Ok, I'll keep that in mind.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
Nee.Exclusief recht.quote:
Rustig maar aapjequote:
Zo vreet ik hem niet hoor..quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jezus, draaien ze een fucking vette plaat, moet ik aan de telefoon hangen.
HAHquote:
Niet allemaalquote:
Nee Noor niet.quote:
Laatste tijd echt heel weinig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij hebt opvallend vaak een lapo in PUB SC.
Ja, ze hoort je wel denk ik!quote:
Slaat dat op mij of ben je een ander 14 jarig kutkind tegengekomen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:20 schreef xyzyx het volgende:
Waarom zijn 14 jarige zo vervelend![]()
![]()
(sorry aapvis)
Een ander kutkindquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:21 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Slaat dat op mij of ben je een ander 14 jarig kutkind tegengekomen?
je naam staat er godverdomme onderquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:21 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Slaat dat op mij of ben je een ander 14 jarig kutkind tegengekomen?
Ik ben het niet!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef mstr het volgende:
Noortje, je klinkt als een oudklasgenoot van mij
Omdat hij 14 isquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je naam staat er godverdomme onder
Wat moj?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef mich1992 het volgende:
Ze heeft ook een echt Gelderlands accent.
sorryquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je naam staat er godverdomme onder
wat deed ze dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een ander kutkindwel toepasselijk "kutkind" want t was een meisje
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef mich1992 het volgende:
Ze heeft ook een echt Gelderlands accent.
Dankjewel.quote:
Wablief?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:24 schreef Aapvis het volgende:
[..]
over een maand ben ik even oud als jou hoor
Vond het wel cute hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
[..]
Dankjewel.
poe poehquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:24 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jonger dan mijn broertje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:24 schreef Aapvis het volgende:
[..]
10 jaar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
poe poeh
dat valt te zien zeg.
sws; jongens zijn mentaal 4 jaar jonger.
2 jaar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
poe poeh
dat valt te zien zeg.
Nou niet overdrijvenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
poe poeh
dat valt te zien zeg.
da wor ok steeds meer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
poe poeh
dat valt te zien zeg.
Haha yay, maar ik weet dus niet wat een Gelderlands accent inhoudt.quote:
Hahaha jij hebt een vriend van 18 hahaha.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
poe poeh
dat valt te zien zeg.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt een vriend van 18 hahaha.
/wiskundewonder
Nee nee, zo erg was 't ook weer niet. Maar je hoort het gewoonquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha yay, maar ik weet dus niet wat een Gelderlands accent inhoudt.Ik stel me daarbij plat proat'n voor en dat doe ik niet.
Oh, oke.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep. Maar boeiend, alstie lichamelijk maar volwassen is.
Ja ik zat zo met een vriend op een bankje komen 2 vn die meiden langs dus wij fluiten.. ff later achter ons in de bosjes geritsel enzo en gelach dus wij zo roepen wie daar is.. zijn t die meisjes..quote:
Ik hoorde niks hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Nee nee, zo erg was 't ook weer niet. Maar je hoort het gewoon.
Ik kan plat proat'n.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Nee nee, zo erg was 't ook weer niet. Maar je hoort het gewoon.
Je moet ze ook niet lokken met je fluitje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja ik zat zo met een vriend op een bankje komen 2 vn die meiden langs dus wij fluiten.. ff later achter ons in de bosjes geritsel enzo en gelach dus wij zo roepen wie daar is.. zijn t die meisjes..
Roept 1 zo is die auto vn jullie? Die ander zo wat denk jij dan die deur staat toch open. Werden we gewoon helemaal uit gehoord.. en mn vriend was zo snugger de naam te noemen van t meisje dat ik leuk vond en toen moesten en zouden ze er achter komen hoe en wat want schijnbaar kende ze haar
En toen gingen ze weg kwamen ze ff later aan gelopen kijken ze mij zo aan: DIE AUTO IS ECHT NIET VAN JOU en bla bla geloofde ze niet dat ik 20 was.
Kutkoters![]()
lievquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja ik zat zo met een vriend op een bankje komen 2 vn die meiden langs dus wij fluiten.. ff later achter ons in de bosjes geritsel enzo en gelach dus wij zo roepen wie daar is.. zijn t die meisjes..
Roept 1 zo is die auto vn jullie? Die ander zo wat denk jij dan die deur staat toch open. Werden we gewoon helemaal uit gehoord.. en mn vriend was zo snugger de naam te noemen van t meisje dat ik leuk vond en toen moesten en zouden ze er achter komen hoe en wat want schijnbaar kende ze haar
En toen gingen ze weg kwamen ze ff later aan gelopen kijken ze mij zo aan: DIE AUTO IS ECHT NIET VAN JOU en bla bla geloofde ze niet dat ik 20 was.
Kutkoters![]()
ik zei 3 dingenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
klopt.
daarom heb ik je ook geblokt op msn
Boerin Bertha vindt van welquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik kan plat proat'n.
Is dat opwindend?
Geen ruzie maken jongensquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:30 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ik zei 3 dingen
en btw dan weet ik nu dat je EGT kan zien of iemand je heeft geblokt
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kutkoters![]()
quote:
Wacht jij maarquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef Aapvis het volgende:
[..]
je naam is trouwens zonder hoofdletter
ahja.. Mijn opleiding s er niet in Groningen dus tja..quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga in Groningen studeren
We verveelde onsquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet lokken met je fluitje.
Mag ik toch hopen van niet.. ze is 14 ik ben 20quote:
Never gets old.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef Aapvis het volgende:
[..]
je naam is trouwens zonder hoofdletter
wat ben jij grappigquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef Aapvis het volgende:
voor de mensen die het niet gedaan hebben, je moet ff mijn nieuwe pic in me fobo R&R'en
sjtuur nu uw ongebruikte goud naar ons toe!quote:
Mijn opleiding is er niet in Leeuwardenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ahja.. Mijn opleiding s er niet in Groningen dus tja..
en Amsterdam ofzo is kut.. + op kamers gaan trekt mijn portemonnee niet...
Rudy is gewoon een schatje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik hoorde niks hoor
het was btw wel erg cute
Arme personen die jou tegen komenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:36 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Als ik je tegenkom ga ik keihard je naam roepen
Ja idd.. is eigenlijk zwaar irritant als mensen de heletijd je naam gaan roepenquote:
Waarom met de tante van je vriendin?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh shit ik heb morgen ook afgesproken met de tante van een vriendin van me om 11 uur.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja idd.. is eigenlijk zwaar irritant als mensen de heletijd je naam gaan roepen
Die maakt hele mooie foto's en past op hun huis (ze zijn op vakantie). En die vrouw woont in Engeland en heeft een camera van heel veel centjes en nahhh ze maakt gewoon superfoto's en is supertof. En ik zou nog een keer langskomen, dus vandaar.quote:
lievv hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die maakt hele mooie foto's en past op hun huis (ze zijn op vakantie). En die vrouw woont in Engeland en heeft een camera van heel veel centjes en nahhh ze maakt gewoon superfoto's en is supertof. En ik zou nog een keer langskomen, dus vandaar.
Keihard die kleine m schreeuwen, dat zal dr leren!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef Aapvis het volgende:
[..]
![]()
Daar moet mich dan maar mee leren leven want als ik haar tegenkom in de stad ga ik keihard roepen
Egt wel!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Keihard die kleine m schreeuwen, dat zal dr leren!
Moet je wel naar de goeie roepenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef Aapvis het volgende:
[..]
![]()
Daar moet mich dan maar mee leren leven want als ik haar tegenkom in de stad ga ik keihard roepen
Die reclames duren ook altijd veel te langquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
hallowww ik ben Awrjan, fan Cawrglass.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Moet je wel naar de goeie roepenstraks wordt je raar aangekeken
Ik kijk nooit reclame.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die reclames duren ook altijd veel te lang
Hè?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Moet je wel naar de goeie roepenstraks wordt je raar aangekeken
Is goed toch..? je wordt?quote:
Ik heb echt geen idee.. studeer geen Nederlandsquote:
Ik ook niet, dat leerde ik in groep 6.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.. studeer geen Nederlands
Loop jij? en niet Loopt jij?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.. studeer geen Nederlands
Spuit jij graffiti?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef Aapvis het volgende:
Jonges ik ga graffiti spuiten.. hou je taai!![]()
Ik ga jullie missen
Boefjequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef Aapvis het volgende:
Ik ga jullie missen
Welterusten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat luna zegt en nu schlafen, kusje!
Oja.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Loop jij? en niet Loopt jij?
dus
Word jij? en niet Wordt jij?
Kijk maar uit, boehoe!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef Aapvis het volgende:
Ik ga jullie missen
Socios gaat je vermoorden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:53 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Das toch vet als je een trein ziet rijden met xTwiZzle erop dan ben ik dat geweest
Zonder cap. Pff.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef Aapvis het volgende:
Ik ga jullie missen
Is dat nu?quote:
Ik spuit meestal gewoon me 'naam' op alles wat los en vast staat,quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:55 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik spuit meestal gewoon me MIJN 'naam' op alles wat los en vast staat,
maar ik heb nog ergens een paar pics van de serieuzere dingen
Laat zienquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:55 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik spuit meestal gewoon me 'naam' op alles wat los en vast staat,
maar ik heb nog ergens een paar pics van de serieuzere dingen
Wat is dat?quote:
Okay doe ik morgen wel als ik ze kan vinden, moet nu egt gaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Laat zien
Mijn vriend tekent namelijk graffiti.
Streaming films?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is dat?Nouja.. hoe werkt t..
Ik kijk altijd streaming films
Echt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:57 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Okay doe ik morgen wel als ik ze kan vinden, moet nu egt gaan
Daar hou ik je aan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:57 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Okay doe ik morgen wel als ik ze kan vinden, moet nu egt gaan
Ik bedoelde Moordendebij911 natuurlijk.quote:
Oh.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik bedoelde Moordendebij911 natuurlijk.
Watch-movie-links.net ofzo.. site veranderd hele tijd van adres, moet ff weer navragen bij vriend.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Streaming films?
Nieuwsgroepen == downloaden
Waarom?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:03 schreef tubacloud het volgende:
Tvp, om maar te rebelleren tegen de fok-crew
Ik verwacht morgen een nieuwe note, help me er even aan herinneren
Want lapo'squote:
Betaaldienst als je deftig wil downloaden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Watch-movie-links.net ofzo.. site veranderd hele tijd van adres, moet ff weer navragen bij vriend.
Ja snapte ikmaar heb je programma voor nodig zoals bij torrents?
Naja ik google wel ff
Stoer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:03 schreef tubacloud het volgende:
Tvp, om maar te rebelleren tegen de fok-crew
Ik verwacht morgen een nieuwe note, help me er even aan herinneren
Ja hè, vond ik ook alquote:
Ja. Dat heb je nodig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Watch-movie-links.net ofzo.. site veranderd hele tijd van adres, moet ff weer navragen bij vriend.
Ja snapte ikmaar heb je programma voor nodig zoals bij torrents?
Naja ik google wel ff
Nee.quote:
Nou enquote:
Care.quote:
Wa jongequote:
Ach meid, wat is er?quote:
Nee.quote:
Uh.. Wij hebben 16 mb/s ofzo.. met torrents gaat hij meestal wel richting de 1,5 mB/s met downloaden.. Niet heel snel maar kan er mee door dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Betaaldienst als je deftig wil downloaden.
Heb je een leuke inet verbinding --> DC++, veeel beterz
Waar zie je dat?quote:
Bananenquote:
Wat zijn notes eigenlijk?quote:
Abonnementen -> notes opvragenquote:
HNAHSDASDASDA te laat.quote:
En toch een 1337 posts op een dag en veel gebagger.quote:
GrRrrRRrRRrrRrrrrrRaAAAAAAAASSUUUUUYYWWJDIDHSODHFJDOSDURquote:
Ja fuck, nu heb ik zelf mijn layout verneuktquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef tubacloud het volgende:
[..]
GrRrrRRrRRrrRrrrrrRaAAAAAAAASSUUUUUYYWWJDIDHSODHFJDOSDUR
Als hij zo groot is niet meer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef VASND het volgende:
Ik gebruik deze PI te veel, maar hij is zo tof. [ afbeelding ]
Ik dezequote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef VASND het volgende:
Ik gebruik deze PI te veel, maar hij is zo tof. [ afbeelding ]
Godverkutquote:
Wat?quote:
Mijn layoutquote:
Gebruik die nieuwe dan.quote:
Dat gaat niet op mijn iPodquote:
Wutquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:29 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Tubacloud met een glaasje shandy.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:30 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wut
Hoe kom je aan die foto van mij?
Lulzquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een foto van gemaakt.
Idd, dat is wel jammer.quote:
Inge de bruijn is wel een vadsig wijfquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik verwacht een comeback van Inge de Bruijn![]()
Ze ontkent niks
Truste.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:53 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Inge de bruijn is wel een vadsig wijf
Maar nu slapen
Vadsig? Wat moet ik nou weer onder vadsig verstaan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:53 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Inge de bruijn is wel een vadsig wijf
Maar nu slapen
Vadsig -> vet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vadsig? Wat moet ik nou weer onder vadsig verstaan?
Weet ik.quote:
Vandaar mijn vraag ook. Ik weet wel wat vadsig is, maar niet als het over Inge de Bruijn gaat.quote:
Ah, zo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag ook. Ik weet wel wat vadsig is, maar niet als het over Inge de Bruijn gaat.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:21 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ik heb er al eentje gevonden in me fotozooi, moet er 2 hebben als het goei is
Post m gewoon hier?quote:
Hier regende t net ook behoorlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef Aapvis het volgende:
Gisteren regent het liters water en nu is het stralend weer
Wonen wel mooie meiden.quote:
Alle meiden van 14 jaar zijn vervelend want die willen alleen mooiboys van 16quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wonen wel mooie meiden.
En ook vervelende
Of van 20.. kreeg een krabbel van dat kind.. heb meteen verwijderd moet die shit nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Alle meiden van 14 jaar zijn vervelend want die willen alleen mooiboys van 16
Wat krabbelde ze dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Of van 20.. kreeg een krabbel van dat kind.. heb meteen verwijderd moet die shit niet![]()
Of ik die jongen was die met "die mooie auto" bij de begraafplaats stond en hele bende kusjes er achterquote:
Een breezer zeker?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Of ik die jongen was die met "die mooie auto" bij de begraafplaats stond en hele bende kusjes er achter
Enige. Alhoewel, enigste kan ik ook nog wel gelovenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:34 schreef Aapvis het volgende:
is met 3 mensen gemaakt dus ik was niet de enigste
Nee viel wel mee.. ze zag er niet zo uit ieder geval..quote:
Zonder zwaartekracht zou jij nu door de kamer zweven, die uiteraard door de lucht zweeftquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Zonder zwaartekracht zou jij nu door de kamer zweven, die uiteraard door de lucht zweeft
Ja maar nu valt alle hagelslag op mijn bord ipv op mijn brood te blijven zittenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Zonder zwaartekracht zou jij nu door de kamer zweven, die uiteraard door de lucht zweeft
die had niet door de lucht hoeven zweven hoor had ook gewoon aan de grond vast kunnen zitten zoals nu en dan blijft het gewoon zittenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Boter gebruiken danquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nu valt alle hagelslag op mijn bord ipv op mijn brood te blijven zitten
Misschien moet je eens daten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee viel wel mee.. ze zag er niet zo uit ieder geval..
Agja aan de andere kant.. ze weet een mooie auto te waarderen dus ik mag haar eigenlijk wel
Ja, alleen dat lijkt me leukerquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:34 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
die had niet door de lucht hoeven zweven hoor had ook gewoon aan de grond vast kunnen zitten zoals nu en dan blijft het gewoon zitten
Meer boter gebruiken danquote:
Ik ga straks lekker surfen gewoon in de Noord zeequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:43 schreef tubacloud het volgende:
Ik heb zin om te bodyboarden
Jammer dat de Atlantische oceaan niet aan Brabant grenst
Ja, maar daar heb je geen golven van 2 meterquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker surfen gewoon in de Noord zee
alleen met een stormquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je geen golven van 2 meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |