BBC 1 of 2 . Dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:06 schreef Taartje het volgende:
Op welke zender is het te zien, The_Hives?
Gewoon bestellen! Dat duurt vast geen 4 maanden. En over een paar weken denk je 'Als ik meteen had besteld had ik 'm nu al (bijna) in huis gehad!'quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:20 schreef Taartje het volgende:
Ik heb vandaag Whoopie Pies gemaakt (n.a.v. het recept op deze site: http://www.mycakes.nl/). Niet normaal hoe lekker die dingen zijn!Nu wil ik het boek waar ze uit komen bestellen, maar Bol.com kan niet leveren. Ga ik nog even lekker twijfelen of ik hem via Amazon ga bestellen (gezien het bijschrift 'Usually ships within 1 to 4 months.)
Ok, gisteren eentje besteld!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Er zijn goedkopere alternatieven, maar het is zijn geld echt waard.
Ik heb even verder gekeken dan m'n neus lang isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Gewoon bestellen! Dat duurt vast geen 4 maanden. En over een paar weken denk je 'Als ik meteen had besteld had ik 'm nu al (bijna) in huis gehad!'
Bij de hema hebben ze er één voor een tientje, die mixt ook erg goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohhhh 25 euro maarik ga kijken, thanks!
Inclusief kom?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij de hema hebben ze er één voor een tientje, die mixt ook erg goed
Ohhh, dat heb ik even gemistquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inclusief kom?Ik wil zo eentje die je zelf niet vast hoeft te houden he. De 10 euro standaard mixer heb ik al
Mooi gedaan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:03 schreef Trusten het volgende:
Mooie dingen komen er weer voorbij! Heb zelf al in geen maanden een taart meer gemaakt maar ik heb sinds twee maanden een nieuwe vriend die dit weekend jarig is en het er al twee maanden over heeft....dus ik moest wel
[ afbeelding ]
Helaas alleen een telefoonfoto. Hij is overigens fotograaf![]()
Ik ben dol op al dat soort programma's. In een eerdere uitzending hebben ze al eens gedecoreerde taarten maken zoals jullie hier postenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:45 schreef The_Hives het volgende:
gisteravond The Great British bake-off gezien. Daar gaat het niet om avond/lunch eten maar meer om koekjes, merenques (als ik het goed schrijf), cake en dat soort dingen. Misschien leuk voor sommigen hier om te volgen. Volgende week weer geloof ik.
Gister werden ondermeer scones, koekjes en petit fours gemaakt. Maar als ik eerlijk ben zien mijn scones er een stuk beter uit
2x dezelfe foto??quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:55 schreef het-is-mij het volgende:
@ Trusten, mooi zeg.
Had je geen zin meer om te bakken?
En nu weer helemaal zin om het op te pakken?
@ Taartje, wat een mooie strakke taarten maak je toch altijd
@ Spuuglokje, goed gelukt joh.
Ook mooi strak en eenvoud, ik hou ervan!
Nou de verstelbare taartvorm heeft zijn vruchten afgeworpen, mooie hoge, strakke biscuits.
Vond de botercreme niet lekker, beetje citroenaroma erdoorheen, heerlijk!
Het kleine taartje (die was vrij laag) bekleden ging goed, de 2e, 7,5 cm hoog wat lastiger, ik had er 2 vouwen in zitten onderin en die kreeg ik op de een of andere manier niet weg en hij ging aan de rand iets scheuren, miss. te dun uitgerold?
Bij het eerste taartje gewoon blauw gebruikt (uit starterspakket) vor de 2e te weinig dus deze gemengd met witte marsepein, op de foto zie je het niet heel goed maar deze was een soort van gemarmerd, zag er leuk uit en de smaak was heerlijk.
Lekker luchtige biscuit.
Ik snap wel dat het wel errug handig is om zo'n mixer met kom te hebben want mijn mixer werd op een geg.moment wel erg warm haha.
(klikbare foto's)
Taartje 1
[ link | afbeelding ]
Taartje 2
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |