Helaas wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef solyaris het volgende:
Ik heb een grijze Samsung E1150 van 29,95. Hoor ik er nu ook bij?
Hij werkt ook perfect zonder register tweaks hoor, maar ik vind het wel handig dat:quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan wel, maar het wordt simpelweg niet gebruikt aangezien het compleet onnodig is, wat moet een register op een mobiel, dat is windows gedoe om iets nog een beetje werkend te krijgen
.
[..]
De BB past natuurlijk ook heerlijk achter de BH.
Oh noes!quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ow wacht een samsung, nee is kut !
Ik heb er anders nog geen problemen gehadquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ze gaan constant kapot, hoor ik van aardig wat mensen die er één hebben/hadden.
Echt? Das wel een beetje spijtig dan. Ik had hetzelfde mijn mijn Hero, maar dacht dat het aan mijn eigen rom+overclock lag.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef Splutje het volgende:
Wel tevreden met mijn Legend, alleen jammer dat de batterij maar een dag mee gaat met mobiel internet aan en dat ik om de haverklap de melding Helaas! De toepassing is onverwachts gestopt krijg.
Het is zelfs zo dat ik het menu Namen toegangspunten in Instellingen mobiele netwerken niet meer in kan omdat ik direct deze melding krijgquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt? Das wel een beetje spijtig dan. Ik had hetzelfde mijn mijn Hero, maar dacht dat het aan mijn eigen rom+overclock lag.
Android is dus gewoon buggy.
En dan moet je continu het gezeur aanhoren, "ja Apple laat je betalen voor software updates!! iPod touch users moesten 8 euro betalen!!!!", terwijl je met je Android niet eens zeker bent van een upgrade.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:23 schreef HeatWave het volgende:
2.1 is ook alweer oud. Nog zo'n minpunt, Android is geen android, het is 1.5, 1.6, 2.1, 2.2 en dat verschilt per toestel weer, haaaaaandig.
Ik zou gewoon telefonisch contact opnemen, ohnee...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En dan moet je continu het gezeur aanhoren, "ja Apple laat je betalen voor software updates!! iPod touch users moesten 8 euro betalen!!!!", terwijl je met je Android niet eens zeker bent van een upgrade.
Mja, in Android 1.5 zitten dan ook al basisfuncties als multitasken, iets waar Apple pas in versie 4.0 aan toekomt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef retorbrapi het volgende:
En dan moet je continu het gezeur aanhoren, "ja Apple laat je betalen voor software updates!! iPod touch users moesten 8 euro betalen!!!!", terwijl je met je Android niet eens zeker bent van een upgrade.
Mij gaat het er gewoon om dat je als onwetende consument dus niet gewoon blind een "Android"kan kopen. Sommige apps doen het niet als je een te klein scherm hebt bijv.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja klopt, wel jammer dat je foon vastloopt als je teveel open hebt staan, maar hey! das geen fout, das een functie!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, in Android 1.5 zitten dan ook al basisfuncties als multitasken, iets waar Apple pas in versie 4.0 aan toekomt.
Ik gebruik nooit een task manager en mijn telefoon (Legend) is nog nooit vastgelopen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja klopt, wel jammer dat je foon vastloopt als je teveel open hebt staan, maar hey! das geen fout, das een functie!
Ja, dat vind ik echt het allerslechtste aan Android. Op zich is het allemaal best wel tof, maar het is echt suf dat de fabrikant van je telefoon een update moet regelen, in plaats van dat je gewoon een upgrade kunt uitvoeren zodra er een nieuwe release van Android klaar is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:23 schreef HeatWave het volgende:
2.1 is ook alweer oud. Nog zo'n minpunt, Android is geen android, het is 1.5, 1.6, 2.1, 2.2 en dat verschilt per toestel weer, haaaaaandig.
Liever een telefoon die soms vastloopt, maar waarop je bijvoorbeeld wel een internetstream kunt luisteren en tegelijkertijd kunt Fok!ken, tussendoor iets op kunt zoeken op 9292ov.nl en tegelijkertijd op googlemaps kunt kijken hoe je ergens moet komen dan een telefoon waar je voortdurend moet kiezen wat je nu weer niet kunt, omdat iets anders volgens je telefoon voorrang heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja klopt, wel jammer dat je foon vastloopt als je teveel open hebt staan, maar hey! das geen fout, das een functie!
Alsof bij andere OS-en het anders is. Zelfs bij Windows Mobile wat het meest hierop lijkt. Ben je overgelaten aan de genade van de telefoon maker. Het is ALTIJD zo geweest.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt het allerslechtste aan Android. Op zich is het allemaal best wel tof, maar het is echt suf dat de fabrikant van je telefoon een update moet regelen, in plaats van dat je gewoon een upgrade kunt uitvoeren zodra er een nieuwe release van Android klaar is.
Koop je een telefoon met een abo voor 2 jaar, zit je gewoon de hele contractduur met een verouderd OS omdat de fabrikant van je telefoon geen update uitrolt. Dat is echt waardeloos.
Dat is natuurlijk maar een mager excuus. Het is toch superzuur dat je hoort dat er een nieuwe versie van Android uit is en je dit vervolgens niet kan gebruiken op je Android-telefoon?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:42 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Alsof bij andere OS-en het anders is. Zelfs bij Windows Mobile wat het meest hierop lijkt. Ben je overgelaten aan de genade van de telefoon maker. Het is ALTIJD zo geweest.
En met bijvoorbeeld je iPhone 3G sta je in de kou met iOS4 wat multitasken betreft, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:42 schreef Warrick21 het volgende:
Alsof bij andere OS-en het anders is. Zelfs bij Windows Mobile wat het meest hierop lijkt. Ben je overgelaten aan de genade van de telefoon maker. Het is ALTIJD zo geweest.
En toch hebben ze gelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
*kuch* iPhone heeft al weken multitasking hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Liever een telefoon die soms vastloopt, maar waarop je bijvoorbeeld wel een internetstream kunt luisteren en tegelijkertijd kunt Fok!ken, tussendoor iets op kunt zoeken op 9292ov.nl en tegelijkertijd op googlemaps kunt kijken hoe je ergens moet komen dan een telefoon waar je voortdurend moet kiezen wat je nu weer niet kunt, omdat iets anders volgens je telefoon voorrang heeft.
Maar ja, sommige mensen hebben blijkbaar een appeltje op hun telefoon nodig om indruk te maken op merkgevoelige popjes bij de Starbucks..
Neehoor, rom updates kan je ook zelf regelen, EN costum roms zijn meestal ook vele malen beter dan de officiele.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:42 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ja, nu, eindelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:45 schreef HeatWave het volgende:
*kuch* iPhone heeft al weken multitasking hoor.
Nou, ik niet hoor. Dan maar minder features, maar ik heb echt geen zin in een crashende telefoon.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Liever een telefoon die soms vastloopt
Net zoals het zuur is dat je Windows 7 niet kunt draaien op je 80486 ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk maar een mager excuus. Het is toch superzuur dat je hoort dat er een nieuwe versie van Android uit is en je dit vervolgens niet kan gebruiken op je Android-telefoon?
Ik heb het, ik gebruik het nog steeds nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, nu, eindelijk.
Behalve voor mensen met een oudere iPhone, zoals een 3G.
Nee, dat heeft er niks mee te maken. Bv een Sony Ericsson Xperia X10 kan makkelijk Android 2.1 of 2.2 aan, maar toch is 1.6 de nieuwste versie die ervoor beschikbaar is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Net zoals het zuur is dat je Windows 7 niet kunt draaien op je 80486 ?
En dat terwijl 2.2 echt een enorme verbetering is, vooral qua snelheidquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er niks mee te maken. Bv een Sony Ericsson Xperia X10 kan makkelijk Android 2.1 of 2.2 aan, maar toch is 1.6 de nieuwste versie die ervoor beschikbaar is.
Dat is toch belachelijk?
Mja, ik ben inmiddels ook al gewend aan de (vele) beperkingen van mijn eigen Windowstelefoon.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het, ik gebruik het nog steeds niet.
Je zegt "tegelijkertijd" maar je doet het niet "tegelijkertijd". Er is op elk moment maar 1 activiteit op je scherm. Alleen een internetstream luisteren ja, maar dat kan Safari al sinds 1.0 in de achtergrond.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Liever een telefoon die soms vastloopt, maar waarop je bijvoorbeeld wel een internetstream kunt luisteren en tegelijkertijd kunt Fok!ken, tussendoor iets op kunt zoeken op 9292ov.nl en tegelijkertijd op googlemaps kunt kijken hoe je ergens moet komen dan een telefoon waar je voortdurend moet kiezen wat je nu weer niet kunt, omdat iets anders volgens je telefoon voorrang heeft.
Maar ja, sommige mensen hebben blijkbaar een appeltje op hun telefoon nodig om indruk te maken op merkgevoelige popjes bij de Starbucks..
het hele multitasken op een telefoon is dus , met jou opmerking, geheel onmogelijk?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Je zegt "tegelijkertijd" maar je doet het niet "tegelijkertijd". Er is op elk moment maar 1 activiteit op je scherm. Alleen een internetstream luisteren ja, maar dat kan Safari al sinds 1.0 in de achtergrond.
Mensen denken dat ze multitasking nodig hebben om meerdere apps na elkaar te kunnen gebruiken, maar in feite heb je daar alleen een functie nodig waarbij een applicatie z'n sessie onthoudt en de volgende keer dat je 'em opstart verder gaat waar je gebleven was.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:58 schreef mschol het volgende:
[..]
het hele multitasken op een telefoon is dus , met jou opmerking, geheel onmogelijk?
Omdat iTunes en iPhone niet filebased zijn, maar librarybased (met de tig meer functies die daarbij horen).quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En toch hebben ze gelijk
Waarom moet ik hun software gebruiken om mp3's op m'n telefoon te zetten ?
Waarom moet je betalen als je voor de Nintendo DS wil programmeren? Of voor je Xbox? Windows Phone? Waarom hoor je daar NOOIT iemand over?quote:Waarom moet ik betalen om voor m'n IPhone te mogen programmeren ?
Waarom mag ik niet zelf bepalen welke apps door wie gemaakt ik op MIJN Nintendo/Xbox/PS3 wil hebben?quote:Waarom mag ik niet zelf bepalen welke apps door wie gemaakt ik op MIJN IPhone wil hebben ?
Ter informatie: Microsoft brengt een telefoon uit met dat soort "idioterie". Apple zet weer eens de standaard.quote:Als Microsoft een telefoon uit zou brengen met dat soort idioterie erbij zou de wereld te klein zijn, maar als het Apple betreft is het zogenaamd een voordeel dat je niks met je telefoon mag doen
Je hoeft iets niet in beeld te hebben om het te gebruiken natuurlijk, als je muziek luistert kun je tegelijkertijd browsen, bijvoorbeeld. Dan ben je dus al 2 dingen tegelijk aan het doen met je telefoon, terwijl je er maar één op je scherm hebt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:00 schreef Tijn het volgende:
Mensen denken dat ze multitasking nodig hebben om meerdere apps na elkaar te kunnen gebruiken, maar in feite heb je daar alleen een functie nodig waarbij een applicatie z'n sessie onthoudt en de volgende keer dat je 'em opstart verder gaat waar je gebleven was.
Meerdere apps tegelijkertijd gebruiken (dus ook in beeld hebben) gebeurt eigenlijk nooit op een telefoon.
Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:58 schreef mschol het volgende:
[..]
het hele multitasken op een telefoon is dus , met jou opmerking, geheel onmogelijk?
QFTquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer een voorbeeld dus, dat HOORT niet met een telefoon! Dat ding moet het, zo uit de doos, gewoon goed doen.
En dat doet de iPhone in MIJN MENING beter dan alle andere types.
Oeh, indirect geef je nu toe dat de iPhone altijd al heeft kunnen multitasken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hoeft iets niet in beeld te hebben om het te gebruiken natuurlijk, als je muziek luistert kun je tegelijkertijd browsen, bijvoorbeeld. Dan ben je dus al 2 dingen tegelijk aan het doen met je telefoon, terwijl je er maar één op je scherm hebt.
Vent, als je er geen verstand van hebt, hou dan alsjeblieft je mond.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:59 schreef BlackLining het volgende:.
Dat gedoe over multitaskingDe iPhone kan niet eens multitasken, hehe. Apps kunnen bepaalde opdrachten aan het OS geven om te doen als de app is uitgeschakeld. Apps zelf kunnen nog steeds niet op de achtergrond draaien. Zo blijf je dus beperkt tot een aantal dingen die je van Apple op de achtergrond mag doen. Ja, dat zet zoden aan de dijk
Dus, jailbreak en gaan met die banaan. Ik gebruik iTunes alleen nog voor het updaten en comics op de iPad zetten, voor de rest gewoon 3rd partytools.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:03 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
QFT
Ik ben nog sterk aan het twijfelen. Ben het dictatorschap van Apple over mijn telefoon een beetje zat. Maar ik ben sterks voor de 'It should just work' filosofie. Daarom heb ik trouwens afscheid genomen van Windows als desktop os..
Dat is dan ook precies hoe een iPhone werkt. Muziek luisteren en browsen tegelijk kan al sinds iOS 1.0.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hoeft iets niet in beeld te hebben om het te gebruiken natuurlijk, als je muziek luistert kun je tegelijkertijd browsen, bijvoorbeeld. Dan ben je dus al 2 dingen tegelijk aan het doen met je telefoon, terwijl je er maar één op je scherm hebt.
het was eigenlijk alleen irritant met TomTom, maar goed, dat gebruik ik maar sporadisch.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies hoe een iPhone werkt. Muziek luisteren en browsen tegelijk kan al sinds iOS 1.0.
Wat is er mis met filebased support? iTunes slaat zijn gegevens ook op in files hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:02 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Omdat iTunes en iPhone niet filebased zijn, maar librarybased (met de tig meer functies die daarbij horen).
[..]
Waarom moet je betalen als je voor de Nintendo DS wil programmeren? Of voor je Xbox? Windows Phone? Waarom hoor je daar NOOIT iemand over?
En euh, web apps kan je gewoon gratis maken. De developer tools zijn ook gewoon gratis.
[..]
Waarom mag ik niet zelf bepalen welke apps door wie gemaakt ik op MIJN Nintendo/Xbox/PS3 wil hebben?
En nogmaals, web apps kan IEDEREEN uitbrengen en kan IEDEREEN gebruiken zonder enige vorm van controle.
[..]
Ter informatie: Microsoft brengt een telefoon uit met dat soort "idioterie". Apple zet weer eens de standaard.
In dit voorbeeld misschien wel. Ik ga ook maar af wat ik van iPhonegebruikers in mijn omgeving hoor, die lopen tegen dat soort dingen aan. Maar die zorgen er, samen met de (nu nog) koppelverkoop van T-mobile en het verplicht stellen van iTunes die om de 10 minuten geüpdate moet worden (of is dat inmiddels anders?) dat ik (voor mij persoonlijk dus!) nog grote twijfels heb of de iPhone wel geschikt is voor mij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:03 schreef retorbrapi het volgende:
Oeh, indirect geef je nu toe dat de iPhone altijd al heeft kunnen multitasken.
Geen verstand vanquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Vent, als je er geen verstand van hebt, hou dan alsjeblieft je mond.
Als niemand het multitasken had gemist, dan had Apple het niet ingebouwd, natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat hele multitasking verhaal is een hele grote meeloopmening, als niemand er over was begonnen had niemand het echt gemist.
Ik zou als ik nu een iPhone wilde kopen even wachten tot Vodafone 'em aanbiedt en 'em dan daar nemen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ga ook maar af wat ik van iPhonegebruikers in mijn omgeving hoor, die lopen tegen dat soort dingen aan. Maar die zorgen er, samen met de (nu nog) koppelverkoop van T-mobile en het verplicht stellen van iTunes die om de 10 minuten geüpdate moet worden (of is dat inmiddels anders?) dat ik (voor mij persoonlijk dus!) nog grote twijfels heb of de iPhone wel geschikt is voor mij.
Dat is dus omdat mensen het als een tegenargument gingen gebruiken, soort van druk dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als niemand het multitasken had gemist, dan had Apple het niet ingebouwd, natuurlijk.
Ja, dat sowieso. [14.gif]quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:08 schreef Tijn het volgende:
Ik zou als ik nu een iPhone wilde kopen even wachten tot Vodafone 'em aanbiedt en 'em dan daar nemen.
Mja, vroeger, toen ik nog mijn iPod Mini gebruikte was het om de haverklap raak met updates voor iTunes of voor de iPod en het liefst voor beiden tegelijk. Naast dat mijn PC sowieso redelijk moeite had om iTunes een beetje soepel te laten draaien.quote:Wat iTunes betreft, zo vaak zijn er toch geen updates? Maar goed, ik vind dat sowieso niet zo boeiend, want ik gebruikte ook al iTunes voordat ik een iPhone en iPod had
Ze hebben het niet ingebouwd op de manier waarop het in Android of Windows Mobile is geïnterpreteerd. Ze hebben weliswaar een paar API's gemaakt waarmee inactieve applicaties nog wat mogelijkheden hebben (bv Skype die een telefoontje kan opnemen als het niet open staat, Facebook die een foto uploadt op de achtergrond of een webradioprogramma die de audio door blijft spelen als je wat anders doet). Maar ook in iOS4 is het niet mogelijk dat 2 programma's tegelijkertijd echt actief zijn, zoals dat wel kan op sommige andere telefoons. En dat is maar goed ook, want dat scheelt een hoop accutijd en garandeert de snelheid van elke applicatie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als niemand het multitasken had gemist, dan had Apple het niet ingebouwd, natuurlijk.
"Echte" multitasking..quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geen verstand van
Ik ben zelf developer man. Voor zowel iPhone als Android. Op de iPhone kunnenje apps nou eenmaal niet op de achtergrond doorwerken. Ze kunnen een taak aan het OS overdragen en dat vind ik geen echte multitasking.
Nou ja, Apple heeft er een handje van om redelijk blasé met dat soort kritiek om te gaan. "Het ligt niet aan ons apparaat, het ligt aan de manier waarop jij het gebruikt" als het ware. Dat het nu in iOS4 zit geeft mijns inziens aan dat ze zelf ook wel doorhadden dat een telefoon tegenwoordig zoiets moet kunnen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:09 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dus omdat mensen het als een tegenargument gingen gebruiken, soort van druk dus.
Misschien omdat jij inmiddels gewend bent er geen gebruik van te maken.quote:Ik zeg ook niet dat het er niet in moet zitten, maar echt heel veel gebruik maak ik er niet van.
Misschien, maar een GSM blijft een ding voor ff kort gebruiken meestal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, Apple heeft er een handje van om redelijk blasé met dat soort kritiek om te gaan. "Het ligt niet aan ons apparaat, het ligt aan de manier waarop jij het gebruikt" als het ware. Dat het nu in iOS4 zit geeft mijns inziens aan dat ze zelf ook wel doorhadden dat een telefoon tegenwoordig zoiets moet kunnen.
[..]
Misschien omdat jij inmiddels gewend bent er geen gebruik van te maken.
Iemand die nu overstapt naar of begint met een iPhone (4) leert die mogelijkheden vanaf the get go gebruiken, natuurlijk.
Hoe stom ik ben dat ik nog steeds mijn WinMo 6.1 telefoon heb.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Misschien, maar een GSM blijft een ding voor ff kort gebruiken meestal.
Maar goed, hij kan het, waar hebben we het over?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |