The Machine is een heldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:48 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
EDIT: lekkere anti-climaxes!!
en nog een beuktrack:
volgens mij de eerste hardstyle-plaat met een anti-climaxquote:
ik ken die Stefan van de Insiderz wel, gekke Duitserquote:
inderdaad ietwat aan de melodieuze kant, maar hij knalt welquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Best ok
Maar iets te melodieus voor hun doen....
Die Bass Modulators maken sowieso wel lekkere shit vind ik . Als je kijkt wat ze al gemaakt hebben: The cube, ring that shit, sequal, NRGizer, Quarantine, Pathology, The strongest..quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
inderdaad ietwat aan de melodieuze kant, maar hij knalt wel
Yeah!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:23 schreef T-Force het volgende:
FUCK YEAH!!! Vervoer voor Qontinent toch geregeld dus dikke party party op vrijdag, zaterdag & zondagHoe DIK
Emporium vorig jaar... ze waren toen echt waanzinnigquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:20 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Die Bass Modulators maken sowieso wel lekkere shit vind ik . Als je kijkt wat ze al gemaakt hebben: The cube, ring that shit, sequal, NRGizer, Quarantine, Pathology, The strongest..
Die gasten verdienen eigenlijk wel de stap naar feesten als Hardbass of Q-base. Enige plek waar ik ze tot nu toe heb gezien is Emporium en de matrixx. Zal wel wat met hun boekingskantoor te maken hebben..
Ja, een vriend heeft toch nog besloten wel te gaan samen met mijn vriendin en ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:11 schreef ElDani het volgende:
Yeah!
Hoe gaan jullie komen dan? En je moet me zeker daar weer even aanspreken! Zeker op de vrijdag haha!
Vorig jaar was er gewoon drank verkoop op de camping hoor, net als op t festival zeg maar. Maar dat is niet de gehele nacht open natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ja, een vriend heeft toch nog besloten wel te gaan samen met mijn vriendin en ikDus hij rijdt met den ooto
En jazeker, zullen we je wel even aanspreken, maar dat is vanzelfsprekend
![]()
Hoe zit het eigenlijk met die campingparty? Is dat outdoor of indoor? Op de camping of ernaast? En hoe zit het met de drank daar, want op de camping was niks te verkrijgen toch
Het is een feest op de camping zelf, dus je kunt er alleen opkomen als je een camping-kaart hebt. Dit is dus NIET op het terrein. Hoe het exact met de barren zit weet ik niet zo 123. Daar moet ik nog even naar kijken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ja, een vriend heeft toch nog besloten wel te gaan samen met mijn vriendin en ikDus hij rijdt met den ooto
En jazeker, zullen we je wel even aanspreken, maar dat is vanzelfsprekend
![]()
Hoe zit het eigenlijk met die campingparty? Is dat outdoor of indoor? Op de camping of ernaast? En hoe zit het met de drank daar, want op de camping was niks te verkrijgen toch
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik die Hardwear platen echt ruk vind.. Voor de rest een leuk setje.quote:Tracklist:
NC - Sanctus
Toneshifter - In Darkness
Titan - Nightmare
Tatanka - Doomsday
Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
Max Enforcer - LoudNess
Donkey Rollers - 2012
Zany - Psychedelic Trip
Slim Shore - Syren
Hardwear - NightBeast
Max Enforcer - Fade To Black
Hardwear - Enemy
Nyocore - Penetration
The Wishmaster - Fuck Up
Nyocore Underground
Partyraiser & Triax Assasins
iddquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:01 schreef Sethje het volgende:
Vorig jaar op Q-Base ook toch? Was wel vet toen! Denk dat ze dr wel komen, hun producties zijn wel lekker iig.
quote:
Beat Providers != Bass Modulatorsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:17 schreef StM het volgende:
Ze zitten tegenwoordig bij Scantraxx (http://www.scantraxx.com/scantraxx/beat-providers.php) dus die zullen in de komende tijd wel flink gepushed worden
http://www.discogs.com/artist/Beat+Providers%2C+Thequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:17 schreef StM het volgende:
Ze zitten tegenwoordig bij Scantraxx (http://www.scantraxx.com/scantraxx/beat-providers.php) dus die zullen in de komende tijd wel flink gepushed worden
En wat dan te denken van Intractable One - Dikke Bleek (Jack Of Sound "WC" Remix). Een ongelofelijk dikke plaatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef NLS04 het volgende:
Al heeft deze JoS natuurlijk wel een geniale mash-up op zijn CV staan
K vind m niet slecht, maar moet ff wennen aan dat enorme verhaal als 'vocal'quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef NLS04 het volgende:
Fusion is ook met een beste uitbreiding bezig, weer een nieuwe artiest :
Ze kiezen wel voor de echte talenten bij fusion die het allemaal nog moeten laten zien, met uitzondering dan van Slim Shore.. Al heeft deze JoS natuurlijk wel een geniale mash-up op zijn CV staan
Jack Of Sound heeft toch wel aardig wat talent als het op mashups aankomt, want ook Ultimate Donkey Rollers, Tony/Dozer, The Pitcher staan op zijn naam. Verder heeft hij al op Decibel 2008 in de talentroom gestaan, de Showtek - Black remix contest gewonnen en dus ook de Dikke Bleek remix contest..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef NLS04 het volgende:
Fusion is ook met een beste uitbreiding bezig, weer een nieuwe artiest :
Ze kiezen wel voor de echte talenten bij fusion die het allemaal nog moeten laten zien, met uitzondering dan van Slim Shore.. Al heeft deze JoS natuurlijk wel een geniale mash-up op zijn CV staan
Oepsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Beat Providers != Bass Modulators
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |