Mijn wakeuplight is slechts nog betaald..quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn hunt-bestelling is al verzonden
Mijn wekker ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mijn wakeuplight is slechts nog betaald..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ik nou benieuwd naar ben he, hoe spreekt iedereen hier die site uit?
ai-boet
ie-boot
ie-boet
ai-boot
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Maar er staat toch een i en niet eiquote:
Die van mij nu ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn hunt-bestelling is al verzonden
Dat was ook zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:39 schreef jayb0n het volgende:
Verder vond ik het een beetje doelloos constant op F5 drukken. De ene keer drukte je 20x en was er niks nieuws en de andere keer keek je een kwartier niet en was je 3 aanbiedingen verder. (volgens collega-hunters op de chat)
Zolang je het maar onder een overhemd of trui draagtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:09 schreef Berend. het volgende:
http://slimmedeals.marktplaats.nl/shop/productdetails
Is dit wat? Is echt geen geld.
Nee, dat is om de paar maanden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:30 schreef Tjabbo het volgende:
Hmm wanneer is de hunt eigenlijk? is dat elke dag? of 1x per week of zo ?
me 2quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:37 schreef jooi het volgende:
Ik gebruik www.daghit.nl als overzicht-site. Tenminste een volledig gevuld scherm op mijn 22inch niet maar 3 aanbiedingen naast elkaar.
Wat was het dan en wat dacht je dat het was?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:57 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
me 2
ik heb trouwens ook al wat van de hunt gekregen, maar was niet wat we dachten dat het was
Haha wij (mijn vriend eigenlijk) dachten dat het een server was, maar het was een versterker voor de server.... Beetje jammer, nu zitten we met dat ding van 30.- hahaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat was het dan en wat dacht je dat het was?
15 euro en vragen of het duur is, ga naar een blokker en kijk daar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:17 schreef Berend. het volgende:
Is dit duur? http://www.nicedeals.nl/ (dienblad)
interessant.. hebben ze een beetje goede aanbiedingen gehad?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Makro is ook met een dagdeal begonnen:
www.makrodagdeal.nl
Elke dag minstens één aanbieding. Deze is echter wel alleen voor Makro pashouders, maar iedereen kent wel iemand met z'n pas toch?
Verschilt van dag tot dag natuurlijk. Hierboven in dit topic staat een Seagate 880GB EHDD voor 100 en bij Makro Dagdeal hebben ze eenzelfde Seagate maar dan 1TB voor 100 ex vandaag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:39 schreef jayb0n het volgende:
[..]
interessant.. hebben ze een beetje goede aanbiedingen gehad?
al wat gekocht daar.. zit te denken om ze in m'n site op te nemen..
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschilt van dag tot dag natuurlijk. Hierboven in dit topic staat een Seagate 880GB EHDD voor 100 en bij Makro Dagdeal hebben ze eenzelfde Seagate maar dan 1TB voor 100 ex vandaag.
Ik heb vandaag de batterijen van iBood gekocht btw, nu hoef ik de komende 6 jaar geen batterijen meer te kopen
Heerlijk inderdaad. Op mijn 24" werkt het fijner dan die 3 van dagaanbieding.net en volgens mij dezelfde aanbiedingen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:37 schreef jooi het volgende:
Ik gebruik www.daghit.nl als overzicht-site. Tenminste een volledig gevuld scherm op mijn 22inch niet maar 3 aanbiedingen naast elkaar.
Die dingen gaan zo kapot..quote:Op zondag 5 september 2010 17:07 schreef jayb0n het volgende:
Slimmedeals heeft vandaag wel een leuke. Zitzak voor 40,-
normaal zijn die een stuk duurder, vooral de originele fatboy
Bedoel je de Sit&Joy? Mijn fatboy is namelijk nooit kapot gegaan, het is ook wel stevig materiaal. Op den duur is het volume van het piepschuim wel kleiner geworden, dus hij is minder vol dan toen ie net nieuw was. Als de sit&joy snel stuk gaat snap ik waar het prijsverschil vandaan komt..quote:
Nee, werkt perfect.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:25 schreef msnk het volgende:
Leuk inderdaad, 1 euro voor een HDMI kabel. Ik heb er echter de ballen verstand van; zou het qua beeldkwaliteit veel uitmaken?
geen idee lijkt me een beetje onzin, maarjaquote:Op zondag 12 september 2010 00:20 schreef Saninl het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)telbare_verlichting/
Hmm, misschien toch maar bestellen? Altijd goed voor de gezondheid?
Of je zegt gewoon dat hij van jou is..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef Michin het volgende:
http://www.webwinkel-aanbiedingen.nl/
Dit is een site met alle dagaanbiedingenverzamelsites. Zeer handig overzicht
Misschien iets voor in de OP?
Zou ik kunnen zeggen.. Maar dan zou ik liegenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:23 schreef Berend. het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon dat hij van jou is..
Wat hadden ze voor excuus?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef Martijn_N het volgende:
Daarnet een e-mail ontvangen dat iBOOD heeft besloten Guitar Hero World Tour niet te gaan leveren! En dat na 36 dagen. Bravo.
Dat is lekker rente trekken voor zequote:Op donderdag 16 september 2010 18:43 schreef Martijn_N het volgende:
"Vanwege de problemen zijn wij gaan zoeken naar andere partijen, zoals de
fabrikant, om te kijken of zij in staat waren de benodigde aantallen te
leveren. Helaas is nu, na lang zoeken, gebleken dat dit niet mogelijk is.
Wij nemen nu als iBOOD de verantwoordelijkheid op ons en melden u dat wij
het volledige aankoopbedrag incl. betaalde transportkosten gaan
terugstorten via de betaalmethode waarmee u uw bestelling heeft betaald.
Wij zullen ons uiterste best doen om de terugstorting zo spoedig mogelijk
te laten plaats vinden. Echter gezien het grote aantal terugstortingen dat
er verwerkt moet worden verwachten wij hiervoor ca. 10 werkdagen nodig te
hebben.
Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor het feit dat u alsnog niet
geleverd krijgt en dat u lang heeft moeten wachten alvorens wij definitief
uitsluitsel hebben kunnen geven. Echter wilden we er zeker van zijn dat wij
echt niet tot levering konden overgaan. Tevens willen wij u bedanken voor
het geduld dat u heeft getoond in deze zaak."
Wat een onzin!quote:Op donderdag 16 september 2010 18:43 schreef Martijn_N het volgende:
"Vanwege de problemen zijn wij gaan zoeken naar andere partijen, zoals de
fabrikant, om te kijken of zij in staat waren de benodigde aantallen te
leveren. Helaas is nu, na lang zoeken, gebleken dat dit niet mogelijk is.
Wij nemen nu als iBOOD de verantwoordelijkheid op ons en melden u dat wij
het volledige aankoopbedrag incl. betaalde transportkosten gaan
terugstorten via de betaalmethode waarmee u uw bestelling heeft betaald.
Wij zullen ons uiterste best doen om de terugstorting zo spoedig mogelijk
te laten plaats vinden. Echter gezien het grote aantal terugstortingen dat
er verwerkt moet worden verwachten wij hiervoor ca. 10 werkdagen nodig te
hebben.
Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor het feit dat u alsnog niet
geleverd krijgt en dat u lang heeft moeten wachten alvorens wij definitief
uitsluitsel hebben kunnen geven. Echter wilden we er zeker van zijn dat wij
echt niet tot levering konden overgaan. Tevens willen wij u bedanken voor
het geduld dat u heeft getoond in deze zaak."
Nou.. 50 euro goedkoper voor een TV dat gezien de recensies belabberd werkt en waarbij de specificaties ook nog 's niet waarheidsgetrouw zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:27 schreef jayb0n het volgende:
Ze hebben wel een paar geleverd neem ik aan? Of hadden ze helemaal niks?
Anyway mooie 1dayfly vandaag
Ach veel goedkoper is hij ook niet.quote:
Ja want led is automatisch goedquote:Op maandag 27 september 2010 19:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil een mooie LED TV voor max 500.
Dat kan je over alles zeggen..quote:
In Hong Kong heb je een levenslange voorraad van Filips voor dat geldquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef Berend. het volgende:
Wilt iemand ze even onwijs afkraken? Ik wil ze namelijk wel, maar kom niet goed met me geld uit.
Lekker rente trekken? Los van alle negatieve reclame en ervaringen, (verlies van klanten), staan de 'extra rente-inkomsten' totaal niet in verhouding met de kosten van de medewerkers die de terugbetalingen moeten doen en de boel moeten administreren, de verhoogde werklast voor de klantenservice en andere afdelingen. Dit is totaal verlies voor ze en niet gunstig. Ik vind het nogal een vreemde en ongefundeerde opmerking.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is lekker rente trekken voor ze
Wel, bij de aanbieding staat 7 - 10 werkdagen, dus verzending uiterlijk woensdag 29 september...quote:Op maandag 27 september 2010 19:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die iBood actie van 15 september, die Ereader, wanneer zouden ze die versturen?
Weet ik, ik heb de Kanon MD-52L. Maar wil eens wat anders..quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
In Hong Kong heb je een levenslange voorraad van Filips voor dat geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |