Ben je serieus? die van mij loopt alleen maar vast, en stuurt sms'jes naar de verkeerde personen....quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:56 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een HTC HD2, gewoon, omdat dat de tofste telefoon ooit is![]()
Verder wil ik geen android, winmo 6.5.5 met wel heel veel tweaks en addons werkt perfect hierzo
Die dus:
[ afbeelding ]
Maar dan met (ongeveer) dit systeem (speciale rom):
[ afbeelding ]
Je bent dus duidelijk nog niet van rom gewisseld, geloof me, dat is een geschenk uit de hemel, niet 1 vastloper meer...quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:01 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Ben je serieus? die van mij loopt alleen maar vast, en stuurt sms'jes naar de verkeerde personen....
Weer een voorbeeld dus, dat HOORT niet met een telefoon! Dat ding moet het, zo uit de doos, gewoon goed doen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bent dus duidelijk nog niet van rom gewisseld, geloof me, dat is een geschenk uit de hemel, niet 1 vastloper meer...
mijn hd2 doet dat out-of-the-box anders ook nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer een voorbeeld dus, dat HOORT niet met een telefoon! Dat ding moet het, zo uit de doos, gewoon goed doen.
En dat doet de iPhone in MIJN MENING beter dan alle andere types.
Nadeel van android vind ik nog dat je afhankelijk bent van je fabrikant voor updates. Voor mijn telefoon is het bv niet zeker of er android 2.2 op uitkomt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer een voorbeeld dus, dat HOORT niet met een telefoon! Dat ding moet het, zo uit de doos, gewoon goed doen.
Alleen voor de eckte eckte baas!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik heb geen van de genoemde HTC's in de OP.
Ik heb een HTC Legend. Gewoon omdat ik een legende ben.
Dat is bij ELKE telefoon.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:10 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nadeel van android vind ik nog dat je afhankelijk bent van je fabrikant voor updates. Voor mijn telefoon is het bv niet zeker of er android 2.2 op uitkomt.
Verder doet het ding het ook vanuit de doos prima.
[ afbeelding ]
Na aankoop en met installatie van software updates van HTC zelf, werk hij ook gewoon top hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=688342quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:22 schreef mschol het volgende:
delano welke rom heb jij er opstaan, hij is wel tof
Moet je eens een HD2 nemen, en die af en toe op een tafel leggen, je zal je verbazen hoeveel mensen je cool vindenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:30 schreef Noisiv het volgende:
HTC maakt degelijke telefoons nu met android wat een van de beste besturingsystemen is en ook nu nog steeds het meest innovatief is.
Ik denk dat je het kan vergelijken met auto's. Een zwart besje(Blackberry) heeft toch een bepaalde pimp/zakelijke status. Zoals een BMW of Audi zou kunnen zijn. Een iPhone heeft gewoon een onwijs mooi design en heeft een bepaalde exclusivitiet wat we van Apple gewend zijn. Vergelijk het met een Ferrari of Jaguar. HTC is gewoon kwaliteit ook al is het kwa design een stuk minder. Japanse autos zijn ook zo. Neem een Mazda of Nissan. Ze zien er niet uit maar wel heel betrouwbaar en goed. Met je Ferrari of Audi sta je 2x zo vaak bij de garage maar je hebt wel een bepaalde status die je met een Nissan niet hebt. Terwijl je er al 5 jaar zonder problemen mee rondrijd. Zo is het ook een beetje met telefoons. Verwacht niet dat mensen je HTC cool vinden maar het zijn wel een hele degelijke telefoons die op veel websites betere cijfers krijgt dan een iPhone of Blackberry.
nice..quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=688342
Hij is zeker tof.
Hiervoor had ik cleanex v4, supersnel (houd processor continue op topsnelheid, ookal is t niet nodig) maar hou het voorlopig toch bij deze, omdat hij gewoon zooo gaaf is..
Het zonnetje is ook zo vet in deze, zie onderaan:
[ afbeelding ]
Ghehe daar kan ik alleen maar me instemmen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je eens een HD2 nemen, en die af en toe op een tafel leggen, je zal je verbazen hoeveel mensen je cool vinden
meest gehoorde reactie:quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je eens een HD2 nemen, en die af en toe op een tafel leggen, je zal je verbazen hoeveel mensen je cool vinden
HTC is geen hype maar jij ziet denk ik alleen maar wat je wilt zien, ik zie veelal mensen met phones om mij heen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:21 schreef Ritmo het volgende:
Overal om me heen hebben (vooral mannelijke) mensen de laatste tijd een HTC Desire, HTC Hero of een HTC Touch HD. Ik dacht dat Blackberry's en iPhones populair waren maar het lijkt alleen maar HTC.![]()
Of ga ik teveel met nerds om?![]()
Klacht: waarom is HTC zo'n hype?
En dan daarop inspelen met: 'Wil je een koud biertje, dan pak ik hem even uit mijn koelkast.' Dan ben je ze tenminste voor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
meest gehoorde reactie:
pff wat issie groot... (met daar achter: is dat een iphone?)
Zal ik je maar even helpen dan? Tís vrij simpel:quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:33 schreef mschol het volgende:
[..]
nice..
ga maar eens een guide daaro zoeken hoe te flashen e.d.
nooit gedaan en wil niet m'n hele telefoon vernaggelen
Makkelijk noem je datquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef delano.888 het volgende:
Zal ik je maar even helpen dan? Tís vrij simpel:
Installeer eerst dit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=611433
Dan dit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=694868
En dan dus de rom:
Makkelijk toch?
dat ziet er idd simpel uitquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zal ik je maar even helpen dan? Tís vrij simpel:
Installeer eerst dit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=611433
Dan dit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=694868
En dan dus de rom:
Makkelijk toch?
Nou, het kostte mij 10 minuten, en alle roms hierna hoef je alleen maar alleen de rom te veranderen, dus nog sneller. En komt gewoon met een installer, dus geen registers ed, poepsimpel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Makkelijk noem je dat, kijk voor de grap een keer hoe je een nieuwe rom op een android telefoon zet en je veranderd snel van mening
.
Terechte kritiek hoor, ik haat iTunes ook intens. Maar als het er eenmaal opstaat werkt het wel beter vind ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:35 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb een Desire besteld omdat ik schijtziek werd van m'n IPhone.
Als ik bestanden wil meenemen naar mijn werk wil ik ze gewoon kunnen sleuren en pleuren.
Als ik muziek wil luisteren, wil ik gewoon ff een paar folders uit mijn collectie kunnen sleuren en pleuren, dank je wel - niet met zo'n ranzig programma als ITunes voortdurend problemen hebben omdat mijn collectie 500GB is en m'n IPhone 8GB en je dus moeilijk moet gaan doen wil je gewoon even wat losse folders erop zetten.\
En het is mijn telefoon, dus als ik dat ding wil tweaken moet het mogen. (mogen ? HET IS GVD MIJN EIGEN TELEFOON !)
En ik wil geen 100 euro neer moeten leggen om apps te programmeren voor mijn eigen telefoon.
Waarom zou je dat ooit willen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ziet er idd simpel uit
alleen (kleine maar)
kan ik ook weer terug..
4) Uninstallation
Only way to remove the HSPL is to flash an original SPL from SD card.
- Take any "RUU_signed.nbh" from a ship ROM and copy it to SD card.
- Rename it to "leoimg.nbh"
- Reset the device while pressing the volume down button.
ik weet niet hoe ik aan die originele spl kom?
verkopen? (dan verkoop ik em in originele staat)quote:
De eerste file veranderd alleen dat je custom roms kan installeren, en dat alles vloeiender loopt, de 2e zorgt voor betere ontvangst, en veeeel betere batterij duur. Alleen de 3e is echt duidelijk merkbaar, dus alleen die zou je ooit misschien willen veranderen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
verkopen? (dan verkoop ik em in originele staat)
garantie?
als het mij toch niet bevalt (en dus toch terug wil)?
En bij sloebers, omdat je er 'gratis' mee kan pingen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
Blackberry is volgens mij alleen populair onder negers en sletjes, want die zien alle artiesten in de videoclips met zo'n ding. En dan is het hip enzo.
Registers?, wtf niets van die prut bij android, gewoon even knopje indrukken tijdens opstarten en dan een zipje selecteren en klaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef delano.888 het volgende:
Nou, het kostte mij 10 minuten, en alle roms hierna hoef je alleen maar alleen de rom te veranderen, dus nog sneller. En komt gewoon met een installer, dus geen registers ed, poepsimpel.
Wow dan moet ik het toch ook is overwegenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef shiftknop het volgende:
Na het aanschaffen van een iPhone heb ik veel vrienden. Het zijn vooral mensen met dikke monturen en pittige kapsels en een Starbucks bonuskaart
Dat kan ook op een Iphone/Android Toestel/Samsung dus daar is het ook niet om te doen blijkbaar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:48 schreef wikwakka2 het volgende:
En bij sloebers, omdat je er 'gratis' mee kan pingen.
Ik zeg toch juist dat je geen registers hoef te gebruiken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Registers?, wtf niets van die prut bij android, gewoon even knopje indrukken tijdens opstarten en dan een zipje selecteren en klaar.
[..]
Wow dan moet ik het toch ook is overwegen.
Kan wel, maar het wordt simpelweg niet gebruikt aangezien het compleet onnodig isquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:50 schreef delano.888 het volgende:
Maar bij winmo KAN je wel gebruik maken van het register, en heel veel awesome tweaks gebruiken, helaas bij android niet.
De BB past natuurlijk ook heerlijk achter de BHquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Alle mokkels lopen met een BB tegenwoordig ja, omdat ze ook via de telefoon nooit hun bek kunnen houden en de hele dag moeten pingen met elkaar.
Ik sms ook vrij veel, maar die wijven zitten echt gewoon de hele tijd te chatten met elkaar...
Ik heb een Google nexus en heb hetzelfde gevoel, qua hardware is het misschien identiek of beter dan de iPhone maar qua afwerking,verzorging, apps en AppStore loopt het gewoon achter.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef HeatWave het volgende:
Sja, HTC heeft lang middelmatige, maar goedkope toestellen gemaakt, en nu maken ze iets betere toestellen, maar met Android om de kosten te dekken.
Ik heb zelf een HTC Hero (met 2.1 en overclock) maar het werkt eigenlijk voor geen meter dat Android, vergeleken met de iPhone. Het is net als alles met Linux etc, gewoon net niet.
De Desire is een mooi toestel, maar het is maar Android, en dat blijft altijd cheap aanvoelen vind ik.
Helemaal met je eens maar de iPhone loopt dan ook al iets langer hequote:Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik heb een Google nexus en heb hetzelfde gevoel, qua hardware is het misschien identiek of beter dan de iPhone maar qua afwerking,verzorging, apps en AppStore loopt het gewoon achter.
Het voordeel is dat je er wel bestanden op kunt sleuren en pleuren,quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik heb een Google nexus en heb hetzelfde gevoel, qua hardware is het misschien identiek of beter dan de iPhone maar qua afwerking,verzorging, apps en AppStore loopt het gewoon achter.
Helaas wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef solyaris het volgende:
Ik heb een grijze Samsung E1150 van 29,95. Hoor ik er nu ook bij?
Hij werkt ook perfect zonder register tweaks hoor, maar ik vind het wel handig dat:quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan wel, maar het wordt simpelweg niet gebruikt aangezien het compleet onnodig is, wat moet een register op een mobiel, dat is windows gedoe om iets nog een beetje werkend te krijgen
.
[..]
De BB past natuurlijk ook heerlijk achter de BH.
Oh noes!quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ow wacht een samsung, nee is kut !
Ik heb er anders nog geen problemen gehadquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ze gaan constant kapot, hoor ik van aardig wat mensen die er één hebben/hadden.
Echt? Das wel een beetje spijtig dan. Ik had hetzelfde mijn mijn Hero, maar dacht dat het aan mijn eigen rom+overclock lag.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef Splutje het volgende:
Wel tevreden met mijn Legend, alleen jammer dat de batterij maar een dag mee gaat met mobiel internet aan en dat ik om de haverklap de melding Helaas! De toepassing is onverwachts gestopt krijg.
Het is zelfs zo dat ik het menu Namen toegangspunten in Instellingen mobiele netwerken niet meer in kan omdat ik direct deze melding krijgquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt? Das wel een beetje spijtig dan. Ik had hetzelfde mijn mijn Hero, maar dacht dat het aan mijn eigen rom+overclock lag.
Android is dus gewoon buggy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |