Goed nieuws voor jou zo lijkt het..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zit nu pas de Feestfabriek setjes te luisteren (Qlubtempo parade klinkt lekker trouwens) maar mijn haat jegens Jeff-e wordt alleen maar groter, kan hij nooit eens iets goeds zeggen of nog beter: stil blijven?
http://q-dance.nl/q/Qdanc(...)/list_messages/11257quote:Q-dance Radio heeft dankzij internet een bereik tot in alle uithoeken van de wereld. In de meest onverwachte landen zijn mensen wekelijks aan de computer gekluisterd om het harde Hollandse geluid te volgen. Het station is uitgegroeid tot één van de grootste harde internetstations, met een scala aan programma's en harde dancestijlen. Daarnaast biedt Q-dance Radio exclusief live uitzendingen van diverse Q-dance evenementen aan.
Een blik op de agenda van Q-dance Radio verraadt een breed opgezet online radiostation met zendtijd voor meerdere harde stijlen. Q-dance Radio heeft door de loop der jaren een steeds meer internationale uitstraling gekregen, met luisteraars in vele tientallen landen. Het radiostation is tevens het medium om livesets van Q-evenementen naar de huiskamer te transporteren. “De uitzending van Defqon.1 Festival werd wereldwijd door ruim 80.000 unieke luisteraars gevolgd. We kregen zelfs reacties uit landen als Peru, Guatemala, Zuid-Afrika en Japan.”
Voor Q-dance is internet dé portal naar de rest van de wereld, waar mensen vaak verstoken zijn van harde feesten. Q-dance Radio bedient een grote internationale doelgroep die zich vooral concentreert in Zuid-Amerika, Noord-Amerika, Australië en heel Europa. Het station gaat zich de komende tijd richten op mogelijkheden het bereik verder te vergroten. “Tegenwoordig kun je ons beluisteren via een mobiele telefoon. Maar binnen enkele jaren hopen we ook digitale radio te kunnen aanbieden, zodat Q-dance Radio in de auto te beluisteren is.”
Breed draagvlak
Q-dance Radio is voortdurend in beweging en zal zich qua programmering blijven onderscheiden. Eén van de doelen is om meer gepresenteerde shows aan te bieden. Er wordt aan een programma gewerkt dat zich richt op uiteenlopende harde stijlen die niet in een hokje te vangen zijn, variërend van beukende dubstep, rauwe minimal en ruige electro. Q-dance Radio is tevens in onderhandeling voor een technoprogramma, met alles tussen harde Detroit techno en schranz in.
Ook wil men een show opzetten voor stijlen als industrial, IDM, breakcore en drum ‘n bass, omdat Thunderdome Radio toch vooral de meer mainstream hardcore belicht. Er hangt een top 25 in de lucht, waarin de best verkochte tracks van Dance-Tunes ten gehore worden gebracht. En er wordt momenteel onderzocht of het toenmalige Q-dance programma van ID&T Radio en SLAM FM in een nieuwe vorm terug kan keren. “Ons voordeel ten opzichte van andere station is de enorme database met losse nummers en ontelbare sets van evenementen. Q-dance Radio is een mooie manier om de wereld te laten horen wie Q-dance is en waarvoor we staan.”
Q-dance Radio zoekt Radio Host/ DJ
Q-dance Radio is op zoek naar een nieuwe Radio Host. Voor een programma van twee uur, waarin minimaal 1 uur wordt gepresenteerd, zijn we op zoek naar een nieuw talent om het team te komen versterken.
Kun jij je helemaal vinden in onderstaande beschrijving, stuur dan een demo met jouw complete radioformat (inclusief jingles) in wav of mp3 formaat naar: radio@q-dance.nl.
Jij:
- begrijpt waar Q-dance radio voor staat
- spreekt bij voorkeur vloeiend Engels
- hebt affiniteit met de stevigere muziekstijlen (Hardstyle, Hardcore, Hardtrance, Techno, Industrial, Harde Electro, etc)
- beschikt over een flinke dosis Q gevoel
- hebt talent in presenteren
Reageren kan tot 30 september, de nieuwe radiohost wordt daarna bekend gemaakt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:39 schreef ElDani het volgende:
[..]
Goed nieuws voor jou zo lijkt het..
[..]
http://q-dance.nl/q/Qdanc(...)/list_messages/11257
Ik ben bang dat Jeff-e dus gewoon de grote events blijft doen.quote:Q-dance Radio is op zoek naar een nieuwe Radio Host. Voor een programma van twee uur, waarin minimaal 1 uur wordt gepresenteerd, zijn we op zoek naar een nieuw talent om het team te komen versterken.
Ik vind hem vetquote:
Ik vind hem ook helemaal niksquote:
Ik vind het ook wel wat hebben. Beetje de sound uit 2003/2004quote:
Klinkt naar Jump uit de commerciële tijd.quote:
euhmmquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:29 schreef CrustyClown het volgende:
Die reacties op Youtube over het NC filmpje.
Niet zeuren, hardstyle is nog in de experimentele fase..
DUDE; we zijn Google niet hoor, met dat eeuwige Beta teken !
Ik denk dat het afreageren is op een reactie die bij youtube staatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
euhmm
t zal aan mij liggen (nee ik heb niet gedronken)... maar k snap geen kut van deze post...
Is dit informatief? Om te lachen? Zielig? Opzienbarend? Zo ja, waarom.
Er is daar toch een tent genaamd: Copa Cobana ofzo, wordt alleen maar harstyle gedraaid?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:11 schreef InGebruik het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van 12 super dagen in Chersonissos. Zo maar even alles teruglezen.
Matig...quote:
De intro is vet, alleen de climax is verschrikkelijk. Beetje leeg, zoals jumpstyle idd.quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef haakon het volgende:
[..]
Er is daar toch een tent genaamd: Copa Cobana ofzo, wordt alleen maar harstyle gedraaid?![]()
Sitdowns sowieso nuquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:00 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Klopt!
En nog goed ook. Naast de Copa is er ook nog the Three Sisters waar ze alleen maar hardstyle en (happy) hardcore draaien maar dat is echt een tent waar je 4x op een avond No time to waste, 3x Scrap attack en 5x Just as easy (remix) hoort.![]()
Op de starbeach feesten (geen uitleg nodig denk ik) was er ook nog 2x een massale sitdown met heel starbeach. Hoe bedoel je gejat.
Vind het helemaal niets, intro gaat nog wel. Maar de rest.quote:
Helaas! ik kan er bijna heen fietsen, maar ik ga morgen naar Bulgarije om mezelf daar eens goed af te leggen!quote:
Nou ik vind de Beat providers en Bass modulators op het moment vergelijkbaar, beide goede producties. Qua draaien heb ik Bass modulators op Emporium gehoord, en dat was een hitjesparade. Beat providers heb ik nog nooit live gehoord, maar lijkt me ook een hitjesparade. Correct me if i'm wrong, want zat er ook naast met Bioweaponquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Desondanks schat ik ze al wel hoger in dan een beat providers (sorry tim)
Ben n jaar of 3 geleden daar geweest. Copacabana is idd n tent waar HS wordt gedraaid, maar het was inderdaad vooral van het niveau 'Nobody said it was easy' e.d. 'Crap attack', 'No time to waste' e.d. waren er toen nog niet...it was a better time, it was a simpeler time.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef haakon het volgende:
[..]
Maar thnx voor de namen ! Ik ga namelijk zaterdagnacht er heen ! Ff flink losgaan daar
Neequote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef haakon het volgende:
[..]
Sitdowns sowieso nu![]()
Maar thnx voor de namen ! Ik ga namelijk zaterdagnacht er heen ! Ff flink losgaan daar
Havana zeker aan te raden!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ben n jaar of 3 geleden daar geweest. Copacabana is idd n tent waar HS wordt gedraaid, maar het was inderdaad vooral van het niveau 'Nobody said it was easy' e.d. 'Crap attack', 'No time to waste' e.d. waren er toen nog niet...it was a better time, it was a simpeler time.
Nee als je dan toch namen opschrijft schrijf aub aub aub 'Club Havana' op. Niet voor de muziek, maar van wege t feit dat t n Scandinavische club is met mag ik dit zeggen? ja dit mag ik zeggen blonde grietjes met dikke t.... Prachtige tijd gehad in die tent.
Ik had misschien iets meer tijd moeten besteden aan deze post... Hij is een beetje contextloos... Maar het was meer om de mensen op YT belachelijk te maken. Kan me af en toe beetje storen aan teksten onder filmpjes. En dit was weer zo een momentquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
euhmm
t zal aan mij liggen (nee ik heb niet gedronken)... maar k snap geen kut van deze post...
Is dit informatief? Om te lachen? Zielig? Opzienbarend? Zo ja, waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |