Geef eens een filmpje waarop duidelijk gesmolten staal te zien is dan. En dan dus niet een gemanipuleerd filmpje. Gewoon bewegende beelden van gesmolten staal.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:56 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Er zijn tot vervelends toe filmpjes gepost van getuigen die melden dat er gesmolten staal was, en zijn zelfs beelden en foto's van. En nog doe je net alsof die niet bestaan.
Is dat "open staan voor" en "willen luisteren"?
Dat heb ik dus ook. Het is voor mensen die niet in de conspiracy geloven heel moeilijk om een lopende discussie te houden. Het merendeel van de discussies die ik erover heb bestaat uit 'weerleg A, weerleg B en weerleg C even.' om dan te concluderen dat je een aantal kleine discussies hebt gehouden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:59 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het apart dat sommige mensen 4 of 5 conspiracy's over 9/11 aanhangen, en switchen tussen de varianten wanneer voor variant @@ weer een nieuw blog op zapruder, of youtube filmpje is. We kennen (nano)thermiet, CD met reguliere explosieven, mininukes, hologrammen en nog wat echt vergezochte varianten. Als we omwille van de discussie even parallelle universums en de reptillians overboord gooien, zal er toch echt 1 waarheid moeten zijn, als we even de reguliere lezing van 9/11 aan de kant schuiven. Kunnen we het niet eerst proberen eens te worden over welke alternatieve variant het zou moeten zijn, en dan daar gericht over verder discussiëren?
Waarom denk je dat ik die vragen al 10 paginas stel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:59 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het apart dat sommige mensen 4 of 5 conspiracy's over 9/11 aanhangen, en switchen tussen de varianten wanneer voor variant @@ weer een nieuw blog op zapruder, of youtube filmpje is. We kennen (nano)thermiet, CD met reguliere explosieven, mininukes, hologrammen en nog wat echt vergezochte varianten. Als we omwille van de discussie even parallelle universums en de reptillians overboord gooien, zal er toch echt 1 waarheid moeten zijn, als we even de reguliere lezing van 9/11 aan de kant schuiven. Kunnen we het niet eerst proberen eens te worden over welke alternatieve variant het zou moeten zijn, en dan daar gericht over verder discussiëren?
Hier. Of ga je beweren dat die man eigenlijk een groenteman is en niet weet waarover die praat?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Geef eens een filmpje waarop duidelijk gesmolten staal te zien is dan. En dan dus niet een gemanipuleerd filmpje. Gewoon bewegende beelden van gesmolten staal.
Overigens heb ik jou ook al zat links laten zien naar sites waarin gesteld wordt dat er helemaal geen gesmolten staal was. Dus....
Lees anders eens een goed boek, of volg een paar college's over statica. Dat maakt het vast duidelijkerquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:58 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dan nog valt zon gebouw niet in zoals controlled demolition. Maar goed, dat is vaker gezegt en jij zegt glashard: jawel, kan wel hoor.
Dus waar wil je naartoe?
je weet dat staal een metaal is maar metaal niet per se staal?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:02 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hier. Of ga je beweren dat die man eigenlijk een groenteman is en niet weet waarover die praat?
Dat is gewoon een NWO stroman.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nogmaals dan maar:
Een brandweerman die zegt dat WTC7 in zal storten.
Als je kijkt naar alle gebouwen in het verleden die in elkaar donderden door brand heb ik geen boek nodig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lees anders eens een goed boek, of volg een paar college's over statica. Dat maakt het vast duidelijker
Je kan ook van je eigen verheven positie stappen en op de vraag ingaan....quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik dus.![]()
Zit net uit te leggen hoe de tendens van de verhevenen is, wordt ronduit ontkent om nog geen 3 post verder weer verder te gaan met dat gedrag.
Koffietijd. Succes verder
Daar wordt met geen woord gerept over gesmolten staal....quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:02 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hier. Of ga je beweren dat die man eigenlijk een groenteman is en niet weet waarover die praat?
En van die zachtere metalen hebben ze ook meer gebruikt dan van staal uiteraard.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
je weet dat staal een metaal is maar metaal niet per se staal?
De smelttemperatuur van staal ligt extreem hoog, die van metalen kan onder de 30 graden liggen afhankelijk van het metaal.
sorry maar dat begrijp ik niet helemaal? Er is niet heel veel metaal nodig voor een enkele poel her en der. Zal vast lood in het gebouw gezeten hebben, niet echt far fetched.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:07 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En van die zachtere metalen hebben ze ook meer gebruikt dan van staal uiteraard.
Mijn god, zoeken naar spoken in kasten en dan ons complot denkers noemen.
Kerel, kom op. Je blijft jezelf dom houden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:07 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Daar wordt met geen woord gerept over gesmolten staal....
Die rook wil niet zeggen dat er gesmolten staal is...
Waar was toen je opmerkingen van de andere kant kwamen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:09 schreef ToT het volgende:
Wijze_appel, zou je iets gas terug willen nemen in je reacties naar anderen?
Hetzelfde heb ik met de veranderende eigenschappen van staal als je verwarmt, ik heb het gecheckt bij 2 medewerkers van een staalhandel, elk met 10 jaar ervaring in de verkoop en verwerking van honderden soorten staal, en er zijn tig onderzoeken, bouwvoorschriften en iso- testen die allemaal bewijzen/aantonen dat staal wat warmer dan ~450 graden is, zijn sterkte verliest. Verder hebben een stuk of wat onafhankelijke wetenschappers geconcludeerd dat de temperaturen in de WTC torens door die brandende kerosine rond de 675 graden waren, ruim heet genoeg dus.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die vragen al 10 paginas stel?
De vorige thread begon namelijk met een filmpje dat aan zou geven dat de valsnelheid onmogelijk is volgens newtons wetten. Probleem is dat dat gebruikt werd om cd te onderbouwen terwijl de logica net zo hard tegen cd in ging als het nist-verhaal.
Nee, jij maakt er van dat het staal moet zijn. Dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:07 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En van die zachtere metalen hebben ze ook meer gebruikt dan van staal uiteraard.
Mijn god, zoeken naar spoken in kasten en dan ons complot denkers noemen.
Plus een +-150k kilo aluminium van de vliegtuigen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
sorry maar dat begrijp ik niet helemaal? Er is niet heel veel metaal nodig voor een enkele poel her en der. Zal vast lood in het gebouw gezeten hebben, niet echt far fetched.
Als jij conclusies gaat trekken die nergens op slaan zal het inderdaad eindeloos doorgaan. Nergens blijkt uit dat het na 6 weken nog 1500 graden was.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:09 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Kerel, kom op. Je blijft jezelf dom houden.
6 weken na dato en nog steeds 1500 degrees. Dat komt niet van een beetje aluminium, hout of computer resten.
Maar goed, dit blijft eindeloos doorgaan zoals ik al voorspelde. No matter what, had ik dus toch gelijk.
Toedeledoki.
Sporten!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Waar was toen je opmerkingen van de andere kant kwamen?
Lekker selectief weer.
Deze dan? Ook niet zeker?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:07 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Daar wordt met geen woord gerept over gesmolten staal....
Die rook wil niet zeggen dat er gesmolten staal is...
daar heb ik nog een mooie van:quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hetzelfde heb ik met de veranderende eigenschappen van staal als je verwarmt, ik heb het gecheckt bij 2 medewerkers van een staalhandel, elk met 10 jaar ervaring in de verkoop en verwerking van honderden soorten staal, en er zijn tig onderzoeken, bouwvoorschriften en iso- testen die allemaal bewijzen/aantonen dat staal wat warmer dan ~450 graden is, zijn sterkte verliest. Verder hebben een stuk of wat onafhankelijke wetenschappers geconcludeerd dat de temperaturen in de WTC torens door die brandende kerosine rond de 675 graden waren, ruim heet genoeg dus.
Maar daar walst men blind over heen met een youtube filmpje van een stel malloten in een bos die een stalen balk onder wat takken verhitten, en dan concluderen dat die niet vervormt is, en dat dus heel 9-11 een hoax is.
staal is een metaal maar metaal is niet per se staalquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
je weet dat staal een metaal is maar metaal niet per se staal?
De smelttemperatuur van staal ligt extreem hoog, die van metalen kan onder de 30 graden liggen afhankelijk van het metaal.
Jazeker vreemd, maar ik begrijp niet wat je wilt zeggen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er is beton gevonden waarin een pistool en andere voorwerpen zaten vast gesmolten. Dit is in een museum in NY te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreemd? Of niet?
Wat maakt het vuur zo intens dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |