En dan moet je continu het gezeur aanhoren, "ja Apple laat je betalen voor software updates!! iPod touch users moesten 8 euro betalen!!!!", terwijl je met je Android niet eens zeker bent van een upgrade.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:23 schreef HeatWave het volgende:
2.1 is ook alweer oud. Nog zo'n minpunt, Android is geen android, het is 1.5, 1.6, 2.1, 2.2 en dat verschilt per toestel weer, haaaaaandig.
Ik zou gewoon telefonisch contact opnemen, ohnee...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En dan moet je continu het gezeur aanhoren, "ja Apple laat je betalen voor software updates!! iPod touch users moesten 8 euro betalen!!!!", terwijl je met je Android niet eens zeker bent van een upgrade.
Mja, in Android 1.5 zitten dan ook al basisfuncties als multitasken, iets waar Apple pas in versie 4.0 aan toekomt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef retorbrapi het volgende:
En dan moet je continu het gezeur aanhoren, "ja Apple laat je betalen voor software updates!! iPod touch users moesten 8 euro betalen!!!!", terwijl je met je Android niet eens zeker bent van een upgrade.
Mij gaat het er gewoon om dat je als onwetende consument dus niet gewoon blind een "Android"kan kopen. Sommige apps doen het niet als je een te klein scherm hebt bijv.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja klopt, wel jammer dat je foon vastloopt als je teveel open hebt staan, maar hey! das geen fout, das een functie!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, in Android 1.5 zitten dan ook al basisfuncties als multitasken, iets waar Apple pas in versie 4.0 aan toekomt.
Ik gebruik nooit een task manager en mijn telefoon (Legend) is nog nooit vastgelopen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja klopt, wel jammer dat je foon vastloopt als je teveel open hebt staan, maar hey! das geen fout, das een functie!
Ja, dat vind ik echt het allerslechtste aan Android. Op zich is het allemaal best wel tof, maar het is echt suf dat de fabrikant van je telefoon een update moet regelen, in plaats van dat je gewoon een upgrade kunt uitvoeren zodra er een nieuwe release van Android klaar is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:23 schreef HeatWave het volgende:
2.1 is ook alweer oud. Nog zo'n minpunt, Android is geen android, het is 1.5, 1.6, 2.1, 2.2 en dat verschilt per toestel weer, haaaaaandig.
Liever een telefoon die soms vastloopt, maar waarop je bijvoorbeeld wel een internetstream kunt luisteren en tegelijkertijd kunt Fok!ken, tussendoor iets op kunt zoeken op 9292ov.nl en tegelijkertijd op googlemaps kunt kijken hoe je ergens moet komen dan een telefoon waar je voortdurend moet kiezen wat je nu weer niet kunt, omdat iets anders volgens je telefoon voorrang heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja klopt, wel jammer dat je foon vastloopt als je teveel open hebt staan, maar hey! das geen fout, das een functie!
Alsof bij andere OS-en het anders is. Zelfs bij Windows Mobile wat het meest hierop lijkt. Ben je overgelaten aan de genade van de telefoon maker. Het is ALTIJD zo geweest.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt het allerslechtste aan Android. Op zich is het allemaal best wel tof, maar het is echt suf dat de fabrikant van je telefoon een update moet regelen, in plaats van dat je gewoon een upgrade kunt uitvoeren zodra er een nieuwe release van Android klaar is.
Koop je een telefoon met een abo voor 2 jaar, zit je gewoon de hele contractduur met een verouderd OS omdat de fabrikant van je telefoon geen update uitrolt. Dat is echt waardeloos.
Dat is natuurlijk maar een mager excuus. Het is toch superzuur dat je hoort dat er een nieuwe versie van Android uit is en je dit vervolgens niet kan gebruiken op je Android-telefoon?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:42 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Alsof bij andere OS-en het anders is. Zelfs bij Windows Mobile wat het meest hierop lijkt. Ben je overgelaten aan de genade van de telefoon maker. Het is ALTIJD zo geweest.
En met bijvoorbeeld je iPhone 3G sta je in de kou met iOS4 wat multitasken betreft, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:42 schreef Warrick21 het volgende:
Alsof bij andere OS-en het anders is. Zelfs bij Windows Mobile wat het meest hierop lijkt. Ben je overgelaten aan de genade van de telefoon maker. Het is ALTIJD zo geweest.
En toch hebben ze gelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
*kuch* iPhone heeft al weken multitasking hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Liever een telefoon die soms vastloopt, maar waarop je bijvoorbeeld wel een internetstream kunt luisteren en tegelijkertijd kunt Fok!ken, tussendoor iets op kunt zoeken op 9292ov.nl en tegelijkertijd op googlemaps kunt kijken hoe je ergens moet komen dan een telefoon waar je voortdurend moet kiezen wat je nu weer niet kunt, omdat iets anders volgens je telefoon voorrang heeft.
Maar ja, sommige mensen hebben blijkbaar een appeltje op hun telefoon nodig om indruk te maken op merkgevoelige popjes bij de Starbucks..
Neehoor, rom updates kan je ook zelf regelen, EN costum roms zijn meestal ook vele malen beter dan de officiele.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:42 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ja, nu, eindelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:45 schreef HeatWave het volgende:
*kuch* iPhone heeft al weken multitasking hoor.
Nou, ik niet hoor. Dan maar minder features, maar ik heb echt geen zin in een crashende telefoon.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Liever een telefoon die soms vastloopt
Net zoals het zuur is dat je Windows 7 niet kunt draaien op je 80486 ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk maar een mager excuus. Het is toch superzuur dat je hoort dat er een nieuwe versie van Android uit is en je dit vervolgens niet kan gebruiken op je Android-telefoon?
Ik heb het, ik gebruik het nog steeds nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, nu, eindelijk.
Behalve voor mensen met een oudere iPhone, zoals een 3G.
Nee, dat heeft er niks mee te maken. Bv een Sony Ericsson Xperia X10 kan makkelijk Android 2.1 of 2.2 aan, maar toch is 1.6 de nieuwste versie die ervoor beschikbaar is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Net zoals het zuur is dat je Windows 7 niet kunt draaien op je 80486 ?
En dat terwijl 2.2 echt een enorme verbetering is, vooral qua snelheidquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er niks mee te maken. Bv een Sony Ericsson Xperia X10 kan makkelijk Android 2.1 of 2.2 aan, maar toch is 1.6 de nieuwste versie die ervoor beschikbaar is.
Dat is toch belachelijk?
Mja, ik ben inmiddels ook al gewend aan de (vele) beperkingen van mijn eigen Windowstelefoon.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het, ik gebruik het nog steeds niet.
Je zegt "tegelijkertijd" maar je doet het niet "tegelijkertijd". Er is op elk moment maar 1 activiteit op je scherm. Alleen een internetstream luisteren ja, maar dat kan Safari al sinds 1.0 in de achtergrond.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Liever een telefoon die soms vastloopt, maar waarop je bijvoorbeeld wel een internetstream kunt luisteren en tegelijkertijd kunt Fok!ken, tussendoor iets op kunt zoeken op 9292ov.nl en tegelijkertijd op googlemaps kunt kijken hoe je ergens moet komen dan een telefoon waar je voortdurend moet kiezen wat je nu weer niet kunt, omdat iets anders volgens je telefoon voorrang heeft.
Maar ja, sommige mensen hebben blijkbaar een appeltje op hun telefoon nodig om indruk te maken op merkgevoelige popjes bij de Starbucks..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |