqdawq het volgende:
niet echt mijn ding ofzo. mauwen opgestroopt staat ook niet echt leuk
maar dat is mijn mening.
Hoe bedoel je dat precies? Ik vind het goed passen bij z'n figuur hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:54 schreef vault_tec het volgende:
Waarom draag je zulke "strakke" kleding als je zo'n figuur hebt?
Ik vind het er gewoon normaal uit zien hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:54 schreef vault_tec het volgende:
Niks mis meequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:31 schreef o.us het volgende:
Mja, dan zijn jullie de enigen. Slim-fit jeans zijn nou eenmaal mijn ding zeg maar, iedereen vindt het normaal. Ik ben groot en fors, iedereen weet dat inmiddels maar ik ben ook sporter en zo is mijn lichaam nu eenmaal.
Op zondag draag je toch een djalaba man. Dat fit pas goed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:31 schreef o.us het volgende:
Mja, dan zijn jullie de enigen. Slim-fit jeans zijn nou eenmaal mijn ding zeg maar, iedereen vindt het normaal. Ik ben groot en fors, iedereen weet dat inmiddels maar ik ben ook sporter en zo is mijn lichaam nu eenmaal.
quote:
Leuk, maar je ziet er heel wat afgeslankt uit?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:50 schreef Allure_ het volgende:
Sorry voor de kut kwaliteit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slippertjes tango, skinny primark, truitje Anna nog wat.
Jij ziet er ook niet verkeerd uit moet ik zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:08 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
simpel, (niet zo duidelijk, foto is in de avond gemaakt)
& @ bafrokapper: mooie outfit!
Andere iPhone?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:08 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
simpel, (niet zo duidelijk, foto is in de avond gemaakt)
& @ bafrokapper: mooie outfit!
Zo dat klinkt even jaloers.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:54 schreef vault_tec het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik ook vind dat hij kleding wat aan de strakkere kant draagt.quote:
Wel typisch dat de dames er alleen maar positief op reageren itt de mannen, ik dacht altijd dat alleen vrouwen zo afgunstig waren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:17 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik ook vind dat hij kleding wat aan de strakkere kant draagt.no offense verder.
haha ik gebruik steeds verschillende iphones van mn zusje & moeder, heb zelf een crappy blackberry zonder camera & mn digitale camera kan ik niet vinden dus vandaar :p & dankje!quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:59 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Andere iPhone?
Verder: Leuke outfit!
Griekjeee zet even een male bitch fight inquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wel typisch dat de dames er alleen maar positief op reageren itt de mannen, ik dacht altijd dat alleen vrouwen zo afgunstig waren.
Uiteraard.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Griekjeee zet even een male bitch fight in.
Thanks! Zondagse outfit, maar goedquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uiteraard.leuke outfit op je foto's btw.
Wat ik nu draag?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[discussietopic] Wat draag je vandaag?
G. post jij eens je kleding
vrouwen zijn inderdaad afgunstig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wel typisch dat de dames er alleen maar positief op reageren itt de mannen, ik dacht altijd dat alleen vrouwen zo afgunstig waren.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ben dikker dan hem en draag strakkere kleding, wil alleen zijn gedachte er achter horen.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:31 schreef o.us het volgende:
Ik had het gelezen, maar het blijft de internet dus ik doe maar liever bijdehand want als je serieus doet blijf je er dwazen tussen houden.quote:
Zwart blousje, volgens mij van pimkie. Skinny jeans Jane Norman.quote:
Ik moet eens beter opletten als ik naast je loopquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zwart blousje, volgens mij van pimkie. Skinny jeans Jane Norman.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank u.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik moet eens beter opletten als ik naast je loop
staat goed.
Hij zit er prima uitquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:54 schreef vault_tec het volgende:
Thanks! Lekker simpel voor overdag + werkfeestje 's avondsquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:28 schreef broun. het volgende:
@ Debsterr: ik vind je 2e outfit echt super! die met de zwarte blazer!
Tof. Cardigan wellicht iets te lang, maar toffe combinatie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
NBHD x OF Rigid Narrow
Dat was gister trouwens. Vandaag:
[ afbeelding ]
nee juist precies goed vind ik!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:38 schreef itay het volgende:
[..]
Tof. Cardigan wellicht iets te lang, maar toffe combinatie.
Ik voelde mij heel hip in deze outfitquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef pinquit het volgende:
Debsterr, die laatste outfitje shoees
nice!
Hihi Marouska vindt mij leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:22 schreef Marouska het volgende:
@ debsterr: laatste outfit, driewerf hoezee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |