Mja, ik zag hem vandaag ook en ik moest stiekem een beetje huilenquote:foto Op maandag 4 oktober 2010 18:42 schreef Prixie het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dirty Jokers - 2 Motten
Gramophonedziequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Na-aperij,
Gramophondzie
Americano
Loesje
Motten
En er zijn er nog wel een paar, Gramphondzie is en blijft de beste in mijn ogen, de rest vind ik persoonlijk stuk voor stuk bagger.
wat `n bagger idd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:42 schreef Prixie het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dirty Jokers - 2 Motten
oh my gawhd. Wat een rotzooi, Loesje was een leuk op zich zelf staand incident. Maar dit is gewoon ronduit bagger.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:42 schreef Prixie het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dirty Jokers - 2 Motten
Geweldig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
Compleet nieuw nummer van The Gorillaz:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gorillaz - Doncamatic (All Played Out) feat. Daley
Whaha wat een neppe zooi weer. Beetje patsen in gehuurde auto'squote:foto Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef Metaan het volgende:
Net een kwartiertje online.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kami-Kazi & Negativ - Money in me Anoe (Full HD)
Zal ook wel weer een miljoen kijks gaan ophalen in eeen paar maanden.
kijks? wasda!?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef Metaan het volgende:Net een kwartiertje online.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef Metaan het volgende:Net een kwartiertje online.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is lekker ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef Timo20 het volgende:
De nieuwe N*E*R*D* is fokking DIK!geproduceerd door Daft Punk!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
N.E.R.D. - Hypnotize U (DOWNLOAD CDQ MP3)
Allang bekend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef tochmaarwel het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gold Panda - You
Wtf, waarschuw in het vervolg ff dat het heavy metal is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:45 schreef QuincydeKoster het volgende:^Lekker nummer dat!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Turn It Up - Sonic Syndicate with Lyrics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop