Ok, I'll keep that in mind.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
Nee.Exclusief recht.quote:
Rustig maar aapjequote:
Zo vreet ik hem niet hoor..quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jezus, draaien ze een fucking vette plaat, moet ik aan de telefoon hangen.
HAHquote:
Niet allemaalquote:
Nee Noor niet.quote:
Laatste tijd echt heel weinig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij hebt opvallend vaak een lapo in PUB SC.
Ja, ze hoort je wel denk ik!quote:
Slaat dat op mij of ben je een ander 14 jarig kutkind tegengekomen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:20 schreef xyzyx het volgende:
Waarom zijn 14 jarige zo vervelend![]()
![]()
(sorry aapvis)
Een ander kutkindquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:21 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Slaat dat op mij of ben je een ander 14 jarig kutkind tegengekomen?
je naam staat er godverdomme onderquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:21 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Slaat dat op mij of ben je een ander 14 jarig kutkind tegengekomen?
Ik ben het niet!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef mstr het volgende:
Noortje, je klinkt als een oudklasgenoot van mij
Omdat hij 14 isquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je naam staat er godverdomme onder
Wat moj?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef mich1992 het volgende:
Ze heeft ook een echt Gelderlands accent.
sorryquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je naam staat er godverdomme onder
wat deed ze dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een ander kutkindwel toepasselijk "kutkind" want t was een meisje
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef mich1992 het volgende:
Ze heeft ook een echt Gelderlands accent.
Dankjewel.quote:
Wablief?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:24 schreef Aapvis het volgende:
[..]
over een maand ben ik even oud als jou hoor
Vond het wel cute hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
[..]
Dankjewel.
poe poehquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:24 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jonger dan mijn broertje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:24 schreef Aapvis het volgende:
[..]
10 jaar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
poe poeh
dat valt te zien zeg.
sws; jongens zijn mentaal 4 jaar jonger.
2 jaar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
poe poeh
dat valt te zien zeg.
Nou niet overdrijvenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
poe poeh
dat valt te zien zeg.
da wor ok steeds meer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
poe poeh
dat valt te zien zeg.
Haha yay, maar ik weet dus niet wat een Gelderlands accent inhoudt.quote:
Hahaha jij hebt een vriend van 18 hahaha.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
poe poeh
dat valt te zien zeg.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt een vriend van 18 hahaha.
/wiskundewonder
Nee nee, zo erg was 't ook weer niet. Maar je hoort het gewoonquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha yay, maar ik weet dus niet wat een Gelderlands accent inhoudt.Ik stel me daarbij plat proat'n voor en dat doe ik niet.
Oh, oke.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep. Maar boeiend, alstie lichamelijk maar volwassen is.
Ja ik zat zo met een vriend op een bankje komen 2 vn die meiden langs dus wij fluiten.. ff later achter ons in de bosjes geritsel enzo en gelach dus wij zo roepen wie daar is.. zijn t die meisjes..quote:
Ik hoorde niks hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Nee nee, zo erg was 't ook weer niet. Maar je hoort het gewoon.
Ik kan plat proat'n.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Nee nee, zo erg was 't ook weer niet. Maar je hoort het gewoon.
Je moet ze ook niet lokken met je fluitje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja ik zat zo met een vriend op een bankje komen 2 vn die meiden langs dus wij fluiten.. ff later achter ons in de bosjes geritsel enzo en gelach dus wij zo roepen wie daar is.. zijn t die meisjes..
Roept 1 zo is die auto vn jullie? Die ander zo wat denk jij dan die deur staat toch open. Werden we gewoon helemaal uit gehoord.. en mn vriend was zo snugger de naam te noemen van t meisje dat ik leuk vond en toen moesten en zouden ze er achter komen hoe en wat want schijnbaar kende ze haar
En toen gingen ze weg kwamen ze ff later aan gelopen kijken ze mij zo aan: DIE AUTO IS ECHT NIET VAN JOU en bla bla geloofde ze niet dat ik 20 was.
Kutkoters![]()
lievquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja ik zat zo met een vriend op een bankje komen 2 vn die meiden langs dus wij fluiten.. ff later achter ons in de bosjes geritsel enzo en gelach dus wij zo roepen wie daar is.. zijn t die meisjes..
Roept 1 zo is die auto vn jullie? Die ander zo wat denk jij dan die deur staat toch open. Werden we gewoon helemaal uit gehoord.. en mn vriend was zo snugger de naam te noemen van t meisje dat ik leuk vond en toen moesten en zouden ze er achter komen hoe en wat want schijnbaar kende ze haar
En toen gingen ze weg kwamen ze ff later aan gelopen kijken ze mij zo aan: DIE AUTO IS ECHT NIET VAN JOU en bla bla geloofde ze niet dat ik 20 was.
Kutkoters![]()
ik zei 3 dingenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
klopt.
daarom heb ik je ook geblokt op msn
Boerin Bertha vindt van welquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik kan plat proat'n.
Is dat opwindend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |