Hoi,
soms heb je van die dingen, die je niet onder eigen username wil plaatsen, vandaar ff een kloon aangemaakt. Wie dit topic leest, zal begrijpen waarom een kloon. Na afloop wil ik gerust reageren onder mijn eigen username, maar voor nu vraag ik jullie begrip. Sommige dingen in deze post zijn verdraait/veranderd/niet toegelicht, zodat mijn vriendin mij niet zal herkennen in deze post

Ik weet dat ze namelijk ook een fokker is

De situatie, mijn vriendin, en ik, hebben een hele zware tijd achter de rug, en er komen nog zware tijden aan (op medisch gebied). We hebben nu al zeer lang een relatie, en dat loopt super.
Nu ben ik dus bezig, voor het grote moment, wat iedere man ooit krijgt in zijn relatie, de vraag!
Zondag a.s. moet het gaan gebeuren, we zijn dan op bezoek bij vrienden vlak aan de belgische grens. We zouden hiervandaan weer naar huis gaan, om in de avond uit eten te gaan, we zijn dan diezelfde dag ook X jaar samen.
Ipv naar huis, wil ik naar Parijs rijden, de Eiffeltoren! Heel snel heeft ze niet door dat we de andere kant op rijden, tot ze andere bebording ziet denk ik

Wat ik dus wil doen:
• Naar parijs
• Daar picknicken in de avond (hoe is t weer voorspelt daar? Volgens mij 's avonds nog normaal, snachts iets regen), in de ochtend kan ik sneaky nog naar de lokale winkel die wel open is voor vers spul...
• Op een mooie rustige plek, met uitzicht op de Eiffeltoren
• Tijdens de picknick op originele manier de vraag stellen, hoe en wat heb ik al wel in gedachten
Wat ik moet regelen:
•
Een 2e 12V aansluiting in de auto, mijn vriendin gebruikt medische apparatuur, en voor een halve dag is dat geen probleem, voor langere afstanden heeft ze een stroomaansluiting nodig. Normaal doen we dit op de sigarettenaansteker, maar naar Parijs heb ik mijn TomTom ook nodig
Dus ik moet een verdeelstekker hebben zodat er 2 op kunnen... Vriend van me gaat voor mij zon ding scoren•
Opvang voor onze dochter is geregeld, mijn ouders passen op als we op bezoek zijn, en zijn ervan op de hoogte dat ik een verrassing heb, en dat het laat word• Picknick spul, heb thuis wel wat, maar als ik dat meeneem valt het op
• Een plek voor de picknick
Waar heb ik de fok users voor nodig? Ik zit met enkele vragen:
Hoe comfortabel zijn de wegen in Frankrijk/Parijs/België, moet ik rekening houden met hobbelige wegen of valt het mee?
Hoe bereikbaar is Parijs in de middag/avond/uberhaupt, kan ik met de auto in de buurt van de Eiffeltoren komen?
Wie weet een mooie plek, ik ben er nog nooit geweest, dus heb geen flauw idee waar we rustig kunnen zitten...
Wie heeft er nog leuke ideeën/aanvullingen....
[ Bericht 1% gewijzigd door KleintjeKloon op 30-07-2010 10:17:20 ]