zodra ze een half jaar oud zijnquote:
Laatst zei iemand tegen me: "tot 3 jaar zijn ze om op te vreten, daarna vraag je je af waarom je dat niet gedaan hebt!"quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zodra ze een half jaar oud zijn![]()
![]()
![]()
daarvoor![]()
I WILL EAT YOUR SOUL!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahh als jullie dr toch leuk vinden kan ik deze foto ook nog wel droppen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Laatst zei iemand tegen me: "tot 3 jaar zijn ze om op te vreten, daarna vraag je je af waarom je dat niet gedaan hebt!"
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor een ratelend geluid. Zouden dat wat eierstokken zijn?
Opvullen met ouwe kranten?quote:
waarom doe je t niet dan?quote:
Ja, ze kan altijd nog handenarbeidjuf worden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst een baan en een carriere of zo?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor een ratelend geluid. Zouden dat wat eierstokken zijn?
Wij hebben hem vandaag gekocht!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens een proefabonnementje genomen van de NRC.Next. Zodanig uitgekozen dat ik 'm vandaag kreeg. En vandaag zit de Lowlands-bijlage erbij
Wat? De volgende poepluier?quote:
mijn werkdagquote:
quote:
Working on itquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst een baan en een carriere of zo?
Oh mag van mij hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja las het, maar we waren alweer 250 berichten verder en wilde het niet nogeens aanhalen :p
That's the Campzone spirit!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tie-ripje er om heen, problem solved...
Het is al heel wat dat ik terug leesquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Glazenwasser redt man uit brandende woning
kijk aan deze heb je tenminste nog wat...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Glazenwasser redt man uit brandende woning
kijk aan deze heb je tenminste nog wat...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, kom net onder de douche vandaan en heb een kop thee gezet, dus nu gaat het wel beter.![]()
Vanmorgen moest ik werken bij een mevrouw en ze was echt enorm vervelend.Ze liep de hele ochtend achter me aan en ze bleef maar klagen over vanalles en nog wat (hoofddoekjes, haar kinderen, haar gezondheid, mijn dikke reet
, de economie, fusies, etc). Als haar mond 5 minuten stil heeft gestaan is het veel. En dan vertelde ze me heel onduidelijk waar iets zou staan of hoe ze iets wilde hebben en dan deed ik het niet goed: 'ach, je begrijpt me alwéér niet. Meisje, meisje, meisje.'
![]()
En aan het eind zei ze: 'ik ben blij dat je nog drie weken bij me komt werken.'
Joepie.
Het gore lefquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je serieus. En ze bood me een koekje aan, dus ik sloeg dat beleefd af. Zegt ze: 'ja, als ik jou was zou ik dat ook niet doen'.![]()
Ach nouja, andere mensen denken het alleen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Het gore lef![]()
Sowieso oudjes die de hele dag lopen te mekkeren over niks anders dan hun gezondheid moeten de pil van Drion eens overwegen.
Ik was ook zo gaar. Eerst veel te laat naar bed en daarna drie uur non-stop gezeur aan m'n hoofd, vermoeiend. Net geslapen op de bank. Toen ik wakker werd liet Sven een foto van mij zien; slapend met een appel op m'n hoofd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedenavond
Ik ben gaar![]()
Men, jullie gaan weer hard, even teruglezen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was ook zo gaar. Eerst veel te laat naar bed en daarna drie uur non-stop gezeur aan m'n hoofd, vermoeiend. Net geslapen op de bank. Toen ik wakker werd liet Sven een foto van mij zien; slapend met een appel op m'n hoofd.![]()
Hij heeft mij ook een foto ge pm-d dat hij als een robin hood een pijl er doorheen geschoten had... tof !quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was ook zo gaar. Eerst veel te laat naar bed en daarna drie uur non-stop gezeur aan m'n hoofd, vermoeiend. Net geslapen op de bank. Toen ik wakker werd liet Sven een foto van mij zien; slapend met een appel op m'n hoofd.![]()
Hooikoortsmensen hebben er geen last vanquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wil die vers gras douchegel ook, als ik er niet van ga niezen. wat is het?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Hallo iedereen![]()
Ik stel alvast de vraag van de dag: Waar zit de scheidslijn tussen gezond en puur wantrouwen?
Ik moet echt beter leren lezenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ah vast deze.
http://www.lush.eu/nl/shower/shower-gels/grass-660.html
Lush is 100 % natuurlijk he? zul je zien dat ik er allergisch voor ben met mijn hyper hooikoorts
Het zit zo: ik ben voor de zoveelste keer thuis bestolen, nu van mijn MP3-speler...quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg vanmiddag van iemand te horen dat ik te goed van vertrouwen ben, dus ik zou het niet weten.
Je zusje?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zit zo: ik ben voor de zoveelste keer thuis bestolen, nu van mijn MP3-speler...
Ik zou uit huis gaan als ik jou was.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zit zo: ik ben voor de zoveelste keer thuis bestolen, nu van mijn MP3-speler...
Helaas wel.quote:
Nope.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Helaas wel.
Toen ik dat ding niet kon vinden, lokte mijn zusje me naar mijn kamer om de waarheid te vertellen.
Ik heb haar als beloning de huid vol gescholden, het is niet de eerste keer dat zij met andermans spullen loopt te zeuren.
Zo heeft mijn zusje heeft al eerder haar BlackBerry zoekgeraakt, de GSM van mijn broertje vernield toen ze op bezoek was en ze heeft mijn vader al beroofd van 50 euro.
Het maakt niet uit wat mijn ouders en de instanties doen, ze is niet meer bij te draaien...
Tijd voorquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Helaas wel.
Toen ik dat ding niet kon vinden, lokte mijn zusje me naar mijn kamer om de waarheid te vertellen.
Ik heb haar als beloning de huid vol gescholden, het is niet de eerste keer dat zij met andermans spullen loopt te zeuren.
Zo heeft mijn zusje heeft al eerder haar BlackBerry zoekgeraakt, de GSM van mijn broertje vernield toen ze op bezoek was en ze heeft mijn vader al beroofd van 50 euro.
Het maakt niet uit wat mijn ouders en de instanties doen, ze is niet meer bij te draaien...
[..]
Nope.
Het hangt ervan af wat de caissičre geregeld heeft...quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ging net wat afrekenen bij de Gamma en voelde me ook bestolen, telt dat ook?
Bedankt, maar ik heb geen zin om op TV te komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tijd voor
[ [url=http://www.smh.com.au/ffximage/2006/08/11/icon_bakker_narrowweb__300x416,0.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1056461/a750bf4e/tempus_ii.html
Tof!
Jij niet, maar je zusjequote:Op donderdag 29 juli 2010 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb geen zin om op TV te komen.
Flinke bonkstuiter verkopen en een groot hangslot aan de deur dusquote:
Ik bewaak mijn spullen al met mijn leven...quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Flinke bonkstuiter verkopen en een groot hangslot aan de deur dus
Die rode druppel is indrukwekkendquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1056461/a750bf4e/tempus_ii.html
Tof!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Good ol' Bridge Builder is een stuk lastiger wanneer je een te snelle computer hebt! Scrollen is nu beperkt tot uiterst links, rechts, boven of onder en de stress analyzer werkt niet echt meer. Je ziet dat een kant van de brug het zwaar heeft en stuk gaat, maar welk stuk en waarom is een groot raadsel
Je zou toch op zijn minst een rondvaart door Pyongyang verwachten voor die mannen. Ze zijn op het WK immers drie keer tweede geworden. Een keertje tweede tegen Brazilie, een keertje tweede tegen Portugal en een keertje tweede tegen Ivoorkustquote:'Spelers Noord-Korea ondergaan tuchtiging'
AMSTERDAM - De spelers van Noord-Korea hebben na terugkomst van het WK in Zuid-Afrika een tuchtiging ondergaan. De reprimande vond plaats omdat de Koreanen alle drie de wedstrijden op de mondiale eindronde verloren.
De spelers werden samen met bondscoach Kim Jong Hun op 2 juli gesommeerd bijeen te komen in het Volkspaleis van Cultuur, meldt het door de Verenigde Staten gefinancierde Radio Free Asia. De groep werd zes uur lang achter gesloten deuren verhoord.
Aan de tuchtiging namen meer dan vierhonderd mensen deel waaronder regeringsvertegenwoordigers, andere Noord-Koreaanse topsporters en studenten. De spelersgroep werd vervolgens blootgesteld aan "harde, ideologische kritiek."
Het radiostation meldt verder dat de bondscoach beschuldigd is van landverraad en mogelijk te werk is gesteld in een strafkamp in de hoofdstad Pyongyang.
Op zich is dat vaak niet zo'n probleem, maar als je dan zo'n hippe CPU hebt die dynamisch schakelt van low power state naar turbo modus...quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had ooit het spel Magic Carpet en dat werkte op mijn nieuwe computer ook zodanig snel dat het niet te spelen viel
Veel spellen werden geprogrammeerd om op de CPU-snelheid te draaien
Ik kan het niet opbrengen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:57 schreef Soempie het volgende:
Ofy, serieus, waarom ga je niet op kamers?
Bridge Builder II (uit 2006, niet uit 2000) met de classic puzzles werkt ook. Al moet ik nu wel weer door een paar levels heen die ik eerder gehaald heb en ik heb geen idee meer hoequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich is dat vaak niet zo'n probleem, maar als je dan zo'n hippe CPU hebt die dynamisch schakelt van low power state naar turbo modus...
Probeer eens dosbox oid, misschien werkt het vanuit daar wel.
Financieel niet of mentaal niet?quote:
Financieel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Financieel niet of mentaal niet?
Heb je dannog een shirt met " deze is wel van mij" ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
valt me nog mee dat de TT niet iets in de trant van PS is zwanger is geworden... haha
Als je zelf het volgende topic zelf opent, kan niemand je tegenhouden...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
valt me nog mee dat de TT niet iets in de trant van PS is zwanger is geworden... haha
Als je nog geen werk hebt: probeer vast iets te vinden. Dan kan je in elk geval wat spaargeld verzamelen voor de eerste producten (meubilair, keukengerei) wanneer je het wél kunt betalenquote:
Ik denk dat de modjes er niet zo'n moeite mee hebben dat te veranderenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huilen voor vakantie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
naah.
De prevakantie stress heeft me natuurlijk tot tranen gedreven weer, maar ben dan nu klaar en ga op de tram stappen naar mijn vriendinnetje wiens vriendje me gaat brengen. Fijn weekend en een fijne mijn verjaardag () allemaal!
Ik pas...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Vanvond onverwachts in Haarlem gestuit op een 'all you can eat' Japanees, waarbij we de verleiding niet konden weerstaan. Ongelofelijk wat je voor het bedrag van ¤ 24,80 p.p. kan en mag bestellen.
Je mag per ronde per persoon 5 gerechten bestellen en hoewel het aantal ronden onbeperkt is, zette ik de sokken er vrij snel in, maar na 3 ronden zat ik helemaal klem.
We hadden in totaal 27 verschillende vers bereidde en perfecte gerechtjes (soep, salade, sushi, beef, kip, zalm, yakitori, gyozo etc. etc.) besteld en opgegeten voor het bedrag (incl. drank) van ¤ 64,25. En dan krijg je nog 2 flnke bollen zwart of wit sesamijs of groene theeijs toe. Jammie!!
Een keer meeten bij deze tent?
In de buurt van Caen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar in Normandiė gaan jullie naar toe?
Aan de kust bij Ouistreham toevallig?quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de kust bij Ouistreham toevallig?
En hebben ze het leuk gehad?quote:Vrienden van ons hebben daar pas geleden ook in een vakantiecaravan gezeten...
Wat de boer niet kent, moet 'ie maar eens proberen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik pas...ik lust veel te weinig daarvan.
Alvast een hele fijne vakantie!!!quote:Ik ga zo naar bed, over 5,5 uur gaat de wekker...![]()
Tot later!!
Ik ken het wel hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, moet 'ie maar eens proberen...
[..]
Dankjewel... en PS ook inderdaad een fijne vakantie!!quote:Alvast een hele fijne vakantie!!!
= = =
@PS, idem dito, have a Nice holiday!!
Ouistreham ligt aan de kust bij de monding van de Orne, waarover de beroemde Pegasus brug ligt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]que?
[..]
En hebben ze het leuk gehad?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ouistreham ligt aan de kust bij de monding van de Orne, waarover de beroemde Pegasus brug ligt.
De plaats die als eerste bevrijdt werd op D-Day in 1944...
Onze vrienden hebben het prima naar hun zin gehad, voor de kids was er ook genoeg te doen.
Gaan jullie nog musea, bunkers, batterijen e.d. bezoeken?
Ik heb even gekeken op Google Maps en het ligt ong. 20 minuten van elkaar af.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ouistreham ligt aan de kust bij de monding van de Orne, waarover de beroemde Pegasus brug ligt.
De plaats die als eerste bevrijdt werd op D-Day in 1944...
Onze vrienden hebben het prima naar hun zin gehad, voor de kids was er ook genoeg te doen.
Gaan jullie nog musea, bunkers, batterijen e.d. bezoeken?
Schuin er tegenover zit de beste patattent van Haarlem, droppen we je daar en dan ben jij in ieder geval voor 3 ą 4 Euro klaar...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken het wel hoorMaar ik vind het niet lekker...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuin er tegenover zit de beste patattent van Haarlem, droppen we je daar en dan ben jij in ieder geval voor 3 ą 4 Euro klaar...
Batterijen als in Duitse artillerie-stellingen zoals deze:quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op Google Maps en het ligt ong. 20 minuten van elkaar af.
En ja, we willen nog wat musea, bunkers, begraafplaatsen bezoeken. Batterijen??
quote:
Okay...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Batterijen als in Duitse artillerie-stellingen zoals deze:
[ afbeelding ]
Goed he.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat jij al niet over hebt om ons tegen alle kwaad te behoeden...
Au revoir, bon vacance!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay...
Komt goed. Ik ga slapen!!![]()
Tot later!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |