abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:00:54 #201
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84641771
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:59 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

TS kreeg zijn leasebakje met stevig stuur bij een pak cornflakes denk ik.
Nee, niet de feiten gaan verdraaien, jij bent die suffe kantoorpikkie met leasebak die op jaarbasis nog geen 12.000 KM rijdt en denkt wel even te weten hoe de praktijk werkt. :)
Scheer je weg!
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:02:15 #202
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84641837
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

Constantere stond er dan ook. Als het verschil tussen de snelste en langzaamste verkeersgebruikers gemiddeld 10 of 20 km/u is dan is het anticiperen eenvoudiger dan wanneer het verschil 40 of 50 km/u of zelfs nog meer is. Zeker op drukkere wegen voorkomt dat veel onnodig remmen en optrekken en bevordert het daarmee de doorstroming. Maar ik snap dat dit te complex is.
Neuh heeft niets met complex te maken. Ik weet dat je doelt op o.a. vrachtwagens. Maar die moeten ze ook van de weg afhalen, of de snelheid omhoog van 80 naar 100. :)
Scheer je weg!
pi_84641878
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef DennisMoore het volgende:
En dat wil jij afschaffen? Okay! Dan gaan we weer terug naar de lange procedures met democratisch bepaalde wettelijke inspraak :).
Of je wil af van de eindeloze inspraakmogelijkheden, discussieplatforms, bewonerscommissies die hun zegje mogen doen. Dan pas je de wet aan. Of niet. Dan pas je de wet niet aan. Nee, de Nederlandse oplossing is: dan passen we de criteria van een voorstel maar aan (al is daar geen enkele rationele basis voor), dan hoeven we dat traject niet te volgen. Dat is geen oplossing, maar een zichzelf instandhoudend bureaucratisch apparaat.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_84641894
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:00 schreef Daffodil31LE het volgende:

Neen, alleen het stuk wat betrekking heeft op die bepalingen wanneer een strook open "mag". Er ligt een strook asfalt die op rustige tijden niet mag worden gebruikt en dat is waanzin ten top.
Als de strook altijd open zou mogen, dan is het gewoon een verkapte wegverbreding. En bij een echte wegverbreding hebben we democratisch besloten dat alle belanghebbenden mogen inspreken en bezwaar mogen maken. Dan moet je dus de volledige procedures in.

Spoedwet is nu juist een soort tussenoplossing om snel effe iets te kunnen doen. Maar dan moet je 'm niet misbruiken om wegen echt te verbreden. Zo werkt dat niet in de *kuch* 'democratische rechtstaat'.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:04:17 #205
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84641940
:O
Scheer je weg!
pi_84641941
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Neuh heeft niets met complex te maken. Ik weet dat je doelt op o.a. vrachtwagens. Maar die moeten ze ook van de weg afhalen, of de snelheid omhoog van 80 naar 100. :)
Aha dus alle vrachtwagens van de weg om zo alle tokkies die hard willen rijden de ruimte te geven :D.

Je wordt steeds grappiger.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:04:56 #207
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84641967
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aha dus alle vrachtwagens van de weg om zo alle tokkies die hard willen rijden de ruimte te geven :D.

Je wordt steeds grappiger.
Tokkies, werklui, je noemt het maar wat jij wil. :)
Scheer je weg!
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:05:07 #208
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84641975
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hoe voelt het nu, om genegeerd te worden :)?
Deze nichtelijke sneer geeft al aan dat je het daar erg moeilijk mee hebt! :D
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_84641987
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef nostra het volgende:

Of je wil af van de eindeloze inspraakmogelijkheden, discussieplatforms, bewonerscommissies die hun zegje mogen doen. Dan pas je de wet aan. Of niet. Dan pas je de wet niet aan. Nee, de Nederlandse oplossing is: dan passen we de criteria van een voorstel maar aan (al is daar geen enkele rationele basis voor), dan hoeven we dat traject niet te volgen. Dat is geen oplossing, maar een zichzelf instandhoudend bureaucratisch apparaat.
Wet aanpassen? Prima. Spoedwet invoeren? Prima.
Als het maar democratisch besloten wordt... En de spoedwet is geen ministerieel besluit he? Daar is gewoon netjes over gestemd enzo.
pi_84642132
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:04 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Tokkies, werklui, je noemt het maar wat jij wil. :)
Aha en de vrachtwagenchauffeurs werken dus niet?
pi_84642150
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:00 schreef Gillette_M5 het volgende:

Nee, niet de feiten gaan verdraaien, jij bent die suffe kantoorpikkie met leasebak die op jaarbasis nog geen 12.000 KM rijdt en denkt wel even te weten hoe de praktijk werkt. :)
Ik leg uit wat de feiten zijn, dát bedoel je. Dat jij de feiten kut vindt en uit frustratie op je autostuurtje gaat rammen, tja... da's jouw probleem :Y.

M'goed, jij bent zo dom dat je een Tracébesluit 'overheidspropaganda' gaat noemen! Toen moest ik wel even heel hard lachen :D, _O-.
pi_84642195
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef Gillette_M5 het volgende:

...vrachtwagens. Maar die moeten ze ook van de weg afhalen
O.M.G.

:').

Schopje naar ONZ graag.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:13:32 #213
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84642351
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aha en de vrachtwagenchauffeurs werken dus niet?
Een van de grootste ergernissen en veroorzakers van veel files op de wegen. Als het mis gaat, gaat het goed mis en staat het uren, zoniet een halve dag vast. :)
Scheer je weg!
pi_84642399
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Een van de grootste ergernissen en veroorzakers van veel files op de wegen. Als het mis gaat, gaat het goed mis en staat het uren, zoniet een halve dag vast. :)
Het grootste deel van de files veroorzaken de vrachtwagens vanwege hun niet te onderschatten bijdrage aan onze economie :).
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:15:34 #215
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84642452
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik leg uit wat de feiten zijn, dát bedoel je. Dat jij de feiten kut vindt en uit frustratie op je autostuurtje gaat rammen, tja... da's jouw probleem :Y.
Jouw visie inderdaad, en jouw bureaucratisch gelul in de ruimte. :)

quote:
M'goed, jij bent zo dom dat je een Tracébesluit 'overheidspropaganda' gaat noemen! Toen moest ik wel even heel hard lachen :D, _O-.
Dat mag je doen. We hebben het nog altijd over snelwegen, en de maximum snelheid. Dat jij allerlei offtopic geleuter er tegenaan gooit en dan stuit op weerstand en verzet moet je niet op mij afschuiven. ;)
Scheer je weg!
pi_84642489
Wat een irritante troll die DennisMoore :r

Flikker toch op man, ga lekker met de trein of zo.
Laat mensen die zelf na kunnen denken lekker rijden en zelf bedenken wat een veilige snelheid is.
*verwijderd door Admin*
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:16:41 #217
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84642504
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het grootste deel van de files veroorzaken de vrachtwagens vanwege hun niet te onderschatten bijdrage aan onze economie :).
Ja, dat verhaal kennen we. :)
Scheer je weg!
pi_84642521
Tja, TS leeft blijkbaar in een andere werkelijkheid. Een fantasiewereld waarin het mogelijk zou zijn om vrachtwagens van snelwegen te verbannen.

Hoe serieus moet je dit KLB-waardige topic dan nog nemen :').
pi_84642528
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef JanJanJan het volgende:
Wat een irritante troll die DennisMoore :r

Flikker toch op man, ga lekker met de trein of zo.
Laat mensen die zelf na kunnen denken lekker rijden en zelf bedenken wat een veilige snelheid is.
Tja bij mensen die zo denken blijkt de natuurlijke selectie nog heel aardig te werken :)
pi_84642541
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, TS leeft blijkbaar in een andere werkelijkheid. Een fantasiewereld waarin het mogelijk zou zijn om vrachtwagens van snelwegen te verbannen.

Ach ja :)
pi_84642576
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef JanJanJan het volgende:

Ach, zolang figuren als TS de snelwegen nog onveilig kunnen maken, lijkt me dat géén goed idee :D.

En als je het een béétje gelezen had hier (ben je van 't niveau van TS?), dan zie je dat veiligheid geen reden is geweest om naar 100 km/h te gaan.
pi_84642584
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef nostra het volgende:

[..]

Als iets wettelijk bepaald is, dan is het bij jou einde argument. Terug naar de tijd dat homo's nog niet mochten trouwen, toen dacht je daar wellicht anders over.
:D ^O^
*verwijderd door Admin*
pi_84642588
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:58 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

:') zijn jouw rijkwaliteiten zó betreurenswaardig dat een hogere snelheid gelijk staat aan een grotere kans op doden? Pak dan alsjeblieft voortaan alleen nog maar de fiets.
Dat ligt natuurlijk voor een deel aan de weg en het overige verkeer. Aangezien in Nederland zelfs de meest beroerde stukken snelweg geschikt zijn om minstens de daar geldende max + 50 te rijden, lijkt het me echter een goed idee om ook in Nld de snelheden weer gewoon omhoog te gooien, en op zijn minst afscheid te nemen van stukken snelweg waar je maar 80 of 100 mag rijden.
pi_84642700
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef FkTwkGs2014 het volgende:

Dat ligt natuurlijk voor een deel aan de weg en het overige verkeer. Aangezien in Nederland zelfs de meest beroerde stukken snelweg geschikt zijn om minstens de daar geldende max + 50 te rijden, lijkt het me echter een goed idee om ook in Nld de snelheden weer gewoon omhoog te gooien, en op zijn minst afscheid te nemen van stukken snelweg waar je maar 80 of 100 mag rijden.
Veiligheid is slechts één van de factoren waarmee rekening wordt gehouden bij 't bepalen van een max.snelheid.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:21:21 #225
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84642735
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:17 schreef DennisMoore het volgende:

Nee, het is nog altijd jouw visie en jouw werkelijkheid. :)

Ik hou er een andere mening op na, en deel zeker niet de jouwe. Dat mag duidelijk zijn. Vrachtwagens algeheel verbannen is natuurlijk geen optie, maar het flink minderen wel. Is al vaker een discussie over geweest. Maar goed, jij komt waarschijnlijk niet verder dan het bespreken van NOS programma's aan de koffietafel die ik van mijn hardwerkende centen moet ophoesten. *;
Scheer je weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')