Mijn wakeuplight is slechts nog betaald..quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn hunt-bestelling is al verzonden
Mijn wekker ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mijn wakeuplight is slechts nog betaald..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ik nou benieuwd naar ben he, hoe spreekt iedereen hier die site uit?
ai-boet
ie-boot
ie-boet
ai-boot
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Maar er staat toch een i en niet eiquote:
Die van mij nu ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn hunt-bestelling is al verzonden
Dat was ook zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:39 schreef jayb0n het volgende:
Verder vond ik het een beetje doelloos constant op F5 drukken. De ene keer drukte je 20x en was er niks nieuws en de andere keer keek je een kwartier niet en was je 3 aanbiedingen verder. (volgens collega-hunters op de chat)
Zolang je het maar onder een overhemd of trui draagtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:09 schreef Berend. het volgende:
http://slimmedeals.marktplaats.nl/shop/productdetails
Is dit wat? Is echt geen geld.
Nee, dat is om de paar maanden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:30 schreef Tjabbo het volgende:
Hmm wanneer is de hunt eigenlijk? is dat elke dag? of 1x per week of zo ?
me 2quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:37 schreef jooi het volgende:
Ik gebruik www.daghit.nl als overzicht-site. Tenminste een volledig gevuld scherm op mijn 22inch niet maar 3 aanbiedingen naast elkaar.
Wat was het dan en wat dacht je dat het was?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:57 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
me 2
ik heb trouwens ook al wat van de hunt gekregen, maar was niet wat we dachten dat het was
Haha wij (mijn vriend eigenlijk) dachten dat het een server was, maar het was een versterker voor de server.... Beetje jammer, nu zitten we met dat ding van 30.- hahaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat was het dan en wat dacht je dat het was?
15 euro en vragen of het duur is, ga naar een blokker en kijk daar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:17 schreef Berend. het volgende:
Is dit duur? http://www.nicedeals.nl/ (dienblad)
interessant.. hebben ze een beetje goede aanbiedingen gehad?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Makro is ook met een dagdeal begonnen:
www.makrodagdeal.nl
Elke dag minstens één aanbieding. Deze is echter wel alleen voor Makro pashouders, maar iedereen kent wel iemand met z'n pas toch?
Verschilt van dag tot dag natuurlijk. Hierboven in dit topic staat een Seagate 880GB EHDD voor 100 en bij Makro Dagdeal hebben ze eenzelfde Seagate maar dan 1TB voor 100 ex vandaag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:39 schreef jayb0n het volgende:
[..]
interessant.. hebben ze een beetje goede aanbiedingen gehad?
al wat gekocht daar.. zit te denken om ze in m'n site op te nemen..
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschilt van dag tot dag natuurlijk. Hierboven in dit topic staat een Seagate 880GB EHDD voor 100 en bij Makro Dagdeal hebben ze eenzelfde Seagate maar dan 1TB voor 100 ex vandaag.
Ik heb vandaag de batterijen van iBood gekocht btw, nu hoef ik de komende 6 jaar geen batterijen meer te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |