Naar eigen zeggen sturen ze alle bestellingen die ze voor 9u 's ochtends binnen hebben dezelfde dag nog naar naar TNT/GLS. De uiteindelijke levertijd is dan vervolgens afhankelijk van TNT/GLS (meestal nog 1 of 2 dagen).quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:41 schreef Warmemelk het volgende:
Hee!
Ik ben nieuw hier, maar heb al lekker rondgesnuffeld in dit topic, en ik ga donderdag ook beginnen!![]()
Ik heb net besteld bij deleukstetaarten.nl, maar nou was mijn vraag:
Weten jullie wanneer alles geleverd wordt? Binnen 1 dag of niet? Er zat verder niks bij wat later binnenkwam ofzo..![]()
Thanks.
Oke dankje!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:13 schreef Sts het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen sturen ze alle bestellingen die ze voor 9u 's ochtends binnen hebben dezelfde dag nog naar naar TNT/GLS. De uiteindelijke levertijd is dan vervolgens afhankelijk van TNT/GLS (meestal nog 1 of 2 dagen).
niet vergeten de resultaten te posten!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:21 schreef Warmemelk het volgende:
[..]
Oke dankje!!Hopen dat het er donderdag is dan
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet vergeten de resultaten te posten!!
Taartje; Welke maten taartvorm heb je gebruikt voor deze? Mijn stapels doe ik altijd met 20, 25 en 30 en dan houd ik zo weinig ruimte over aan de zijkant. Die van jou hebben genoeg ruimte over! En zijn je bakvormen 7 cm of heb je hoger?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:59 schreef Taartje het volgende:
Leuk zijn ze Webkim! Die minicupcakes zijn altijd van die perfecte éénhapssnacks!
Mijn beste vriend vertrekt volgende week voor 5 maanden naar New Orleans om te studeren, vanavond geeft hij een afscheidsfeestje. Heb een taart gemaakt om hem eraan te herinneren wat hij allemaal moet missen![]()
[ afbeelding ]
Je moet de foto eerst ergens uploaden, daarna kun je hem hier plaatsenquote:Op donderdag 2 september 2010 17:28 schreef Warmemelk het volgende:
Help!
Iemand die me wil helpen hoe ik een foto hier moet plaatsen![]()
Ben niet al te technisch
Ik gebruikte daarvoor 10, 15 en 20 cm. Zelfde afstanden dus, weet niet waar het dan aan ligtquote:Op woensdag 1 september 2010 20:39 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Taartje; Welke maten taartvorm heb je gebruikt voor deze? Mijn stapels doe ik altijd met 20, 25 en 30 en dan houd ik zo weinig ruimte over aan de zijkant. Die van jou hebben genoeg ruimte over! En zijn je bakvormen 7 cm of heb je hoger?
Ik klikte en moest toen om mezelf lachen...quote:Op donderdag 2 september 2010 17:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Je moet de foto eerst ergens uploaden, daarna kun je hem hier plaatsen
[img ] bestandsnaam van je ergens upgeloade foto [/img ]
maar dan zonder spaties natuurlijk
bijvoorbeeld:
[img ] www.tinypic.detaartvanMuck.jpg [/ img]
Mag je zeker trots op zijn voor je eerste keer!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:48 schreef Warmemelk het volgende:
Wat een gedoe zeg![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is ie wel een klein beetje groot, of lijkt dat maar zo?
Edit: oh, het valt mee
Even de uitleg:
Mijn eerste taart dus
Sjongejonge wat een werk! Ben alleen al een uur bezig geweest met die roosjes maken
Oja, let even op hoe kunstig ik die blaadjes over de scheurtjes heb geplakt![]()
Vulling: kersenvlaaivulling/chocovlokken en chocoladebotercrème![]()
Ben er voor de eerste keer best trots op![]()
Haha Saruna, nog een slachtoffer hier van die linkquote:Op donderdag 2 september 2010 20:02 schreef Saruna het volgende:
[..]
Ik klikte en moest toen om mezelf lachen...![]()
[..]
Mag je zeker trots op zijn voor je eerste keer!Enne, was ie lekker?
Misschien kun je een keer een workshop gaan doen? Kost éénmalig wel wat, maar mocht je het dan niets vinden dan ben je een ervaring rijker en heb je een mooie taart, maar niet allerlei spullen ingekocht die je niet meer gaat gebruiken.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:14 schreef lieflijntje het volgende:
Wow! Ik lees al een tijdje mee en zie de meest geweldige taarten voorbij komen!
Al tijden denk ik erover om de stoute schoenen aan te trekken. Maar ik heb al zoveel hobby's waar ik aan begonnen ben en nooit heb afgemaakt, dat ik nog eventje blijf meekijken denk ik. Je bent er niet met 3 euro aan marsepein immers als je een mooie taart wilt maken.
Ik ken het! Ik mag van mezelf pas beginnen met taarten bakken als ik mijn scriptie heb afgemaakt. Vervolgens zit ik de hele dag hier rond te neuzen zodat ik niet toekom aan het schrijven van die scriptiequote:Op donderdag 2 september 2010 21:14 schreef lieflijntje het volgende:
Wow! Ik lees al een tijdje mee en zie de meest geweldige taarten voorbij komen!
Al tijden denk ik erover om de stoute schoenen aan te trekken. Maar ik heb al zoveel hobby's waar ik aan begonnen ben en nooit heb afgemaakt, dat ik nog eventje blijf meekijken denk ik. Je bent er niet met 3 euro aan marsepein immers als je een mooie taart wilt maken.
Dat is een goeie tip!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef Taartje het volgende:
[..]
Misschien kun je een keer een workshop gaan doen? Kost éénmalig wel wat, maar mocht je het dan niets vinden dan ben je een ervaring rijker en heb je een mooie taart, maar niet allerlei spullen ingekocht die je niet meer gaat gebruiken.
Thnx! Binnenkort ga ik lekker freubelen! Misschien kom ik hier dan weer even om advies vragen haha...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
Marsepein of fondant, dat kun je er zelf ook voor gebruiken.. Ik denk dat het allebei prima is, net wat je lekkerder vindt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |