Klinkt bekend. Je denkt toch niet dat ik als een mak schaapje mee doe aan die traject controle onzin.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:50 schreef OEM het volgende:
[..]
![]()
Bij trajectcontrole bij Utrecht (100 km/u, 3 strooks) wil ik nog wel eens op de middelste strook met 85 een vrachtwagen inhalen. Grappig om te zien wat voor opstopping dat veroorzaakt. Wat ook grappig is: Als er 50 op de matrixborden staat een plekje rechts zoeken voor een vrachtwagen (liefst een rijtje). Na wat groot licht gaan ze je allemaal inhalen.
En ja dat doe ik bewust om de boel achter me te zieken
Dat doe ik sindskort ook steeds vaker (sinds ik automaat rijd(. Cruise control op 100-110 en je vooral niet druk maken. Tot een jaar terug zat ik altijd constant met 160 links te kleven wat leiden tot continue frustraties en stress.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:38 schreef Ringo het volgende:
Als ik écht in een goede bui ben, dan duik ik de snelweg op, neem ik de rechterbaan en kom ik daar niet meer vanaf. Op zijn Amerikaans, geen kortademig gestress, heerlijk cruisen.
Ik zet wel gewoon mijn cruise aan op 140 - 150 en ga 100 meter achter iemand zitten die de baan voor mij schonveegtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat doe ik sindskort ook steeds vaker (sinds ik automaat rijd(. Cruise control op 100-110 en je vooral niet druk maken. Tot een jaar terug zat ik altijd constant met 160 links te kleven wat leiden tot continue frustraties en stress.
Sinds ik mijn Honda Civic Hybrid heb maak ik me nergens meer druk om. Lekker relaxxed cruisen geen stress, als het rustig op de weg is dan gaat de cruise control gewoon op 150. Daarnaast scheelt het mijn jaarlijks 500-1000euro aan boetes
.
Ik rijd praktische alles met cruise control, en ik stel hem zo in dat ik met het verkeer mee rijd en de hele weg dezelfde snelheid kan rijden (zonder te remmen of de cruise control uit te schakelen)
Op grote afstanden scheelt het inderdaad wel degelijk tijd, voor de randstadritjes is het echt de grootste kul en kan je beter gewoon met de stroom meerijden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zet wel gewoon mijn cruise aan op 140 - 150 en ga 100 meter achter iemand zitten die de baan voor mij schonveegt
Ben ook een uur eerder op plaats van bestemming
Lekker fucking boeiendquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar zie je mij een waardeoordeel uitspreken?
Feit is dat er Europese luchtkwaliteit-normen waren die Nederland niet kon halen.
Tijd voor frisse wind in Den Haag.quote:Feit is dat men in 2006 in Den Haag (democratisch) besloten heeft om de snelheid op 100 km/h te zetten ipv 120 km/h terwijl dat laatste ivm veiligheid best zou kunnen.
Zie opmerking hierboven. Gaat hopelijk goed komen met een rechts kabinet. Meer asfalt!quote:Feit is dat er veel belanghebbenden zijn en dat automobilisten die 5 minuten eerder op hun bestemming willen zijn, niet bepalen wat de snelheid gaat worden en waar het asfalt komt te liggen.
Oh ja, dat bewijzen de trajectcontroles wel. Zoals de A20 bij Rotterdam, dankzij die langzamere snelheid is er zo goed als geen doorstroming meer. Die trajectcontrole staat garant voor een constante file plus lastig/gevaarlijk in en uitvoegen. Pleur toch eens op met je theoretische bullshit waar in de praktijk geen hol van kloptquote:Feit is dat een lagere snelheid het aantal spookfiles vermindert en de doorstroming bevordert.
Ik rij structureel te hard maar krijg bijna nooit een boete. Dat heet uit je doppen kijken en weten wat wel, en wat niet kan. Bij de A20 trajectcontrole probeer ik altijd met 120-140 tussen de 70-80 rijdende sukkels te slingeren, bij sommige op- en afritten hangen namelijk geen camera'squote:Feit is dat structureel te hard rijden niet prettig is voor je portemonnee, zeker met trajectcontrole.
Jij bent dus zo'n freak die vóór rekeningrijden isquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nah, 'k denk het niet eigenlijk. 'k Zou er verder niet op tegen zijn (betalen voor 'schaarste' = tijd + plaats), mits (!) privacy goed geregeld en voldoende lage foutmarge en beroeps/correctiemogelijkheden aanwezig, en dat lijkt me (technisch) érg lastig.
Dan moet je mij niet tegenkomen met je achterlijke gedrag op de weg. En al helemaal niet als je veel te langzaam gaat rijden in zo'n hybrid.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:29 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Je denkt toch niet dat ik als een mak schaapje mee doe aan die traject controle onzin.
Bij Utrecht werkt het ook goed om met lekker te zieken met het invoegen, dat kan ook tot gigantische opstoppingen leiden![]()
Verder rij ik op traject controles meestal 10 tot 20km onder de v-max. Ik hou niet van een totalitaire controle middelen van een overheid
want wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet tegenkomen met je achterlijke gedrag op de weg. En al helemaal niet als je veel te langzaam gaat rijden in zo'n hybrid.
vanochtend in ieder geval nog niks, reed 130-140 en heb de uiterste linkerbaan nooit op hoeven zoekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ik gok dat de flitser vandaag weer bij de 42.0 staat. Lekker weer in de middenberm. Weer eens wat anders.
Aah daar hebben we weer een gefrustreerde opgefokte leasebak piloot.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet tegenkomen met je achterlijke gedrag op de weg. En al helemaal niet als je veel te langzaam gaat rijden in zo'n hybrid.
Een echte homo die een ander probeert te dissen door hem ook homo te noemen, wat een niveau dames en herenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is nog niets vergeleken hoe diep ik bij jou zat gisteren
Nou wat hilarisch zeg. Je zat dus gewoon te lang links, en dan vind je het gek dat er iemand op je bumper gaat zitten die er langs wil?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is trouwens hilarische als er weer zo'n opgefokte yup op mijn bumper zit, ik mijn automaat in zijn S zet naar rechts ga en dan vol gas geef. 8 vd 10 standaard burger bakken komen niet voorbij zo'n "suffe trage hybrid" (gaat niet op als mijn accu's leeg zijn)
Assumptions are the mother of all fuck ups.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:16 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nou wat hilarisch zeg. Je zat dus gewoon te lang links, en dan vind je het gek dat er iemand op je bumper gaat zitten die er langs wil?
Loser
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Assumptions are the mother of all fuck ups.
Stakker.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:05 schreef Revolution-NL het volgende:
Aah daar hebben we weer een gefrustreerde opgefokte leasebak piloot.
Je bent waarschijnlijk ook zo'n figuur die een SUV nodig heeft om zijn ego mee te slepen.
Als je naar rechts gaat en de ruimte hebt om vol gas te geven, dan ...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is trouwens hilarische als er weer zo'n opgefokte yup op mijn bumper zit, ik mijn automaat in zijn S zet naar rechts ga en dan vol gas geef. 8 vd 10 standaard burger bakken komen niet voorbij zo'n "suffe trage hybrid" (gaat niet op als mijn accu's leeg zijn)
Ik heb gelukkig geen leasebak, ik hou daar niet van, ik moet echt iets hebben dat 100% van mezelf is. En hoewel ik SUV's héérlijk vind rijden, heb ik iets héél veel groters dan dat om mijn ego mee te slepenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Aah daar hebben we weer een gefrustreerde opgefokte leasebak piloot.
Wat wou je doen dan?
Je bent waarschijnlijk ook zo'n figuur die een SUV nodig heeft om zijn ego mee te slepen.
Je deed net ook een ontzettende aanname mijn richting op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Assumptions are the mother of all fuck ups.
Stakker.
Belasting op gebruik kan ook door bijvoorbeeld accijns en BTW op benzine te doen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Belasting op gebruik in plaats van bezit is geen straf, sufferd.
Met duurdere benzine jaag je geen mensen de spits uit, met het huidige voorstel voor rekeningrijden overigens ook niet al te hardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:38 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Belasting op gebruik kan ook door bijvoorbeeld accijns en BTW op benzine te doen...
Owww wacht, dat hebben we al. Zijn we daarom 1 van de duurste landen ter wereld mbt benzine?
Prijs heeft blijkbaar geen invloed op het gebruik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:40 schreef eeeuh het volgende:
[..]
Met duurdere benzine jaag je geen mensen de spits uit, met het huidige voorstel voor rekeningrijden overigens ook niet al te hard
Mwah, de gemiddelde Italiaan heeft blijkbaar geen enkele behoefte aan zelf nadenken ... http://en.wikipedia.org/wiki/Silvio_Berlusconi#Media_controlquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:42 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Prijs heeft blijkbaar geen invloed op het gebruik.
Dus kilometerheffing is een kansloos plan.
Maar dit topic ging over Italië, het land waar ze mensen nog zelf laten nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |