abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:54:59 #101
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_84770868
hoi hardstylevriendjes!
Druk druk druk hier van mijn kant. Dus totaal niks meer kunnen doen, maken of luisteren... De studio staat nog steeds opgestapeld op een andere kamer en nog geen tijd om alles aan te sluiten.

Toch binnenkort maar weer eens wat nieuwe ploatjes luisteren en de horizon verbreden met andere stijlen ;)

En vriendinlief even aankijken wat te doen met het Fusion feestje :)
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_84774497
FUCK YEAH!!! Vervoer voor Qontinent toch geregeld dus dikke party party op vrijdag, zaterdag & zondag :D Hoe DIK :Y
pi_84776790
:W terug van een weekendje Lommel, de mega-quote-post komt eraan :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84777004
quote:
The Machine is een held _O_ andere 2 plaatjes zijn ook fijn :Y

quote:
volgens mij de eerste hardstyle-plaat met een anti-climax ^O^

quote:
ik ken die Stefan van de Insiderz wel, gekke Duitser :P plaatje inderdaad wel lekker en die van Frequencerz is ook prima te doen :9

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Best ok :)

Maar iets te melodieus voor hun doen....
inderdaad ietwat aan de melodieuze kant, maar hij knalt wel ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:20:22 #105
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_84778911
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:

inderdaad ietwat aan de melodieuze kant, maar hij knalt wel ^O^
Die Bass Modulators maken sowieso wel lekkere shit vind ik . Als je kijkt wat ze al gemaakt hebben: The cube, ring that shit, sequal, NRGizer, Quarantine, Pathology, The strongest..

Die gasten verdienen eigenlijk wel de stap naar feesten als Hardbass of Q-base. Enige plek waar ik ze tot nu toe heb gezien is Emporium en de matrixx. Zal wel wat met hun boekingskantoor te maken hebben.. :{
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:01:12 #106
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_84780240
Vorig jaar op Q-Base ook toch? Was wel vet toen! Denk dat ze dr wel komen, hun producties zijn wel lekker iig.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_84780544
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:23 schreef T-Force het volgende:
FUCK YEAH!!! Vervoer voor Qontinent toch geregeld dus dikke party party op vrijdag, zaterdag & zondag :D Hoe DIK :Y
Yeah!

Hoe gaan jullie komen dan? En je moet me zeker daar weer even aanspreken! Zeker op de vrijdag haha!
Mixes onder de naam Khadber
pi_84781569
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:20 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Die Bass Modulators maken sowieso wel lekkere shit vind ik . Als je kijkt wat ze al gemaakt hebben: The cube, ring that shit, sequal, NRGizer, Quarantine, Pathology, The strongest..

Die gasten verdienen eigenlijk wel de stap naar feesten als Hardbass of Q-base. Enige plek waar ik ze tot nu toe heb gezien is Emporium en de matrixx. Zal wel wat met hun boekingskantoor te maken hebben.. :{
Emporium vorig jaar... ze waren toen echt waanzinnig :Y

En vergeet niet:
Ik vind dat wel een hele vette remix. _O_

En even een oproep. Mocht er iemand een Decibel kaartje overhebben, dan houd ik mij aanbevolen :Y)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_84784088
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:11 schreef ElDani het volgende:
Yeah!

Hoe gaan jullie komen dan? En je moet me zeker daar weer even aanspreken! Zeker op de vrijdag haha!
Ja, een vriend heeft toch nog besloten wel te gaan samen met mijn vriendin en ik :D Dus hij rijdt met den ooto *O* En jazeker, zullen we je wel even aanspreken, maar dat is vanzelfsprekend :)
Hoe zit het eigenlijk met die campingparty? Is dat outdoor of indoor? Op de camping of ernaast? En hoe zit het met de drank daar, want op de camping was niks te verkrijgen toch :X
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:53:27 #110
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_84784539
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ja, een vriend heeft toch nog besloten wel te gaan samen met mijn vriendin en ik :D Dus hij rijdt met den ooto *O* En jazeker, zullen we je wel even aanspreken, maar dat is vanzelfsprekend :)
Hoe zit het eigenlijk met die campingparty? Is dat outdoor of indoor? Op de camping of ernaast? En hoe zit het met de drank daar, want op de camping was niks te verkrijgen toch :X
Vorig jaar was er gewoon drank verkoop op de camping hoor, net als op t festival zeg maar. Maar dat is niet de gehele nacht open natuurlijk :)

Ik ben er ook bij op The Qontinent, weet alleen nog niet of het hotel of camping word :)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_84786158
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef T-Force het volgende:

[..]

Het is een feest op de camping zelf, dus je kunt er alleen opkomen als je een camping-kaart hebt. Dit is dus NIET op het terrein. Hoe het exact met de barren zit weet ik niet zo 123. Daar moet ik nog even naar kijken.
pi_84789610
Woei! Titanset van Defqon is vrijgegeven overigens!

quote:
Tracklist:
NC - Sanctus
Toneshifter - In Darkness
Titan - Nightmare
Tatanka - Doomsday
Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
Max Enforcer - LoudNess
Donkey Rollers - 2012
Zany - Psychedelic Trip
Slim Shore - Syren
Hardwear - NightBeast
Max Enforcer - Fade To Black
Hardwear - Enemy

Nyocore - Penetration
The Wishmaster - Fuck Up
Nyocore Underground
Partyraiser & Triax Assasins
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik die Hardwear platen echt ruk vind.. Voor de rest een leuk setje.
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:14:37 #113
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_84791302
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:01 schreef Sethje het volgende:
Vorig jaar op Q-Base ook toch? Was wel vet toen! Denk dat ze dr wel komen, hun producties zijn wel lekker iig.
idd :@ Snapte net niet waarom ik daar niet ben geweest afgelopen Q-base maar zag zojuist dat de Psyko's tegelijkertijd draaiden toen en dat verklaard een hoop. Dat waren namelijk mijn enige must-see act van afgelopen Q-base nadat ik die zomer ervoor de set van de Psyko's @ purple helemaal grijs had gedraaid.. Desondanks schat ik ze al wel hoger in dan een beat providers (sorry tim :P) Op LSDB staat ook een best lekkere set van ze bij RHR vorige maand ^O^

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef ElDani het volgende:
Partyraiser & Triax - Assasins
:D
pi_84797644
Persoonlijk denk ik dat de Bass Modulators niet veel verder zullen komen dan nu.. Ik weet dat ze een eigen sublabel hebben bij DJS (DJS Orange), dus ze zullen niet snel de overstap maken naar een groter label. Alhoewel de Frequencerz dat ook gedaan hebben (DJS Orange -> Fusion) maar dat is natuurlijk een enorme kans voor zulke gasten.
Dat scheelt..
pi_84799198
Ze zitten tegenwoordig bij Scantraxx (http://www.scantraxx.com/scantraxx/beat-providers.php) dus die zullen in de komende tijd wel flink gepushed worden :)
pi_84799612
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:17 schreef StM het volgende:
Ze zitten tegenwoordig bij Scantraxx (http://www.scantraxx.com/scantraxx/beat-providers.php) dus die zullen in de komende tijd wel flink gepushed worden :)
Beat Providers != Bass Modulators (8>
pi_84801773
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:17 schreef StM het volgende:
http://www.discogs.com/artist/Beat+Providers%2C+The

:X
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:22:26 #118
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_84804313
Haha Beat en Bass is net wat anders heh :P

Maar The Prophet draaide wel Take it back op Tomorrowland, vond ik persoonlijk wel apart :) dus misschien zit er wat leuks aan te komen voor de Bass Mods.
Mijn party reviews
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:07:07 #119
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_84805525
Fusion is ook met een beste uitbreiding bezig, weer een nieuwe artiest :

Ze kiezen wel voor de echte talenten bij fusion die het allemaal nog moeten laten zien, met uitzondering dan van Slim Shore.. Al heeft deze JoS natuurlijk wel een geniale mash-up op zijn CV staan c_/
pi_84806025
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef NLS04 het volgende:
Al heeft deze JoS natuurlijk wel een geniale mash-up op zijn CV staan c_/
En wat dan te denken van Intractable One - Dikke Bleek (Jack Of Sound "WC" Remix). Een ongelofelijk dikke plaat :D
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:26:08 #121
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_84806111
quote:

Ze kiezen wel voor de echte talenten bij fusion die het allemaal nog moeten laten zien, met uitzondering dan van Slim Shore.. Al heeft deze JoS natuurlijk wel een geniale mash-up op zijn CV staan c_/
K vind m niet slecht, maar moet ff wennen aan dat enorme verhaal als 'vocal'

[ Bericht 0% gewijzigd door Koepert op 03-08-2010 11:59:34 ]
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:48:08 #122
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_84806861
Ik vind dit nummer niet veel eerlijk gezegd...
Mijn party reviews
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:57:42 #123
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_84808852
Donkey Rollers - 2012 :D :D _O_
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_84809447
quote:

Jack Of Sound heeft toch wel aardig wat talent als het op mashups aankomt, want ook Ultimate Donkey Rollers, Tony/Dozer, The Pitcher staan op zijn naam. Verder heeft hij al op Decibel 2008 in de talentroom gestaan, de Showtek - Black remix contest gewonnen en dus ook de Dikke Bleek remix contest..

Teken dat je dus toch wat kan. Dit schijnt een oudere plaat te zijn (niet zeker).
pi_84809869
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Beat Providers != Bass Modulators (8>
Oeps :P Bij deze, kan iemand me tussen 00:00 en 08:00 een fok ban geven? :P Dan kan ik beter niet reageren geloof ik....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')